

F3 2021
2021. godina
6.67" OLED 120Hz, 85.9% body
51% 870 5G, Android 11
RAM 6 GB, INT 128GB, EXT nema
⚡33W, 4520 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 48MP
Komentari
Nine
•
4.06.2022 10:37h
6rnqrtgkzsr31pm07xwf
Moze li nekako da se pojaca zvuk na slusalici prilikom razgovora nekako mi slabasan Ili Ima neki problem
Zoka
•
7.06.2022 13:39h 4kqjc6z6709k2l130dxhMeni ubija kako je dobar zvuk. U toku razgovora pojacavaj na tasteru sa strane.
antonio
•
31.05.2022 17:39h
d0ybcf3tdbp4gfglj08b
m11t ili poco f3?
Deja
•
3.06.2022 12:59h 9kzgc946c3qbgrx0fsyzI mene to jako zanima koji poco f3 8/256 ili mi 11t i zašto...?
Perica
•
4.06.2022 15:57h rmlt6f8b80nspl5m9yyxF3 ima Snapdragon 870, dok 11t ima Mediatek dimensity solidne brzine takodje...Ekrani su slicni, kamera je mozda malo bolja kod 11t, ali to je nijansa...Snapdragon je verovatno uvek bolja opcija nego Mediatek, bez obzira sto je Mediatek mnogo naperedovao...na kraju F3 je trenutno jeftiniji oko 100e ako ne i vise..Svako treba da odluci sta mu je prioritet...pa tako da odluci...
Perica
•
4.06.2022 15:59h 2rljbkp53tb4x636v90sP.S. 11t ipak nije skuplji 100e, ali je skuplji oko 50e otprilike..
Zoka
•
29.05.2022 21:32h
pdq4dc9hbq65gvhp1mc0
Ima li ppco f3 opciju snimanja razgovora ?
Marko
•
30.05.2022 23:35h 976myj54krnbj3zx2pllima u okviru call aplikacije i sagovornik će dobiti zvučnu poruku da je snimanje počelo pa može da prekine poziv :)
Zoc
•
1.06.2022 05:00h qp63d61nmzwjtylrrvqxVas poziv se snima :)
Zoka
•
7.06.2022 13:41h rnb5xqymy9szn6j4jhsqNa global romu nema opcija snimanja razgovora
Bale
•
25.06.2022 22:49h js25jnx38xtn3rcd4gg8Zoka koji rom ima snimanje razgovora?
Iv
•
28.05.2022 22:51h
wtk7gjzpv4xyhjzcxl63
F3 ili a52s?
100%
•
29.05.2022 16:51h q0k7x6mtb5qhm6s6hw3tF3
Zoc
•
29.05.2022 18:34h 0qbw7ply1k8zc34151spZavisi za sta ti treba. Naravno da ce ovde neko reci F3 , tamo neko A52s. Svako ima svoje prednosti
Iv
•
29.05.2022 19:50h tqmy4z1s97r1t172fl3x@Zoc Baterija, kamera, pouzdanost da nema mnogo bagova i slicno
Zoc
•
29.05.2022 20:31h blvvy02ldhq3pkhdjqyqMislim da ti je u tom slucaju bolji a52s. Iako nemam neke zamerke na miui, one ui je lepsi i stabilniji. I bolji i noviji senzor ima a52s, imx 682, f3 ima 582. Mislim da neces pogresiti ni sa jednim. Odluci sam/a, evo ti jedan jedini ozb video poredjenja na yt youtu.be
Slash
•
31.05.2022 15:25h 8m7w16txfcr0wc1r0dsh@Zoc,ovo nije poredjenje za A52s nego sa A52vs poco f3.A52s je mnogo bolji od A52.Al bas.
Zoc
•
1.06.2022 04:59h wrpqxq1zzb143kmp4pz6Ja vidim a52s pored f3, i u naslovu , i na snimku, i na watermark-u, i diskusiju u komentarima
Iv
•
1.06.2022 08:16h 1kxydhr5ndmlq6bjs94r@Zoc hvala puno
X
•
3.07.2022 11:39h 0dq6jy0v4nc5nfglwqkkBaterija je vrv za nijansu bolja na F3, uostalom ima i nesto brze punjenje.... Pouzdanost u radu i stabilnost, kao i nesto bolju kameru dobijas na A52s. Ukupno mislim da je A52s kompletniji uredjaj.
Ana
•
27.05.2022 15:36h
vfc053jqlpbkmqgf4bq3
Molim Vas za pomoc. Razmisljam se izmedju ovogF3, A52, A42 i Redmi Note 11S. Telefon se dosta koristi za razgovore, drustvene mreze, internet, muziku. Igrice ne igram. Potrebno je da i pravi dobre slike. Imate li savet?
Nikola
•
27.05.2022 20:07h 7z9lzx08gkj9kp82lwpyIzmedju ovih telefona F3. Za nesto malo vise novca, ili preko operatera za isti novac, mozes kupiti Nord 2 ili A52s. Nije ti losa solucija i Mi 11 lite Ne / 5g
Ana
•
27.05.2022 20:56h 6w8dp9tz0n7sbqsfr58bhvala
Perica
•
27.05.2022 21:10h bhbv88dxyb0509mwf1cnF3
Jugo
•
28.05.2022 15:41h y1plwgfpt2gw9gzt1q3vF3 dobar telefon
Jugo
•
1.06.2022 09:38h y7jwbm96dvbn69kc0ms4P3 je naj jeftiniji u ovoj kombinaciji,za nešto više treba više platit.
