

Galaxy A54 2023
2023. godina
6.4" OLED 120Hz, 82.9% body
39% 1380, Android 13
RAM 6 GB, INT 128GB, EXT SDXC
⚡25W, 5000 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 50MP
Komentari
Marija
•
16.08.2023 16:57h
pf1ylvghk9zc8r0
Da li je kamera na A54 mnogo bolja od A34? Kupila bih A34 jer mi je jeftiniji.
Filip
•
16.08.2023 18:28h 3gmq7548zm9rjmyMala razlika, kupi sta ti je pristupacnije naravno
Zile
•
17.08.2023 15:00h mzy297pdvzwwmmrPazi pri kupovini a34, ne bih preporucio devojci zbog dimenzija, prilicno je glomazan/sirok za zensku ruku.
Vemerdu
•
17.08.2023 17:52h j55vmmqg23tslrnJeste kamera mnogo bolja i nije mala razlika. A34 ima IMX582, a A54 IMX766. Da je dilema između A52s sa IMX682 pa da kažeš nijanse su u pitanju, ali A54 je objektivno kompletan paket za sve kojima je širina ekrana prioritet.
Marija
•
17.08.2023 17:54h mfpyv02hnt3fbbgA A54 me plasi da uzmem, jer dosta njih pise da se pregrejava, a procitala sam da A34 nema tih problema.
Boris Blagojević
•
17.08.2023 19:00h lkwnhlxkk56ljcxLicno imam A34 I zadovoljan sam uzeo sam ga uz NeoSurf paket 17.Jula.
Sloba
•
17.08.2023 21:44h dltqhxn6dk3hx8qUzeo u mts pre 3 dana A54 ne pregrejava se
Sada
•
17.08.2023 22:56h 20lpxymcfcngdsnA54 ima dosta bolji senzor kamere.
Maja
•
16.08.2023 14:25h
2j8jhzfs3rmbbpm
Ljudi koji je najbolji punjac za ovaj telefon?Da li bas 25w ili smeju da se kupe i jaci kako bi se uredjaj brze napunio?
Siniša
•
16.08.2023 14:34h vvnwf19bt6tfv4cPunjač može biti bilo koje jačine. Telefon se puni maksimalnom snagom kojom podržava.
Boris Blagojević
•
16.08.2023 14:36h 2kk3j9846mjxypdNe ne sme jaci.Mora original samsung punjac od 15 do 25W ima u A1 kosta 2500din bez kabla.
Tiv
•
16.08.2023 17:54h msmpk6gv52kj7dyBorise, postoji volt i wat. Dok se punjac i telefon poklapaju po voltima, sve je ok. Wat moze da se razlikuje. Kao sto rece Sinisa, telefon se puni maksimalnom snagom kojom podrzava. Bez brige, samo da je volt isti.
Majka
•
16.08.2023 20:28h q68ptc2tw7ytcpyBože me sačuvaj.Ovaj Boris je KATASTROFA šta on priča ovde.Majo,imaš WEWO punjač od 25w koji zamenjuju ove Samsung punjač.Pusti šta ovaj Boris više izmišlja ovde,da ne kažem neku ružnu reč.Ko to kaže da mora original Samsung punjač.STRAŠNO
Joe
•
17.08.2023 08:27h 1q5b3yfwzdvkd5pMožete puniti bilo kojim punjačem i nećete pogrešiti, ja punim sa punjačem od A31 koji ima maksimalnu snagu od 18W... Svakako u EU žele da uvedu univerzalne punjače. I kao što Tiv napisa baterija će se jednako puniti i sa 50W punjačem i neće joj biti ništa...
.
•
17.08.2023 12:29h md88190mgjfv0t2Preporucljivo je da koristite punjace od samih proizvodjaca, u ovom slucaju Samsung punjac. Mozda vam deluje da nema razlike ali ima. Naravno, vasi su uredjaji i vasa odgovornost ali nemojte napadati coveka ako vam lepo i kulturno daje savete. Ne tera vas, ne forsira vas, jednostavno vam daje savet.
Haos
•
17.08.2023 17:32h f6pcbnjq2lmfytt Majo, ako imas kes, uzmi original punjac, ako nemas, uzmi neki koji odgovara po voltima, i barem blizu watima. Ako ti je telefon 25w, moze biti i punjac 30w, nece puniti brze od 25w. Sto se voltaze tice, obicno je 6 ili 7 volti, pa vidi da se to poklapa, pise na kutiji.
Boris Blagojević
•
22.08.2023 13:02h 5wlxwvyjk9q4kvvSvi neoriginal punjaci I kablovi koje nije proizvodjac preporucio su cist I neisplativ rizik.
vladimir
•
16.08.2023 13:58h
6yg96jyn5w4zdw6
Telefon je ok , odlicna kupovina za srednju klasu.
Razmisljao o kupovini za poklon. Ali kad sam uzeo u ruku i osetio koliko je tezak telefon ,vidim posle 200gr+ sa maskom... meni je bas smetao taj oscaj tezine. Kako li ce tek biti u zenskoj ruci.
Kavi su utisci nekoga ko ga vec koristi , da li smeta?
