

Galaxy A54 2023
2023. godina
6.4" OLED 120Hz, 82.9% body
39% 1380, Android 13
RAM 6 GB, INT 128GB, EXT SDXC
⚡25W, 5000 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 50MP
Komentari
Boris mladji
•
14.07.2023 21:53h
4t9tp23m2fjm7b2
Pa svakako ti nece uvaziti reklamaciju ako on obavlja sve normalno tj ne restartuje se, ne gasi se, nesto mu od funkcija ne radi...
...
•
14.07.2023 19:00h
y02kyfbdscm0v2w
Meni ne. Moj se greje kao nenormalan. Mora na reklamaciju ...
A54
•
14.07.2023 14:05h
psyq5st7zqywvyc
@Boris Blagojević. Prvi put čujem da telefon moraš leti da nosiš bez ičega jer se greje a zimi možeš maskicu i staklo. Sve do ovog modela smo telefone nosili sa maskicama i staklima i sve najnormalnije radilo. Bilo je kod nekih modela nekog grejanja ali ništa bitno. Ako ovaj od sada mora da se nosi bez ičega da se ne bi grejao, jel ti se ne čini da tu nešto debelo nije u redu i da nešto ne valja??? A i veća je verovatnoća da će se slomiti bez zaštite nego da ce crći od pregrevanja.
Boris Blagojević
•
14.07.2023 15:25h rz0w7j83p5y9ggpDa ako ne paziš i često ti ispada iz ruke na asfalt recimo bacaš ih na nešto jako tvrdo itd.Ako si pažljiv onda neće mu ništa biti.Evo meni je zimi kada sam išao na trening na Oplenac kod bazena da treniram dok sam radio trbušnjake moj Samsung Galaxy A21s je bio u džepu u silikonskoj gumenoj maskice ispao mi je iz džepa dok sam ležao i radio trbušnjake pravo na zaleđen beton nije pao na ekran i malo napukla ono fabričko zaštitno staklo za ekran.Bez obzira što je imao gumenu maskicu.Ekran mi je opet malo napukao ništa strašno al opet smeta ona linija sa donje strane ekrana gde je napukao i malo zivcira i nervira dok gledaš u ekran.
A54
•
14.07.2023 15:41h 07hpzyz2l5cc6tdMa kako god, nikada nismo vodili racuna da li je toplo ili ne. Grejali su se ali po malo. Ovaj bas. Nije to do maskice i stakla. Tu je neka druga muka.
Milence
•
14.07.2023 15:44h y7vbrxbmyv5ztttBorise, a sta bi mu se desilo da nisi imao staklo i maskicu??? I sta ce se u takvom slucaju desiti ovom A54 koji ces nositi bez maskice i stakla jer se greje? Druze, o cemu mi ovde pricamo? Maska i staklo su obavezni. Grejanje telefona nije.
Boris Blagojević
•
14.07.2023 16:14h 3j9v81lmx5vmkyjZa nespretne i ne pažljive da jeste.Ovde govorim o načinu čuvanja baterije i matične ploče ovog uređaja i o načinu sprečavanja pregrevanja i rashladjivanja ovog modela na koji se svi toliko žalite i kukate uglas na sav glas iz sve snage maksimalno.
Boris Blagojević
•
14.07.2023 16:15h hl73r9l4hs4z30vA54 Videću šta je i kako je kada ga kupim sad jos malo čim mi istekne ugovor 14.Septembra.
Boris Blagojević
•
15.07.2023 17:05h n2wkmjbn1ncnvskSlažem se da nije obavezno grejanje i to bez pogovora.Ne znam videću kada ga kupim prvo moram da saznam da vidim šta je uzrok i zbog čega se toliko greje šta on to toliko radi pa se greje toliko jednom kad saznam znaću kako da rešim problem i šta da radim i preduzmem po tom pitanju.U ostalom pametan sam shvatiću već.Sta kako i zašto i kako da rešim problem jednom kad saznam i otkrijem pravi razlog i uzrok problema.
@A54
•
20.07.2023 19:55h 3x46r3751lmvscxKorisnici Iphone-a cijelo ljeto bez maskica hodaju, obratite paznju. :)
Nikola
•
14.07.2023 12:36h
9r5lpm168syt8z7
Pozz ljudi, planiram da zamenim moj redmi note 10pro. Da li je bolja kamera na a54 ili edge40? Kamera mi je najbitnija. A vidim da A1 ima dobru cenu od 3750 dinara rata za edge40. Ali opet, deluju mi mnogo sive boje na edge40 kameri u poredjenju sa a54; dok mi likovi na jt pišu kako je to eksponat i kako su smanjene performanse u podešavanjima (odnosi se na edge40), pa kao to može da se u podešavanjima reši. Neko nešto da kaže na sve ovo? Hvala.
Gox
•
14.07.2023 13:54h tj8g3qv30qbclvnAko te zanima najvise kamera, nikako motorola. Jako losa softwerska obrada slika i koji god senzor da ubace u telefon, druga kompanija sa istim senzorom pravi bolje fotke. A54 ispunjava zahteve velike vecine korisnika, da se ne lazemo, kamere se 99% vremena koriste za drustvene mreze i ni motorola nije los izbor za tu svrhu, samo je samsung bolji.
Boris Blagojević
•
13.07.2023 19:11h
37l4zt7jh8fr773
Odluka je pala doneta je odluka i ja vam se uskoro pridružujem kao novi vlasnik i korisnik SAMSUNG Galaxy A54.
Boris Blagojević
•
13.07.2023 19:20h 981xc6mlsh2s2ztZa početak tokom leta ne koristim zaštitnu maskice foliju ni staklo jer to pregrevate uređaj i dovodi do problema sa pregrevanjem na koji se svi žalite.Silikonsku maskice koristim samo od Decembra do Marta kada su spoljašnje temperature od 0 do ispod 0 stepeni.Da održavam normalnu radnu temperaturu uređaja i zaštitim ga od promrzavanja i gašenja zbog preniske radne i spoljašnje temperature.Zastitne maskice takodje sprečavaju hlađenje uređaja što tokom velikih visokih temperatura dovodi do pregrevanja što je jako loše po matičnu ploču uređaja a zimi održava normalnu radnu temperaturu i sprečava promrzavanje uređaja i matične ploče.