Lav
•
11.06.2022 01:13h hh7swn4kfqdwct8jww6nNord 2,plavi,za devojcice😉
Ivan
•
27.05.2022 14:49h
3g45p1zgbvdm4q93jd0y
Ističe mi ugovor u A1, pa treba zameniti telefon 😁, dvoumi se između Nord 2 i Poco F3, performanse su mi jasne, malo me brine samo 128gb memorije kod norda i to što nema slot za SD. nego da li je tolika razlika u kamerama, ako može neko ko je korisnik istih telefona da kaže kakvi su utisci. Pošto sam pregledao sata i sata recenzija i mišljenja su različita.
Slobodan
•
27.05.2022 20:24h 76xsn6qsfxqgr7fqslgwIvane, ja sam odgledao par prvih rezultata poredjenja f3 i nord 2 kamere ma yt, i sve je jasno kao dan. Uostalom, kao sto rece neko dole F3 ima senzor kao i A51, dosta mali, dok Nord 2 ima veci senzor, kao u Find X5 pro. Jos ima i OIS, i odlican night mode. Po meni nema dileme...
Krle
•
25.05.2022 18:07h
925zrkmg6y9yccbdqwjj
Imam problem posle nadogradnje sistema, telefon mi ne cita sim karticu, zna li neko u cemu je fazon, telefon je star par meseci, ovo mi se desava vec par puta, s tim da sad ni posle vise pokusaja ponovnog ubacivanja sima u oba slota ne dobijam nista?!
Dusan
•
26.05.2022 09:06h zxcr1lhxdhmd7ywxpsvrI meni se isto desilo. Brate najbolje da ti daju drugi tel,nema tu pomoci.
vesna
•
24.05.2022 16:34h
s44s42wxvrlv3ld9g605
Kakvu ima kameru i da li je bolje uzeti Redmi Note 11 pro ili ovaj telefon? Hvala
Sasa
•
24.05.2022 21:15h r57t4f0p3m1v34zj6hnhOd ta dva telefona , ovaj. S21 fe ti je odlicna alternativa za taj novac ☝, Ajfon 11 pro mozes naci za 500e Veliki izbor imas generalno
Perica
•
25.05.2022 13:09h 6fm5pkygvkmf849fcn6zMislim da je F3 bolja kupovina, bolji procesor, ekran isti ili bolji, kamera je sasvim dobra kod ovog telefona...@Sasa za 1000 evra ima extra kamera...A F3 se moze naci i za 260e sa 1 god garancije na oglasima i sl mestima...
sasa
•
26.05.2022 06:27h 4hmd3d75kl9xttgpdkp9Napisala je vesna poviše u komentaru do 500e ali je moderator isključio. Zato sam i stavio prstić na gore. F3 je bolji u svakom slučaju od Note 11 pro, koji je zapravo lošiji od Note 10 pro
Perica
•
26.05.2022 07:43h mcrpjrx8nfx9m58j9vz4Svakako da je RN11 pro losiji od RN10 pro...slazem se...
vesna
•
28.05.2022 15:17h 940qh22l16ftjxcyvscwHvala! :) Trenutno imam Note 8 Pro, sada je vreme da ga promenim. Nisam znala da je RN10 pro bolji od RN11 pro, mislila sam da je svaki sledeci model bolji od prethodnog. Kad vec ulazem novac u telfon, bitno mi je da je je kamera sto bolja. Sve ostalo manje vise mi koristi na svakom telfonu, mogu da se uklopim za svaki, ne treba mi za igranje igrica i slicno. Primetila sam da na RN8 pro malo kamera izoblici ljude, deluju kao karikature na slikama. Verovatno da Samusmg ima bolje performanse i podsevanja od xiaomi telefona sto se kamere tice, a sa druge strane opet gledam da za ulozen novac dobijem sto vise, i onda ispada da su xiaomi najisplativiiji? Desavalo mi se na RN8pro vise puta da kamera skroz zabaguje, da ne moze da se pokrene, da slika secka i kasni itd... Sada se ne desava, iako sam ga uvek redovno azurirala.. 500e bi bilo maximum maximuma sto bih izdvojila, ako nema nista jeftinije a da je dobro. Ali do 350e bih najradije da kupim. Nisam zahtevan korisnik, koristim svega 10-15 aplikacija, ali kamera mi je zbog posla najbitnija. ps. da li jos uvek ima ona apliakcija za xiaomi telefone koja poboljsava kvalitet slike?
Dule
•
28.05.2022 17:03h hjj9fqv0g8849h1h95p1@Perica, nije istina da je RN11 Pro lošiji nego RN10 Pro, može se reći da su slični modeli, neke stvari su bolje na jednom a neke stvari na drugom modelu, problem je što je bilo očekivano da RN11 Pro bude bolji ili bar isti nego RN10 Pro, a ne da neke stvari ima lošije a neke bolje.