Kole
•
16.08.2023 14:03h xr6p60p88t80s7vSvaki ajfon ima po 200+ grama, ne vidim da ikome od hiljada devojaka po gradu smeta :)
Rade
•
16.08.2023 14:06h 8scs50h7nkxyk2vOdustani od njega...kupio sam ga, kao cigla je. Kome to ne smeta ok, a meni vec dva dana smara, da moram torbicu nositi. Zao mi bilo para za s23, ali pokajao sam se...
vladimir
•
16.08.2023 15:34h 23ffpv738w488tgPa to mi i pade na pamet ima s10lite koji je oko20gr laksi, a veci je telefon. I bas se oseti razlika u tezini.kad se a54 uzme u ruku. Bas iritira sto niko nece da napravi kompaktan mid-range telefon (oko300-350e) oko 175gr tezine. Korektnih karakteristika.
Saša
•
16.08.2023 16:39h 1swwzs89k7kkq1tNe znam, ja sam ga razgledao više puta, držao, činilo mi se da nije uopšte toliko težak, čak štaviše, što reče neko od kolega, u ranijim komentarima, odlično leži u ruci,, uostalom kao što Kole kaže i iPhone modeli su sličnih težina, ali i odlično leže u ruci...Po tome me ovaj model podseća na iPhone. U svakom slučaju, meni deluje fino urađen i ne pretežak.
Acme
•
16.08.2023 18:15h tbf1xvptl09v159Ja baš volim taj osećaj da je telefon čvrst, a ne neki lagani plastikaner...a tih 20 grama više svaka čast ako primetite...
Kole
•
16.08.2023 18:33h zfjxkh2cp5xgm5fImas honor 70 od 175g lepo lezi u ruci mada je malo izduzen, ali tanak, elegentan telefon
Sale
•
23.08.2023 19:45h 8xsq36m27kmtsphtako je slažem se samo original ni samsung punjači su okej i ja sam uzeo u a1 punjač od 25 w
shaomi
•
16.08.2023 10:15h
19l7lw4c5k4bz12
Inace telefon sam uzeo u A1, made in Vietnam. Pre njega sam koristio RN10 PRO, i u poredjenju ta dva modela, Samsung brze radi, kamera zadnja mozda za nijansu bolja na A54, prednja je svetlija ali mi se cini kao da RN10 PRO daje cistije fotografije, tj sa vise detalja, i ono najbitnije kada slikam selfi sa vise ljudi na A54 sam samo ja bistar ostali su da kazem malo zamuceni, dok npr kod RN10 pro su svi istog ''kvaliteta''. Baterija mi traje osetno duze nego na 10 pro, tamo sam imao oko 2.5h sota, dok evo juce npr na A54 skoro 5h sota sto je duplo. Veliki minus ali navicicu se je punjenje koje traje oko 1:35-45 minuta.
Sve u svemu nije losa promena. Videcemo na dalje kako ce se pokazati i da li ce se ponoviti ovo sa treperenjem ekrana. Jos ga nisam uranjao u vodu ali planiram i to da probam (nikad do sada nisam imao vodootporan teleofon :D)
Sve u svemu isplati se sa rn10 pro preci na a54.
Boris Blagojević
•
16.08.2023 14:45h yb20036jrqfhx7kBolje nemoj.Meni su dva stradala pod mlazom vode na cesmi.Prvi Nokia 6.1 2018 TA1050 ploca oskidisala i samo pozadinsko osvetljenje ne radi svaki ekran pregoreva zamenjena maticna ploca i opet pozadinsko osvetljenje ekrana ne radi sve ostalo ispravno evo je vec vise od godinu dana u servisu redmi Note 10 Pro Global upao u vodu usla voda u unutrasnjost samo maticna ploca prezivela sve ostalo izgorelo I prodat u rezervne delove da plati troskove servisiranja stare dobre Nokia 6.1 2018 TA1050.Na ekranu pri jakom spoljasnjem svetlu jedva se vidi samo androidone i NOKIA logo i posle toga se nista ne vidi sve radi osim pozadinskog osvetljenja ekrana.Ne veruj njihovim sertifikatima za zastitu od vode.Mozes jedino bezbedno da ga koristis malo na kisi pod uslovom da nije jak pljusak i dok veje sneg.
shaomi
•
16.08.2023 09:47h
b1kbl7pcvc9gvnj
Da li je neko primetio treperenje ekrana kada se telefon napuni na 100%.
Koristim ga oko nedelju dana, i danas sam prvi put primetio da kada se napunio na 100%, i dalje je bio na punjacu, ja udjem u poruke ono kao neke linijice po ekranu neko treperenje, da nema jos neko taj problem?
Boris Blagojević
•
16.08.2023 14:48h t83wbdsg835q5z6Ja imam na mom Samsung Galaxy A34 kako kad bas te linije na ekranu trepere kao monitor za Desktop PC.
Rade
•
15.08.2023 23:30h
hqqmsgy4qybs0j0
A54 ili s21fe?
S22 je skuplji a zale se na bat. Kakva je na fe?
Marko
•
15.08.2023 23:32h rtrlsj77m64wr11Neki kazu da je za klasu bolji s21fe, Ali ne vidim u cemu, zar stvarno u realnom radu sdragon toliko znaci, konkretno u cemu? A54 je noviji, jedino sto je glomazniji
Kole
•
16.08.2023 00:40h gxhz6fxqql47w57S21fe i s22 su verovatno 2 najgore baterije kod samsunga. A54 kakav takav je opet bolja varijanta kad se sve sabere i oduzme
Daša
•
16.08.2023 10:50h wk8wtzzsgqdr4d3Tako je kolega Kole, apsolutno se slažem, S21FE odličan model, ali baterija uopšte nije usklađena sa snapom 888, a u S22 mislim i da je još gora situacija...
Boris Blagojević
•
16.08.2023 14:48h nj8llqq68m820j1A54.