Joca
•
13.07.2023 22:00h s1txrlhh04n91vwSta li sam ja propustio... A kako smo mi ustvari koristili telefone proteklih godina? Jel to doneto novo pravilo da moramo da ga koristimo u laboratorijskim uslovima? Strogo ovako ili onako? Pa ko je ovde lud jbt? Kada se ranije gledalo na maskicu i staklo i spoljne temperature? Nikada. Stavis maskicu, staklo i cepaj. Niko nije razmisljao o pregrevanju jer ga nije ni bilo. Ako moram da ga pazim kao bebu, onda nista od toga.
Boris Blagojević
•
14.07.2023 06:54h 078bfq9vs0nb9krŽao mi je ali moraš.Ako ga tako ne paziš ko malu bebicu onda ti je sasvim dovoljan i fiksni mobilni telefon iz A1.Telefon poput starog dobrog legendarnog meni nikada prezaljenog Siemens C35i.
Boris Blagojević
•
14.07.2023 07:02h c2vbwl263fwhmrrJoco ovo sto mi sada imamo sa Androidima nisu više mobilni telefoni već mali džepni Pocket PC PDA Računari ili kao ih danas proizvođači procesora zovu Dinamični PC Računari kome su samo dodate instalirane funkcije nekadašnjih mobilnih telefona.Seti se sve ovo je počelo od prvih Symbian Smartfona poput Nokia 6600,Siemens SX1,Sony Ericsson P900,Nokia N91 prvi sa instaliranim mikro hard diskom itd.
Mija
•
14.07.2023 07:47h dt2pnmk5dqzrm8nBorise koje je tvoje misljenje o zastitnim folijama koje rade odredjene radnje u trznim centrima? Kazu da cuvaju telefon bolje od zastitnih obloga e sada tvoje misljenje kakvo je hladjenje uredjaja sa njima?
Boris Blagojević
•
14.07.2023 12:05h nwysx2f8x47b90bNisam ih probao.Tokom leta moja lična preporuka je da ih izvadite iz zaštitnih maskica i da skinete foliju i zaštitno staklo za ekran.Jednom rečju ništa ne stavljajte na njega dok ne prodje leto i ove opasno visoke temperature.Maksimalno ga ogolite što znači ne stavljajte ga u zaštitne maskice ne stavljate foliju ni zaštitno staklo na ekran Koristite ga kako ste ga dobili u kutiji skinite sve zaštitne folije i nalepnice sa njega da može maksimalno da se hladi tokom rada i korišćenja po ovim visokim temperaturama.I neće se više pregrevate i brzo će se ohladiti.
Stefan
•
14.07.2023 12:35h zjp2j8tyq87tfcfPlastika i silikon znaju da "zarobe" toplotu, pa nije cudno da telefon sa nekom vrstom maske u extremnijim uslovima (duzi periodi na suncu pri temperaturi 30+) bude par stepeni topliji nego isti telefon u istim uslovima, samo bez maske. Tehnologija je napredovala dovoljno do danas da telefoni imaju unutrasnje konduktore koji skupljaju toplotu i pasivno hlade telefon, kad vec nemaju cooler kao desktop ili laptop racunari. Ali, daleko od toga da ce maska (pa cak i silikonska) da ugrozi telefon do te mere da moze da se pokvari. Uzrok bi svakako bilo pregrejavanje, ali maska ne bi bila jedini krivac. Ako je vec izlozen toliko extremnim uslovima, jedino resenje za izbegavanje stete je da se skloni sa sunca, prestane koristiti ili jednostavno - iskljuci. Tako da, ovo sto je Boris napisao jeste tacno u velikoj meri, ali daleko od toga da su telefoni bez maske "besmrtni" u letnjim periodima. Probajte da ih sto manje vremena izlazete direktnom suncu i ako je moguce, da pogasite sve nepotrebne aplikacije prilikom koriscenja. Na pitanje vezano za folije - Da, svaka vrsta materijala koja prekriva telefon sprecava protok vazduha i "prirodnog" hladjenja do neke mere. Te zastitne folije nisu toliko jaki blokatori kao silikon i plastika doduse. Ja licno volim folije i imao sam pozitivna iskustva prilikom vise padova, telefon je ostajao neostecen (Koristio sam mobile outfiters). Ali, neki telefoni su jednostavno prelepi da bi se koristili sa maskama i folijama, pa je sve stvar izbora :) Bilo kako bilo, cuvajte ih. Pozz
Boris Blagojević
•
14.07.2023 15:25h vfv9cpzc00s849kSlažem se.Hvala na razumevanju.
Boris Blagojević
•
15.07.2023 17:11h s9lw1tt0mylbtt9Slažem se sa Kulerom za A54.
Aca Faca
•
20.07.2023 09:21h b3wcsscfyy0wq5fRealno i pošteno mi recite,koliko je A54 napredniji i bolji od A 52? Ali bez fora tipa " koje godine je izašao ovaj ,onaj" nego konkretno...android mobilni telefoni su dostigli svoje maksimume i sada je sve varijacija ne temu ...da li je NIKE bolji od Adidasa ili su oba u ravni PEAK , Champion ili Kappa...da se tako preko sportske opreme izrazim? Ako treba da plaćam ajfon,samsung samo radi naziva...a istu funkciju radi Oppo, Realme ili Vivo, u čemu je štos? Hvala.
Ana
•
13.07.2023 13:00h
n9mxg0gyzl97pzh
Ljudi,da li ovaj telefon lepo radi bez memorijske kartice?I da li moraju da se kupe bezicne slusalice ili mogu da se koriste i zicane?
komsa
•
13.07.2023 14:09h tr9fxh13ybv5dc3radi bez memorijske odlicno, memorijska ti treba samo ukoliko hoces da prosiris memoriju telefona... Mogu i zicane da se koriste uz adapter usb-c to 3.5mm, taj adapter najpovoljnije mozes naci na aliexpress, jedino sto ces cekati 20/30 dana dok stigne
Boris Blagojević
•
13.07.2023 19:08h ytl52y9wqlrnlrfDa mogu da se koriste i kablovske slušalice preporučuju se one sa USB-C priključkom.A mogu i one sa adapterom USB-C - 3.5mm.