Perica
•
28.05.2022 21:54h f2dlfkkxqmvjn82kvjpm@Dule RN11 pro ne moze da snima video od 4k u 2022.god. zbog procesora SD 695,toliko o tome..Kamera kod RN10 pro je svakako bolja, jer ima SD 732g koji snima.odlicne fotke ali i video u 4k. Sve ostalo je takodje na zavidnom nivou za novac koliko kosta telefon. Dakle svakako bolja kupovina od RN11 pro
Dubioza
•
29.05.2022 07:08h 3qx39d9mtzptzllrqz0wAko zelis dobru kameru do 350e mozes kupiti s20 fe(snapdragon) na oglasima. Ako zelis preko operatera, nord 2 ili cak a52s. Nisam siguran koliko je dobra alternativa za to mi 11 lite ne, ali je jako lep i pristojnih performansi
Dule
•
29.05.2022 11:41h gbq8smy28f8cvttzqz75@Perica, nije sve tako crno-belo, da RN10Pro ima ima za nijansu jači čipset (samo 4% jači) i 4K snimanje, sa druge strane RN11Pro ima svetliji ekran i duplo puno brženje telefona i duplo brži punjač, sve ostalo je praktično isto, tako da je očigledno da su modeli skoro identični i da nema neke velike razlike između njih.
Dzon
•
29.05.2022 12:53h xgs0jcnkqchjj4h9h5f8Pitanje je da li ima svetliji ekran, imas na bajtboksu video kako nas proizvodjaci mobilnih telefona varaju. Deo teksta na gsmareni Our measurements show the display has a typical brightness of 470 nits and high maximum brightness (sunlight boost) of 746 nits. These numbers are in line with what Xiaomi has promised, as well as with the Note 10 Pro display. A o brzini punjenja je diskutabilno pricati, i o njenom.zivotnom veku ako se pregreva, cak i bez boost moda. Sve u svemu, moglo je i moralo je biti bolje
Goran
•
24.05.2022 10:39h
44cmm8mt8cv142c32fbb
Друштво имам недоумицу између два телефона POCO F3 или MI 11 lite 5G?? Ваше мишљење??
Perica
•
25.05.2022 13:13h gbj38k8vwdv6klt24wx2F3 ima bolji ekran jer je 120hz i jace svetline, dok je 11 lite sa 90hz...proceor je brzi ka F3,ali i ja 11 lite je solidan,ona su snapdragon...Kamera je malo bolja na 11 lite, ali i na F3 nije losa..Cena je slicna...11 lite je laksi i kompaktniji, ekran manji, ali manja i baterija...Vidi sta ti od ovog treba ili jos bolje pogedaj ih uzivo i uporedi ako mozes pa odluci...Neces mnogo pogresiti kako god
Perica
•
26.05.2022 07:19h nrym5h2yhvmjthm1qlprHvala
Ivan
•
23.05.2022 19:21h
lcvtmgn635xkndnh937h
Šta uzeti preko A1 ? Poco F3 ili Xiaomi 11 note pro ? Hvala vam unapred .
Perica
•
25.05.2022 13:15h wxblf1sy7jczt3wmp2k0F3
Ugi
•
20.05.2022 22:28h
xwcbnld4ttpqbwqc6w6f
Na viberu mi vec 2-3 puta prilikom slanja svake poruke na chatu izbacuje obavjestenje da tel nema potvrdu o lokaciji. Iritira me svaki put kada pocne da izbacuje obavjest.
Desava li se jos nekome nesto tako?
poco f3
•
22.05.2022 19:01h pb5lwdy3zw43njks9nz6ne
Milan
•
23.05.2022 14:53h y26s34js1ydykl4vs2fhUgi...pa potvrdi je :D
Miloš
•
3.06.2022 05:51h kj64gyym5lpps4q0590pDa li neko koristi dual viber i kako funkcioniše? Na Huawei Mate 10 pro moram mijenjati korisnika, tj., koristiti dual space da bi imao viber za drugi broj
Slavko
•
20.05.2022 20:55h
9199vd1sq7m0zfmrmtwy
Koji je bolji telefon Poco f3 ili xiaomi mi 10T
Hali
•
21.05.2022 09:47h tqys1xychn41r4qgkv0cXiaomi mi 10T
Perica
•
21.05.2022 12:42h zghlftl436dc79ctrh3zPoco F3,bez dileme. Noviji model,odlican procesor,amoled ekran od 120hz, kamera solidna, izrada od stakla GG5 nepred i pozadi,odlicna osvetljenost ekrana narociti pri upotrebi HDR na Yt ili Netflixu...Neuporediv sa 10T,ips ekran, stariji procesor....
Jugo
•
20.05.2022 09:55h
0f8q49svgsgt29kypb6b
Koristim f3 skoro od početka njegove prodaje tad je bio oko 330 do 350eura,sad je oko 260.Znači prošlo je neko vreme da bi se moglo nešto reći o njemu,ali garancija još nije prošla.Izrada telefona je kvalitetna,ljep osjeća u ruci,ima tu neku svoju težinu,nije najlakši ali nije ni najteži,mada ga čuvam u nekoj 360°masci pa izgleda malo glomazniji,inače je ekstra osjećaj bez tih raznih maski .Zadovoljan sam i sam punjenjem telefona za sat vremena.Baterija izgura od jutra do kasno naveče uz zahtevno korištenje,bez smaranja telefona može i dan ipo do dva.Brz je pošto se zmaj od procesora nalazi ispod haube.
Slike su dobre,boje izrazite.Video zapis zadovoljava,osjeti se manjak stabilizacije ali nije strašno.Displej je ekstra.Tač skrin brzo odgovara na skrolovanje.Čitač otiska prsta radi kao munja,prepoznavanje lica super radi.Treba ga sklanjati sa sunca pošto upija brzo toplotu,ili vam stoji na magnetu u autu a grijanje duva u njega i tu odma pokaže poruku da je uredjaj pregrejana,inače brzo se ohladi a i ne grije se prilikom igranja nekih igrica.