Masa
•
14.08.2023 21:09h
04f7bk3tgzvlvzb
Moze li mi neko reci sta je bolje a54 ili honor 70?
Kamera I ekran su mi najbitnije pa ako moze mala pomoc,sutra bi kupila neki.
Gile
•
15.08.2023 02:31h btdklv6c2xl3d8sHonor 70 bez dileme. Kamera je dobra na oba, ekran na honoru po meni bolji jer je zakrivljen i 91% prednjeg dela zauzima, za razliku od a54 ivica debelih ko prst. Pritom exynos procesor na a54 se nepotrebno greje, pogotovo leti. Honor hladan ko spricer. Ultrawide kamera na honoru je sjajna, uporedjivao sam ga i sa skupljim samsungom od a54, dovoljno. Glavne su im dosta slicne. Baterija i punjenje takodje na strani honora. Sjajan telefon za male pare.
Boris Blagojević
•
15.08.2023 13:04h q5pblk0xbjqjqwpA54 zbog novih verzija Androida i bezbedonosnih sistemskih azuriranja.A imas I memorijsku karticu na A54 koju nemas na Honoru.Na Honoru moras da se zadovoljis sa 128 GB Interne Sistemske UFS memorije dok na A54 mozes sa 128 ili cak 256GB plus 1TB memorijske kartice.
Gile
•
15.08.2023 20:57h 34gsr3bh1t239fzHonor 70 ima 256gb ako ti bas treba, vise ti ne moze trebati sa ovom rezolucijom slika i velicinom fajlova ne mozes ostati bez prostora. Imam 256 slikam svaki dan, napunio sam jedva 50gb
AjTi
•
15.08.2023 21:28h pd32tc3dbx891cpS obzirom da prave slican kvalitet fotografija smatram da je Samsung bolja kupovina posto ce biti softverski podrzan znatno duze od Honora. Da je znatno jeftiniji od samsunga pa da se zapitas, ovako kupujes proslogodisnji telefon sa neznacajno boljim karakteristikama koje prosecan korisnik tesko da moze da primeti.
Gile
•
15.08.2023 22:27h qgsr1hbpzqmhqk6"Kamera i ekran su mi najbitnije" pa tako i Honor ima i jedno i drugo bolje. Podrska ko podrska, tu je i radi sve ok i bez nje
Majka
•
14.08.2023 19:02h
457fcqg80pr46h2
Sale,ja sam uzela telefon u Yetell i koštao me 40760 dinara sa popustom od 10000 za reciklažu
Jovan
•
14.08.2023 16:09h
q1dmwfxkdf8l2qj
I ja sam uzeo a 54 u yettle i stoji made in india telefon jeste stvarno dobar sve je full kad sam ga uzeo nista se nine grejalo normalno pri duzem radu ili tako nesto bude mlak i to je to sada se malo vise zagreje bude vruce ali nista normalno e kad su opet dosle ove vrucine na suncu direkt i u prevrucoj prostoeiji tipa bus kolima na suncu ili tako nesto bude vruce nije da ne bude ali ovk sve nema nekog pregrejavanja tako da zagreje se ali nesto normalno caak i radi i kad se zagreje tako da ocekivao sam ce biti skroz hladan ali zadovoljan sam i ovime ipak mi je prosli fon bio gori tako da ima zagrevanja kako kad i u raznim situacijama sto je sad vrv za trenutna stanja telefona normalno jer fora svi budu topli nmg hladni isto kao i kola i pc i sve tako da u sustini jeste mana to grejanje ali kod mrne je za sada okej valjda sta znam vise sta bih rekao ovim ljufima i ovom telefonu meni se svidja i presrecan sto sam ga uzeo a hteo sam s23 ali mi je skuplja varijanta bila
Sale
•
14.08.2023 18:05h r6pymrr1bk944gmpoštovanje jovane dobar je a54 i ja sam ga uzeo kod a1 a jesi li uzeo osiguranje uređaja u yettellu
Sale
•
15.08.2023 19:50h mkvs0ch50grmng7pa baš lepo
Majka
•
14.08.2023 16:00h
9cchjptvzd9cx9s
Kakvo negovanje telefona i baterija,pa ja sam kupila telefon a ne on mene. Moj stari telefon a52s sam dala ćerki radi i danas nakon 3 godine,a punila sam ga do 100%,a vidim i ćerka tako radi isto,ostavi telefon na punjaču po celu noć i baterija drži 1,5 dan.
Sale
•
15.08.2023 19:52h 588nwtx98s2qb8wa jesi uzimala osiguranje za telefon meni su to nudili ja nisam hteo to je mamac da bih više plaćao
Majka
•
14.08.2023 10:57h
lfmzfrt1hbktsqx
Ja sam imala a52s skoro 3 godine i uvek punila bateriju do 100% i dala ćerki i baterija joj traje skoro 1,5 dana.Sada sam uzela ovaj a54 u martu i isto tako radim punim bateriju do 100%,tako da ne znam o čemu vi pričate da se baterija puni od 20%-80%,to su čiste gluposti.Kako je meni baterija trajala na ovom a52s toliko i traje još ako mora da se puni tako kako vi pričate.Mislim ovaj Boris
Acme
•
14.08.2023 13:01h pdj3z1w2j77rddwJa sam imao Nova 5t i punio ga sa njegovim brzim punjačem dve i po godine i baterija mu radi sasvim ok i danas, dete ga koristi...
