

Galaxy A52 2021
2021. godina
6.5" OLED 90Hz, 84.1% body
26% 720G, Android 11
RAM 4 GB, INT 128GB, EXT SDXC
⚡25W, 4500 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 64MP
Komentari
Nikola Smartfon
•
17.05.2021 11:18h
r8z6zzr50bfdtvcygr5f
Šta mislite, da li bi se isplatilo da svoj stari Galaxy A7 2018 zamenim za ovaj telefon? Ako ne, da li da kupim S seriju, npr. Galaxy S21? Čuo sam da su korisnici S serije imali problem da im se baterija brzo prazni. Na Nokia i Xiaomi telefonima su poruke i notifikacije malo kasnile nego što je uobičajeno. Ne bi bilo realno da uzimam A51/A71 kada su to stariji modeli u odnosu na A52/A72. Dakle, koji telefon biste mi preporučili, a da je novijeg datuma?
A52
•
17.05.2021 11:33h z3zstbfgs9h12sv8hkdkAko imas para na pretek uzmi S seriju ipak je S serija s serija a52 je odlican samo da ti ne zapadne sa nekom falinkom kao sto su drugi korisnici u manjini prijavljivali krcenje ugibavanje i los signal itd.ali a52 ne moze da se meri sa s21
nikolaa52
•
17.05.2021 11:40h h09b86r9d3q8zntfdcmba sto spominju krcenje i ugibavanje, ako me to nervira koji telefon da uzmem, a da nije ovaj?
A52
•
17.05.2021 13:38h 76c0dj5t0dhn1yccp14sJa sam prodao a52 bas zbog tog krcenja ostalo nisam imao sto su naveli kupio sam a71 i zadovoljan sam sa mob da sam imao para kupio bi licno za mene S20+ P30pro ili s10 lite koji ima snapdragon 855 8g rama posto ti hoces noviji model nemogu nesto da te posavetujem sem neki od note serije ili s serije novijih ako neces a52 uzmi a52 5G on ima jaci i bolji procesor i 120 hz osvezenje ekrana na komentarima niko ne pominje ove falinke,a za a32 nemoj ni da razmisljas onda bi pre uzeo a72 ako ces srednju klasu
niksi
•
17.05.2021 19:02h dkz0hbm38stp25k3f9rxda, ali zasto bih ja sada kupovao stariji model? Posle kada vise ne bude bilo azuriranja, moracu da flesujem neki custom rom da bih imao noviju verziju androida. Time se gubi garancija. Ako ne moze da se nadje neki noviji telefon, ja cu da sacekam da samsung izbaci neki noviji telefon u 2022, ili mozda u poslednjem kvartalu 2021. godine.
Jak
•
23.05.2021 00:14h x63rsgy7c62rs0pfvkgfMislim da je glupo da kupujes A71 koji je najpouzdaniji i najprodavaniji model jer nije izasao ove god a ovaj A52 je glupo da kupis jer moze da krci a i zastareo mu je procesor a i jer izacice krajem godine neki novi samsung 21Fe ali posle njega odmah i S22 a onda ako kupis taj S22 izacice S23 i sta ces onda imaces zastareo model. Tako da najbolje da kupis S25+. Jer evo je 2025. godina iza ugla, samo sto nije....
niksi
•
24.05.2021 14:36h jhy6jwmv0xm58mcsvv96Neću toliko dugo da čekam. Imam telefon star 3 godine i voleo bih ove godine da kupim nov telefon, jer više ne želim da imam isti. Dosadilo mi je što imam isti telefon, pa moram da kupim noviji. Bitno je da moj sledeći telefon ima profesionalnu rezoluciju video klipova, da može da se snima u 4k rezoluciji, Full HD sa 60 frejmova, i da ima OIS funkciju za fotografije. Što se tiče kamere, bitno je da budu dobre fotografije. Ako ne može Samsung, onda Xiaomi. Ako ne može Xiaomi, onda Apple iPhone 12/13. Takav telefon bio bi skup, ali baš mi treba. Glupo je kupovati iPhone SE jer je mali ekran i takav isti dizajn je već 6 godina.
Duk
•
17.05.2021 09:15h
qt4jwgkyyprhdv1fkmqz
A evo šta kaže o signalu i kvalitetu veze ovaj lik čiji test telefona imate malo iznad: Kvalitet veze je odličan, nema problema, prenos glasa je takođe odličan. Upravo su se ovim parametrima modeli A5X serije uvek povoljno razlikovali od slabijih modela, kao i kvalitetom primene modema. ...odgledao sam i milion recenzija na YT ( i domaćih i stranih) i svi imaju samo reči hvale za ovaj mobilni. Ok, sad ćete da kažete da su oni svi plaćeni ( potplaćeni ) ali da li je baš tako? Neka ih je plaćeno 70% ipak ostaje onih 30% koji nisu, a nema ni jedne jedine loše recenzije za ovaj telefon. Kako je to moguće?
Stefan
•
17.05.2021 08:27h
1l8l834954l7rnkknn30
I mene jedina stvar koja nervira kod Samsung telefona to je loš prijem signala. Wifi tu i tamo, nije baš toliko loše ali signal je baš loš. Kako to ne mogu da naprave normalno, nije mi jasno.
nikola
•
17.05.2021 19:04h sgmk9srf7k5z08w6krhpuzmi Xiaomi, ako i on ima problem, uzmi iPhone 12.
Stefan
•
18.05.2021 16:39h d3pkpz5r2fj44zsx1j31Xiaomi nema taj problem, signal je odličan čak i u lošim uslovima. Sve drugo mi je bolje manje-više kod Samsunga, ali signal...
Rale
•
17.05.2021 06:53h
8x6357yx6tfw5ln4qlws
Htio sam prvo zimus 71 jer kolega ima i hvali ga stalno ali kaze izlazi ti uskoro 72 bice bolji e onda kad je izasa kaze mi ma to ti je isto ka ovaj moj a skup mnogo i gledali na joutub onog naseg na srpskom najpoznatijeg sto rijecenzije pravi i kaze covek na kraju razocaran da bi on pre 52 uzo jer slicno sve osim cene e onda uzmem 52 i nisam zna da ne moze dve kartice i ono drugo a i ka da ce ona plastika puc kad ga stisnem i taj punjac nisam zna da je na ovom slabiji a slusalice ne koristim neg sam sinu obeca onda zvuk pocne da zeza ali ne uvek i kazu u servisu ne cuju nista sve je u redu i dam ga na oglas i jedva ga prodam nisam ni reka za zvuk to ni za punjac i uzmem 71 ipak i sve je on dobar i rade obe kartice ka sat i nije ka tenk u futrolu a baterija onako ipak na 72 bolja ali videcemo kazu da mora na mom da se navikne par nedelja a ko oce bas ovaj nek ga isproba prvo
Tony
•
17.05.2021 10:23h nyrfvrg9v5s1flv372dmAjde ne izmišljaj.