Evo sad je dostupan Poco F4 GT,ali ipak nije Best buy kao F3,mada je F4GT atraktivan,ima bolju izradu procesora,dodatne joystick sa strane ipak je on oko 600 eura sa nadom da radi kao i F3 sa svojim specifikacijama i bolje od toga.
Za te pare po sadašnjoj cjeni i sa emui 13 operativnim sistemom je Poco F3 pun pogodak.
Da se razumijemo,da imam pare za bolji telefon,uzeo bi Samsung s21 ili s22.
Ovako za tu lovu nema šta da razmišljam,samo da me služi kao do sada.
Mića
•
20.05.2022 20:16h hrb7zfr75zktfrw8q789Druže, pošto vidim dosta negativnih komentara što se tiče kamere ovog telefona možeš li mi stvarno reći kakva je? Ok, ne očekujem da je TOP ali onako neko iskreno mišljenje. Vidim da sad ima modela kojima je kamera 108 Mpx pa me baš zanima da li je velika razlika između tih telefona i Poco f3
Ugi
•
20.05.2022 22:23h t4wpnmzcpz2tzy60lywtKamera sasvim korektna, u dnevnim uslovima cak odlicna, nocne slike realno nisu neka sreca ali tu je gcam da popravi situaciju
Jugo
•
22.05.2022 04:57h 090myfct27jd2xghdhg3Ako mene pitaš,ja bi dobro pogledao.Pošto ti telefoni sa 108mp imaju sigurno punjač od 120w.Za slike ćeš morati lično da se uvjeriš,dali da to provjeravaš preko you tube ili iz svoga okruženja,prodavnica,poznanici. Slike su na Poco f3 super za tu lovu,ako hoćeš telefon sa kvalitetnom kamerom onda to traži u Samsungu,Huawei ili iPhone. Sa samsungom možeš zumirati mjesec ili avion na nebu koji je 8000 metara na nebu ili više i da čitaš šta piše na njemu.Xiaomi je sa kamerom kaska za ovim brendovima.Odnos 48mpx i 108 mpx je u tome da ti tu sliku od 108 možeš više da razvučeš i da ti bude slika jasnija.Znači ako stavimo slike od obadva telefona na isti neki veliki ekran od televizora,jasnija bi slika bila od 108mpx,ostalo su sve nijanse. Opet pogledaj dali taj telefon ima dva zvučnika kao Poco,250gigabajta memorije. Mada ja bi uzeo telefon koji ima još brži punjač,jer tu ga napuniš za 20 minuta a ne za sat.Mada je zdravije da se telefon duže puni zbog dugotrajnosti vijeka baterije. Znači Poco radi dobro slike,sve ostalo je stvar ukusa i afiniteta.Nemože se tu ništa nikome namećati.Treba pratiti statistiku između dva ili više telefona ali i srce treba pratiti pa šta voliš to uzmeš.
Mića
•
22.05.2022 21:00h p1zbz73rghlxhmhlmltx@jugo sve si mi rekao. Hvala ti
Slash
•
25.05.2022 13:09h r8wpb5k1hn4z27zdyy4r@Jugo,to sa pixelima nema veze,pogledaj p50 pro ima 50mp pa kida ove tel od 108 mp.Bitno je socivo u tel.Tako da bolje se manite trcanjem za tom pixelizacijom,nije merodavna.Honor 50 ima 108 mp,a Huawei nova 9 ima 50mp pa kida honor pa ima mnogo bolje fotke od Honora,licno provereno.A za to da treba traziti kod Samsunga,Huaweia,Apple bolje kamere se slazem 💯 posto.👍
Jugo
•
25.05.2022 22:56h gdvtbtjmtdhhhm608hs6Uredu ali isto sočivo od Samsunga ili Sony za primer,istim otvorom blende a da im je samo razlika u pikselima 48 ili 108 će pokazati razliku na većim displejima.
Slash
•
26.05.2022 16:08h fftkf44k5djxx0wl2nkr@ Jugo,ajd uporedi od Huawei nove 9 i Honor 50. Pa vidi gde se vidi bolje razlika?Pa javi.
Jugo
•
26.05.2022 19:03h v0d6029bx0k6fqmb0lxqNova 9 radi bolje slike,senzori nisu isti kod ta dva telefona.I to može da bude uvod u čemu su još uskratili honor. Ali ako ti misliš da je slika od 50 mpx veća od slike koja ima 108mpx onda tebi fali još čitanja. Ja nigdje nisam napisao da je slika bolja,već da se može više razvući i da ostane jasna do svojih granica a ostalo su nijanse,hoćeš življe boje i bogatije ili samo da se prepoznaje.Ovde honor ima razliku u senzoru.To ti je isto kao da imaš dva auta koji jedan ima rezervoar za benzin od 50 litara a drugi od 108 litara benzina,a obadva imaju iste motore iste kubikaže i kilovata,samo što ovaj od 50 litara ima udobnije sjedište i bolje amortizere pa je vožnja ljepša,a sa kojim ćeš preći više kilometara to je pitanje za tebe pa mi isto javi?