Boris Blagojević
•
14.08.2023 13:12h tynlhbpnkymqy14Svaka baterija se puni i neguje i koristi na svoj nacin.Ne mozes isto da punis i praznis litijumske I nikl kadmijumske baterije.Gospodjo da li ste nekad imali i koristili one prve mobilne telefone poput Siemens C25,S25 i Siemens C35i?Ti stariji prvi mobilni telefoni imaju starije nikl kadmijumske baterije koje se formiraju tako sto ih punite 3 puta po 12 sati od 0 do 100% do samog vrha a ispraznite bateriju toliko da ne moze vise ni da se ukljuci vec ih stavite da se pune i cekate neko vreme samo dok zapocnu da se pune plus vreme koje im treba da se tako potpuno prazne napune do krajnjeg maksimuma do samog vrha 100% da bi se dostigao maksimalan kapacitet baterije.Dok sa litijumskim baterijama je drugacije one se nikada ne formiraju.Nikada ih ne ispraznis potpuno I punis do samog vrha 100% jer ces tako da unistis bateriju.Litijumske samo jednom godisnje potpuno isprazne I zatim napune u potpunosti do samog vrha od 0 do 100% samo jednom godisnje ja licno od 31.Decembra do 1.Januara svake godine da se baterija malo osvezi a svim ostalim danima u godini svake godine punim do 85% a ispraznim na ne vise od 20%.Zato sto hocu da mi baterija drzi u narednih 5 i vise godina isto kao i prvog dana kada sam ga tek po prvi put kupio raspakovao ukljucio i konfigurisao da bude maksimalno ocuvan i kao nov.
Joe
•
14.08.2023 14:03h dbssxv09cpjwgydNakon pet godina ni jedan telefon ne može biti kao nov, ako ništa drugo pregaziće ga vreme...
Sale
•
14.08.2023 14:52h 58ng2ltxdbrmdsdslažem se ja ga punim do 100 posto pa šta bude uključio sam brzo punjenje i napuni ga za sat vremena malo više do 100 posto ja sam ga ispraznijo na nula posto i uključio ga da se puni a li se greje neznam zašto kada se puni bogami biva prilično topao a uključeno je brzo punjenje ja ga od nule punim do 100 posto u garanciji je tako da me zabole da čuvam bateriju
Sale
•
14.08.2023 18:08h 6y0thmybp2vyw3stako je majka 100 posto si u pravu ja sam njega kupio a ne on mene kakvo negovanje telefona i baterije svašta a gde si ti kupila tvoj telefon jel kod operatera ili u radnji ja ga punim do 100 posto
Lana
•
16.08.2023 08:31h 03qmcwtlcs4z34qUzela sam A72 kad je izašao, do dana današnjeg ga punim svaki put do 100% i evo posle toliko vremena nikada se ne isprazni ispod 20% na kraju dana. A ja se sa telefona ne skidam bukvalno. Istekao mi je ugovor sa A1 i prvi put ne planiram da uzimam novi telefon sve dok ovaj ne crkne.
Boris Blagojević
•
16.08.2023 14:54h l5gd791p67f437bA72 bolje sada cuvaj u rezervi za svaki slucaj i odluci se izmedju A34 5G I A54.Uz NeoSurf 40GB ili koji ti vec treba I koji realno koristis.Meni treba samo internet pozivi i poruke i ostalo mi ne treba niti koristim samo za hitne slucajeve za slucaj da za treba za situacije poput NE DAJ BOZE.
Sale
•
13.08.2023 21:59h
jxvt61spkprhplf
e baš šteta ja nisam aktivirao osiguranje kakoću sad kad mi se pokvari telefon a u garanciji je ja mislim da ne treba da brinem mogu da odbiju popravku i ako imas osiguranje i ako nemas sa njima se nikad nezna
Ja
•
14.08.2023 07:13h 6mthgwnzph2s5ckMa bre, osiguranje ti je samo za lom i fizicka ostecenja koja garancija ne pokriva. Po neki hardverski kvar i sve softverske kvarove ce ti oni popraviti dok je telefon u garanciji ali bilo koje fizicko ostecenje ti nece popravljati ako nemas osiguranje.
Boris Blagojević
•
14.08.2023 21:30h 1cxs9j7mglqf8x7Jos imam Microsoft Lumia 550 kupljen 2016.godine kod VIP Srbija operatera i radi i dan danas samo joj je baterija na izdisaju jedva prezivi dan rada bez punjaca.A tokom aktivnog koriscenja brzo spadne sa 100 na 2,3 ili 4% a kad se puni odmah skoci na 25 50 i 90 i vise procenata.Star 7 godina sad jos malo pa 8 godina star.Microsoft Lumia 550 Microsoft Windows 10 Mobile 1709 Fall Creator Update RS3 Redstone 3 Operativni Sistem.
Nostalgija
•
17.08.2023 14:14h 9d2f1rkclzr500mEeh, stara dobra Nokia Lumia... Steta sto je Mikrosoft najvece vnogo od kompanije, pa upropastise tako dobru pricu.
goran
•
13.08.2023 13:48h
23lmkdg4l68s2hc
Da li mi zna neko kazati da li telefon podrzava OTG kabl, odnosno prenos podataka preko dodatne kamere ?
Boris Blagojević
•
13.08.2023 14:53h 89lrg20xn8rcddwTrebalo bi.Moguce je.Neces znati dok ne probas.Kupi otg kabal i povezi ga sa tom kamerom saznaj kako i da li moze.Ne znamo dok ne probamo i vidimo da li moze.Ono sto sigurno znam jeste da samsung galaxy smartfoni verovali ili ne nisam ni ja dok nisam video svojim ocima i licno se uverio na svom iskustvu da samsung Galaxy smartfoni sa USB-C prikljuckom mogu da se koriste i kao power bank i punjac za punjenje drugih uredjaja sa usb-c prikljuckom poput tableta,smartwatcha i drugih smartfona sa usb-c.Moje licno iskustvo sa konkretno starim Samsung Galaxy A21s.