Gojko
•
19.07.2023 22:55h mvg9fmx548wjxrrA54 izvanredan telefon. Baterija dva dana, nema grejanja, znači erfektan telefon. Jedino što malo sporije puni.
Miki
•
13.07.2023 10:42h
13kj1yb5z8vy6yl
Koliko treba vremena da se napuni baterija? Kod mene se mnogo sporo puni. Sa punjačem od 25w treba mu dva i po sata da se napuni od 15 do 100%
komsa
•
13.07.2023 11:51h lg89cddjymryjmzmeni traje otpriike oko sat i 10min do sat i 20 min od 20% do 100% sa 25w punjac
Luka
•
13.07.2023 17:02h y65zdgzdymx7b67@Miki- da li si uključio u postavkama brzo punjenje?
Miki
•
13.07.2023 20:39h bdy17rch7vvfsxdNisam uključio brzo punjenje, sa uključenim brzim punjenjem puni se malo brže, ali ne znam koliko to utiče na radni vek baterije. Mene zanima da li je normalno da se sa normalnim punjenjem puni ovako sporo. Razmišljam da li da ga nosim u servis ili ne.
Milence
•
13.07.2023 22:10h zzjfxwjbg1nqkdzMa ukljuci slobodno. Xiaomi se puni od 67w pa do 120w i sve super. Baterije drze kao i u pocetku.
Vladimir
•
12.07.2023 18:20h
5p9jkj73wr2n4qv
Pozdrav svima od ❤️. Zanima me kakva su iskustva sa ovim telefonom? Kako se ponaša u svakodnevnom radu. Kakav je odziv. Da li exynos utiče na bateriju. Da li biste mogli da mi možda preporučite ovaj? Ili da sačekam neki drugi eventulno. Do sada sam koristio red mi note 10 pro telefon 4G. Pokazao se zaista dobro. Ali bih želio da uzmem neki novi. Pa sam u dilemi. Ako bi neko mogao da mi pomogne bio bih zahvalan. Inače ja bih mogao da uložim u kupovinu novog uređaja oko 600-700 evra
Poco King
•
12.07.2023 19:41h tpv2blqghx1yj4cPoco F5 uzmi i miran si. Ovde imas dezurne pljuvace ovog modela i branitelje istog tako da neces dobiti realan odgovor ma svoje pitanje...
Kimiko
•
13.07.2023 00:11h dryrcyyym8hqdgw@Vladimir. Zavisi šta ti je prioritet kod telefona. Za te pare ima dosta dobrog u ponudi od raznih brendova. Recimo, za odlične kamere Pixel telefon, za display i zvuk Samsung.... itd. Nema idealnog telefona, nego prioritet :)
Boris Blagojević
•
13.07.2023 02:34h sc924yvv61rf2x6Uzmi bilo koji Samsung Galaxy na primer Samsung Galaxy Flip ili Samsung Galaxy Fold ili mozda Samsung Galaxy S.
Mina
•
13.07.2023 08:36h rrjgw77kxx4ww3jZa 600-700?? Pa s23 bez razmisljanja.
komsa
•
13.07.2023 11:59h w086q4j2j1pwwqkza 600/700 imas i uredjaje iz vise klase od a54, inace ako planiras bas a54 neces pogresiti, kamere dobre, zvucnici stereo odlicni, baterija traje ceo dan intenzivne upotrebe ili dan ipo/2 malo slabije upotrebe, performanse su dobre, sve radi brzo i fluidno bez trzanja i seckanja... Jedina mana sto ume da se greje u radu, ostalo sve 10+
Buvljak
•
13.07.2023 18:51h hh8kgpbbgwktykhEvo ih buvljak crew sa poco f5 preporukama. Pa im kasnije uvalite taj fals preko oglasa. Bezi od POCO haha, za 600-700e mozes da uzmes Samsung koji hoces maltene, osim 23 + i ultra. Imas Xiaomi 12T Pro ako hoces dobrog kineza a ne ove P.. igracke. Naravno, za prosecnog korisnika ti je i ovaj A54 vise nego dobar. Honor 70 za 350e jos jedna odlicna varijanta, a imas i Honor 90 za 75000 din. Izasao pre par dana pa biraj : )
Poco King
•
14.07.2023 07:50h zr6t38wyksqzf91Au druze pa ti honori ne moze da pridju pocu f5 a razlika u ceni manja od 50 eur izmedju f5 i honor 70. Lose preporuke mu dajes jer do 400 eur nema boljeg telefona od Poco F5
komsa
•
14.07.2023 08:56h rdfp41w81rfjww4pa zavisi kome za sta treba telefon, nismo svi isti... Ako ti treba najbrzi telefon u tom cenovnom rangu poco f5 nema konkurencije, ali ako nisi neko ko igra igrice na telefonu vec koristis "obicne/svakodnevne" aplikacije a zelis mozda bolje kamere, ekran ili nesto trece, onda poco nije za tebe. Sve ima svoje i svi mi imamo drugacija ocekivanja od telefona, nisu svakom iste stvari bitne na telefonu
Gox
•
14.07.2023 09:20h 80dw0qd8mj79gcwPrimetan problem na ovom sajtu je nedostatak informacija i poznavanja cak i svojih modela telefona. Posle par meseci sam primetio da se komentari baziraju iskljucivo na osnovu hardwerske liste, i da jako malo uticaja ima RUE (real user experience) i software. Posebno uocljivo kod POCO korisnika koji pokusavaju na svaki nacin da nahvale svoj telefon, iako je vecina njih jako limitirana sa poznavanjem 80% funkcija istog. Na papiru pise tamo neki procesor, "kazu da je dobar, e da, puni se za 14 sekundi od 0 do 78% i ima 5000mAh bateriju. To ti je buraz best buy". Naravno, ljudi koji se razumeju u telefone koliko-toliko imaju pametnija posla nego sa se raspravljaju sa zidom, ali vredilo bi skrenuti paznju onima koji planiraju da utrose tesko zaradjen novac, da ga ne bacaju na POCO telefone. Nezahvalni su, bagoviti, kamere su im ocajne za te pare, software po misljenju mnogih jedan od (ako ne i najgori) od "poznatijih" kompanija. Dobri su za imucne penzionere kojima treba nesto za skrolovanje po netu i gledanje youtuba. Pod uslovom da clanak koji citate bude procitan pre nego telefon "stucne" i neplanirano zatvori taj prozor :) Postoji razlog zasto se POCO prodaje jos samo kod nas i u domacoj Kini. Spoljna politika i jako los kvalitet uredjaja. Bez puno pametovanja dalje. Pozdrav
