

iPhone 15 Pro 8GB, 128GB, 1x SIM, 1x eSIM2023
2023. godina
6.1" OLED 120Hz, 88.2% body
96% A17 Pro, iOS 17
RAM 8 GB, INT 128GB, EXT nema
3274 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 48MP
Komentari
23Jordan
•
18.12.2023 18:35h
9qwfncv6wt20f8k
Po cemu je najbolji telefon na svetu kada nema ni pola opcija sto ti ultra nudi?? Stabilnost i pouzdanost ostavimo po strani, to ptice na grani znaju da su to price deci za laku noc? Takođe i o bateriji! A o kvalitetu i pucanje ledja je posebna prica! I? Po cemu je ovo najbolji telefon na svetu?
Pavle85
•
17.12.2023 16:43h
6xkpfl7d79sj9f7
Pozzz za tebe Janko, hvala na predlogu, moracu da odbijem. Posle 11 godina androida napokon sam progledao i uzeo 15 pro max. Najbolji telefon koji je ikad proizveden. Ne idem nazad na android ni za S34 ultra
Aca
•
17.12.2023 11:28h
btp1w2lkb97s23y
Ja presao sa s23 ultra na 15 pro max i nisam pogresio.
.
•
16.12.2023 18:58h
yrhlwc1vtc1k0wg
Da ne postoji IPhone, pa i da pređem, ali opet Huawei je bolji od Samsunga.
Novi korisnik
•
16.12.2023 00:00h
5scrqyx3ckfthyh
14 pro ili 15 pro? Bitna mi je kamera i baterija
Goran V.
•
16.12.2023 00:16h gkvg2412sbky1t614 pro max ako hoces i kameru i bateriju. I 14 pro i 15 pro imaju dosta losiju bateriju od pro max modela, a razlika u kameri je maltene nepostojeca.
Deki
•
19.12.2023 07:36h tv0wg6ww9t7wk2pPa nije baš da je ista-ista kamera. 15 pm pravi slike u 24mp po difoltu,i tako daje malo oštrije fotke od 14 pm koji po difoltu pravi 12mp.
Vlado
•
19.12.2023 09:22h xvln9dltx2css8814PM ima HeIF max opciju od skoro, tako da slika u 48mp a slike ne zauzimaju 500mb vise. Meni je ta opcija stalno ukljucena i fotke su brutalne. Profi aparat neke kadrove ne moze tako dobro da uhvati, testirao. Rezolucija padne na 12MP kod zooma, za koji opet moras da ides u detalje da bi nasao razliku od 15PM. Sve u svemu, jako jako mala razlika u kamerama, sto je i ocekivano obzirom da je godinu dana razlike izmedju telefona.
Vlado
•
19.12.2023 09:47h 09r5450qc465f5pZaboravih da dodam, nekima ova cinjenica prodje neopazeno. 15 pro i 15 pro max nemaju iste kamere. 15 pro ima stariju 3x zoom a 15 pro max je dobio novu 5x zoom kameru. Tako da je razlika jos manja izmedju 14 pro max i 15 pro (oba imaju 3x zoom)
?
•
14.12.2023 00:40h
mbvcnlrpld3vhzt
Jel zna neko šta znači linija u gornjem desnom uglu ispod baterije i signala, a javlja se na zaključanom ekranu? Koliko sam primetio samo uveče se pojavljuje.
Roki
•
14.12.2023 13:28h 6bv1ln5swkcmqwtne trazi mu falinku uzivaj covece
?
•
14.12.2023 13:29h 0gmtxnbnldpg47hNe tražim nego učim, prvi put IPhone posle više od 10god Samsunga i nikad više Samsung.
M
•
14.12.2023 22:28h gbsdn21wc52pwmcNema linije, ocigledno je falinka.
?
•
14.12.2023 22:37h c3qvv9xzlf1dgk6Ima, pogledaj lepo.
.
•
15.12.2023 13:06h bm1c7f2nbx80q9sTo je za kontrolni centar linija.
?
•
15.12.2023 14:10h 2yq1xt0dgmjr7wgOk hvala.
Dragan
•
3.12.2023 19:47h
vprlwr78fym94j7
Broj telefona koji stoji nije ispravan, da li postoji neki drugi broj ?
Kokan
•
6.12.2023 11:29h y4r49j1fh8vwq68zovi ajstajl vidi o cemu je rec
Bojan
•
1.12.2023 12:14h
xhncfk7rrgnlss5
Imao i 14 pro i 15 pro, moji utisci su bolji kad je u pitanju 14 pro. Deluje kvalitetnije u ruci, taj čelik mi se više sviđa od titaniuma, deluje luksuznije i čvršće, 15 pro ima prednost samo zbog usb c, čak i ono action dugme mi se ne sviđa, više volim onu varijantu kao na 14 pro modelu. Što se ostalih stvari vezanih za kameru, brzinu, displeja, isto je to sve. Vratio sam se na 14 pro.
Nikola v91
•
1.12.2023 16:43h 44v635fccdjnn9xMoze zvucati cudno nekome, ali zaista jeste tako sto se osecaja kvaliteta tice. Ta dodatna tezina daje neki “premium” osecaj, a i sjajne ivice mnogo lespe deluju iako ce neko reci da su magnet za otiske. Ja uopste ne bih izdvojio usb c kao prednost, potpuno mi je svejedno kojim kablom punim telefon pogotovo jer je brzina punjenja ostala apsolutno ista. Transfer fajlova putem kabla ne koristim kao ni vecina ljudi. Apple ga je prebacio na usb c samo zbog regulative sa EU strane, inace da ih nije zakon naterao furali bi jos dugi niz godina lightning port. Kamera je slag na tortu, kad sam video da samo 15 pro max dobija 5x senzor nasmejao sam se. A cak ni sa njom ljudi ne vide razliku u 9 od 10 fotografija, ni kad se zagledaju. Neko je mudro rekao, apple izbacuje vredan upgrade svake 3-4 godine, i definitivno je i sad to slucaj. 14 vredi zameniti tek 16 ili eventualno 17. Izmedju je 99% copy/paste.
Corolla
•
30.11.2023 17:54h
3yk4zpq3v61sw4b
Stigao danas, brutalan tel, svaka preporuka ko se dvoumi.
Vuksa
•
20.12.2023 13:35h 9nyqg9gdxflc1bqKakva ti je baterija? Cuo sam da jedva izdrzi dan i da se mnogo greje. Da li je istina?