A52
•
17.05.2021 10:43h 984lzb3ptzsy513tnf2bPola nisam razumeo sta je napisao
Vlada
•
17.05.2021 17:59h jc0410smp5ss4yrqplxfOvde treba pobrisati pola postova minimum,sve trolovanje i gluposti,kakvo crno ugibavanje i miomi spamovi
Rale
•
17.05.2021 18:32h t3jyx6zpkfyzhz3fwf9cJa ovd nista ne lazem ako ima recite mi kako da se ubaci slike koje sam slika kad sam prodava ovaj 52 jer mi je bio los zvuk i jer se sporo punio a brzo praznio a ugibavanje nisam imao osim ako ga stisnem i kazem da ga isproba ko kupuje da se ne zezne kao ja jer meni je ovo bio los telefon i zao mi onog sto ga od mene kupio
Yupo
•
16.05.2021 09:28h
d3tvr4lhnt1vnxb85cs2
Ovaj ili redmi note 10 pro
Sale
•
16.05.2021 13:33h pn1xqbb95k0300mfqffdOvaj
X
•
20.05.2021 15:13h wltd7dqx2jty8d2bgv44Redmi note 10 pro
Danijel
•
20.05.2021 21:13h 8f804k127fn527k6z4htOnaj koji se tebi vise svidja.
branka
•
15.05.2021 19:35h
ttm25byytlyg8rxbmvjv
da li je bolji ovaj telefon il p30 pro?
Mire
•
15.05.2021 20:16h 1yzf9htm47f95nm2tj5yOvaj.
Enkaj
•
15.05.2021 20:51h gwsh15fmcsvcdyktvwc0P30 Pro. Bolji procesor, baterija, punjenje, kamere, displej. Zapravo, sve je bolje. Flagship je flagship i nakon 2 godine.
A52
•
15.05.2021 20:51h ddqnq2z3vkfn2hhzt7wsP30 pro je premijum mob tako da ovaj ne moze da mu premirise to je kao da si pitao s20 plus ili ovaj model znaci s serija je s serija a je srednja serija tako je sa p30 pro
Mile
•
15.05.2021 21:57h prmtw6qfrhhnlqfd82s4Ja imam A52 i prezadovoljan sam njime...ali je P30pro svakako bolji telefon
branka
•
16.05.2021 12:45h rs6w84p03s9w1f8z40l6hvala svima na odgovorima :)
N
•
15.05.2021 09:16h
hjw7v0x47155xzrs4280
Da li vredi prodati Huawei novu 5t i kupiiti ovaj?
Pecullina
•
15.05.2021 13:35h zwn2dc07hb20117h8rzpUzmi A52 neces se pokajati ja sam zadovoljan
N
•
15.05.2021 13:41h 50vysmpsvctqnd3k856zJako se dvoumim baš, svidja mi se mnogo..
X
•
15.05.2021 17:00h 1w7l4gw6r6k6t9mwrv1rUzmi A52
Mile
•
15.05.2021 20:22h xjtqs3zgmh7ggbqn5cqqBez dileme- A 52
Enkaj
•
15.05.2021 20:52h w3lsk0wg3qzn0p6pxps6Ne vrijedi. Jedino bolje na A52 je kamera i ljepsi displej. Ostalo je identicno i nije vrijedno zamjene.
Mile
•
15.05.2021 21:56h 612y9d7fg504kk4gzsbv@ Enkraj- Svega toliko-bolje kamere i bolji displej... tebi je to sitnica???...a dodaću i da je Samsungov softver mnogo bolji i lepši...ima još ali mislim da je i ovo dovoljno
Co
•
16.05.2021 08:46h bp6g7q3wpmzwckcd8kvnNova 5t ima dosta bolji procesor,bolju izradu... Nije neki prelazak,mada je a52 odlican
Nadja
•
13.05.2021 23:06h
9vv94dh0q36xkk4pvg06
Pozdrav, da li ovaj telefon ima led lampicu za notifikacije?
A52
•
14.05.2021 00:33h 8py4ytt1lw58psl0xcybNema
Lale
•
14.05.2021 10:56h 3jr1b1qrdtjdg6tl6rs3Ali ima Always on Display što je mnogo bolja stvar-šta će ti onda lampica?
Nadja
•
14.05.2021 12:35h h3m2rmzbz0kz3x00kl7fJa sam samo pitala....
Sara
•
14.05.2021 15:39h 0b86vc52ym037c56dv7lDevojka je lepo samo pitala jer ta led lampica mnogo znaci. Ko nije imao S seriju do S10 ne zna sta znaci i koliko olaksava svakodnevni zivot rgb lampica za notifikacije. AOD je samo losija zamena. Ali sta je tu je.... Inace i meni nije jasno sto ubacise isti procesor iz A71 u ovaj A52 i u A72. Ostao im visak? Propala ekonomija zbog korone? Ne daju ni priblizno onoliko koliko naplacuju.... Modele od ove godine se ne isplati uzimati. I s21 nisu nista spec unapredili a i ovaj A52 slican kao A71. A a72 skup a isti potpuno kao a52. Luda kuca.... Valjda ce A53 i A73 biti bolji.
Lu
•
14.05.2021 16:34h 56bxg4h90lm42qk6n3n9@Sara nisu isti procesori na a52 i a71. Evo: A52- 8 total cores, MAX 2.3GHz 6 effi. core @ 1.8GHz, Qualcomm Kryo 465 Silver 2 perf. core @ 2.3GHz, Qualcomm Kryo 465 Gold A71-8 total cores, MAX 2.2GHz 6 effi. core @ 1.8GHz, ARM Cortex A55 2 perf. core @ 2.2GHz, ARM Cortex A76
Sara
•
14.05.2021 17:11h xl441yhzt51xc00lmq50Kad sam rekla isti mislim toliko slicni da su isti. Isti senzor imaju. Dakle slike isto ispadaju. Za koliko procenata po tebi je unapredjen u odnosu na A71. 1% ili 2%. I jel mislis da je to dovoljno? Posto vidim da se ovde vodi polemika o tome dal je bolji u odnosu na a71. Jer u odnosu na A51 jeste unapredjen, samim tim sto je Snapdragon. Ovo ce da kupi samo neko ko ima model iz 2017. Jer proslogodisnji neki model zameniti za ovo ima smisla samo ako patis da imas novi model svake god. Inace ne.
Lu
•
14.05.2021 17:15h npbc9fpybtkc48pmjnn4Samo sam rekao da procesor nije isti. Lepo si gore napisala da su ubacili isti. Ne ulazim u to koji je i koliko unapređen ili nije.
A52
•
14.05.2021 17:49h 33s83y88t50b7hrjml65Upravu si Sara imao samo oba mob prodao sam a52 nisam se nesto odusevio da sam imao a51 pa ajde ovako zadrzao sam a71 za sebe jer je stvarno odlican mob 3% je bolji a52 od a71 ali to nije neki napredak ne znaci da davati tolike pare samo zato sto je noviji jos mi i krcao zvucnik ovaj a71 nista mu ne fali
Sara
•
14.05.2021 19:38h 19bmlfk4pr5n1n5mpck9Ma ja sam prvo htela S20 ili S20Fe. Ali muka mi je od tog Exynosa i punjenja po dva puta dnevno. Na kraju uzela A71 i punim ga na 2 dana nekad a nista ne krci i ne upada plastika a sve otvara u sekundi i sto bih uzimala S neki.. A i mislim da je ovaj moj najlaksi i najtanji mob a da ima najveci ekran. Nisam strucnjak nek me neko ispravi. Ali od sad kad cujem da je Exynos skidam stikle i bezim haha
Coa
•
14.05.2021 20:46h z0xnwbj3w77fcwtl9vtcMoze da se namesti da notifikicja umesto led lampice bude vizulacija oko prednje kamere,ima na yutube kako se to radi,izgleda cool
nebesky
•
21.05.2021 07:28h hmv7tc9bkl2h6wmp9chgIma na Play program za Samsung-ove telefone, među njima je i A52 - Notification light / LED for Samsung... pa probaj.