Sale
•
14.08.2023 15:06h 6w6qk61z4db6r8te hvala ti puno druže a mogu i da odbiju popravku i ako je telefon osiguran a recimi šta sve treba da nosim u a1 kada se telefon počne da kvari ili da zeza za sad da kucnem je dobar kupio sam ga drugog avgusta ove godine a servis je begram jesi ti imao nekih kvarova kada si uzimao telefon u a1
Boris Blagojević
•
14.08.2023 21:32h kn9ktc13hb8qbwfSve sto su ti dali uz njega dokumentaciju fiskalni racun kao dokaz ugovor sve original kutiju sve.
Sale
•
13.08.2023 11:18h
lkshn0bbn9bbydq
poštovanje jel neko uzimao osiguranje uređaja u a1 ja mislim da je to bespotrebno bacanje para
Boris Blagojević
•
13.08.2023 14:58h vxf458t5wtjkthfImam bolje pitanje da li neko ima koristi i pretplatio se na A1 Net Protect Max Internet zastitu koja kosta samo 89 dinara mesecno.Razmisljam da je uzmem i aktiviram.Da li mi se to isplati ili ne?Da li je to pametno i mudro?I na kojoj internet zastiti je njihov A1 Net Protect Max zasnovan ili je original a ne kopija ili plagijat nekog iz inostranstva da li je razvijen original u Srbiji ili ne?
Ja
•
13.08.2023 17:34h w8k4w6smv301d5qJa sam imao to osiguranje kod A1. Pukao mi je displej na MI 11 i zamenili su mi ga ali sam morao da platim 6000 din. neko kao ucesce u popravci. Opet, to je super jer je displej bio bar 4-5 puta skuplji. Znaci-dobra je stvar.
Sale
•
13.08.2023 10:54h
18j9g1r97kpdlkd
bolje je baterija da se puni do 100 posto nego do 85 posto borise ja sam samo uključio uštedu energije baterija će sve jedno kad tad da dotraje to je potrošna roba a kako da flešujem telefon jel to veliki rizik ili ne uzeo sam ga kod a1 operatera nudili su mi osiguranje uređaja ja nisam hteo zato što sve jedno plaćaš popravku kako god uzeo osiguranje ili ne
Boris Blagojević
•
13.08.2023 15:02h lw4nvrq9z7cqqv6Ne nije bolje.Samo jednom godisnje na primer licno 31.Decembra do 1.Januara samo jednom potpuno ispraznim bateriju do 0% i napunim je skroz do kraja do samog vrha 100% da osvezim bateriju i citac baterije da optimizujem bateriju a ostalim danima,nedeljama i mesecima od 20% do 85%.
Kole
•
13.08.2023 16:25h 1r58nhlw9921hcfLi-polimer bateriju NE SMES da praznis do kraja nikako. Moze da crkne. To su one stare NI-MH i bilo je pozeljno prazniti do kraja. Ove Li-polimer nikako.
Boris Blagojević
•
13.08.2023 21:24h t7hb0r9qbdbcqh0Ni litium Ion baterije se pune samo 20 do 80%.Sve Litiumske 20 do 80%.
Sale
•
12.08.2023 10:59h
6w66jq68wpbhh1z
poštovanje a kako da smanjim animacije na nulu i kako se najbolje štedi baterija isključio sam ram+ opciju a čemu služi ta ram+ opcija
Plus
•
12.08.2023 11:17h 5ljwfv0h1km7gm5Ja sam animaciju ostavio na 0.5 ti mozes na 0 ako hoces. Nalazi se u programerskim opcijama u podesavanjima. Ram plus ti koristi sporiju memoriju tj internu od telefona a ovaj ima 8 gb brze memorije tako da dzabe te usporava.
Iv@
•
13.08.2023 12:34h 3rgbddwmg7npn5kGde se to nalazi da staviš animacije na 0.5.Ako možeš da objasniš.Hvala unapred
Boris Blagojević
•
14.08.2023 13:19h k728rt3hh9bdfxkRAM Plus ti je isto sto i Virtuelna RAM memorija na kompjuteru ako imas kompjuter Desktop PC ili Laptop.Probaj na svom kompjuteru da iskljucis Virtuelnu RAM memoriju restartuj ga i vidi pa mi javi kako ti se kompjuter ponasa u svakodnevnom radu bez Virtuelne RAM.I ovde je slicna stvar.
Sale
•
14.08.2023 15:59h 7xprrdx3f24zvwlimam desktop pc
Boris Blagojević
•
15.08.2023 13:06h wtw35dkpbmr7vjfOnda znas sta je RAM Plus I cemu sluzi.Sve isto kao na Desktop PC.
Plus
•
15.08.2023 19:50h k7v0ny1wzl4tyj5Moras da otkljucas programerske opcije u podesavanjima.
Sale
•
11.08.2023 21:29h
x2pg3v2qv8w4xyf
poštovanje da li je vama na a54 uključeno brzo punjenje i da li to smeta bateriji i kako da mu reinstaliram sistem
Xyz
•
12.08.2023 11:15h wckt887mbg041prKoristim najcesce brzo punjenje za sada nema nikakvih smetnji.