15Pro
•
20.12.2023 19:50h 89r7mmqwf2fy7gfGrejanja nema, to je cesta zavera informacija korisnika koji ne kapiraju da telefon mora da proizvede odredjenu dozu toplote prilikom obavljanja zahtevnijih zadataka. Baterija ce lako izgurati dan ako ne igras igrice i ne koristis kameru preterano. Zahtevnijim korisnicima ce trebati punjenje pred kraj dana, a da bi ga bas potrosio u jednom danu, moras da se potrudis. Svakako je baterija dosta losija od 15 plus i 15 pro max, nadam se da ce neki naredni iphone pro biti bolji na tom polju. Ima i nas koji volimo telefone regularnih dimenzija a da imaju dobru bateriju :)
Corolla
•
20.12.2023 22:12h rybd2l2fwjr9qlxNe greje se uopšte, a baterija je odlična meni izdrži dan ipo. Prezadovoljan sa tel, trenutno najbolji kompaktni tel. Pro max mi je prevelik zato sam se odlučio za pro.
KiMi
•
28.11.2023 21:17h
vgt6csxy5mvkx77
Moji prvi utisci nakon prelaska sa 12 pro modela.
Ogromna razlika sto si tice displeja i osvetljenosti ekrana pogotovu na spoljnoj svetlosti.
Veliki pomak i u kameri.
Sama brzina telefona je neverovatna, baterija moze skoro 2 cela dana da izdrzi.
Takodje, prelazak na 120hz je nebo i zemlja nakon 60hz. Bas se oseti ogromna razlika, npr. kada sam uzeo danas 12 pro u ruke, mislio sam da mu sve baguje koliko sam se navikao na 120hz u par dana.
Sve u svemu, veliki pomak za tri godine, i ne zalim para jer mi trenutno nema ni jednu jedinu manu sto bih izdvojio.
Za kraj bih samo rekao da mi se jako svidja sama izrada telefona, zakrivljenost i ovaj notch sa svim ovim funkcijama koje nisam imao do sad.
majky
•
29.11.2023 00:41h 5kgb6hk9yghscqjU kojoj boji si uzeo?
Siki
•
29.11.2023 09:20h zfj1x8nxmvc99dnbravo Kimi sve je kako si napisao sem za bateriju znak pitanja
KiMi
•
29.11.2023 10:50h 1mr498dvvrq4nphMajky u sivoj, natural. Siki, meni stvarno moze da izdrzi skoro dva dana sa nekim normalnim koriscenjem tokom celog dana.
majky
•
30.11.2023 16:43h 9x001b2nqq321gyNajlepsa. Ja cekam da stigne u A1 pa da uzmem.
cipiripi
•
3.12.2023 12:34h z27778fmfw9rytvIma da rodis mecku dok njima stigne :). 2,5 meseca prodje i nista (ni pro, ni pro max-a). Ne znam kako drugi operateri, radnje i ljudi na oglasima imaju...
Kizo
•
8.01.2024 12:29h njw5nmvgqjk3w4kReci mi brate, kakva su ti iskustva sad posle par meseci sa 15 pro?
Milica
•
28.11.2023 17:45h
lts9c2bjvwb5msx
Brutalan telefon
stiv87
•
28.11.2023 11:41h
kg1s4h3mkqz1bgr
Pozdrav ljudi.
Sta je bolje uzeti 14 pro max ili 15 pro? Cene su im iste.
M
•
28.11.2023 13:04h dch6q1123zv9khs14 pro ma. Ili 15 pro maxm
sta hoces
•
28.11.2023 13:40h 67wqmn46t8ws03l14 ili 15
HP
•
28.11.2023 21:18h 4txzhvqfh2c4kpgPa 14 pro max naravno.
Doa
•
1.12.2023 16:45h kt96d05v7m05g2s14 pro max bez mnogo razmisljanja.
Koneltor
•
27.11.2023 17:35h
g9vsbnx6zh88dnd
Zdravo ljudi
Koji je najbolji servis apple u bg?
Zeza me konektor kod punjača, možda se napunio prašine
Uključim nekad ima kontakt nekad nema…
Pa bih otišao da poverim
Mane
•
27.11.2023 23:21h hc5wy14x496pk8xMacola samo
Konektor
•
28.11.2023 07:36h r84byf7jv06hlcvA promobi? I on je ovlašćeni serviser?
Aca
•
28.11.2023 11:07h xqz3grrnnmfmc50Omas mac servis na Banovom Brdu
Mane
•
28.11.2023 13:04h ps772mbbqdh1vnsSamo macola, iz iskustva. A mpti kako resis
ARIA
•
29.11.2023 03:37h tgykr57r7nfgxc4servis NOLE u balkanskoj nema boljeg u beogradu
Filip
•
9.12.2023 12:35h 9292n1x07nnmx3cOvlasceni servis Promobi,Macola a takodje i iStyle od skoro. Najbolje da uzmes pincetu ili neku iglu i sam da pokusas da izvuces prasinu.
Konstantin
•
23.11.2023 23:16h
w8rl87fsz5crbyj
Oduvek sam se pitao kako se radi bypass i preko kojih programa oni to rade🤔
Rade
•
23.11.2023 22:53h
4yv2wdnztgjnqm5
Da li je bolje kupiti telefon u radnjama kao sto su mts, a1, yettel, tehnomedia, gigatron, tehnomanija (2 godine garancija) ili u nekoj od radnji za mobilne telefone (1 godina garancije) gde je cena za 300 eur niza
Ilija
•
24.11.2023 01:50h w648vwcx6xy6kkjOve sa nizom cenom. Operateri ce da urade sve da ti ne uvaze garanciju (traze najmanja fizicka ostecenja na uredjaju ne bi li kvar prepisali tome). Realno ako uzimas iphone dobices svakako apple garanciju. Ne treba puniti dzepove ovim… da ne kazem :)
M
•
24.11.2023 10:32h f3ffzqc3v9jpjs7Bolje u radnji , yettel,a1, mts. I garancija vazi kod ovlascenog servisera a ne operatera.
Sash
•
25.11.2023 11:27h qz20k443nw65vr7kupio sam pre nedelju dana u prodavnici u Balkankoj 15 pro (vec dugi niz godina uvek tamo kupujem) i nikad nije bilo problema, ovo sto je Ilija napisao je tacno
Bor
•
26.11.2023 22:59h 6r4zvzck4zqzsx4Podrska za radnjice u Balkanskoj, uvek najbolja varijanta za nove telefone i mnogo povoljnije cene nego kod ostalih koji uzimaju porez na budale :) isti telefon iz iste serije i iste fabrike a kosta 400-500e vise. Ko je lud?!