Max
•
13.05.2021 13:00h
fc1r6s527gmkdsg7mvv0
Koji je bolji model Samsung A52 ili Poco X3 Pro?
A52
•
13.05.2021 14:12h cpz8vtvv4bmlxsq75thcOdes na youtube ukucaj a52 vs poco x3 i videces i sam koji je bolji
.
•
13.05.2021 14:40h 1h0bm8hkqjfmgymz1dj4Poco x3 pro 215€, a52 360€. Uzmem x3 pro i note 10 za jedan a52.
Max
•
13.05.2021 20:59h s0kz0q2j3zwly4dzg6k5Zanima me iskustvo korisnika, na YouTube su uglavnom plaćene reklame
Co
•
13.05.2021 21:34h xjv789zxllb3kdv1l60lMax zavisi sta su ti prioriteti kod uredjaja...poco je dosta brzi i bolja bat,samsung bolji softver,bolja kamera,bolji ekran
Max
•
13.05.2021 22:21h 9dw1ld9814ttqfpmfrzyKamera mi nije prioritet, ali mi je prioritet baterija, ekran, softver. Xiaomi posle godinu dana prekida sa ažuriranjem softvera kod nekih modela. Ne znam da li će kod Poco modela da daju duže ažuriranje, a kod Samsunga negde sam pročitao da za novije modela obezbeđuju ažuriranje softvera 2 ili 3 godine. Zbog toga se dvoumim koji telefon od ova dva modela da kupim
Mile
•
13.05.2021 22:52h ltg8nzqhb005z8lpgf12Samsung daje tri godine ažuriranja sistema i 4 sigurnosnih zakrpa
Enkaj
•
14.05.2021 11:00h ysg6dmv80mswy7hrv4whSta ce ti 3 godine azuriranja na hardveru koji je sad vec par godina star(ram, ufs memorija), a procesor star godinu i po dana i pripada donjem segmentu mid range ponude. Hardver na Poco je daleko mocniji i sigurno ce najmanje imati 2 godine azuriranja kao Poco F1. Baterija je takodjer na strani Poca kao i punjenje, a o kameri bi se dalo raspravljati jer A52 ima isti senzor kao A71 prosle godine samo mu dodan ois.
Mile
•
14.05.2021 11:26h t1y2n246n912n1q06zqvEnkaj - čovek pitao o ja mu rekao. Ne kapiram čemu sad ovaj esej?
Max
•
14.05.2021 13:19h ch8n9z57vbtqg17zg4y5Hvala na odgovorima :)
Sale
•
16.05.2021 13:34h 32qknwpnrckzt97fd3mxA52. Prodao poco x3 i kupio A52. Prava odluka!
Jaksa
•
13.05.2021 06:33h
ry5jp3v8d0n626wntc6f
Za ove koji postavljaju pitanja koji je bolji ovaj A52 ili A71 imate na yt test, ovaj VS a71. I na bchmrk testu A71 ima dosta bolji score od a52. I chrome i sve ostalo otvara brze A71 od A52. I poredjenje fotki ima i ispadaju bolje na a71. Za nijansu su lepse ali eto kao malo bolje ipak. Meni je isto lepsi a71 i oblik i sto je tanak i veci ekran ima ali mislio sam bice malo jaci a52 kad ono ne da nije jaci nego slabiji. Plus ovo sto pisu za punjac 25w i slusalice da nema uz ovaj a ima uz onaj e pa znaci ja kupujem A71.
CFC
•
13.05.2021 07:25h 6b2ns3p8n9258nk5cspkSamo se teši da je bolji A71.
Lošmi
•
13.05.2021 09:36h 2zcw6qs07y0fjsfg6b8zJakša- evo odgledah tri testa A52 vs A71 i ni na jednom nije bolji...a izgled je subjektivna kategorija...tako da...
A52
•
13.05.2021 10:08h fby7rr6k923cm2dvds45Imam a71 i imao a52 prednost je na a52 malo je bolji od 71 ali je a71 pouzdani mob
Ja
•
13.05.2021 10:21h 2ks6zlmwm49y0dj2cpktKad bude kostao 200e tad cu ga kupiti sad za ove pare ne vredi kupovati a52
Lošmi
•
13.05.2021 12:04h 30rp50lh41rc91fmzqctA52 a u čemu je A52 nepouzdan?
A52
•
13.05.2021 12:38h rw5tbh300lk1q6hkx2fbPa jel vidis da pisu da nekima krci ugibava se los signal itd .to na a71 nema zato je pouzdan
Lošmi
•
13.05.2021 12:43h vszrqb7zr5k4kd68bvzsSamo me je zanimalo da li misliš na nepouzdanost u radu
A52
•
13.05.2021 13:22h 35cfxt62rlkpmxnd6nmj u radu je odlican licno sam imao problem sa krcenjem i iritiralo me da sam prodao mob vidim da drugi pisu i za ugibavanje i los signal da sam sve to imao onda ne bi ga prodao nego bi ga razbio kupio sam a71 i zadovoljan sam
Jaksa
•
13.05.2021 19:24h 3g8650v8snf0x1nm6cpwNisam ja vec kupio A71 pa da se tesim kao. Nego kazem da sam gledao test i da A71 brze otvara sve bukvalno a chrome upadljivo brze otvori i score po ciframa ima bolji A71. To su cinjenice, tu nema kao - Mozda je tako. Znaci ne postoji test na yt Bolji je a71 ili bolji je A52, nego poredjenje kako koji otvara i score, e u tome je bolji A71. Znaci da nije ono sto pisu da imaju slican snapdragon nego A71 ima za malo bolji. A to da ovaj ima 90Hz, ima. Meni to ne znaci nista, ugasio bi to odmah kao i na proslom mobu da mi ne trosi bateriju. Znaci za manje para dobijem brzi mob koji ima 25w punjac i sluske i na koji se niko ne zali nista da krci i da se ugiba, a ovo lutrija sa A52 sta ce da mi zapadne. Aj sto mi je lepsi a71 nekom nije mozda ali cinjenica da je i tanji i laksi od ovog a veci ekran ima. A ovaj a52 ima i ove debele ivice. Sta nisam tacno napisao nek mi neko kaze? Moze i ovaj CFC sto se tesi. Ocigledno ste se vi neki zaleteli uzeli ovaj jer je novi model ili ste mislili da je samsung fer i da daje tacno onoliko koliko platite
Lošmi
•
13.05.2021 19:51h 69dvnhbptlxx3q514bs2Na žalost ovde ne mogu da se postavljaju linkovi pa ne mogu da ti pokažem tri testa koja san odgledao i ni u jednom a 71 nije bolji od A 52. Proveri ponovo na YT.
Lošmi
•
13.05.2021 19:57h szqx7mwj7q8qr8p5qsmyI da dodam, ja sam tačno znao šta uzimam i nisam se zaleteo. Nemam ja ništa protiv da ti se više svidja bilo koji drugi telefon ali imam protiv da pišeš netačne stvari (mislim na ovo u vezi sa testovima)
S
•
13.05.2021 20:55h 27xsxgzq3h58qbtq1gz7O kakvom krcanju pricate, kad telefon krci ja ga odmah vracam prodavcu, povracaj novca, zamena za drugi ili na servis. Kupujem mobilne telefone vec dvadeset godina. Kako mozete da tolerisete telefon koji krci? To nije normalno i nikad nije bilo normalno ni za jedan telefon. To ne moze da bude fabricko ispravno stanje telefona vec neispravan telefon i neispravna serija. A sto se ugibanja i krckanja tice, to je plastika. Zavisi od dizajna te plastike i to je vec druga stvar, plastika je materijal koji se ugiba i koji krcka ako nisu pazljivo dizajnirali taj telefon. Ali krcanje? To je kvar i ne moze nikad biti nista drugo nego kvar.