Poco f5
•
14.07.2023 13:29h jwk5tylvqxgsxt7Gox, pa ti druze blage veze nemas o telefonima. Poco f5 moze da pojede u svakom segmentu sve ovde nabrojane telefone. A neke i 2x. Probaj da koristis neki i videces koliko ne znas o njima. I nije tacno da se prodaju samo jos kod nas. To je nebuloza. Znaci, imamo tu cast da ih prave jos samo za nas. Smesno. 😂
Gox
•
14.07.2023 14:06h lmgjfypv5jlrn4cU kom smislu "pojede"? Obrazlozi mi tu tvrdnju realnim primerom. Posto sam upucen kako radi procesor na poco f5 i sta je na papiru, a sta u pravim uslovima. "Throttle", ono sto se desava cesto na f5 i ranijim modelima je odavno poznati i dokazi su svuda po netu. Telefon se jednostavno ne snalazi pod jakim opterecenjem, da ti obrazlozim posto sam siguran da ne znas sta znaci rec. Da, radice dobro u normalnim uslovima da iskucas komentar na mobilnom svetu, ali ne, nece pojesti nijedan telefon tog cenovnog ranga. Jednostavno je, ubacen je dobar procesor u los software support. Rezultat = za ispod prosecne korisnike baterija dobra, punjenje dobro, ekran dobar. Za normalne i iznad proseka korisnike = "bagovanje" prilikom multitaskinga / heavy use, losa kamera, losa softwerska podrska, neredovan update i zakrpe. Telefon jednostavno nije napravljen da "jede" bilo sta, vec da se iskoriste solidne hardwerske komponente da bi se u kombinaciji sa losim softwerom pokusala spustiti cena sto vise moze, ne bi li konkurisao za neki best buy, kao sto je bio slucaj sa F1 dok su bili ogranak Saomija. Indija i Kina cine 90% POCO trzista jer mora tako, to je politika nije nista vise od toga. Nisu oni otkrili da moze da se napravi vrhunski telefon za 400-500e a cela planeta budale koje kupuju Iphone/Samsung/Xiaomi/Huawei itd. Znam da ne vredi pisati tebi jer nisi sposoban da shvatis sta ti se prica, pisem cisto zbog drugih ljudi da ne prave iste greske i slusaju ljude koji ne znaju 2 osnovne stvari o telefonima, bez uvrede :)
Boris Blagojević
•
14.07.2023 15:41h m1q0hk9679279t8Slažem se sa Goxom.Sto se tiče softverske podrške na Xiaomi i Redmi Note i Poco uređajima ja sam bivši korisnik i vlasnik Redmi Note 10 Pro Global modela.Softver sam softver im nije los.Dobsr im je MIUI 13 koga sam lično koristio i jako mi se sviđa njihove softverske optimizacije sistema za RAM i UFS poput one njihove defragmentacije operativnog sistema aplikacija itd.Samo otkucajte MIUI 13 i idite na zvaničan sajt i tamo ćete da vidite šta mi se toliko sviđa i šta toliko volim kod MIUI i šta mi to toliko nedostaje što imam kod njih a nemam na Samsung Galaxy One UI.
Vasko NK
•
12.07.2023 08:59h
yhm66fdwtkp11fm
Stiglo azuriranje
komsa
•
12.07.2023 09:21h 6yqgxzknfy607k7sta je sve novo, jel radio neko update? kod mene jos uvek nije stigao
Boris Blagojević
•
12.07.2023 11:25h 75j20mkfsp23rg5Ma najverovatnije uobicajeno bezbedonosno azuriranje.Nista posebno.U svakom slučaju proverite mozda grešim.Ja to ne znam sve dok ne budem imao ovaj model u svojim rukama.
komsa
•
12.07.2023 14:02h zhcmqrnylh4v9gsstigao apdejt i kod mene, samo bezbednosni apdejt za jul mesec, 256,89mb
Boris Blagojević
•
12.07.2023 08:28h
17s3pdb25zj77v0
A za slusanje muzike Samsung Music Player AIMP I Novi Winamp za Android koji licno koristim i testiram Winamp je jos u alfa verziji sto znači nestabilan je u radu.Dok su Samsung Music Player i AIMP u finalnoj verziji i potpuno stabilni.Za slusanje radija preko interneta Mini Radio Player.Zatim Microsoft Launcher Microsoft AI Keyboard Bing AI OpenAI ChatGPT i Microsoft Defender kao dodatni sloj Internet Zastite Microsoft Office i sve ostale Microsoft Aplikacije i servise i Microsoft EDGE.I Opera Pretrazivac sa Aria AI based on OpenAI ChatGPT.
Boris Blagojević
•
11.07.2023 09:23h
mj9g6vjzdbz68pf
Da vam svima preporucim aplikacije koje ja licno svakodnevno dnevno koristim.Sto se tice internet zastite od virusa i spajvera i ostalih štetočina sa interneta i hakerskih napada Protectstar aplikacije I servise stite vas cak i od vlasti i policije i njihove prismotre zasnovani su i sve radi i stiti vas Vestacka Inteligencija Firewall AI Antivirus AI i Antispajver imate cak i njihove aplikacije koje vas stite od spijuniranja preko vasih kamera blokira i prijavi vam koje vas aplikacije gledaju i posmatraju putem kamere i zasebnu aplikaciju koja vas isto tako stiti od prisluskivanja putem mikrofona na vasim Androidima.Na Google Playstore ukucajte samo Protectstar.I na internet pretraživaču ukucajte i otvorite sajt Protectstar i sve pregledajte i procitajte kako radi komentare korisnika itd.Njihova resenja sto se tice internet zastite su neverovatno kvalitetna i jako napredna.Sto se tice Video Plejera VLC Media Player,KMP Player BS Player SVP Video Player i mpv Video Player to su najbolja i najkvalitetnija resenja sto se tice Video Plejera za Android.I SD Maid za ciscenje optimizatiju Operativnog Sistema.