Acme
•
12.08.2023 12:49h w9lgyfypxmjdkq9Punim sa 18W punjačem i piše brzo punjenje, moguće da bi malo brže punuo sa 25W punjačem, ali za sad ne vidim potrebu za tim...
Boris Blagojević
•
12.08.2023 19:28h ksxgcgd9yb3bcdcNema sada bolece te glava za nekoliko godina kad vidis da ti baterija vise ne drzi onoliko dugo kao prvih dana kada si ga prvi put raspakovao ukljucio i konfigurisao.Moj savet brzo punjenje koristite samo u hitnim slucajevima kada nemate vremena da cekate da vam se napuni baterija u suprotnom kada god ste slobodni tokom dana ili noci koristite u 99,9%slucajeva samo sporo punjenje sa ukljucenom zastitom baterije koja vam ogranicava napunjenost baterije na max 85% tako produzavate zivot I trajanje baterije u narednih 5 I vise godina ce da vam drzi baterija kao prvih dana kada ste ga prvi put ukljucili imacete utisak i osecaj novog uredjaja jer ste ga na ovaj nacin maksimalno ocuvali i maksimalno produzili trajanje baterije.A kada vam ne treba da bude ukljucen ugasite ga u potpunosti i onda napunite bateriju.Ja tako radim i zadovoljan sam nemam nikakvih problema sa baterijom.Zapamtite brzo punjenje samo kada vam hitno treba sto vise napunjena baterija u hitnim slucajevima I situacijama.Zato sluzi brzo i super brzo punjenje za hitne slucajeve i situacije i za slucaj velike nuzde i potrebe kada nemate ili imate i premalo vremena.
Acme
•
13.08.2023 09:12h nz7t58nb037f8t0Ne planiram koristiti ovaj telefon pet godina, prethodni sam punio super punjenjem dve godine i baterija drži veoma dobro... Nemam nameru da se smaram oko toga kako ću puniti telefon...
Sale
•
13.08.2023 10:43h mktq25gnzf8yfw5hvala puno druze a gde se to nalazi u podesavanja jel o telefonu pa ima informacije o softveru
Joe
•
13.08.2023 12:05h 35dh5xjqsg8416vImam druga koji sve to poštuje, puni do 80%, isključuje prenos podataka, osvetljenje mu uvek na minimumu, puni sa sporim punjačem, baterija mu izdrži tri dana ... i šta, ništa... samo se smara bez veze... Ja moj napunim i dva puta dnevno, sija kao sijalica, stalno sam online, jer mi treba za posao... nije on mene kupio nego ja njega... Generalno mislim da su baterije sad puno bolje i izdržljivije od onih pre par godina...
Dana
•
16.08.2023 08:34h grpk8y4vddftzxgKoja je poenta ovoga uopšte? Ko koristi telefon pet godina i ko traži da kupi model od pre pet godina? Tri godine je na brzom punjenju svaki dan i baterija i dalje savršeno radi ceo dan. Ne razumem čemu maltretiranje.
Boris Blagojević
•
16.08.2023 15:06h cmrh2tkql0vscmqImam Microsoft Lumia 550 kupljen u VIP Srbija u Topoli 2016.godine ima 7 godina jos malo pa 8 godina starosti i jos radi treba joj samo nova baterija ekran zbog onih zelenih tackica piksela i nov zadnji poklopac jer se slomio od silnog vadjenja i vracanja pa tasteri ispadaju ne moze da se smanji jacina zvuka dok se ne promeni zadnji poklopac.I 4 godine staru Nokia 6.1 2018 TA 1050 sto je vec malo vise od godinu dana na servisu jer ne radi pozadinsko osvetljenje ekrana jer mi je usla voda u unutrasnjost uredjaja maticna ploca oksidisala.Sve ostalo ispravno I radi.
Sale
•
11.08.2023 12:49h
7rj59vl7rqy6hc6
A,gde vam piše to made in? Ja ne mogu nigde da nađem za koje je tržište moj.
Vivi
•
11.08.2023 18:04h cmr3yk8b1z8bnthNa kutiji jedino pise.
Acme
•
11.08.2023 19:39h p2r40x6mgybh9h2Na telefonu sa druge strane, jako sitno...
Sale
•
11.08.2023 21:45h lx6pgm7h7vzhycxKod mene nigde ne piše...uzet u radnji...
Sale
•
14.08.2023 16:07h l9t9jyjmwx0j7rbslažem se druže nije on mene kupio nego ja njega baš dobar komentar i meni je sve uključeno i brzo punjenje i sve i ništa ako ode baterija zameni se i teraj dalje šta misliš hoće li ovaj a54 telefon moći bar 5 godina da traje kupio sam ga u a1
Nenad
•
11.08.2023 08:38h
wt38cdg8rxwcqw3
Nemam opciju u okviru SIM menadžera za esim. Da li to zavisi od modela i zemlje u kojoj je proizveden? Moj je proizveden u Indiji. Ima li neko slično iskustvo?
komsa
•
11.08.2023 10:35h qwccw5b3rgnbbt1zavisi od trzista za koje je telefon proizveden, nisam uspeo na internetu da vidim za koja sve trzista a54 nema eSim, eto konkretno za Indijsko trziste nema, za ostala nisam uspeo da nadjem listu. Moj je made in Vietnam i ima eSim podrsku
Friky
•
11.08.2023 12:29h rf1zgprwydx60d3Isto made in vietnam i ima esim opciju.
Nenad
•
11.08.2023 19:13h 1btrwj5glympt02Hvala na odgovoru. Pozdrav!