Jaksa
•
13.05.2021 21:48h hzbfn6sff72253qxpjfmAj opet al sad lagano citajte. Losmi - Na testu na yt ne pise da je A52 bolji ili da je A71 bolji. Nego je uporedjeno otvaranje i A71 otvara malo brze i uradjen bchm test i visi score ima A71. To su cinjenice. Hocete da vam prepisem score? Nista netacno ne pisem. Jel tanji i laksi i tanje ima ivice A71? Ima.... Ostalo je sve subjektivno kome je koji lepsi. Meni lepsi A71. A ovaj S nek komentarise sto fali punjac i sluske. A krcenje i ugibanje je lutrija, ovi koji su dobili takve prodali su ih i svoju muku uvalili nekom drugom. Navodim cinjenice samo.
Lošmi
•
13.05.2021 22:21h 648l2bfkkjk51yr84st3I ja pričam o testovima u kojima je vršeno poređenje. Kada sam ukucao na YT a 71 vs A52 prva tri testa koja mi je izbacio bili su ovi koji upoređivanje pokazuju da A71 nije bolji. Ali nema veze. A što se ostalog tiče - znao sam za punjač kada sam uzimao fon a a slušalica imama nekoliko pari tako da mi ni to nije smetalo. Da ponovim - uopšte nemam ništa protiv da ti se svidja bilo koji drugi telefon na ovom svetu, to je tvoje pravo ali neke stvari jednostavno nisu takve kakve kažeš. A nije ni važno. Imam ovaj telefon i u potpunosti sam zadovoljan njim i uopšte ne želim da tebe ubedjujem u bilo šta. Reagovao sam samo zbog ovoga sa YT
Jaksa
•
13.05.2021 22:36h 99tv22b8z2dw4dvpbv0rI kad se uporedjuje slika do slike ispadaju za nijansu bolje na A71. ..(dnevne sam gledao jer me nocne ne zanimaju, nisam nocni portir ne slikam se nocu). Ali neka bude da je i to subjektivno.... Ono sto nije subjektivno je cena. Ovaj skuplji 65e od a71 i kako je neko dole izracunao plus 5.000 din za punjac i sluske. Znaci oko 100e skuplji. Za 400e ima boljih. I to je to... A score cifre koliko a71 ima vise od a52 na testu cu da vam prepisem sutra, mrzi me sad.
Lošmi
•
13.05.2021 22:46h jlp3m8vrt29djzfhl893Napisah da sam znao za punjač i sluške. I vidim da ti je baš mnogo stalo da dokažeš da je A 71 bolji telefon pa neka ti bude. Eto - jeste bolji, ovi testovi koje sam ja video na YT su lažni, sve je bolje i lepše na A 71 a ja pojma nemam o čemu pričam i ne razumem se u materiju uopšte. Što se mene tiče ne moraš da pišeš te rezultate jer eto priznajem - A 71 je mnogo bolji od A 52.
MobSvet
•
13.05.2021 23:46h psk6jgbcsvgb9z74w47cKorisniče Lošmi ovo se ovde piše za one koji planiraju da kupe ovaj mob da se ne bi zeznuli ako traze recimo neki koji ima punjac 25w i koji nije hibrid kao ovaj. Jel ti jasan koncept ovog sajta? I nemaju svi popust na 260e. Prica se ovde o zvanicnim cenama. To koliko vi neki imate popust ili ste iz kamiona kupili mob nemojte te licne price ovde.
Ranger
•
14.05.2021 00:00h bpdxck7l05b4p2l49yt2Lošmi, bolji je A71 ali u nekom njegovom svetu, ti si još luđi što se upuštaš u raspravu sa njim.
Lošmi
•
14.05.2021 00:17h lwwyfd06gc9yzrnxch9nMobSvetNisam kupio iz kamiona nego u Telenoru...oni daju popust ako doneseš neki stari telefon ( bilo koji) na reciklažu ( nisam hteo da spominjem komkretno da ne ispadne da reklamirama li sad kad sam prozvan da kupujem telefon koji je ispao iz kamiona - moram...i lepo sam i napisao da je uz paket dakle baš je maliciozna ta tvrdnja...ali ok...ako mi ne vreujete proverite...koncept mi je itekako jasan...i naglasio sam da znam i za punjač i za slušalice...samo sam pokušao da kažem da na YT ima i testova koji pokazuju suprotno od onoga što on tvrdi...ja te uporedne testove inače ni ne gledam nego me je baš interesovalo da vidim o čemu se radi i eto tako ispade...i da po stoti put ponovim, nikome ne branim da mu se svidja koji god telefon na ovom svetu..samo sam hteo da ukažem da i nije baš sve tako kako Jaksa piše...ali ok...baš me briga zapravo...posebno posle ove prozivke za popust...popust je legalan, zvaničan i nije nikakvo muljanje...
Jaksa
•
14.05.2021 02:33h wybr9tk7yxh8mc6lm1cbLosmi napisali su ti ILI sa popustom ILI ako neko uzme iz kamiona. Jesi obratio paznju na ono -ili - Ti si u prvoj grupi a ne u drugoj. Lepo kazem lagano citajte ovde. Znaci ovde se prica o zvanicnim cenama a ne koliko si ti dobio legalno popust. To nikoga ne zanima osim ako neces svima ovde da das stari neki mob i ponudis taj popust uz tvoj paket? Procesor je proslogodisnji isti kao kod A71 a score je 1500 za A52 i 1700 za a71. To je onaj Kevin Breeze uradio poredjenje. To sam odgledao na yt kako otvara brze sve a71 i taj score video i dosta mi je. Ne pregledam kao ti ceo yt nadajuci se drugom ishodu. I ja vas pozdravljam i manje se nervirajte ovo je obican mob...
Lošmi
•
14.05.2021 06:57h hlqk727y72t1w8rhv3n4Jaksa ni ti baš ne čitašlafanp..da citiram samog sebe- Kada sam ukucao na YT a 71 vs A52 prva tri testa koja mi je izbacio bili su ovi koji upoređivanje pokazuju da A71 nije bolji.,,,dakle kako si došao do ovog zaključka da japrgleam ceo YT nadajući se drugom ishodu samo ti znaš..iliti je jasno ali namerno izvrćeš ono što sam napisao?Svakako- rekoh ti ( opet ću da citiram damog sebe):I vidim da ti je baš mnogo stalo da dokažeš da je A 71 bolji telefon pa neka ti bude. Eto - jeste bolji, ovi testovi koje sam ja video na YT su lažni, sve je bolje i lepše na A 71 a ja pojma nemam o čemu pričam i ne razumem se u materiju uopšte. Što se mene tiče ne moraš da pišeš te rezultate jer eto priznajem - A 71 je mnogo bolji od A 52. ovim zaista završavam ovu besmislenu diskusiju...