Бојан
•
27.11.2023 15:01h 8ftn7bqwzgzhdj6Слажем се са свим горе наведеним. Свака част и за Мобилни Свет који прати и објављује њихове цене, увек најповољније.
Mića
•
13.12.2023 08:15h 86xhhw6cwz8vd0yOvo sam hteo i ja da pitam. Mnogo razmišljam da li kupiti ovaj telefon preko operatera ili u radnji. Hvala na komentarima baš znače!
Milan
•
23.11.2023 21:38h
lhrfrp5ykqgzly8
Kolika je garancija za iphone 15 ako se kupi u radnji za mobilne telefone ?? Kod mts, a1 i zettel garancija je 2 godine.
majky
•
23.11.2023 22:22h cghpy9z2562764hAko dobijes uredno fiskalni racun onda je 2 godine. Ako je ispod tezge onda imas onu njihovi internacionalnu garanciju od godinu dana.
Tuga
•
25.11.2023 19:44h fpsrdbq51zjwgq7Imas apple garanciju, nevezano za ovu nasu operatersku ili iz prodavnica. Pitaj kad je neko zadnji put iskoristio garanciju kod operatera a da nije nista doplatio i kakav je kvar u pitanju. Ljudi su bas neinformisani koliko vidim, misle da se po manjim radnjama prodaju nekakve kopije, ne znaju sta je IMEI broj, ne znaju kako da provere da li je nov telefon, da li ima sve originalne delove… steta ovolikog interneta a tako malo informacija.
Simke
•
5.12.2023 00:32h cbq8vr2g2mw2ldbNi ja nisam vise hteo da budem ovca za sisanje otisao lepo da uzmem telefon za 200e manje tamo me saceka otvorena kutija sa nalepnicom for pakistan only a kada sam trazio da mi izdaju fiskalni racun dali su mi neki papir na kome pise garancija i pecat datumar bez ikakvog potpisa imena firme ili bilo kakvog dokaza da sam telefon kupio kod njih! E sad ja da sam hteo da se kockam isao bih u kazino ipak je jeftinije dati 200e vise i znas sta si kupio
Ffaay
•
6.12.2023 19:36h 7m6zsl59kvz8xb3Ne lupaj Simke. Kupujem preko 10 godina telefone u Balkanskoj i samo reci hvale imam za svaki koji sam kupio. To su isti telefoni kao i u vecim, skupljim radnjama. Nikakve kocke nema tu, samo si neupucen. Pritom razlika nije 200, vec dobrih 400-500 evra na ove najbolje modele. Niko normalan ne kupuje u ostalim radnjama vise.
KP11
•
8.12.2023 08:50h 7742tdz8ftbfbzmPodrzavam sve pozitivno za radnjice sa ovog sajta, pogotovo u Balkanskoj. Kupio sam 14 pro max i 15 za devojku i oba rade bez greske. Kao sto pise iznad, to su isti telefoni kao i kod “oficijalnih” prodavaca koji koriste to zvanje da vam uzmu koju stotku evra iz dzepa, kao i svi u ovoj napacenoj drzavi. Ne dajte im pare bezveze. Zz
David
•
21.11.2023 18:37h
73plzshrxtb1w8v
Da li je realno da telefon za nepuna dva meseca padne na ovu cenu, izmedju 14 pro i 15 pro je razlika 100e i bas u gore pomenutim radnjama.
Razocaran sama kako gubi vrednost. Nosio sam 14 pro skoro godinu dana i prodao ga 100e manje od cene koje sam ga platio.
Ovaj sam kupio i to po "extra" ceni i vec je 60e niza da se kupi nov vakum.
G
•
21.11.2023 22:59h wy3xjtgdc2sc0r5Pa ovo je realna cena. Ocigledno su skontali da je ljudima lako skoknuti do Madjarske, Rumunije, Makedonije itd i kupiti telefon jeftinije sa sve putnim troskovima 😂
Moma
•
22.11.2023 09:31h 7vwtfdjxm71mrcjDavide to sto si za godinu dana izgubio 100e nije realno i zasto se opterecujes time kad uvek biras najbolji telefon
H
•
22.11.2023 11:57h 20d1721p7h49jyzKo god plati 1500 evra telefon koji nov u apple prodavnici kosta 999$ je lud i zasluzuje da se nervira 😂
David
•
22.11.2023 15:12h fwm7xddh6cry1xvMomo@ nisi me razumeo neopterecujem se za 100e koje su u pitanju prilikom prodaje 14 pro. Vec naprotiv za 15 pro se odnosi da do sledece godine ce mu cena verovatno biti niza od 14 pro modela. Po svemu kako stoje stvari.
S
•
22.11.2023 18:14h ggvc7zks703c4bdDavide, pa ista stvar je sa 13 i 14 modelima. 13 pro max je bio skuplji od 14 pro max pre par meseci, nisam gledao skorije. Kad ih ne proizovode vise onda ih je i retko naci. Pritom 13 pm se bolje pokazao od 14 pm pa mozda i tu ima razloga zasto. Ne verujem da ce 15 da pada vise od ovoga, ne isplati se nikome da ih proda jeftinije.
David
•
22.11.2023 22:49h fjrwnbhzcj3f1dpE pa ja sam eto resio i prodao svoj 15 pro i kupio opet 14 pro nov. I eto sacekacu jos godinu dana pa cemo videti za sada 15 pro. Nista posebno osim eto sto sam proba i za tu probu platio 100e. Ostalo mi za 14 pro nov i novi apple watch uz malu doplatu za sat. Tako da i dalje razocarenje. Ali idemo dalje.
Aca
•
22.11.2023 22:52h ylv34pwbyk7hmr6Takvi ovi na oglasima najvise vole.
Moma
•
23.11.2023 09:42h 3b5fndwwbv4zhc8@David pa zasto uradi to brate...
