blaster90, nije tako bilo . ako pod realizacijom smatras kad sam aktivirao , onda je to bilo ranije , a ako smatras da je su tada tek konstatovali promenu onda je njihova promena uradjena 12 sati ranije ,sto je nemoguce .
Minus, ako je obrada na portalu posle 24 sata , onda bi mi tek 03.08.2007 bilo obradjeno sve i ne bi bilo problema .
Znaci ja sam 02.08.2007 deaktivirao usluge tarifnih dodataka u 17 h a oni su to obradili i tako je listing zapisao ali kao 12 sati ranije , ( znaci 04.55 ujutro isto 02.08.2007 ) . Nebuloza . Lepo se vidi po pozivima ako cemo tako , da ja tad cak nisam ni bio budan . Koja ce budala da ustaje u 5 ujutro da deaktivira dodatke

i jos da taj isti omiljeni zove sutra par puta i napravi 600 dinara prometa itd. ? Stvarno smesno .
Da su rekli da je realizacija zbog kasnjenja obrade na portalu bila u 04.55 ujutro ali 03.08.2007 , onda bi to bilo ok i ne bi bilo problema jer bi mi sve pozive pokrilo ( znaci zadnji poziv obavio oko 16.53 - 02.08.2007-e i momentalno otisao u Merkator da odjavim broj kod operatera ) . Ali oni vracaju sat 12 sati ranije i kazu da sam deaktivirao u 04.55 ujutro ali vec 02.08.2007 , sto je totalni bezobrazluk . To nijednom smislenom umu ne moze da bude jasno , kako su mislili da ce to da prodje .

I da cu prihvatiti to kao pametan odgovor . Jedino da nemam pola mozga i da ne citam celo objasnjenje i da mi je lakse da platim 987 dinara , kao da nemam vise posla zbog budala . Ali nisam takav . Ne dopustam da mi uzmu 600 dinara na foru .
Epilog :
Posto sam prvu reklamaciju u Telekomovoj zgradi u Bulevaru Umetnosti napisao 12.09.2007 , vec 13.09.2007 oni salju postom odgovor , koji dobijam 17.09.2007 i gde mi kazu ovo sto sam napisao gore , da je deaktivirana usluga omiljenog broja u 04.55 ujutro - 02.08.2007 i da sam tada preko dana jos obavio pozive prema tom "bivsem omiljenom broju" i da tada ti razgovori nisu usli u popuste prema omiljenom i zato je po njima kao sve regularno.Otisao sam juce 19.09.2007 i trazio da me primi bas njihova sefica u korisnickom servisu u Bulevaru Umetnosti , jer kod operatera nisam nista napravio sa ovom prvom reklamacijom i popricao sam sa zenom i rece mi da ostaje da napisem jos jednu reklamaciju , jer samo tako mogu da kontaktiram sluzbu za reklamacije ( ne mogu do njih nikako da dodjem licno u Omladinskih Brigada gde se nalaze , nego samo putem reklamacija ) . Rece , najbolje bi bilo da platite taj racun , pa ako mi nadjemo da smo pogresili , vraticemo pare . EEEEEEEh , to nece moci tako . Rekoh da racun necu platiti sigurno dok to ne srede , jer od vracanja para nece biti nista . To je sigurno . Zavlacice me da je sve u redu , samo da bi odustao kad sam vec platio . Ali od toga nece biti nista . Prvo sredite racun pa cu platiti koliko i treba . To sam i napisao u drugoj reklamaciji . Da necu platiti nista dok ne srede . I da to znaju .
Eto tako to biva . I sefici sam rekao da dok ne urade mogucnost da posle svakog poziva ili poslane poruke na post paidu , ne bude moglo momentalno da se vidi koliko je taj razgovor kostao , da ce im ovakvih slucajeva biti sigurno i da su ih sigurno vec imali . Jer to jedini nacin da se momentalno reaguje na propuste . Ovako mora covek da ceka i da pregledava listing i racun posle mesec dana , kad je vec i zaboravio maltene koga je sve zvao i koliko i kad ce mu trebati mnogo vise truda da sve to pohvata . Ali izgleda da im bas takva situacija odgovara .Em drze korisnike na post paidu u neznanju koliko trose u tom mesecu , em racunaju na veliki postotak korisnika kojima je tesko ili mrsko da na kraju proveravaju listing i pozive sravnjavaju sa racunom i da ce mnogi platiti verujuci sto procentno . A kad se dese slicne situacije kao ova ( samo 600 dinara) ili situacija kao Brackova ( 150 000 dinara) , onda nije svejedno . Jeste moje 600 dinara , ali jos 400 i ja toliko zaradim za celu smenu na poslu . Ej bre , pa da mi uzmu dnevnicu na foru , ne dozvoljavam .
A sefica je isto preko te konstatacije , samo presla , i rece jeste nemamo tu mogucnost , ali tiho ( samo da ne cuju ostali korisnici u holu ) , jer im je to izgleda namera da se ta mogucnost ne uvede nikako i nikada . Tad bi im i korisnicki servisi mnogo manje imali posla a ne da su uvek puni kao poste kad se primaju penzije
pozdrav Vlada