Djomla
•
13.05.2021 05:19h
4sbdjkdw3pqzj6nxv8mb
Ono što po meni pravi razliku između Xiaomi i Samsung telefona (ne računam sitne razlike i prednosti jednog ili drugog u klasi, koje se spominju na recenzijama i što nije toliko bitno u svakodnevnoj upotrebi). Stvari koje mi smetaju kod Samsunga- slabiji prijem signala u uslovima koji nisu idealni, kako wifi tako i mreže, ne baš neke animacije i gestovi- sve mi je to usporeno u odnosu na Xiaomi, posle godinu dana i nekoliko abdejta kreće bagovanje pa džabe ta podrška 3 godine, slikanje ekrana gestovima itd. Jednostavno na telefonima koji nisu premium klase, mnogo mi sve lepše izgleda na Xiaomi telefonima. Ali u principu taj prijem signala me baš iritira jer živim u kući gde prijem nije baš najbolji.
Za stabilnost u radu dajem prednost Samsungu- recimo kod Xiaomi telefona mi se dešavalo da neće da se poveže na bluetooth, wifi ne prebacuje automatski i povezivanje nekada traje po par minuta, prekidanje wifi mreže (mada se to događa i na Samsung telefonima i vrv. zavisi od rutera), problemi sa notifikacijama, senzorom za razgovor itd. Naravno,ovi bagovi nisu na svim Xiaomi telefonima, ali nije redak slučaj.
Ovo sve važi za telefone srednje klase, u nižoj klasi apsolutna prednost Xiaomi telefonima, dok u visokoj možda ipak Samsung, mada to je opet stvar ukusa i zavisi od godine do godine proizvodnje.
Mare
•
13.05.2021 05:20h s1yfgbk81cq98vmhvln7Ovde nisu komentari za Samsung vs Xiaomi, već komentari za Samsung Galaxy A52 model.
Djomla
•
13.05.2021 16:47h z8509r2nwjf661xbr7mbZnam, ali danas se 90% pitanja svodi na- da li da uzmem Samsung ili Xiaomi. Imao sam dosta modela i jednog i drugog u srednjoj klasi (često menjam telefone) pa sam izneo utiske
Djomla
•
13.05.2021 16:51h w5hcyzc2mbqvqs7gmzm4Pritom sam izneo realne probleme, a to koji ima za nijansu bolju kameru, da li će da otvori aplikaciju za 0,1 sekundu brže, da li se puni 61 ili 71.5 min i druge gluposti, to može i na netu da vidi.
Confu
•
12.05.2021 20:56h
qcyr8v51dqpj82bnt6rb
Poz. Ljudi trazim mob srednje klase Huawei,sams ili saomi... Da kupim a da ima dobru macro kameru.. Gledao sam a52 a72 a71, huawei p40lite... Sta vi predlazete? Hvala unapred!
A52
•
12.05.2021 21:34h rwzk69kmfc6htckjp1klA71 ili a72 ima najbolju kameru
S
•
13.05.2021 01:54h lww47653tqv90t53r2g8Xiaomi u srednjoj klasi nemoj, ako planiras duze da koristis mob. A huawei nema google podrsku i to ume da nervira bez obzira sto ce da ti kazu da moze da se klonira. Moze ali zeza kasnije opet. A A71 ima odlicnu makro kameru to mogu iz iskustva da ti kazem. Kod ostalih dugo trazi fokus.... Ako to trazis uzmi A71 ili ako imas viska para A72. Ali koliko vidim po tom pitanju nazalost nisu unapredili A72, isti je ostao kao A71. Ima telefoto al to ti ne treba. A i retko kome treba.....
Confu
•
13.05.2021 06:39h 13mzmr55s9541h9vxxwcHvala vam puno neka od ta dva ce sigurno biti.. Sve najbolje!!!
Ja
•
11.05.2021 19:19h
73z2kw4ssqz1kzfxslyl
imao sam evo 4god s8plus poceo je da šteka blokira i danas sam uzeo A52 i dosta bolje radi jedino samo sto je vruć pozadi nez mozda zbog okvira onog prozirnog lp inace super radi 1dan javim se za par dana opet
A52
•
11.05.2021 20:22h m0lf8dhv3f6zkwsc57rhNema nikakve veze okvir a i ne bi trebao da bude vruc mozda malo jel ipak je u njemu snapdragon procesor koji je poznat po tome da ne greje nije exinus koji poznat po grejanju
Ja
•
11.05.2021 23:05h fndw149w1193htzmhh06Nije puno vruc ako ima kakav program da vidim jel sve ok da usporedim i primjetio sam kad idem update android ovo dodje Nemoguće preuzeti aktualizaciju Poslužitelj je dosegnuo dnevno ograničenje preuzimanja. Polušajte ponovno kasnije ili aktualizirjte s pomoću usluge Smart Switch na računalu.
Ja
•
12.05.2021 10:10h m89c426d9yckqws0khfmUpdate sam ga preko smart na pc i sad ok moze se uci u ono i provjerit aruziranje
Mile
•
11.05.2021 13:41h
2wwn0gs1rwrv83j4rj6m
Vidim da se ovde svašta piše..e, pa evo mog iskustva...godinama sam koristio samo flagship telefone i shvatio da je to ipak bacanje para...uzeo sam sad namerno u Telenoru A 52 iako mogu sebi da priuštim i mnogo skuplji telefon...i jednom rečju oduševljen sam...izgleda da sam ja baš imao sreće...nigde mi ništa ne krcka niti se ugiba...zapravo telefon deluje baš kompaktno i čvrsto...ne krči mi ništa ni u slušalici ni u zvučniku...inače imate da podestie zvuk u slušalici baš za vaše uvo...idite u podešavanja pa u Atmos postavke..dole na kraju...meni lično ( naaravno to je stvar ukusa) se baš svidja što je od ove mat plastike...nikad nisam ni voleo staklo na poledjini...razlika u osvežavanju izmedju 60 i 90 herza se itekako primeti u radu bez obzira što ovde pišu da nema nikakve razlike...ekran naravno fenomenalan i ( opet subjektivno) meni uopšte ne smetaju malo deblje ivice oko njega...ništa mi ne znači ni da su tanje...baterija odlična...sve mi je stalno uključeno ( Wi-Fi, razmena podataka, osvetljenje skoro na najjače stalno ( imam loš vid),blutut i AOD) vrlo sam zahtevan korisnik, baš cedim telefon onako maksimaln i baterija opuštrno izdrži ceo dan, odnosno, skinem ga sa punjača oko 9 ujutro i u ponoć je on na35-40%...da ponovim- sve živo mi je stalno uključeno i baš mnogo koritim telefon ( internet, pozivi...ma sve živo)..jeino ne igram igrice...štop se tiče kamera mislim da su zaista odlične za jedan mobilni telefon...ja se profi bavim fotgrafijom tako da mi kamere na mobu nisu od presudnog značaja ( slikam foto aparatom) ali mislim da su dlične...testirao sam ih onako baš ozbiljno...naravno na sve to dolazi i Samsungov softver koji je meni najbolji i najlepši u Android svetu...sve leti bez i najmanjeg trzaja...sve u svemu- ja sam iskreno oduševljen ovim telefonom i znam da nikad više neću uzimati flagšip telefone..jedino mi nije jasno kako sm ja imao toliko sreće sa ovim modelom a niko drugi nije
Mile
•
11.05.2021 17:16h 6hkg5p66rwtqvf3d67q5Uki i da dodam - siguran sam da ti ne bi imao ni jednu primedbu (čak i na moj vid) da sam napljuvao ovaj telefon. 😊
Uki
•
11.05.2021 17:52h gds66j3ldjzfv3w9tc6wMile nemam nista protiv tebe niti vida ali za te pare koje se prodaje taj model bi trebao biti savrsen u toj klasi bez nekih faliki ovo pola imaju isti problem kao sto sam i ja imao pola ga hvale kao da ga nije pravila ista firma nego pola na brod kao sto su za xiaomi pricali da se sklapa a pola u fabrikama ne mogu da verujem i sad moram kao na loto da dobijem taj sto nema falinke poslusao sam druge komentare i kupio pre dva dana a71 i stvarno je odlican mob ako je proslogodisnji model i ne zelim da rizikujem vise sa a52 u vecini kupujem srednju klasu mob
Mile
•
11.05.2021 17:59h wrvcptc47g7l6fqr8cymNe sporim da ljudi imaju problema sa ovim telefonom. Ja sam samo napisao kakvo je moje iskustvo i ispravio neke netačne stvari (mislim na primer na to da se ne vidi razlika u radu izmedju 60 i 90herza na primer) to naprosto nije tačno. A ovo za krckanje, ugibanje i slično ne sporim da neko ima. Ja imam sreću da sam to izbegao.