David
•
23.11.2023 18:14h 4pwhqy537s3jx48Momo@ pa zato sto nisam odusevljen telefonom. Nista preterano i bolje nije u odnosu na 14 pro. Sitnice para koje meni islreno nista ne znasce. A pei tom mi isto baterija duze traje na 14 pro nego na 15 pro. Stim da mi je sada i 14 pro povezana sa satom nonstop. Tako da eto. Za mene jedno vrloko razocarenje je 15 pro.
cipiripi
•
9.12.2023 20:51h 2962x3tdfthy8mz@David: druze, flagship se NIKADA ne kupuje cim stigne na nase trziste. Saceka se jedno 3 meseca. Cim se kod nas pojavio 15 pro, to je takav hajp bio, da su mu prodavci na oglasima nabili cenu od 1500e za osnovni model. Sada, posle 3 meseca, taj isti telefon je dosao na 1060e, sto i nije drasticna razlika u odnosu na US (mislim da je kod njih 999 USD). U narednih godinu dana, cena ne bi trebalo da mu padne za vise od 100e (14 pro se sada, npr., moze naci nov vakuum za 950e).
Corolla
•
15.11.2023 19:21h
ryc5d16xzs9q7gr
Jel ima neko iskustva sa lomljenjem leđa tel pri najobičnijem padu i dali obična maska pomaže da do toga ne dođe?
Po
•
15.11.2023 21:32h xz8t12r3fs4rdntObicna maska pomaze ledjima telefona u vecini obicnih padova sa visine struka. Uglavnom ekran nastrada kada su te situacije u pitanju. Iphone se dosta poboljsao i ne lomi se tako lako, njihov tkzv. ceramic shield je dokazano jaci od android konkurencije ali uvek moze da se desi nezgodan pad. Svakako je uvek dobro nositi masku, ko kakvu voli, samo da sacuva telefon :)
Corolla
•
15.11.2023 21:35h z1z33bpwxcm55f5Ma bitno mi je da leđa ne pucaju tako lako kao što se priča, a za ekran se ne bojim, nosio sam S21 Ultra bez ikakve zaštite i dosta puta mi je padao na displej i ni tačke oštećenja nema. Hvala u svakom slučaju.
mmm
•
16.11.2023 00:20h 15b8w0z3421zfrjLako lomljenje ledja je bio slucaj kod pro max modela.
david
•
11.11.2023 15:05h
75pnb42pm8cjv3h
i treba da se greje. ide zima. zamislite hladan telefon a napolju -5. svasta.ne postoji telefon koji bi svakog zadovoljio.prosecan posao radi i telefon od 400-500 e. normalno da ti pozavide u busu kad imas iphone 14-15, ili samsung s23-24...
Iv
•
13.11.2023 19:23h mnc32d8bjj276b0Davide, sta si tacno hteo da kazes? 🥲
danijel
•
15.11.2023 00:04h f88sxyxq2zt6118Telefon se ne greje ali nikako ocito ste samo komentatori vi niste ni drzali ovaj telefon u rukama savsren telefon sve ali sve bolje od predhodnika
Titanium
•
31.10.2023 21:20h
ncyv93r8s2fskps
Utisci, danas stigao konacno natural titanium.
Telelfon je predobar.
Cena kao u Eu.
Najbolji iphon do sada.
U koriscenju u odnosu na 14 pro samo ta tezina koliko je prijatniji za rad i drzanje u ruci je vredno svega.
Iskrena preporuka gledao sam i beli i plavi i crni. Ali natural je bas predobra boja..
Djole
•
29.10.2023 17:06h
sp6rnyxt5yvcxsy
Odlican bez greske, vrhunska izrada, izgled i karakteristike.
18+
•
29.10.2023 05:09h
kzkysbhn420b4fy
Moram da napisem komentar jer ima mnogo filozofa koji nisu prosli pored ovog telefona. Pre njega sam imao 13 pro max,najbolji mobilni koji sam imao u zivotu i resim da ga zamenim za ovaj…
Prvih nekoliko dana koriscenja je bilo bas kriticno,cak sam hteo i da ga vratim prodavcu ali posle novog azuriranja na ios 17.1 sve je proradilo. Izgleda da ovi ljudi iz appla bas vode racuna o tome. Telefon posle azuriranja radi predobro,cak se vise ni ne greje. Jos uvek se nisam navikao na velicinu. Ipak sam trebao da uzmem 15 pro max ali oduvek sam hteo te male telefone,a i pro max modeli su bili preteski.
Telefon iskljucivo koristim za posao. Imam nekoliko aplikacija koje su mnogo bolje odradjene na ios-u nego na androidu. Dosta koristim i macbook tako da mi je to najbitnije. Nikakvo sminkanje,selfiji itd,cak mi kamera nije ni bitna na telefonu.
Hvala na citanju komentara. Svakome ko bude kupio ovaj telefon ce biti zadovoljstvo dok ga bude koristio.
DM
•
29.10.2023 08:47h jfq4wt4mj82zpnqKoliko je tesko naviknuti se na bateriju 15 pro kad predjes sa 13 pro max? Po onome sto sam video na testovima, 15 pro je slabiji po autonomiji i od obicnog modela. Jedini razlog zasto i dalje koristim pro max model a inace vise volim manje telefone
18+
•
30.10.2023 15:12h sg0z08m89hlv6qdNa 13 pro max nisam ni razmisljao o bateriji a sa 15 pro vec nije ta situacija ali cini mi se posle 20ak dana koriscenja da i nije toliko losa koliko je zezala prvih par dana.
DM
•
30.10.2023 18:46h l1tc9h05q2sk2pmHvala :)
Mile
•
31.10.2023 08:56h hy9132ys9jrdk0sIz Vaših komentara se da zaključiti da priča kako Aple prodaje vrhunske i uređaje bez greške ne pije vodu. Lansirali su proizvod, za koji su morali dva mjeseca posle lansiranja da prave veliki apdejt koji bi ispravio mnoge softwerske greške, a za hardwerske se vi sami snalazite. Toliko o pouzdanosti Aple uređaja, i da 18+ kaže kako su aplikacije koje koristi na Ajfonu mnogo bolje odrađene nego na androidu a i prethodni telefon mu je bio 13 pro max, znači on bez korištenja Androida zna da su na Ajfonu bolje :)
MapOks
•
31.10.2023 15:24h nh382nq6m01n9dcMile, svaki programer zna da su aplikacije za Iphone lakse za kreiranje i odrzavanje od androida. Android je malo kompleksniji a da ne govorim o mnogim brendovima koji se razlikuju po velicinama ekrana, pa sad flip phones, pa fold phones…. Kad se rade aplikacije, odmah se bazira na IOS a kasnije sredjuje za androide. Zato i dalje dosta flip/fold telefona nemaju full sized app vec blank deo. Apple je nedavno lansirao IOS 17 koji je veliki update i promena za sve Apple uredjaje na neki nacin. Ocekivano je da bude malo stucanja tu i tamo. Kao da Android nije imao te probleme ranije. Primetio sam da se mnogo zalis na iphone po komentarima, ne znam odakle nezadovoljstvo, ako si bio korisnik voleo bih da cujem tvoje utiske i zamerke :) Radim blisko povezan sa telefonima i iz prve ruke jedino na sta se ljudi zale kod iphona su skuplje popravke, ali i to ce uskoro biti regulisano EU zakonom kao sto je bio USB C switch sada.