Ja
•
27.05.2022 10:28h ryv0f2c9gc18tttmfdlkJugo, jedno pitanje zašto proizvođači spajaju 9 piksela u 1, ili 4 u 1? S22u pravi po defaultu fotografije u 12 mpX, p30 pro u 10 mpX, određeni šaomi telefoni u 27 mpX! Tebi veća rezolucija od 50mpX ne treba, jer sa njom možeš štampati za bilbord. I ne mora da znači da će fotografija sa 108 mpX imati više detalja od one sa 50 mpX. Da nema Samsunga koji flagship bi koristio 108MP? Bolje je imati veći senzor i manju rezoluciju, nego 108 na senzoru veličine 1/1.52, gde ti je veličina piksela 0.7 mikrometra. 11 ultra ima ogroman senzor, 50 mpX, duplo veći piksel i quad bayer tehnologiju u 12.5mpX fabričkih. Ponavljam , da je relozucija bitna kod telefona, ne bi 99 posto flagshipa dolazilo sa slabijom kamerom. S
Jugo
•
27.05.2022 12:41h vpsvcswq4cdw8f5hcmfyTačno,Samsung s klase sa 12 mpx ima bolje slike od Huawei nova 9 koji ima 50.Jer se koristi tehnologija koja ima cjeni.Zamisli da se tatehnologija sabije u 108 a ne u 12mpx,zamisli tu sliku.Sjeti se samo satelita i njihovih snimaka,koju tek oni imaju tehnologiju.Ja nisam rekao da je slika bolja,već da se može više razvući,a sa tom se tehnologijom može razvući još više,puta 9 ukoliko se sabija. A i reko sam da se kamera kod Samsunga,Huawei i iphon traži.Jer sve ima svoju cijenu.Pa Poco pravi dobre slike tatu lovu,ostalo su nijanse.
milunka
•
17.05.2022 18:25h
kwn36k47swf5wr7by52w
Pozdrav, da li uzeti ovaj ili poco x3 pro?
Perica
•
21.05.2022 12:45h 5cs8w2c8rn2mpd2qbmd8Svakako Poco F3 bez razmisljanja...sad ga ima i za 260 evra...a za te pare dobijas extra telefon
Jugo
•
25.05.2022 23:01h bys8xzt3xny2jc1kbgmhČak postoji i takva iskustva,da telefon ni ne pokaže na svome displeju kvalitet slike kao kada prebacio na komp.ili lap top.Tamo tek vidiš kako to izgleda.Mada sada noviji telefoni dolaze sa većom gustinom pixela na displeju.
Vlada
•
15.05.2022 08:50h
p74g843h2t7nssjnhbdt
Imam dilemu izmedju 2 modela pa vas molim za komentar sta uzeti... POCO F3 ili Samsung Galaxy M52 5G?
Perica
•
15.05.2022 20:38h qfk97dj8sv5wvjfkjxjkPoco f3 svakako..ne znam gde kod nas nadje ovaj M52
Dubioza
•
16.05.2022 06:29h pp3lqhmgk52vjgrz45v3Gde može da se nađe M52? Ja se nećkam između Nord 2, A52s, i F3! Nord 2 mi ima najbolju kameru, F3 najbolji čip, a A52s mi je nekako najkompletniji. M52 bih ja lično uzeo, ali ga nema kod nas(zvanično).
Vlada
•
16.05.2022 19:33h nkklm2hls6mhd8cbbpkrNisam generalno trazio u radnjama vec sam samo uporedjivao karakteristike u tom cenovnom rangu i izdvojila su mi se ova 2 modela... Kad se udje na pretragu ovde i ukuca model M52 prikazuje nekoliko radnji u Bg gde bi trebao da ima... Vidim da je Logic shop i jos par radnji
mile
•
17.05.2022 13:43h 2xqv532b13j7mfr0bfndNa strani a52 je samo vodootpornost, mada ja nisam nikada vidio nikog da se kupa sa telefonom. Sve ostalo je na strani F#, a što je najvažnije najjači procesor a svi znamo da je to srce telefona. Džaba duža podrška, kada procesori neće moći to da isprate, procesori srednje klase 2-3 god maksimalno mogu da idu u korak sa zahtjevnošću aplikacija, bez obzira na podršku od proizvođača. Uzmite npr telefone stare 2 godi sa SD 8 ili / serije, tu su razlike drastične, isto kao i OIS, na novim telefonima je to OK, a telefoni srednje klase, kada se pokretni djelovi na kameri, koji su bez obzira da li vi kameru koristite ili ne pri svakodnevnom korisštenju telefona uvjek pokretni i habaju se, za godinu OIS otprilike gubi svrhu, onda do izražaja dolazi procesor koji dalje sa digitalnom stabilizacijom radi posao, e to kod flagšipa kameru drži u kondiciji i posle 2-3god, a na ovim sa procesorima srednje klase neće moći. Tako da sve su prednosti na strani F3, a da ne pričamo o korištenim materijalima i kvalitetu izrade.
Nikola
•
17.05.2022 20:13h zndw2zss7tht4bkl0s91Slazem se sa Miletom. Do pre 2 meseca i sam sam se lomio izmedju pomenutih telefona, plus iPhone se 2020 je bio u opticaju. Odlučio sam se za Poco bas zbog procesora, i telefon stvarno leti. Kamera sasvim korektna, nocna iskustva su odlicna,po meni iznad ocekivanja. Nisam se pokajao, plus je kod mene slabija verzija od 6/128 gb, a siva boja odlicno stoji telefonu. Dosta lepsi nego npr a52 koji je ceo nekako plastičan
Dubioza
•
18.05.2022 07:51h j0yqzgg8g1nbpzqhkqxrNe bih se složio sa tobom Mile. Jesi li čuo za optimizaciju sistema i aplikacija, koji se baziraju na najnovijem androidu? Isto tako vodootpornost ti služi i za , ne daj bože, da tvoj telefon popije vodu... Što se OIS-a tiče, to neću komentarisati, jer za to nema svrhe. Sve što je bolje kod Samsunga si ispljuvao... I čak si nas naveo da pomislimo da su to mane. A to što A52s nema ni jednu prednost u odnosu na F3(kako ti kažeš) demantovaće ti jedan jedini video poređenja na jutjubu, gde pored kamere, i ekrana, a52s ima i bolji zvuk. Dobar procesor bez dobre podrške i sistema, je kao motor od ferarija u fići.