Boris Blagojević
•
11.07.2023 11:55h mymdbv9pr62kb92Samsung Game Plugins za dodatnu automatsku optimizaciju sistema i hardvera za igranje igara na automatskim podešavanjima definitivno eliminiše sva kocenja i lagovanja u svim igrama.I FDE AI Optimizer za celokupnu optimizaciju celokupnog uredjaja softver i hardver.
Ika
•
11.07.2023 23:35h 73vjcflggdrpp6vBravo gospodine Borise!👏
Boris Blagojević
•
13.07.2023 19:24h vjff7hxnrm3ryjtHvala vam.
Kimiko
•
10.07.2023 20:36h
jwmt5y4f0bdnbh1
Ljudi, svaki telefon vredi, ali ako se malo potrudite oko podešavanja, vredeće još više. Deinstalirajte i stavite na disable nepotrebne aplikacije. Google usluge kod vašeg naloga dobro proučite i onemogućite one silne funkcije praćenja, feedback itd.... Uključite developer opciju i pažljivo proučite sve postavke. Dosta toga nepotrebnog je uključeno. Sve to radi u pozadini, troši resurse baterije, a i dodatno greje uređaj. Sa telefonom se mora polako, posebno sa novim
Brka
•
10.07.2023 19:03h
b82bznk8r9dvsc8
Odlican uredjaj. Vredi svaki dinar.
brki
•
10.07.2023 18:57h
gr8tflv5h7n507b
exynos=ringla,mozda ne odma,al sacekajte malo
Bradonja
•
10.07.2023 19:03h dw7wrhkx7zfrkj6Evo cekam od izlaska i nista brcino. Hladan kao spricer od prvog dana.
@
•
10.07.2023 21:11h k22wwrmm847qrqv@Bradonja Polako...
Bradonja
•
11.07.2023 01:51h gnp7hvprwt0mmmkNe bih rekao da je polako. Imam takodje i a53 kao i s7 svi sa exynos i bolje me sluze nego snap koji mi je crkao na a52 na primer...
Bradonja
•
11.07.2023 02:01h q0psdm8bhm42sc7Istrolovali ste i taj a53 takodje a ispade mi odlicna kupovina i sa njim. Bez greske radi, bez bagova, grejanja, baterija odlicna. O autonomiji i efikasnosti potrosnje baterije kod ova dva modela naspram snapdragon i mediatek procesora kod a klase nije vredno pricati jer exynos najmanje jede bateriju. Imate uporedne testove pa se lepo uverite. Inace 1380 je procesor u rangu snapdragon 7 serije 1, svakako steta sto nije ubacen snapdragon 7 serije 2 u a54 jer je top procesor u pitanju.
Boris Blagojević
•
11.07.2023 09:06h 1qd52gvnkwjcysqIma li kocenja kod zahtevnijih veb sajtova sistemske aplikacije kamere multitasking sve one mane sto smo videli na Bajtbox youtube kanalu kod A53?
Bradonja
•
11.07.2023 13:35h syldkl57mb6qb8gNema sve je vremenom ispeglano azuriranjima.
Acko
•
13.07.2023 08:53h 25wr0fkgrl3vhyj@Bradonja SD 7 gen 1 u bas svemu jede 1380. Negde manje a negde bas bas. Ni u jednom segmentu 1380 nije bolji od SD 7 gen 1. Tako da ta prica da je 1380 u rangu sa SD 7 gen 1 nikako nije tacna.
Acko
•
13.07.2023 22:07h p40ytck0f31ghkq@Zumiraj Bas ni u cemu 1380 nije bolji od sd 7 gen 1. Ali, bas ni u cemu. Ako si video da je bolji, reci da svi znamo ali sumnjam da jesi.
Zumiraj
•
14.07.2023 07:51h sk2q3wvlx7k1lq1Imas u onim testovima ja videh nekoliko rezultata da su bolji jer sam bas otisao da proverim tvoje tvrdnje. Naravno u dosta vise rezultata je bio bolji snap 7 gen 1.
Acko
•
14.07.2023 13:33h kg8xd0v5bsn8zl7Ma neeee. Sigurno nisi video jer bas ni u jednom segmentu 1380 nije bio bolji od SD 7 gen 1. Negde skoro blizu ali bolji nigde.
Sepra
•
9.07.2023 23:38h
6d6p9wzmdfrs6w8
Ubedljivo najbolji uredjaj A serije do sada! Svaka preporuka.
Milance
•
10.07.2023 14:52h mjhcd7t8m8n76v1A meni ubedljivo najgori. Ne kazem da je tvoj los vec da je moj los.
Sepra
•
10.07.2023 16:13h lggp9lztwdtqks4Po cemu najgori? Ja cu ti izneti 50 argumenata po cemu je bolji od svakog modela a serije. U nekim daleko ispred.
Milance
•
10.07.2023 17:49h mxfkxdwnm7fc2p2I sve je to super i mozes ti meni da nabrojis 100 argumenata a ne 50 ali meni telefon kao ringla.
Sepra
•
10.07.2023 19:04h qsk3jftk8jywj07A moj u zastitnoj oblozi i maltretiram ga po ceo dan i hladan. Kako to da mi je znati...
Milance
•
10.07.2023 21:01h 0p2x6p82mky0cgvI moj je u zastitnoj maskici i to u onoj ultra tankoj ali ne vredi. Vruc pa vruc. A kako to? Pa ne znam kako ali znam da mi je telefon vruc i da se greje od bilo koje radnje.