Mile
•
1.11.2023 09:04h 5lkcvjt1q5msymtPa zaista bole ovi komentari opravdanja. Prvo je najstabilniji, a onda pa moraju se dešavati greške i ispravke. Posle, sviđa nam se ovaj software na ajfonu i jednostavnost, a onda IOS 17 donosi veeelike promjene i novine, pa čemu ako ga kupujete zbog toga što je takav i jednostavan. Treće, evo od lansiranja IOS 17 izašla je nova ispravka,koja je nešto popravila ali bateriju ponovo pokvarila na netu se korisnici masovno žale. A da ne pričamo o cjenama uređaja, popravki i opreme to je posebna kategorija. I sam si priznao da Aple ima mali broj modela, i njih ne može da isprati softwerski, a android ih ima na hiljade i nisu ništa lošiji, čak su i userf friendli više naklonjeni i sadržajniji. Zar nije bolje da imamo više modela da biramo, za svakoga po nešto, ili je bolje da svi moramo da koristimo ono šta nam jedan proizvođač nudi i kad mu se ne sviđamo samo da nas svične sa mreže??? A komentarišem zbog toga jer me iritiraju ti vaši komentari hvale nevezani za realnost koji obiluju nebulozama o ajfonu i neutemeljenim kritikama Androida.
JN
•
1.11.2023 13:08h zlqs2rmggxcwp1vMile, ajfon je najprodavaniji telefon na svetu. Uradi sa tom cinjenicom sta god zelis. Ti nisi ovde nikakav autoritet da ti se neko “pravda”, ljudi polemisu i daju svoje misljenje. Ne moras da ga prihvatis, kao sto ni tvoje nije prihvaceno. Mozes da se vratis na moju prvu recenicu pa procitas ponovo. Pozz
18+
•
3.11.2023 04:55h sjztzd2kfvwkknm@Mile, Sad vec krece raspravka i pametovanje a to mi se ne svidja. Koristio sam iphone 13 pro max i usput probao da predjem na samsung s23 ultra zbog svih pohvala o tom uredjaju ali on jednostavno nije za mene. Ne kazem da je los ali jednostavno nije za mene.Tako da Mile,nemojte meriti svaku rec koju procitate vec kupite sta god Vam odgovaralo pa makat bio to i philips savy.
M
•
3.11.2023 10:11h zkz608wpbfyphl8Ako je najprodavaniji ne mora da znaci da je i najbolji! Ljudi su glupi i veruju u svasta! Toyota je takođe najprodavaniji auto na svetu a nije ni za kriv quac!!
n
•
4.11.2023 09:12h knxd7p3nnvhxyjj@M koji telefon koristis
M
•
4.11.2023 10:56h dcmjnh8c3xmk51ln@ Nokia 1611. Sto?
n
•
4.11.2023 23:18h tdrzwmlypbp8mq8Koji telefon koristis?
M
•
5.11.2023 13:01h yftprgh2yt1w5kkNajbolji!.
n
•
7.11.2023 16:33h 2wwzh65qzw67ygrKoji je najbolji?
M
•
8.11.2023 17:51h mr9cmq38hchzxw7Redmi note 12 pro. Ubica za 230 eura
Dex
•
14.11.2023 21:42h 31698sbztyt4bhwUbica čega? Molim te...
M.
•
4.12.2023 07:42h sq4zhzlf6xfql79Toyota je odličan automobil
Kristina
•
28.10.2023 18:16h
53w6bfq03g3zqt5
Savet. Iphone 14 pro ili 15 pro?
B
•
30.10.2023 08:13h 0y1k5jjh39kn49k13 pro
Fofa
•
8.11.2023 10:25h 1pzh1yykd1k8jrsKrile 15ica naravno
Daki
•
25.10.2023 17:18h
h0mdkj9fn5j71c9
Tel "-Top.
Izrada-Vrh.
Cena-mogla je da bude niza ali ok.
Opsti utisak bas bas premium tel.
Natural boja po meni top..
Kao i svi do sada icice u masku.
Maska do sada nillkin ali prethodni 14 pro mi je bio izkrzan iako je bio u bas toj masci.
Preporuka za dobru zastitu?
Iv
•
26.10.2023 08:55h snqmhptl8wjm5zkDa si sacekao malo, cena bi bila niza :) zasitita je individualna stvar, nekome je u najobicnijim providnim maskama od 600din. Kao nov a nekome ne pomaze ni nilikin eto.. uzmi onda bumper maske kod mobile outfitters ili armadillo (ima ih u Galeriji u BG i na Vracaru)
B
•
8.11.2023 17:49h 19btln6fzl6jpvsTelefon preko 1000 eura a ti pises cak se vise ni ne greje... Pa ne greju se telefoni od 200 eura a apple se obruka sa time....
M.
•
20.10.2023 23:05h
cw01ytqp2fp8zds
Cena za 10 dana pada za dvesta evra, bice pre nove godine jos povoljnije, iskreno ocekivao sam da bude oko marta. Ali bice bas znatno brze. Vase misljenje?
Jox
•
21.10.2023 00:01h 1pcsk4llg8b8zj6Ocekivano, ko je pratio situaciju sa greskama od izrade do softwera, mogao je da ocekuje da ce doci do ovoga. I dalje peglaju problem grejanja, a za lomljivu pozadinu nemaju resenje pre iphone 16 :) Naravno i nasi mozgovi koji digni cenu na 2000 evra i ocekuju da ce neko platiti toliko za iphone 14 sa USB C kablom i 2mm obloge od titaniuma :D
Bojan
•
21.10.2023 09:56h tztz2cgm5gsbsfvNe bih uzimao po kojoj god ceni 15 kad sam video kako lako se lome ledja… Pritom se greje, mada ce to vrlo verovatno resiti u nekom narednom azuriranju. Sto kaze Jox, za losu izradu nemaju resenje a necu da nosim one bumper maske na ovakvom telefonu to je greh :) 14ica proverena tezi ali mnogo izdrzljiviji i jeftiniji. Softwerski za prosecnog korisnika 2 ista telefona.