zinu
•
19.05.2022 06:50h czxhvkvsg10755j146g3Sta je toliko posebno kod m52 pa ga svi pominjete? Gledam specifikacije i f3 deluje mnogo bolje za slican novac
Dubioza
•
19.05.2022 07:25h yy7dnl50ktjrkqnvz75pDa se razumemo , nisam Samsung fan, ali tamo gde je Šaomi štedeo, Samsung nije. Od brže i bolje podrške, vodootpornosti do boljeg glavnog senzora(f3 koristi isti kao A51).i sam čitač otisaka prsta je u ekranu, dok je onaj tipičan zastareli, verujem i jeftiniji na f3. (Govorim o A52s i f3). Što se m52 tiče verujem da je super amoled plus bolji od ovog, baterija ima 5000, a ultrawide senzore/kamere na f3, a52s, i nord 2 niko hvalio nije. Meni je Nord 2 najbolja opcija jer volim dobru , a sve se nadam da će se pojaviti nord 2t, ili a53s, ili f4, pa da uzmem nešto od toga
Dule
•
19.05.2022 11:03h g6g15l7nphj58t1n628g@Dubioza, može se reći i obrnuto, tamo gde je Samsung štedeo, Xiaomi nije, jači čipset, brža RAM i brža interna memorija, svetliji ekran, brže punjenje i brži punjač..a Poco F3 je i jeftiniji.
Dubioza
•
19.05.2022 17:18h ygdfkt4nnfw9txnmtztjO tome ti pričam. Ja sam se baš zbog toga nadovezao na ovo. Čovek daje argumente tipa vodootpornost nije bitna, neću se kupati. Ois nije bitan, rasklimaće se vremenom, i ispašće iz kućišta, štagod već pisao. Nzn softver podrška nije bitna, 5.0 lolipop je najnezahtevniji... Kao ja sad da dam argumente, tipa 99% korisnika neće primetiti razliku između ufs 2.2 i 3.1, ili ddr 4 i ddr 5. P.S to što je svetliji ekran ne znači da je bolji. Bajtboks je najbolje to iskazao pre par nedelja u videu kako nas proizvođači varaju. Sve u svemu, nord 2t je tu. Ako se dobro bude pokazao, on mi je favorit.
Milan
•
26.05.2022 10:34h p8853tvsjv71s6lxc1mlMile , meni je OIS na p30 pro iscureo na rešetke zvučnika posle 3 god korišćenja. Pretvori se u pihtije. Zabraniti telefonima OIS. I da, podrška nije bitna, kupi ti najnoviji I7 procesor za gejming, i instaliraj XP, pa slobodno teraj GTA V, ili instaliraj avast bez apdejtovanja iz 2006 da te brani od današnjih virusa.
Miki
•
5.07.2022 09:13h gxpsmyzqbr2pc9sk7vrtOd Sasmung update-a mozete dobiti samo los telefon cim mu istekne 2god zivota. Dzabe mu i najjaci procesor i 16gb rama :) Tu ga onda gazi svaki Kinez.
Ivan
•
13.05.2022 22:05h
8pfhghdzzrcnd1k26x4z
Moze li neka preporuka koji telefon da uzmem u A1 istekao mi je ugovor , hvala svima unapred koji žele da pomognu !!!
Nikola
•
17.05.2022 20:14h gt2ypgfz6f5q84yxvqk0Zavisi sta zelis i koje su ti potrebe. Ja sam sa svojim f3 prezadovoljan
Semo
•
20.05.2022 07:16h tl3nyqngmxhvhzvzhwtvjel ti f3 od 8/256? I ako mi mozes reci kakve fotografije pravi jer pored igrica volim i slikavati.
manowar
•
10.05.2022 18:25h
x13r52wmsqtc44svsz2v
ima li jos neko problem sa cast-ovanjem na android tv posle updejta na android 12 i miui 13,od tada ne radi nikako,izbaci posle par sekundi
Marko
•
11.05.2022 19:32h zfrk5xf7w5w3ztd3253rMeni ,pisao sam o tome bas ovde,al neko je rekao ma radi,sve je okej,ima neka procedura kako treba,medjutim pre updejta je sve radilo kako treba
manowar
•
12.05.2022 05:10h pssytvhlxhkfhvgn7k3jovo kod mene radi ali smara,svaki put treba da se odradi net.in
Goksi
•
8.05.2022 16:53h
qsfvhmz0dkt1s0xdgzxv
Da li zna neko kako se radi split screen?