Jovan
•
9.07.2023 18:30h
ph7vg87vrzsjfsc
od ova 2 ali gledam ovo sto pisu, baterija se brzo trosi, pa grejanje, sve to imam na ovom xiaomiu, a vratio bih se na samsung, jos ako bih ubo primerak koji se ne greje vrh, mada kaki sam baksuz, ne znam koji da li a54 ili a34, msm verujem da ima i ljudi koje sire lazi ali bas sam u nedvoumici, koji uzeti a niko u okolini ga nema da bih se ja uverio sta kako
komsa
•
9.07.2023 18:54h x3hwwl3sncbpgkvbaterija dobro drzi, u toku dana dosta cackam telefon i uvece nikad nisam ispod 20/25%, nekad cak i vise, a ne stedim telefon ni malo... a zagrevanje jeste bolna tacka a54 modela, bar moj se greje.
Mali
•
10.07.2023 09:29h bskr3flf8syl3ljJovane.Mišljenja su razna.Meni se nije grejanje do ovog zadnjeg Update,Junska nadogradnja.A34 ima moj kolega i njemu se ne greje ali ga nije ni ažurirano nikada,samo jednom.Ne mora da znači da je svaki Update dobar.Ako telefon dobro radi ne treba ga ažurirati.A34 ima bolji procesor od a54,tako mi kažu drugari koji rade sa telefonom,
Ime
•
10.07.2023 16:05h 4v5jjc2ytf3y4y2Pogledaj uporedni test snimak pa ces videti da a54 ima najbolje komponente, kamere i da je najbrzi u celoj a seriji i da je najduze ostao ukljucen tokom testiranja sto znaci da je najefikasniji u koriscenju baterije. Niko od poznatih recezenata nije primetio problem sa grejanjem osim dezurnih a52s pljuvaca za koje je taj telefon bolji od s23 ultra..m
Mali
•
10.07.2023 16:36h k0zf8cb87gj0vncUporedni test je jedno,a realnost je sasvim druga stvar.To šta oni upoređuju ja ne znam,ali znam šta ja vidim oko telefona,koji je brži i koji je bolji. A52s je odličan telefon i ima bolji procesor od a54,samo što je stariji,a videćemo ovaj telefon za 2 godine
Joca
•
10.07.2023 18:03h y6gfr63by8f7sk6@Ime Druze, ne radi se ovde koji je bolji i da li je A52s bolji ili nije nego da je moj a i mnogima drugima A54 vreo kao sporet. Niko ovde ne kaze da je A54 los vec da se bas bas greje. Citaj malo komentare.
Mali
•
11.07.2023 15:06h n40ldzjg4npgdkzDok.Ja ne lupam nego pričam onako kako jeste.Danas na poslu stoji moj a54,koleginice a52s i kolegin a34 i skidamo aplikacije sa Play Store a ista mreža Yettel i moj telefon najskorije skine aplikaciju i instalira.Ulazimo u aplikacije u isto vreme i opet moj telefon najsporije ulazi u aplikacije.I to je tako na mom telefonu.
Mali
•
11.07.2023 15:14h n5fn5v8pkzz4r08A što smo upoređivali,zato što smo čitali šta vi ovde pišete i jer ni oni nisu verovali da je moj telefon takav
Mobile
•
11.07.2023 21:49h 6mpvm2fgklfmqy6Imam sva 3 telefona u radnji i a54 je u svemu brzi i bolji od cele a klase.
Mali
•
12.07.2023 08:09h qrm14gsymczr1zgMožeš ti u radnji imati još 30 telefona.Moj a54 je sporiji od a52s i a34,sada smo opet upoređivali i moj je sporiji.Možda je do mog telefona,možda do nečeg drugoga,ja ne znam.Uglavnom je sporiji,pogotovu kada instalira aplikacije.Šta se desilo nakon ovog Update ja ne znam,ali na mom telefonu je tako
Mobile
•
12.07.2023 19:38h x0m4zz81f2y6jlhTvoj je jedan a ja ih imam malo vise tako da tacno znam kako se koji ponasa i radi i da je ovaj najbolji u a klasi, prodao sam ih preko 100 komada do sada svi zadovoljni niko mi se nije pozalio jos uvek na ovaj uredjaj.
Boris Blagojević
•
13.07.2023 02:40h nss31rgwgtb3gqpNešto nisi dobro podesio i konfigurisao i nisi ga cistio ni optimization uz pomoć SD Maid aplikacije.
Jovan
•
13.07.2023 07:55h l3rghj8m7gkp3kmBorise brate smaras vise sa time. Pa ispade da moras mesec dana da imas kurs da naucis sta treba oko telefona pa jos mesec dana da podesavas telefon da bi on radio normalno. A ko je to i sa kojim telefonom radio da sada? Niko ni sa jednim i svi normalno radili. Ovde je neki problem sa grejanjem u nekoj seriji i to je to. Kakvo crno konfigurisanje. Ovi sto im ne greje su ga konfigurisali po tvojim uputstvima? Kako da nisu nego je o.k. serija i tacka. Neka serija ne valja i nema drugog objasnjenja. Pusti price.
Bane
•
9.07.2023 18:11h
qwfws12cbvnsnvk
Ceo dan sam na igricama, youtubu i prikačen na punjač. Telefon mi je mlak, prethodni S10+ je bio vreo.
Mali
•
10.07.2023 16:40h fnp5gpxsfgl2c2mA što se tiče baterije,pa ne može se upoređivati baterija telefona stari 2 godine i baterija na novom telefonu,a slike na telefonu obrađuje procesor a ne pixeli
Bane
•
10.07.2023 23:28h hg6dtx0jgvklf68Da nisam slomio 10+ ovaj telefon ne bi uzimao. Ali sta da radim. Nisam bio pri parama da biram jače ali kod A54 je ekran odličan, izgled je odličan, baterija traje 1,5 dan. Možda mi malo smeta sporo punjenje ali da zanemarimo. Slike su odlične
Mali
•
11.07.2023 15:00h 5zsxcxvw7dgrj08Ja nikada nisam rekao da je a52s bolji od a54 nego da je bolji procesor na a52s,a ovde priča ko ima kakvo iskustvo sa telefonom. Ja imam takvo kakvo je,a neko drugi ima neko bolje iskustvo
Er
•
11.07.2023 21:50h zptfwtjw0w2djbbHvala bogu da imamo. A54 procesor je u rangu sa snapdragon 7 gen 1 po performanasama. Dok je gen 2 daleko od ispred od istih pogotovo od 778g...