Mile
•
23.10.2023 12:16h 15xg25szjvrsxz0Nema 8K, slow mo maksimalno 240fps, nema irda i još ovi problemi na to. Ko kupuje ove ajfone nije mi jasno?
Gile
•
23.10.2023 15:19h hfz723mt1g304wfAu Mile al si zapeo za 8k. Probaj 4k 60fps na iphonu, nema razlike. Da ljudima treba 8k video na telefonu, valjda bi ga najprodavaniji telefon na svetu imao. Azijati vam mnogo mazu oci brojkama, 200mp kamera koja je slabija od iphonove 4x manje 48mp, pa i 12mp sa 13 pro max je bolje nego nekoliko 200mp kineskih kamera i one sa s22 ultra. Nije sve u brojkama prijatelju, testiraj pa se i uveri sam. A ako ti bas treba 8k iz nekog razloga, kupi s23 ultra i batali iphone stranicu :) pozdrav
Mile
•
24.10.2023 14:00h qs17xlxlfkyy0pcBitno je, telefon koji toliko košta da ima toliko mnogo nedostataka to je zaista nedopustivo. Nije važno kvalitet 8K snimanja, normalno da je stabilizacija i fluidnost i na 2K jača nego na 4K al važno je da telefon koji se predstavlja kao flegšip, to jest vodeći a treba da bude vodeći u tehnologiji pa da bi bio i u cijeni ima sve najnaprednije dostupne tehnologije,a ovaj vidi se da zaostaje na tom polju. Zato mi interesuje ta psihologija koju su ugradili u marketing ovi iz Apla pa da toliko ljudima isperu mozak, da daju ovolike novce bez obzira na inferiornost u tehnologiji.Ja kad snimam video snimam u 1080p sa 60fps i snimak je mnogo bolji od 4k a manje prostora zauzima ali hoću da telefon ima i 4k i 8K i ne kupujem Huawei iako je najbolji u svemu jer nema 5G iako ga ne mogu koristiti hoću da flegšip ako toliko košta ima i 5G i (k i 1200fps SlowMo i iP i IRDa sve da ima pa da dam tolike novce.
Iv
•
24.10.2023 15:25h pbjntl3px6vg740Ti bi da sve to ima ali nista od toga ne koristis? 😂 Svakakvih komentara cu procitati ovde… hoce covek 8k video ali snima u 1080p. Nema filozofije kao sto rece lik iznad, iphone nudi najbolji mobilni video na svetu i samsung i kompanija i dalje nisu preuzeli tron. Ocigledno da Apple zna sta radi, imas pro raw log video na iphone 15 pro max, ako znas da editujes, mozes da snimis film sa tim telefonom. Ali opet te brojke, kineske brojke samo da su hiljade megapiksela i 16k video al kvalitet 5x gori… e to je marketinska fora i psihologija kojom se ispira mozak 😭
Milan
•
24.10.2023 19:38h 8kvgr2fc4qczyb7Lomljenje ledja je sponzorisan video koliko vas ili nas ceno to stvarno sa probamo na telefonu, ja iskreno evo imam dva plavi i beli 15 pro. Telefoni su vrhunski. Pregrejavnje nepostoji ili su moja dva specijalna pa se to nedesava. Ako neko zeli i lomise zbog prica oko ovog modela iskreno kupi te ga i necete se pokajati. Moja preporjka je bwli jer bukvalno se na njemu nevidi da ste telfon pipnuli dok je na plavom bas bas magnet za otiske, nisam uapeo da uzmem natural ali beli je top.
Stiven
•
24.10.2023 22:50h 48y0280zjn585v5Pozdrav ljudi. Ja sam uzeo 15pro 256gb u natura boji kada je izašao. Ovo mi je drugi iphone posle iphone 7 koji je i dan danas u dobrom stanju i normalno sve radi, a u međuvremenu sam koristio uglavnom premium android telefone (vradio se na android zbog navike). Jeste cijena veća u odnosu na druge telefone ali je za mene doživljaj koriscenja vrhunski od ljepote izrade do svega ostalog, hardver i softver sve na vrhunskom nivou. Video pravi brutalan, al za nesto drugo ko zeli da snima film ili šta vec moze se kupiti profi kamera i rijesen problem. Za neko normalno koristenje i vise nego dovoljno sto se tice fotkanja. Sto se tice grejanja primjetio sam blago na pocetku tek kada sam aktivirao telefon i poceo instalirati sve sto mi treba, prebacivati slika i ostalo. Sada se ne grije ili bi ga morao opteretiti raznim stvarima da provjerim. Stvarno po meni jedno lijepo iskustvo za sada. :)
Mile
•
25.10.2023 11:32h sx1lqhl9ld9xrmbNajbolju kameru ima Huawei P60Pro, ima i brže punjenje kao i bolji ekran koji ne pati od burn ina kao ajfon, takođe i bolje kućište koje se ne savija tako lako i leđa koja se ne lome tako lako, ima i IRDa koji nema ajfon kao i brže punjenje, ali nema 5G koji niko od nas ne koristi, ali kad toliko košta hoću da ga telefon ima. Zato ima Samsunga ili Šaomija koji to sve imaju,a nemaju nedostataka kao ovaj ajfon koji je skuplji od njih. Koliko god a se trudite da sve te nedostatke prikažete kao nebitne, nebitni su kod telefona od 500E, ali kod telefona od 1000 su i te kako bitni za normalnog čovjeka koji daje toliki novac. A što se tiče fluidnosti i podrške, svi flegšipi su tu u 5 deka.
Milan
•
25.10.2023 12:33h brtydlry4tq39gj15. Pa jel imas ti taj tel, jesi ga probao. I svi ti kriticari nose bas taj 15 pro max. Kad budes koristio onda komentarisi a nemoj na osnovu procitanog ili r3cenog da kometarises druge. Ovde ljudi koje zanima telefon vidim i da ne pisu i ne pitaju ve se jave tako pametni kao ti i nista konkretni i porvero od koriacenje ne prenose vec traze raspeavku. Evo primer Stiven-a lepo je covek opisao iskusto, evo ja te molim napisi i ti svoje. Pa da prokometarisem.