Likusha
•
10.08.2023 14:25h
072w6gknx8nfw5r
Može li pomoć? Dvoumim se da kupim A54 ili A53, u cijeni nije tolika razlika (čak je negde A53 skuplji negde obrnuto)pa me sad zanima koji da uzmem
Qwerty
•
10.08.2023 15:22h ft6ychpfnphpxmcA54 ako nema velike razlike u ceni.
Tesla
•
10.08.2023 17:53h cxdf55865c6zz9yNemoj da se dvoumiš,A54 bez razmišljanja!
Boris Blagojević
•
10.08.2023 23:34h n10qgz0cmvq4d77A54 Definitivno eventualno A34 minimum.
Joe
•
10.08.2023 13:28h
5p9j0pn8flmqzrk
Evo pročitah sve komentare i mogu reći da made in India sa sve Dublinom ispade ok, i kod mene je taj... Kupljen takoreći na crno, verujem da je i na belo sličan kvalitet...
Preko mog operatera bi me došao duplo skuplje, na rate, neka hvala im...
Ljudi kome ne radi ok žalite se, dosađujte im dok vam problem ne reše...
Srećno
Sergej
•
10.08.2023 21:12h t1krn3bdr9kbc1wTakodjer sam to napisao u svom komentaru ,made in india ,prezadovoljan,nema grijanja,baterija odlicna ,mobitel je za svaku preporuku.
Nenad
•
11.08.2023 08:44h fpbszrdxpnjjnzqDa li u okviru SIM menadžera imaš opciju za esim? Moj je isto "made in India". Pozdrav!
Friky
•
11.08.2023 12:30h gjx2dg79j7hh9hhImam made in vietnam i imam esim opciju.
Joe
•
11.08.2023 19:54h b0618j6xgv6cy3pJa ne vidim tu opciju.
Jovan
•
14.08.2023 16:08h d4h5rwf24stkl43I ja sam uzeo a 54 u yettle i stoji made in india telefon jeste stvarno dobar sve je full kad sam ga uzeo nista se nine grejalo normalno pri duzem radu ili tako nesto bude mlak i to je to sada se malo vise zagreje bude vruce ali nista normalno e kad su opet dosle ove vrucine na suncu direkt i u prevrucoj prostoeiji tipa bus kolima na suncu ili tako nesto bude vruce nije da ne bude ali ovk sve nema nekog pregrejavanja tako da zagreje se ali nesto normalno caak i radi i kad se zagreje tako da ocekivao sam ce biti skroz hladan ali zadovoljan sam i ovime ipak mi je prosli fon bio gori tako da ima zagrevanja kako kad i u raznim situacijama sto je sad vrv za trenutna stanja telefona normalno jer fora svi budu topli nmg hladni isto kao i kola i pc i sve
Plus
•
9.08.2023 17:27h
f95pnyckt820mgw
Iskljucio sam ram plus opciju, animacije stavio na 0.5 odziv. Telefon leti kako radi i otvara sve zivo. U rangu brzine sada sa fe modelom sto se tice otvaranja aplikacija i ostalog. Od grejanja nema ni traga ni glasa kod mene.
Plus
•
9.08.2023 17:51h fk8kn5skkbt3vv4Inace je kupljen u a1 a na poklopcu mu pise UK i CA Plus united kingdom dublin. Pretpostavljam da je bio planiran za njihova trzista velike britanije i kanade.
Goran
•
10.08.2023 11:28h b2mh70hkkm3j6q5A nije ti palo na pamet da je Dablin sediste Samsung kompanije za Evropu kao sto je Holandija za Huawei,recimo? Nije,a?
Iv@
•
10.08.2023 11:34h xzfbf54chnwddgyMeni piše Made in Vietnam.Možda se zato greje
Plus
•
10.08.2023 17:39h sfbjcbbkv34wm9bSta god da mi je palo tako pise i uredjaj nema nikakvih problema. Radi perfektno.
Luka
•
11.08.2023 11:07h 7bv1fy779725g49Gde pise to?
Gao
•
11.08.2023 12:00h k3zqzkd8v62f43hOvi iz vijetnama se vise greju, nisu navikli na nasu klimu leti. 🤣🤣🤣
Vivi
•
11.08.2023 12:32h k18xd6gflfzdr7yMeni je vietnam ali nema nikakvog grejanja.
Miki
•
9.08.2023 08:49h
23jlv1f54ss9hdp
U dilemi sam između a54 i a34, da li se isplati dati 50-70e više za a54 u odnosu na a34?
Boris Blagojevic
•
9.08.2023 16:13h k8b6jx6mwhshr4pTo moras sam sa sobom da prelomis i odlucis.Niko ti ne moze pomoci osim tebe.U ostalom sve zavisi od tvoje trenutne finansijske situacije i da li si u velikoj stisci sa novcem.
Ime
•
9.08.2023 17:02h 02h99vb949vjchmA54 je lepsi i ima staklo i pozadi, esim opciju, bolje kamere a prednja nije spojena sa lajsnom kao na a34. Svakako uredjaj sa boljim chipsetom i grafikom sto testovi i pokazuju. Po testovima na yt se vidi da mu i baterija duze drzi.
Nenad
•
11.08.2023 09:05h 35qfmcz3jrcchgqDa li u okviru podešavanja "SIM menadžer" imaš opciju za esim?