Misljenje
•
9.07.2023 02:35h
nz1s6zq6l4lhc21
Misljenja sam da se zagrevanje u radu lakse oseti kada imate staklena ledja na telefonu kao kod ovog modela nego plasticna kao na a53, a52 a da je u stvari potpuno isto grejanje uredjaja samo sto se prolaskom toplote kroz staklo korisniku stvara utisak da je tu vece zagrevanje nego kod plasticnih.
Pro
•
9.07.2023 22:19h 043jw4g63sf0zfcMozda softver nije lepo prilagodjen za ovaj procesor , mozda neka aplikacija vuce pa procesor radi konstantno , moze biti svasta , cinjenica da su ti exynosi rerne odvano.
Boris Blagojević
•
9.07.2023 23:20h 380w8yb3fglf7b8Moj Exynos 850 u Galaxy A21s koga imam u poredjenju sa vasim Exynosima je hladan kao unutrasnjos frizidera i zamrzivaca.Jer sam tako sredio I optimizovao sistem i aplikacije i tako sam ga podesio I optimizovao.I koristim samo aplikacije koje mi pomažu da se lepo brinem o njemu da ga negujem i cuvam.I jos pored toga je dovoljno brz i stabilan i dovoljno hladan Exynos 850.
Pro
•
10.07.2023 14:14h vy67qwwlbs4b89kTi si 1 u 100 koji ce to da odradi , 95 % ljudi to ne zna , hoce kad kupi telefon da radi normalno i bez pregrevanja bez da oni tu nesto namestaju cak i da znaju , sto je i normalno za nekog ko kupi nov uredjaj.
Acke
•
10.07.2023 14:56h jmqfg3r38bksj9kBorise, mesas babe i zabe. Taj procesor u tvom telefonu i ovaj u A54 osim imena nemaju nista zajednicko. Taj tvoj se verovatno ne greje za razliku od ovog koji je skoro stalno vreo. Exynos 1380 je izgleda malo promasen.
Boris mladji
•
10.07.2023 16:11h lhtbtslm1sq0jmjKako li moj nije vreo? Hm dovodite me na razmisljanje da li trolujete protiv ovog modela, prvo baterija losa a telefonu traje najduze baterija u celoj a seriji, zatim se greje evo zapalili se kao note 7, a moj sve zivo ukljuceno plus aplikacije igrice i ostalo i hladan nije cak ni mlak, mislim da vi koji pisete ove nebuloze ni nemate ovaj uredjaj nego ste dosli da isti ovde pljujete i preporucujete modele stare po 2 godine. Pateticno...
Acke
•
10.07.2023 18:08h znjnfck0t87vy54Borise mladji, kad odrastes shvatices da nisu svi telefoni i sve serije telefona iste. Ovde ima gomila komentara koji navode da je telefon o.k. ali se greje. Vise nego sto je prihvatljivo. Prosto smeta. To sto se tvoj ne greje, eto imao si srece. Moj je stalno vreo, smeta mi i nosicu ga na reklamaciju.
Boki
•
9.07.2023 00:23h
t58jgnh0364cqc6
A72 ili ovaj pozz
Mile
•
9.07.2023 01:16h d3g41hlwhjl7ycpOvaj je noviji i trebalo bi da je dosta bolji. Samo da ti zapadne primerak koji se ne greje i bice sve o.k.
Samsung
•
9.07.2023 02:37h 44x7kk87p8p7f34A54 bez razmisljanja.
Boris Blagojević
•
9.07.2023 06:27h bg71tc23dfqk8g1A54
Cacak
•
10.07.2023 23:06h 9pmyqgxpl8qj5y9Relme 11 pro plus 12/512gb ili a54?
Odlican
•
8.07.2023 15:57h
b5x6cst2yk0b295
Najblizi uredjaj po kvalitetu i mogucnostima FE seriji, naravno nije na nivou iste ali daleko blizi nego prastari a52s, a72 itd.
Drasko
•
8.07.2023 13:37h
l846b1q1h1079d3
Ljudi moze li mi neko iskreno napisati ko je imao A52S i presao na A54 jel bolja kamera, baterija, zvucnici itd . . . Nemojte samo pisati kako se grije, napisite iskreno ima li razlike u telefonima ili nema?
Slesh
•
8.07.2023 14:34h l4snjy7zgt0xrq1Evo da ti kazem moj se ne grije vec se greje, a za ostalo ne znam , niti je to bitno. Oba su prosek i koliko para toliko i muzike
Milan
•
8.07.2023 14:34h cq7n969p9sglgllJa mogu reci da moj redmi 8 pro se manje greje od ovog uredja,zvucnici odlicni lep dizajn lep ekran sve top ali zagreje se tipa na gledanje yutuba tik toka,tako da je egzinos 1380 los procesor
Game
•
8.07.2023 15:49h 85xwhyr5665smttUredjaj je dosta bolji u svemu. Ne greje se...
Boss
•
8.07.2023 20:32h 8x2nkhnyt83jcc6Draško, kupuj A54 bez da se razmišljaš, odličan telefon.
komsa
•
8.07.2023 22:02h llw81504dhmh4pgimao sam priliku da uporedim a54 i a52s, jedan pored drugog (a54 je moj, a52s ima prijatelj)... Zvucnici su dosta bolji na a54, kamere takodje bolje (na ekranu telefona, nisam prebacivao na veci monitor niti ulazio u sitna crevca oko kamere, ne znam procentualno koliko je bolja ali jeste), baterija takodje nesto bolja kod a54, kvalitetnija izrada, bolji ekran, mogucnost e-sim kartice... Sto se brzine tice podjednako su brzi i jedan i drugi i da, greje se a54 u odnosu na a52s i druge telefone. Sve u svemu ako vec imas a52s nema potrebe ici na a54, razlika postoji ali nije drasticna, ako nemas ni jedan i dvoumis se izmedju njih onda uzmi a54
A54
•
8.07.2023 22:24h srjkkdzmtx28gbvNema grejanja. Sve mi radi odlicno kao i kada je kupljen.