eto tako
•
11.05.2021 21:55h 1ddypfq1btcd65bg96m9Drugari, u ovom cenovnom rasponu oko 40-ak hiljada rsd u legalnoj radnji, sto je po meni recimo maksimum koliko novca sam spreman da zrtvujem na jedan telefon, trenutno sada imamo ovaj A52 i Xiaomi Redmi Note 10 Pro, kao i Mi 11 Lite 5G. Vec ko ce da predje preko 50.000 ima neki drugi izbor, a za 30-ak i ispod je vec niska klasa gde su vam bitne samo osnovne stvari. Moje misljenje je da ovaj telefon naravno nije savrsenstvo ali dobar je izbor za te pare, a kome krci taj treba da ga odmah vrati i da trazi povracaj novca i kraj. Ne postoji i nije postojao nijedan telefon koji je krcao u slusalici po difoltu, to je kratko i jasno neispravan telefon. Ako je to kod vas slucaj, nemojte dozvoliti da vam prodaju neispravan telefon, vratite novac i kupite drugi. Ako vam ne krci, uzivajte u telefonu.
Oil
•
10.05.2021 21:26h
wj4ybkkxtnwr6919dg2m
Ne mogu da verujem da neki modeli nemaju nikakav problem dok drugi imaju, mislim na kvalitet izrade, problem sa plastikom koja se savija, krcka pod rukama...to užasno može da iznervira kupca.
Mirko
•
11.05.2021 06:21h 9vml4hnztbwqhjw0yrbvTo se bar lako može proveriti u svakoj prodavnici ili poslovnici.
Nik
•
11.05.2021 09:56h 3631s1glk2tnqgjmcy50Ako je u vakum pakovanju sigurno mozes lako da proveris ali prvo da platis pre nego sto otvaras kutiju
Oil
•
11.05.2021 21:27h 7w7qp6rbk2z1f2f5lsfkKako se može proveriti? Mislim oni obično otvore kutiju ispred tebe, zapečaćenu? Uzeo bih ga kod operatera.
Urke
•
12.05.2021 10:38h 3slph7bbn9m2dkbp6z5kPa dobro moras da ga platis tj napravis ugovor i onda oni ispred tebe otvaraju zapecacenu kutiju pre toga ne mozes da proveris mob
Baki
•
9.05.2021 23:14h
c3nf2ftphfzd0rcbg5f6
Ovog a52 jedino sto vadi ovaj ois sto ce sa njim pridobit kupce i udarit na konkurenciju ja opet smatram da xiaomi mnogo vise nudi jedino sto xiaomi u srednjem rangu nema ois ali i bez oisa su perfekcija i mislim da je xiaomi opet bolji izbor
A52-A71
•
9.05.2021 19:48h
qp6crs6pnttgbn5zj23j
Sta kupiti onda A52 ili A71????🤔
A71
•
9.05.2021 20:01h y7gwth917g0s5xthyr0yKupis i jedan i drugi i nemas brige
kokakola
•
9.05.2021 21:27h 0knqswb8fm4hrr9mf07dKad cete razumeti: uvek noviji telefon. Narocito na androidu. Duze ce biti podrzan za softverske nadogradnje. Drugo, A52 ima vodootpornost do pola sata u vodi. Nekom to znaci, ja bas kupujem konkretno zbog toga. Onda ima OIS - opticku stabilizaciju slike.
Sloba
•
9.05.2021 22:35h 75n9z3w50zb3pt0mdvsqNeko nece toliko dugo da ima kod sebe a52 tj 4 godina ,A71 ima manje za jednu softversku nadogradnju i provereno je pouzdan mob,i dok mu ne isteknu te nadogradnje taman ce da izadju a53 i a54 koji ce biti mozda i bolji od a52,zasto bacati pare sem ako neko voli da ima novije model ,djabe noviji i vodotporan i ois i 90hz kad se dosta njih zale na krckanja i ugibavanja itd.dok kod a71 nema nikakvih zalbi samo hvale treba mi mob da pricam preko njega a ne da mi sisti pisti krcka za vece pare
kokakola
•
9.05.2021 22:58h ymbw7f7zld5s1t8pf4f0Godinama kupujem mobilne telefone nove u radnji, razlicitih brendova, uglavnom ovako srednje klase, i nikad nijedan mi nije sistao i krckao u slusalici, preko petnaest razlicitih telefona ako ne i vise, da ne racunam ono staro vreme kad su bili na dugmad. Ako pisti i susti to je za servis ili za momentalno vracanje i povracaj novca. Ne verujem da su svi takvi, to je nemoguce. A sto se tice lufta na poklopcu baterije, to je uglavnom tako kad je poklopac plastican, postoji neki luft i postoji neko krckanje kod razlicitih telefona ako nisu u metalnom kucistu ili sa staklenom poledjinom. To je za plastiku normalno i mislim da je trazenje dlake u jajetu da uzmem telefon srednje klase i plastican i da ga pipam da li ce da se ugibava. Normalno da hoce na bateriji zato sto je plastika savitljiva. Metal i staklo nisu savitljivi. 90hz znaci za gladak skrol ako provodite puno vremena na drustvenim mrezama. Neko telefon po ceo dan koristi samo za drustvene mreze, instagram i fejsbuk, tako da njemu znaci. Meni je neobicno da se odlucujete za proslogodisnji model iz iste klase, A71 je kao i A72 i A52 srednja klasa, hajde da ste rekli neki iz S serije, tu grupu ljudi razumem. Ali svakom po njegovom ukusu.
Dare
•
9.05.2021 23:02h 2r374hczxymwkn701x4wUpravu je sloba! djabe da razumemo uvek noviji ako taj novi ima neke mane bitan je pouzdan mob niti cu da ronim niti mi treba foto aparat ,nego mobilni da koristim normalno
R
•
9.05.2021 23:11h kdcjrhl4nrzrbps3lhrpTako isto kad je izaso u prodaji a51 komentari mocan super lep itd.a sad ga pljuju baterija losa procesor uzas itd.tako ce i za ovaj sad mocan lep dizajn crn brutalan za koji mesec ce da ga pljuju a vec su i polako poceli i opet jovo nanovo dok ne izadje novi model
Sloba
•
9.05.2021 23:34h z5dm7g1slbqj2mx0m343Ako cemo po tvome kokakola, nek uzme a52 ali ja bi mu savetovao nek saceka jos malo da mu padne cena vec je polako pocela da pada bar na KP je tako
CFC
•
10.05.2021 19:12h 7scs3hc0cc7zgv5p6fgcPoslednji telefon koji je krckao je bio 3310, kada kupim nov telefon, neću da čujem zvukove kada ga koristim, bilo da krcka kućište ili u slušalici.