Mile
•
25.10.2023 13:51h z18v32sl3jr8h5nNema šta da kupujem, nisam lud da dam 1000E za nešto što nema pola stvari koje imaju flegšišpi. Imam Xi13, ima i 8K i IRDa i brže punjenje, i nema problema sa burnin efektom, nije osjetljiv na savijanje ne pucaju mu leđa, ima slow motion video u 1240fps itd. A jeftiniji je, a vi što date tolike novce a nemate sve te stvari i svejedno vam je to je vaš problem. Ja sam se uključio u raspravu da pitam ljude, pogledaj moj post na početku, razmišljao sam da ga kupim a nisam mogao da vjerujem da nema sve to. Sada kada mi je potvrđeno da nema, i u međuvremenu još i svi ovi problemi koji su isplivali u korištenju za tako kratko vrijeme, pa nisam se najeo rosne dijeteline. A vama što kupujete, neka je sa srećom možda vas trefi neki dobar primjerak :)
Bane
•
25.10.2023 23:39h 62w27nkfnd60p3gMile, iphone se kupuje iz drugih razloga a ne za slow motion i 8k video. Brze punjenje mu ne treba, samo unistavate bateriju zagrevanjem na 60w+. Postoji razlog zasto je najprodavaniji telefon na svetu a xiaomiju padaju brojke. Zadrzi se ti na xiaomi 13 ako imas sve sto ti treba i svi srecni :)
Bane
•
26.10.2023 12:21h yzxqc5tnmbb0kn1Ja koristim Iphone jer imam Macbook i apple watch i u kombinaciji sa tim uredjajima, iphone je neverovatno dobra kockica u slagalici iliti njihovom ekosistemu kako ga nazivaju. Imam sve na dohvat ruke, fajlove prebacujem za sekund, sve je ukomponovano tome da tek kad koristis vise Apple uredjaja spoznas pravu vrednost i tog iphona. Mislim da su kod nas postali smesni vec par godina unazad, polovni kostaju po 400-500e a ko nema kes uzima kod operatera za neke rate od 7-8 hiljada sto svako danas moze da priusti sa ispod prosecnom platom. Nazalost ti ljudi ne znaju ni pola funkcija telefona a da ne pricam sto i ono sto znaju ne koriste kako treba… suvisno je pricati, iphone je najprodavaniji telefon i to je tako. SAD vadi prosek bas zbog ovog ekosistema koji sam pomenuo.
Mile
•
26.10.2023 13:42h kfwv0jyxytw6jjwBaš to nisam spomenuo, kod nas je 90% računara sa win sistemom, i nije mi jasno da neko pored svih ovih nedostataka i nekompatibilnosti računara ili laptopa koji koristi ipak kupuje iphone i još kaže da mu treba jer je kao najbolji telefon. Za šta, i u čemu najbolji? Najbolji jeste za vas koji koristite Mac proizvode, ali kažem takvih je tek 10% kod nas. Za sve ostale to je smetnja ali nema veze bitno da je ajfon da se vidi.
AV
•
26.10.2023 20:38h g9hkf0zq9pnft6cBane@ ko jos prebacuje fajlove i slike kada se sve cuva na internetu?? Kazes da mu ne treba brzo punjenje jer uništava bateriju? A sta je na Iphone sa sporo punjenje?? Posle 7-9 meseci zdravlje baterije padne na 88-90% a ispod 80% vec treba da se menja. Za nekih mozda 2do 2,5godina.A ti Kinezi sa brzo Punjenje.. traje im i po 5god baterija sa brzim punjacem nego sto ima Iphone. Iphone je za mene samo ime i nista vise!! A na ceni je zato sto ima samo 1model godisnje!
Mile
•
27.10.2023 11:33h 03y8ws5js2jx7xyMa na cijeni su jer je Amerika sav marketing u svim sferama života uložila na njih, a da bi imali što veći upliv u telekomunikacije. Nemaju firmu koja bi se nadmetala sa njima, sve su u njih uložili, a naši se pale na to kad vide da glumci, pjevači, sportisti koriste Ajfon a ne znaju da ga većina tih prisutnih faca dobije besplatno. A baterija, pa ja znam vrlo malo ljudi koji koriste isti telefon duže od dvije godine, tako da me to ne interesuje, važne su mi performanse dvije godine a posle koga briga.
AV
•
27.10.2023 18:47h gcyndv0rx7wdcn2Ko ga pljuje? Niko.. samo ljudi daju svoja mišljenja i mozda iskustva. A većini vas, pogotovo iphone korisnika se to ne svidja pa ispadne onako kako je. I dalje stojim da je Iphone samo ime i nista vise, a sada sa serijom 15 je pokazao da vise nije ni kvalitet! I zasto 3 mesta prazno? Ja licno imam s23+ a ti kinezi su takodje vrh! Pogledaj samo p30pro koji je koliko star a i dalje je top! Pa na primer Redmagic, Realme, Vivo... to su Top telefoni!! Nego smo mi Balkanci navikli samo na ono sto nam serviraju a ne vidimo dalje od nosa!
IphoneSamsungUser
•
27.10.2023 19:46h hxh1hq0krzqx5z5Kenjka mi se vise od p30 pro. Likovi napravili jedan normalan telefon i vec 4 godine se vrti u krug. Sto nije tako sa p40/50/60? Gde je Mate serija? Sta je sa saomijevom T serijom? Samsung galaxy samo ultra dobija neke pohvale… Redmagic?! 🤣 Realme nije cak ni ozbiljan brend za ljude 50+ a Vivo je okrenuo sav fokus da kamera moze da im fotka bolje po noci od konkurencije pa sad pola slika izgleda kao da ti neko drzi baterijsku lampu uperenu u facu dok slikas 😭 Budite malo realni ljudi. Ne postoji nijedan brend koji trenutno moze da parira Iphone / Samsung telefonima i iako se isticu po necemu (kao Huawei sa dobrim kamerama) zaostaju na drugim poljima znatno. Nije telefon samo kamera! I nema poente uporno gurati modele iz 2019 kao staru slavu jednog brenda / modela. Izguglajte malo sta je Apple i Samsung ecosystem i shvaticete u cemu je kljuc. Lako je uzeti kineski telefon i slikati storije za instagram. Postoji “malo” vise od toga doduse, otud i ta prazna polja.