...
•
10.07.2023 14:58h 9czz6d9fy1t6fxrMozda kod tebe. Da vidis kako je vreo moj A54.
A54
•
10.07.2023 16:06h 7d3yjxfp0xxttk9Pa sta cekas sto ne reklamiras? U cemu je razlika izmedju tvog i mog telefona. Uzet je preko operatera. Uvek azuriram sve sto moze na njemu...
...
•
10.07.2023 20:57h 6mwz2ssfnvrqn77Sve isto i kod mene ali nesto ocigledno nije isto. Cim se vratim ide na reklamaciju.
Hulk
•
8.07.2023 01:11h
4wrw6lpll4nd5y4
Presao sa plastikanera a52s na a54 i mogu reci da jw uredjaj u svemu dosta bolji i kompletniji! Svaka preporuka za ovaj telefon.
Joca
•
8.07.2023 07:55h pr3bmhzhhvc5bmh@Hulk A54 nije bas u svemu dosta bolji od A52s kako si rekao. A52s ima bolju kameru i dosta bolji procesor. A54 ima eksynos 1380 koji se uzasno greje a A52s ima SD778G koji je bas dobar. A to sto ima plasticna ledja ga ne cini losijim. A54 je dobar ali nista bolje od A52s.
Miki
•
8.07.2023 14:25h jncbf0z4jcnly1f@joca to za kameru nije istina. Imaju mi drugovi a52s i a54 .lično sam uporedjivao moj s21 fe i iznenadjen sam koliko je a54 mu sličan sa slikama , ok video je bolji na s21 fe i slike ali sam očekivao veću razliku a sto se tice a54 je mnogo bolji od a52 s za slike
Milan
•
7.07.2023 19:13h
8lp6f4br9zjk800
Moj utisak je loš uređaj se pregrejava katastrofa isključio sam 120hz da vidim da li će to smanjiti pregrejavanje.
Istina
•
8.07.2023 01:07h 2z6klf3t207b2vzKoristim ga nekoliko meseci radi perfektno bez ikakvog grejanja niti slicno! Ukljuceno adaptivno osvezenje sve vreme a baterija drzi odlicno!
Vanja
•
7.07.2023 18:18h
h2nb5frs2myc417
Pozdrav, može li me netko uputiti kako na A54 postaviti žutu ikonu skenera na zaslon uključene kamere. Na oglednom modelu u trgovini nalazila se u donjem desnom kutu (kod početnog otvaranja tamo se sada nalazi ikona za noćni rad odnosno onaj žuti krug s lokotom)
Hvala
Aca
•
6.07.2023 18:13h
lxw23yn50yz83x7
Posle mesec dana koriscenja i poredjenja sa a52s,utisci su sledeci...
Kamera primetno bolja na a52s,prijem signala bolji na a52s,blutut prijem bolji na a52s,wifi konekcija bolja na a52s.Baterije,tu su negde.A52s mi se nikad nije ugrejao,za razliku od a54.
Ko vec ima a52s i razmislja o prelasku na a54,moj savet je ne.Ne dobija apsolutno nista.
Boss
•
6.07.2023 23:39h hryt4091hr1wl73Bolje kamere na A54, bolja baterija i to za klasu, jedino što se nekome greje a nekome ne, meni jedino dok se puni, u radu ne. Nakon jučerašnjeg updatea, baterija je još bolja moram reći.
Lekso
•
7.07.2023 08:41h gcnxb3zqptjhvqsJa imam A52S i mislio preci na A54 i sad citajuci komentare tek nista ne znam, jedni pisu bolje kamere na A52S drugi pisu da nisu, itd itd . . . .
Pro
•
7.07.2023 13:30h qq0w5qmkfvtxmsgA52s se nije grejao jer je imao snapdragon 778g , jako dobar procesor za to vreme , ovaj exynos nije bas, grejali su se svi do s22 ultre.
Hulk
•
8.07.2023 01:09h g7fxckjpzlktwj0Aca se izlupeta za sve pare. Ovaj telefon ima duplo bolju kameru i mnogo boljih opcija od plastikanera starog 2 godine! A52s se fino greje i ima milion problema!
...
•
8.07.2023 07:46h dq45nkyqr1vtc8y@Hulk A52s nema milion problema, ne greje se, nije plastikaner i nema duplo goru kameru od A54. Neko se nalupao ali to ipak nije Aca. Ali sto se grejanja tice, A 54 je kao sporet. Ispravice to valjda ali je sada kao sporet.
Boris Blagojević
•
8.07.2023 08:21h 4d8cj2lvcyltdcjImate li vi u podešavanjima za bateriju ona tri podesavanja maksimalne performanse ono umeren uravnotežena performanse i reduce heat na A54?Ja sam na mom A21s imao ta podešavanja dok je bio na One UI 2 Android 10 I posle su se izgubila ta podešavanja na One UI 4.1 Android 12.Pokusajte to sto sam vam rekao i sve aplikacije koje ponekad koristite u reduced i deep sleep.To bi trebalo da smanji radnu temperaturu procesora.Neke aplikacije i pozadinski rad vam sigurno maksimalno preopterecuju procesor i drze ga na maksimalnom radnom taktu i preopterecuju svih 8 jezgara.
A52s botovi
•
8.07.2023 22:26h 89vxh56hvd4293gA54 je premijum klasa za tog plastikanera. U svemu bolji uredjaj. Zalim slucaj ko se zakucao na 2 godine stari 52s sa milion problema. A54 se ne greje i radi perfektno bez bagova kao plastikaner 52s...
Vlasnik
•
10.07.2023 16:14h 0xy3j2xp42fpy0nA54 je neuporedivo bolji uredjaj u svakom segmentu. Vlasnik oba modela...