Nik
•
11.05.2021 10:08h y0w2g285s0d42z5zhxspKokakola djabe ti vodotporan ako garancija ne vazi za potapanje nagurali cenu a nema ni slusalica u pakovanju niti punjac od 25w sto bi trebao da bude nego od 15w bezobrazluk i odes da reklamiras zbog krcenja kaze mora tako stereo su zvucnici reklamiras zbog ugibavanja kazu mora tako zato sto je vodotporan
Mile
•
11.05.2021 13:25h pct32xs8mzgty10r63dfŠta podrazumevaš pod tim da garancija ne važi za potapanje? IP znači da može da izdrži do 30 minuta na dubini od jednog mtra...i da preživi sva polivanja i slično...tako da ne razumem ovo što si napisao
Nik
•
11.05.2021 16:31h c03m1ss4k6n22dfktd5cDajem primer na papiru stoji da ip67 da moze 30min na dubini od metar ok ali niko jos prakticno proverio od nas kupaca i sad tebi upadne u baru i nesto se desi mob od te bare ti odes da reklamiras oni kazu usla voda u mob garacija ne pokiva to i mozes da se slikas to je jedan primer a ima ih vise znaci da u garaciji ne stoji da prihvataju nesto u vezi ako se nesto desi sa mob ako dodje u dodiru sa vodom
Izbor
•
13.05.2021 02:55h hn6fr0yst94m6n42ww3yVodootporan ali garancija ne pokriva potapanje. To je naglaseno. Znaci da mozes da se slikas sa garancijom ako ti upadne u vodu.. Pokusali su da uhvate kupce sa tim sto su napisali velikim slovima ip67 a dole malim - Ne priznajemo garancuju usled kvara od vode bla bla... Onda stereo zvucnici, a pozovi kol centar neki da cujes na visokim tonovima kako zakrci kad puste onu muziku. Dobro to ako krcka manje bitno, ali na A71 nemas nista od tih gluposti nego je prosto odlican mob srednje klase na koji se niko nista ne zali. O tome sto A71 ima punjac i slusalice necu da pricam dovoljno su ostali rekli. To znaci doplata kod A52 za to nesto sto kod A71 imas u pakovanju. Tako da ovaj sto pita sta da kupi A71 ili A52 odgovor je A71. I to ne samo jer je ovaj skuplji. Prosto tako ispade (sto je retko u srednjoj klasi) da ti se vise isplati u ovom slucaju da uzmes proslogodisnji model nego ovaj. Uz to kao ovaj A52 noviji je model a deblji i tezi od onog A71 koji ima veci ekran. Pa gde je tu logika. A i snapdragon skoro isti imaju.
Razocaran
•
9.05.2021 15:53h
vw3fzvf6yj2xbm24fw60
Definitivno odustajem od a52 prvi koji sam uzeo krceo mu zvucnik ajde prodam taj kupim isti drugi kad ugiba mu se ram okolo i pozadi mu odzvanja zadnji poklopac dal sam tolki baksuz ovako sve drugo je odlicno na njemu ali ovo me iritira
Rade
•
9.05.2021 16:07h qhlw55tvxnrpmy7j61fvJa sam razocaran sto a32 ima slot za dve sim i poseban slot za sd a na ovom su to zakinuli a ovaj a52 je 100 puta bolji od a32 kad je vec imao i a50 i a51 trebali su i na a52 da nastave sa tim slotovima
Uros
•
9.05.2021 17:10h mddl766pflkgxkhsphh8Sve ce da ti bude jasno kad Procitas komentare za a71 svi ga hvale retko da neko napise nesto negativno o njemu a procitaj komentare za a52 te zvucnik te ugibavanja te los signal te trosi bateriju kad je na 90hz pola ga hvale a pola navode mane za te pare koje kosta a52 ne bi trebao da ima nekih puno mana.tako da bi ja licno izabro a71
A51
•
9.05.2021 18:35h m2lzfgg6skn7ycqg9j96Rade slazem se stobom totalni promasaj ovog modela je sto je hibrid
Galaxy A71
•
8.05.2021 14:01h
1kk08wwqf8p663y4kf88
Vredi li menjati A71 za A52?
A52
•
8.05.2021 17:36h h24b3xfmb6mzrfs4wv16Imam a71 od 8 gb i imao sam a52 ostavio sam a71 prodao a52 kojeg sam toliko cekao da kupim, jeste lep dizajn odlicne kamere dobar procesor 3% je bolji od a71 baterija ista odlican je a52 nema sta ali meni licno je smetalo sto je debeo bolje lezi a71 u ruci ,tezi je od a71, nema slot za dve sim kartice i sd istovremeno i deblje su ivice oko ekrana, slike mi pravi tamnije od a71 ali ciste,gornji spikerfon hoce ponekad da krci kad su visi tonovi,tako da ostajem na a71 bar dok ne izadje a53
Dare
•
9.05.2021 08:43h th4w2ck56cxrt7s5qrryDa imaš a51 i da si pitao vredili menjati za ovaj a52 rekao bi ti itekako vredi menjati .ovako nemoj mnogo da se opterećuje zadrži a71 jedino ako voliš da imaš noviji model onda kupi a52
S
•
10.05.2021 21:49h 2btmrtr4pc61vmdqvh87I ja sam prvo mislio da mozda menjam moj A71 za A52 ili A72. Ali A52 je slabiji od A71 ipak je to 4GB rama, to sto izgleda da je procesor malo jaci ipak je to proslogodisnji SD. Samo ois ima vise ali A71 ima Super steady i odlicno slika. Meni licno nista 90Hz ne znaci probao sam ga i uporedio sa a52 i a72 i bukvalno mi to ne znaci nit vidim tu razliku. A a72 necu da uzmem jer nista specijalno nisu unapredili u odnosu na a71 a skuplji onoliko. Dve sitnice vise i samsung znak i kao aj teraj 460e. Odlican mi je A71.... uzdrzite se od te potrebe za novim dok vam aparat dobro radi. Samo im punimo dzepove a ulenjili su se i mnoge stvari rade namerno planski da uzmu pare a da daju sto manje. Ni slusalice, ni neki novi ovogodisnji snapdragon nece da daju, a o punjacima i da ne pricamo. Ovaj a52 moze punjac od 25W ali daju od 15. Nek objasni neko strucan logiku osim novcanu.
Mile
•
11.05.2021 10:16h gvwbcd8phywlp089rd4pA52 ima 6GB rama...nešto si pobrkao...
A52
•
11.05.2021 10:40h fhpzlhcthzf36b79wq6rA52 ima i sa 4Gb i sa 6Gb i 8Gb
Mile
•
11.05.2021 11:59h kzzttjj0pkz5sr5vkhzbAli onda ne možeš da napišeš da je slabiji od a 71 jer ima samo 4 GB.
A52
•
11.05.2021 16:51h qnw3s0468l57ghmk5zhmMile los ti je vid ja sam napisao koji ima od modela a52 4,6,8gb znaci ne obracaj se meni nego S koji je napisao-la da ima 4gb
Mile
•
11.05.2021 21:40h bdbd28l98mzmggknrtxgOk...izvini pogrešio sam...ali se svakako slažeš da ne može da se napiše slabiji je od a71 jer ima 4GB..a ima i 6 i 8...ovako kako je napisano ispada da ima samo 4, zar ne?