poco f3 user
•
9.05.2022 17:48h rh87qjm69k99l26q6t0pudjes u task manager, zadrzis neku aplikaciju, izacice ti 3 ikonice, podesavanja, split screen i lock
Goksi
•
9.05.2022 19:35h t5ll9b8ssny1jn507vq3Hvala 👍
DejaVu
•
7.05.2022 22:01h
wxdh4vwf878lcx75gxzj
Poco f3 8/256 ili mi 11t.Ne igram igrice,treba mi dobra baterija,da je brz,da su kamere ok....Koji je bolji ili koji biste pre kupili ?...hvala
Enkaj
•
8.05.2022 10:47h vy7pfy9nqjg17jpr586qMi 10T ili 10T Pro. Sto se tice baterije, brzine daleko su bolji od oba navedena. Brzinom su manje/vise isti, kamera je najslabija na Poco
DejaVu
•
9.05.2022 20:27h ybnh3q7743pxr4n9n302Ma oni su stariji već dve godine,uzeo bih nešto novije zbog nadogradnje,razmišljam o A52s ili nord2...ne znam šta mi je bolje...
poco f3
•
10.05.2022 15:39h 54k77sp3jtyrhl2xc0tva52s
Perica
•
21.05.2022 12:49h 8ggqx8l8cyyn9f91s5n6Poco F3 bez razmisljanja...
Dragan
•
7.05.2022 17:31h
wrjs0fhtvn5drj5vf17c
Da li se nekome dešava da kada izbrišete notifikaciju za vreme i bezbednost ona se opet pojavi ali polje bude blanko samo sa ikonicom za tu aplikaciju?
poco f3
•
8.05.2022 14:16h 4xw0nm57kmk6bj3b89q9ne
Marko
•
11.05.2022 19:33h r25znysdjgcqhh4lql5nKod mene je tako nakon updejta na miui13
Veljkoo
•
6.05.2022 12:00h
zcykmsnn1czcc2qsg4w4
Posle mesec i po dana , odlučio sam se da napišem moje iskustvo sa ovim telefonom. Imam Poco F3 , verzije sa 256GB. Uzeo sam jaču verziju jer je razlika 30ak evra, a puno mi znači veći prostor. Kao prvo , dizajn je odličan, prelep telefon, flat model koji super leži u ruci. Moram da priznam, u odnosu na moj stari Huawei telefon, ovaj je dosta glomazniji. Prvo da spomenem bateriju. Baterija je super, ali joj dosta vreme trajanja skraćuju funkcije korišćenja 120hz i always on display. Ja sam isključio funkciju always on display i troši manje baterije. Kao aktivni korisnik, koji koristi telefon dosta u toku dana, uveče mi ostane 30% baterije. To varira kod svih, u zavisnosti od toga koliko ste zahtevni korisnici i koje funkcije koristite(npr da li želite da vam telefon cepa na 120hz). Ekran telefona je odličan. Jačina osvetljenosti je predobra, takodje se i na suncu sve jasno vidi. Amoled pruža odlične boje. Memorije je i više nego dosta. E sad kamera , nešto slabija strana ovog telefona za neke. Meni je kamera i više nego odlična. Slike su dobre, precizne sa dosta detalja. Makro kamerom sam oduševljen, uspem da uhvatim bilo koji sitan detalj, naravno pri dobrom osvetljenju. Zadnja i prednja su takodje super. E sad najjača strana telefon ja procesor. Procesor kida. Ni jednom mi se nije desilo da zakoči, sve radi fluidno i bez greške. Što se igrica tiče, bez jednog trenutka seckanja igram Asphalt 9 i PUBG. Čitao sam komentare i video da dosta ljudi piše kako ima problem sa senzorom pri razgovoru. Ja taj problem nemam. Nemam ni problem sa reklamama. Kad sam uzeo telefon, pogledao sam neki video u kom je lepo objašnjeno šta sve treba da se isključi, uradio sam tako i nema problema. Otisak prsta radi super brzo. Telefon ima i lebdeće prozore. Ažuriran je na Miui 13 i poseduje Android 12. Prijatno sam iznenadjen ovim modelom i mislim da za 300€ ne može da se nadje ni približno dobar telefon kao ovaj.
Srki
•
23.05.2022 22:55h kld239wg1lddm7l43lqmSve neke novotarije s9 plus je jos uvek marka za poko f3 da ne govorim o s10 5g jeste skup ali i kopletan kamere 25 vatni punjac 4.500 mili amper sati baterija bogat paket opreme kao i kod s9 plus jedino nesto manja baterija 3500 mili amper sati fotografije perfekcija ko ne igra igrice i ostale gluposti baterija drzi ceo dan ima novih primeraka sa kvalkom procesorom koji je bolji od eu. Varijante baterija25%bolja isto i obrada fotografija nesto bolja ali to se ne moze primetiti golim okom samsung je samsung ip. 68 pa vi sada vidite jedino 5g mreza ima prednost i cip set za neka buduca vremena.
Vuki
•
20.08.2022 04:17h pxtd17cytpzdqkqpcfz4Možda je S9 bio klasa, ali je i koštao mnogo više nego Poco F3. Te godine je u Huawei napravio najpre P20 pro a zatim i Mate 20 pro, i pomerio granice u mobilnoj industriji. Gde je sada Samsung?! Njihov A72 ima SD778G čipset i košta 600e, kao 2 nova Poco F3 8/256. Lupetaš gluposti.
Marko
•
1.05.2022 06:45h
0fg25556nhh1x4v0h9yd
Da li f3 podrzava i brze punjenje,a ne samo sa 33w punjacem?