Ime
•
11.08.2023 12:31h 8h79vrsg9fqdqftImam esim
Peca
•
9.08.2023 07:20h
vwl12zch7ss59ls
Evo, juce telefon stigao iz servisa zbog pregrevanja. Na izvestaju pise da je telefon testiran i ispravan a on opet vreo. Pa da, jeste on ispravan ali se puno greje. Oni kazu da je to normalno jer su neke serije A54 problematicne zbog exynos cipseta i greju se. Ali kao, verovatno ce prestati. Ha ha ha, a kada? Zimus na -15? Pa ja moram i leti da ga koristim.
IV@
•
9.08.2023 08:56h hvcn7s6q16qd731Poslušala sam ovog gospodina Joa i odem u Yetel da reklamiram telefon pošto se greje i ponekad baguje i tamo mi kaže radnica.OVIM REČIMA.Samo džabe dajete telefon da ga drže tamo u servisu 7 dana,a ništa vam ne mogu uraditi,jer je to mana tih telefona,na 80%serija.Napisaće da su uradili Update i da telefon radi normalno.Tako rade svima
Vivi
•
9.08.2023 17:04h 2h95rns3lcxx4mpNa mom pise nazad dublin na poklopcu neka serija i ne greje se uopste. Kupljen kod operatera.
Acme
•
10.08.2023 11:30h p53slft3xq2blrpNa mom piše Manuf... in India, POBox 12987 Dublin... Radi savršeno...
Acme
•
10.08.2023 11:45h wmq20sy91rjb6fhKontam da to Dublin nema baš neke veze i da je pre adresa nekog evropskog uvoznika ...
Vivi
•
10.08.2023 17:42h cqq0gw2ddb3bdwvEvo gledam sada na kutiji pise made in vietnam. Tako da i ovaj model radi odlicno.
Luka
•
11.08.2023 11:11h 14y9sqkf4jntb46Kod mene pozadi ne pise koja je drzava, pise Samsung i ispod neki brojevi
Vivi
•
11.08.2023 12:31h sgpfm8cmln69nkqNi kod mene ne pise nego sam pronasao na kutiji.
2521
•
12.08.2023 23:39h n7zkmj5txx0nvf4Kako da ne, kod 99% se greje...kakve gluposti. Telefon radi bez problema, grejanja nema, mislim sigurno nije prisutno u 80% slučajeva kao što ljudi izmišljaju, pre svega koristite telefon, pa teko onda pišite.
C3P0
•
8.08.2023 22:39h
s9l8f4t4pryjnn1
Da li zna neko zasto su podigli cene ovog modela u maloprodaji? Varijanta 8/256gb sa ESIM se kretala oko 470 EUR sada je oko 500 EUR. Isto tako su digli i 128 gb varijantu. Telefon ne vredi tih para.
Ilai
•
8.08.2023 23:04h d7h8ntgy0pxt1vmTelefon kosta 320e, mozes da vidis i na vrhu stranice sve cene i gde ga ima. Mislim da si nesto pomesao
X
•
9.08.2023 08:37h 809qmq973vlws71Nije čovek ništa pomešao. Istaknute cene ovde na sajtu su cene kod prodavaca koji prodaju na crno ovaj telefon bez računa. Zato su cene tako niske. Pored toga pokušavaju da uvale modele bez esim podrške što znači da nisu uopšte sa eu tržišta.
Ilai
•
9.08.2023 11:09h 487jwk63jwcvj4sLicno kupila 3 telefona kod tih "na crno" i koristila svaki po 2+ godine dok ih nisam svojevoljno zamenila. Jedina razlika je sto ne daju fiskalni racun, vec pisani uz istu garanciju. To za modele koji nisu za eu trziste je neistina, svaki model je za eu trziste i samo takve modele nabavljaju. Iste koje kupis i kod ovih sto ti kozu oderu sa cenama, kao i operateri. Jedina razlika je sto ne ide porez drzavi.
....
•
9.08.2023 15:22h x6ywffs97k3vwmrMoj drug kupio ovaj a54 256/8 od neznam od koga na crno i radi mu perfektno.Ima garanciju 1 godinu,ali nema fiskalni račun.Telefon normalno u onoj foliji ne raspakovan.Sve kako treba.I što kaže IIai,nije tačno da telefoni nisu za Evropsko tržište.Svi telefoni su za Evropsko tržište i mislim da bolje rade nego ovi što mi uzimamo preko operatera.Mislim ne kažem da rade bolje
....
•
9.08.2023 15:25h z06x4vq28l6c52gTaj moj drug zadnjih 7-8 godina uzima sve tako telefone za celu porodicu,i nikada se nije žalio.Ja sam bio skeptičan po tom pitanju i nikada nisam uzimao tako telefone nego kupovao ili u radnji ili preko operatera,ali kažem kako ja znam.Možda neko ima lošije iskustvo
Pepsi
•
9.08.2023 17:25h mknw1qg4pmd4xkpMeni su u jednoj od prodavnica sa spiska Balkanskoj pre par godina uvalili HTC sa Indijskog trzista tako da nije tacno da su svi telefoni sa EU trzista. Kako sam saznao? Kada sam upalio inicijalno telefon jezik je bio po defaultu "English (India)". I punjac im je bio za UK uticnice pa su mu nakalemili dodatno adapter. Punjac se raspao posle godinu dana a baterija postala neupotrebljiva posle 2 god. Da se ne lazemo i dalje uzimam na crno samo sto prvo proverim sta uzimam. Garancije nema ni kod jednih ni kod drugih. A kad je nema bolje onda uzeti za manje para. Model koji uzimas mozes proveriti uz pomoc serijskog broja. Proveris broj na kutiji a zatim i u sistemu kada upalis telefon i gledas da se potrefe.