A52
•
11.05.2021 23:17h 0gwln78p1wmnqm7006drSlazem se
S
•
13.05.2021 02:24h qn3ryfb446m8jn7dm6qnJa sam taj -S- koji je napisao da je ovaj slabiji. Pisemo ispod modela na kom gore pise da ima 4GB rama. Dakle pricao sam o tom osnovnom modelu. A i bez obzira i sa 6GB ipak je to proslogodisnji procesor. Dakle, neka bude da u verziji sa 6GB ovaj A52 nije toliko slabiji od A71 ali su slicni eto a ovaj skuplji. Zasto nisu vise unapredili ovogodisnji model nego mu stavili procesor od A71 skoro. Kazem skoro jer tih 1 posto sto je brzi je smesno. Ok ima 90Hz, super malo brze ces da skrolujes instagram nego na A71, i? Ako ti to znaci te razlike u ceni i izgledu onda super. Kad pomenuh izgled, onaj A71 je lepota za ovaj, a i lak, tanak elegantan. Ali ok svako vidi drugacije. A nabrojao sam i sta jos ima manje nego A71, - slusalice i punjac. Mozda tih skoro 5 hiljada din vama ne znaci mnogo da se doplati za to, i meni nekad ne znaci, al necu iz principa jer uz A71 dolazi to u pakovanju..
Mile
•
13.05.2021 14:12h 4dy0m8tj3jscmww6p78hS- ne pišemo ispod modela od 4GB rama...pogledaj pažljivije...
Coa
•
8.05.2021 10:46h
msbyjq4ql860d0brwgpk
Ljudi obavezno gcam,ja koristim neku 8.1 verziju slike danju bolje a nocu jos veca razlika,sa stock uz nocni mod cropuje sliku to mi se nesvidja i dosta detalja budu mutni,uz gcam i njegov nocni mod slike mnogo bolje vise detalja cistija slika svi detalji sto sa stock bili mutni sad se savrseno vide,lepse boje, nema cropovanja i imam utisak da koristim s20 a ne A seriju,ovo je odlican senzor jos ima i ois al fabrcki ga ogranicavaju da bi se pravila razlika u ceni od S serije,ali gcam neverovatno radi dobro posao ko god ga pravi ruke mu se pozlatile :)
Coa
•
8.05.2021 11:22h cnxsp4hrkcktnxmkptwtMGC_8.1.101_A9_PV0f.apk Evo ga link pa uzivajte
Mile
•
8.05.2021 14:56h n3mm1vwg0rvtjdlv5dv0Može li malo detaljnije kako se ovo preuzima?
Bošnjo
•
8.05.2021 15:17h bdw1k582qqwr8qkdhwcgGcam je stroj koristim na redmi note 9 pro perfekcija bre kao da je p30 pro uvece
A52
•
8.05.2021 17:42h 3s0xj2vn58vv4lxd3y53Mile Ukucaj u pretrezivac infogfull net tu imas gcam za skidanje nadjes za a52 i stisnes za preuzimanje i posle kad ti skine stisnes instaliraj
Mile
•
8.05.2021 17:51h pf6qfmq1b3drhj9lr09zA 52 -Hvala!
Coa
•
8.05.2021 20:16h hgxs2lkwxfy6hfy0x0hxMile ja sam dao link samo copy paste i direkt te vodi na skidanje meni je bolji ta verzija nego ova preko infogfull net,zato sto ova moja ima podesavanja za sharpen i sturation pa budu fotke jos bolje
Mile
•
8.05.2021 21:05h n5f5rdw99pjc4yj0y96dCoa link je uklonjen kao što vidiš ( zabranjeno je postavljanje linkova) ja sam iskoristio trenutak pre nego što su ga uklonili i izašao na tu stranicu..ali nigde nisam dobijao da ga skinem..samo su mi iskakale reklame i ponude za neke druge stvari...
Leon
•
8.05.2021 06:46h
vh4bl1mpr2jvnq95j99t
Pozdrav prijatelji,da li ima neko ko je sa Redmi Note 9 pro presao na A52,i da kaze utiske da li postoji bitna razlika u kamerama u praksi? Hvala.
Sale
•
8.05.2021 07:17h wrx435ftbn6zk6pzn0jcBolji ekran,bolji softver,slabija baterija,kamere malo bolje...brzina rada slicna...
Santi
•
8.05.2021 17:27h 6b10b966fb0wgkymgg9zKoliko slabija baterija?
Co
•
9.05.2021 12:21h d6jbjsd70s0ctsn9x8rkMalo
Lošmi
•
5.05.2021 17:55h
bsdgf1t07qh0d5nfgsc1
Stigao mi je juče update od 423mb...kaže da sadrži nove funkcije za iskustvo korišćenja kamere, ( dodati fikteri i efekti) zatim, kvalitet slike koji pruža kamera je poboljšan, kvalitet poziva je poboljšan, stabilnost aplikacije Dodirni ekran je poboljšana ( nisam siguran o čemu se radi) i povećana je bezbednost uredjaja
Plahi
•
3.05.2021 05:52h
kd7qrtm6y5kdgp0b9wbx
Telefon je dobar, ali je prijem signala loš. Možda najlošiji od svih telefona koje sam imao. Ostale probleme koji su ovde navedeni nisam imao.
Mile
•
3.05.2021 21:30h sk1hy0myhrrzhxczkgj9Onda nešto nije u redu sa tvojim primerkom...meni je prijem signala odličan...
Enkaj
•
6.05.2021 07:30h m1pcc64x2sm7lby4f5xzSamsung oduvijek ima losiji prijem signala od konkurencije. Od najjeftinijih do najskupljih modela. Prvi Samsung koji sam imao je A50 i zamijenio sam ga za Xiaomi Mi Mix 2S. Gdje je Mix imao 4G sa 2 crtice, Samsung je imao H+ sa 4/5 crtica i kad izgubi signal u 60% slucajeva moras rucno vratiti na jacu mrezu. Ista stvar i sa A51 i S10+.
Đomla
•
7.05.2021 21:49h 57dm48t11cmxtpqb6pmySlažem se da Samsung oduvek ima najslabiji prijem signala. Stabilnost je dosta poboljšana u poslednjih par godina.
Danijel
•
2.05.2021 21:48h
58ms4mr8b9vcm4s34nff
Da li je vidno losija opticka stabilizacija video zapisa na A52 nego na A72? Interesuje me video zapis a ne opticki zum. Zbog toga bi se odlucio da doplatim za A72 ako je snimanje videa losije na A52?
Lošmi
•
2.05.2021 23:40h dr74w0tnp5hkqsg3gct5A kako bi to mogli da znamo...nemamo svi oba telefona...pogledaj na YT recenzije...ima i usporedbe...mislim da je OIS isti na oba telefona...
Djonmla
•
2.05.2021 21:05h
8qcxx38wssdtbskphhr7
Imam ga skoro mesec dana,odličan telefon,konačno OIS u srednjoj klasi.A5 2016 koji imam i danas je imao OIS posle njega u srednjoj klasi ga nije bilo a ko slika puno zna šta znači ta funkcija na kameri...,stereo zvučnici plus i konačno ako je već plastika pozadi mat - manje skuplja otiske prstiju mi se više sviđa.Jeste malo deblji ali u crnoj boji je lep.Ove godine sigurno najprodavaniji telefon uz Redmi 10 note pro (tesna borba)
Roki
•
4.05.2021 09:56h db9tgyy79v17cfdq58kyTako je bice tijesna borba na a52 ois puno znaci tako da bice tezak izbor imao sam ija a5 2016 slika je bila fantasticna