Ilija
•
28.10.2023 00:44h hvbxymfyp1nbqcdAV ne blamiraj se druze leba ti sa redmagic limenkom i ovim komentarima eee da huawei nije dobio ban… sad bi nam ruze cvetale… ne bi bilo inflacije… sve bi bilo bolje…
HD
•
28.10.2023 09:20h 11vsclzn054rk6p@AV, iskreno ne mogu da kazem da nisu u pravu za redmagic i realme :) to su kineski projekti, mahom neuspeli. Prodaja govori vise od reci. S druge strane Huawei je uvek tu, vreba iz mraka ali nikako se ne mogu vratiti na stare staze… Deluje mi da godinu za godinom izbacuju telefone samo sa boljom kamerom u krug a nista drugo ne budze. Mozda gresim, poredim ih sa Applom i Samsungom, koji su svako na svoj nacin malo inovativniji, iako Apple sjajno plasira neke regularne stvari kao sto je USB C i predstavi kao inovaciju :) ali to je marketing. Dodaju malo titaniuma, dinamicko ostrvo.. naprave razliku. Huawei (a i xiaomi i ekipa) su uglavnom u fazonu “e ove godine imamo jos bolji kameru” i onda na testu opet omane protiv apple i samsunga u nekim situacijama. Procesori redovno za 15-20% sporiji od Apple… ne znam, ovim nacinom poslovanja nikako nece prici vrhu, da nema kine koja mora da koristi njihove proizvode zbog socijalnog rezultata koji im nabija njihova vlada na nos i spoljna politika, huawei, xiaomi i ekipa bi imali znatno manje brojke :) srecom po njih, azija je najmnogoljudniji kontinent
Mile
•
30.10.2023 09:55h sm6nvkt1qy6f300Da ne dođe do zabune, ja nikada nisam rekao da Iphone ne valja, jednostavno taj telefon nije za naše tržište. On je pravljen za tržišta gdje Aple proizvodi dominiraju, a kod nas nema ni 10% Apple računara. Što znači da ih ljudi kupuju samo zbog trendova i kompleksa. Ništa nemaju bolje od ostalih flegšipa na tržištu, imaju veću cijenu konzervativniji dizajn i nedostatak mnogih funkcionalnosti koje svi ostali nude.A ipak se povećava prodaja, e to je dokaz koliko je naše društvo podložno uticaju marketinga. Nisu loši, ali nisu u korak sa ostalim Flegšipovima, nemaju otisak prsta, imaju ogroman noch, nemaju brzo punjenje, imaju hardwerskih problema sa novim telefonima, nisu prilagođeni za software koji se na našim prostorima koristi a ipak prodaja raste, i još posztoje ljudi koji se upuštaju u raspravu da opravdaju toliku prodaju kod nas, ne postoji racionalno opravdanje. Volite da ih kupujete, kupujte ih ali to nije razumna odluka nego vaša želja da posjedujete nešto za šta mislite da će podići vaš ugled u društvu.
HD
•
30.10.2023 18:59h fdyxrb2b31gkxgxSlazem se Mile, Apple nije pravljen za prosecnog balkanca. Ali, ne bih se slozio za neke druge stvari. Otisak prsta im apsolutno ne treba, face ID radi brze nego 95% android otisaka, cak i u mraku bez greske. Nemaju ogroman notch, cak nemaju notch uopste. Od 14 serije imaju ostrvo koje je vrlo inovativna stvarcica i honor i xiaomi su pokusali da ga kopiraju, ali samo na hardwerskom nivou. Apple je optimizovao software za razne aplikacije, mnogo je kul imati te animacije na pocetnom ekranu i pri otkljucavanju telefona, deluje bas premium i drugacije od drugih. Brze punjenje im ne treba, nije poente napuniti bateriju za 20min i da posle godinu dana ne moze da izgura ceo dan. Optimizovali su odlicno, ima najmanji kapacitet a najvise traje. 15 pro max izgura i 2 dana koriscenja, zato i ne treba fast charge. Hardwerske i softwerske probleme ima svaka kompanija (seti se explodirajucih samsunga, baterije koje su se naduvale same od sebe, grejanja na exynosu (i snapdragonu takodje).. Ja licno volim iPhone zbog jednostavnosti, fluidnosti i sigurnosti u radu. Ne treba mi macbook da bih koristio iphone, ali jeste ciljano na to da se svi njihovi uredjaji koriste u skladu sa “ekosistemom”. Iphone vredi svaki dinar i to mogu da potpisem uvek, oni su preveliki da bi dozvolili bilo kakve vece probleme sa svojim uredjajima i jedini su brend koji je rasprostranjen na svakom cosku sveta. Razumem da ima onih koji ga kupuju kao neku medalju, da se osete bitno, ali ima mnogo onih kao ja koji cene svaku hardwersku i softersku komponentu i ne mare za brend. Mislim da je i podrska od 5 godina jedan veliki plus za sve korisnike i trenutno samo Pixel nudi vise (7) sto mislim da nikome nece biti potrebno, ali ajde :)
M
•
30.10.2023 20:48h h9wcdd2hngc5ddcHD@ kao sto Mile@ rece, ti si se upustio u raspravu da bi dokazao zasto ljudi kupuju iphone. Svi znamo da to na Iphone nista ne treba! 🤣🤣🤣
HD
•
30.10.2023 23:52h v8h2cym0l2gmq8z@M, nisam skontao sta si hteo da kazes, izvini…
Mile
•
31.10.2023 09:13h fsdj8lfv9vwkzqjBRzo punjenje e uništava bateriju na telefonima koj bateriju podijele na dvije i dvije uporedo se pune i tako se duplo brže napune a da se ne pregrijavaju i ne oštećuju. Ali pošto Ajfon to nema onda to ne treba, face id nikad ne može zamijeniti otisak, neću da podižem telefon sa stola ili da se naginjem na telefon,jednostavno naslonim prst i nastavim da koristim telefon na stolu, ali ajfon to nema pa i ne treba, notch se napredne firme trude da ga sakriju da se uopšte ne vidi, ali pošto Ajfon to ne može onda to i ne treba. Svaki Android može da iskopira svaku od opcija Ajfona i imate da ih skinete sa neta, ali Ajfon ne može da iskopira to što ima Android ali pošto ne može i ne treba.Vama se sviđalo to što e do prije par godina Ajfon mnogo dizajnerski i softverski zaostajao za Androidom, ali ste isto tako pričali kako vam se baš to sviđa, a onda ste objeručke prihvatali inovacije koje je Ajfon usvajao da bi sustigao Android. Tako vam ni brzo punjenje ni veliki notch ni nedostatak otiska prsta ne treba ali će te objeručke to da prihvatite kada Ajfon implementira te tehnologije. Zaista je interesantno to vaše pravdanje raznih nedostataka i uporno ponavljanje najbolji je. I zbog toga me i fascinira sve veći broj korisnika, toliko ste svi zagrizli udicu.
JN
•
1.11.2023 13:10h vmnsknrf3vxh7ncIphone > Android.