Perica
•
1.05.2022 07:28h 8rct7yjvcbc6v2twkyx333 w je brzo punjenje...to je sasvim ok punjac..bices zadovoljan sa brzinom pujenja..Za pola sata moze vise od 50% da dopuni tel...U svakom slucaju mnogo bolje od npr Samsunga koji daje 15w punjac ili ga uopste ne daje
Laguna dCi
•
2.05.2022 16:24h 8z6l4vrn5kqp3xz196f9Proverio ,pokusao sam sa punjacem od 65w od realme 7 pro koji je jaci.Poco f3 se brze puni sa fabrickim od 33w duplo brze.Nema veze sto je 65w ovaj realme ,poco je optimizovan za xiaomijev telefon
Nikola
•
2.05.2022 19:04h zl6tr7xm65kg7dltcky9Meni se poco puni od 0 do 100% za 50 min, samo 3 min duze nego realme i oneplus. Brze od ovoga mi ne treba
Perica
•
2.05.2022 20:46h j7xwtxfh402v093ypcr1Ja sam probao RN 10 pro koji ima Xiaomi fabricki punjac od 33w takodje,da punim sa Samsung 15W punjacem i imao sam situaciju da se punio veoma veoma sporo...tipa par procenata za pola sata..ne znam koji je razlog...mozda kopatabilnost...ako neko ima iskustva nek napise...
NKNS
•
3.05.2022 09:19h tjmy3tztm5d2dd1yz3lkSam dajes odgovor na svoje pitanje. Sano fabrički punjač.
Xyz
•
8.05.2022 01:15h g7j3km4yrrxmrdkf9d6sU sištini Xiaomi telefoni imaju punjače od 18w, 22w, 33w, 67w, 100w, 120w... Neki telefoni podržavaji više punjača, neki manje. Takođe je bitan i kabl za punjenje kao i sam tel koji podržava tehnologiju brzog punjenja. U suštini, možeš tel. napuniti i sa sporim (starim) punjačem koji se puni po nekoliko sati (preko noći recimo) i u suštini će ti trajati baterija oko 10% duže nego kad ga puniš bržim punjačem. Al zato slobodno možeš puniti što bržim (jačim w) punjačem ako ti tel. to podržava i trajaće bateija malko kraće...al ništa specijalno.
Richie
•
30.04.2022 17:32h
s48jcftdplxl55lcs3t9
Da li ovaj tel. ispušta zvuk sagovornika kroz gornji zvučnik, kao što je slučaj kod Xiaomi 11 i Xiaomi 12 modela???
Perica
•
2.05.2022 20:46h 54v2t5jxqb7ny8pn044fKoliko sam recenzija odgledao mislim da ne...slicni su zvucnici kao na Rn 10 pro...a kod njega nema tih problema...
Xyz
•
6.05.2022 01:11h 9ys5664tskxwgfvzlpmtInteresuje me kakvo je iskistvo ljudi koji koriste ovaj tel. ili su ga koristili. Da li se sagovornik čuje u tihoj prostoriji? Ili da li zvuk od telefonskog razgovora izlazi sa gornjeg zvučnika?
David...
•
26.04.2022 12:37h
9zrr7h6ll0zv9rjqnkxf
Da se nadovezem na predhodni komentar.
Licno koristim poco f3 a gledam i uporedni test sa njim i poco x3 razlika je nebo i zemlja.
F3 je zmaj u odnosu na x3 u 90 posto slucajeva.
Jedino sto mu je baterija za nijansu slabina ali to ne predstavlja nikakav problem 1 dan max koriscenja.
Iskreno ja sam prezadovoljan ovim telefonom i onim sto on pruza za mali novac.toliko od mene,ako neko sumnja u ovo uporedjenje sto se tice ova dva modela neka se sam uveri ovde na ovom sajtu.hvala sto ste procitali ovaj oglas do kraja 😀😀😀😀😀
Dragan
•
30.04.2022 23:45h 8g0hfhswtnpn0llzh4s7Postoji x3 ,I x3 pro ,Ako govoris o obicnom x3,u pravu si.
mihajlo
•
25.04.2022 15:27h
7f20j9vn2d53f9859zft
za ove pare mozes uzet poco x3 pro koi je duplo bolji i optimizovan
Dule
•
26.04.2022 05:36h bym15nzm1075yrx9xs4wU suštini su slični modeli, razlika je što ovaj ima bolji čipset i ekran, a X3 Pro jaču bateriju, tako da X3 Pro nikako ne može da bude duplo bolji.
Xyz
•
30.04.2022 17:34h 39v2cb2vjk0g63b1n8xyNije F3 duplo bolji, ali je činjenica da se ne mogu porediti babe i žabe. Hah aha
Aco
•
2.05.2022 22:52h h939q2svp3cmgznlz78n@mihajlo Ti očigledno nisi probao F3 kada kažeš da je X3 pro duplo bolji. Ne da nije duplo bolji, već je X3 pro dosta lošiji od F3 u svim segmentima, osim što ima jaču bateriju.
Xyz
•
8.05.2022 01:09h l8b050lhl94gd547gx0tMa @mihajlo je lupnuo pa je ostao živ. Bateroje sa samo na papiru veća, ali se skoro isto ili čak i brže troši nego na f3.
Vuki
•
20.08.2022 04:21h q8gpdvvyzjd3v9hc551vPoco F3 je daleko bolji od Poco X3 pro. Ovogodišnji Poco X4 GT može biti bolji i od Poco F3 i od Poco F4 u zavisnosti od tvojih potreba, jer MediaTek Dimensity 8100 je realno bolji čipset i od SD870, ali i od SD888, pa čak i od SD 8 gen 1 jer se ne zagreva toliko a približno je jak.