A1 novosti

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori
kenzoki
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 303
Pridružio se: Pon, 05. Nov 2007. 08:39
Lokacija: bg
Kontakt:

Post od kenzoki »

imam jedno stoopeedno pitanje al moram da proverim za sv. sl. :D

LM, planiram da prvi put uzmem VIP postpaid i uzmem si još jedan aparat, e sad, pretpostavljam da je aparat zaključan da radi samo sa VIP karticama, a šta je sa samom karticom?

Da li ja tu postpaid karticu mogu da ubacim u svoj drugi mob (koji nije sa mreže) dakle, sama kartica nije "zaključana" da radi samo na aparatu koji sam uzeo u VIP-u?

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Post od Fox »

kenzoki napisao:imam jedno stoopeedno pitanje al moram da proverim za sv. sl. :D
Slika

Naravno da ce ta SIM kartica raditi u bilo kom nekodiranom aparatu.
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

Pa kartice nikada i nisu bile "zakljucane" niti to mogu biti... Apsurdno bi bilo da postoji takvo ogranicenje. A sa druge strane, odakle ti uopste takva ideja? Gde si procitao da postoji takav sucaj?

amilie
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 22. Mar 2012. 21:37

Post od amilie »

Čovek je pomešao lonce i poklopce :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

kenzoki
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 303
Pridružio se: Pon, 05. Nov 2007. 08:39
Lokacija: bg
Kontakt:

Post od kenzoki »

ma bolje ja da pitam nego posle da se češem :lol:

nisam nikad koristio postpaid pa ne znam kako funkcioniše ali mi je drago da su mi sumnje otklonjene :D

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Post od VeNoM »

ljudi pa lepo je čovek napisao da ima stupidno pitanje.ja znam ljude koji misle da se mob dopunjuje kada ga uključiš u struju(kredit)
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

Banega
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 114
Pridružio se: Pet, 23. Dec 2011. 19:26

Post od Banega »

@Kenzoki, nema glupih pitanja, postoje samo glupi odgovori. Naravno da vip karticu mozes ubaciti u bilo koji mobilni uredjaj, ali koji nije kodiran na telekom ili telenor mrezu. Pozdrav

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Da li se moze kod Vipa posle 6 placenih racuna uzeti telefon, bez provere u kreditnom birou? Kod Telenora je tako. Ukoliko ne ispunjavate uslove, proverom u kreditnom birou, ne mozete uzeti telefon, ali posle 6 meseci na postpejdu, moze. Cak moze i na rate, kroz uvecani racun.

PetarI
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1000
Pridružio se: Sre, 02. Feb 2011. 15:41

Post od PetarI »

Незнам сигурно да ли може да се узме телефон без провере у кредитном бироу,али знам да смо супруга и ја радили уступање уговора(са ње на мене) и да су вршили проверу у кредитном бироу,да ли могу плаћати тај рачун...па се ти нађи да ли има провере.Телефон може да се узме на 6 рата кроз рачун,али само ако продужавате уговор и вероватно,ако сте досадашње рачуне уредно измиривали....не проверава се кредитни биро у том случају.

dalib0r
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 6
Pridružio se: Pon, 27. Sep 2010. 21:19

Post od dalib0r »

Ja dobio odgovor. Tzv. mlaćenje prazne slame... :disgust:
Poštovani gospodine,

Zahvaljujemo Vam se na odabiru Vip mobilne mre i poverenju koje ste nam ukazali u prethodnom periodu.

Naglasićemo ovom prilikom da kompanija Vip mobile izuzetno vrednuje potrebe svojih korisnika i uvek kada postoji mogućnost da korisnicima izađemo u susret po pitanju zahteva, činimo to sa velikim zadovoljstvom.


Uvođenjem uvek novih usluga i promocija, trudimo se da svim korisnicima ponudimo uvek aktuelnu ponudu i novi kvalitet na tržištu. Na taj način se trudimo da ispoštujemo želje svih naših korisnika, novih i već aktivnih.

Ovu priliku želimo da iskoristimo kako bismo Vas obavestili da će kompanija Vip mobile u narednom periodu nastaviti sa svojom praksom uvođenja novih usluga i promocija. Sigurni smo da ćete u okviru naše ponude prepoznati usluge koje najviše odgovaraju Vašim potrebama.
Kako bismo mogli da Vam pružimo najviše, veoma nam je bitno Vaše mišljenje, stoga želimo da Vas ohrabrimo da kada imate komentar, primedbu ili sugestiju slobodno iskoristite mogućnost da nas o tome obavestite.

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o našim uslugama, stojimo Vam uvek na raspolaganju putem elektronske pošte na adresi korisnickiservis@vipmobile.rs, na broju telefona 060/1234 ili nas možete posetiti na svim Vip prodajnim mestima.

Srdačan pozdrav,


Korisnički servis
Pitam se dal je ovo pisao čovek ili kompjuter? Što mi reče jedan prijatelj, sada bi trebao da im pošaljem mail u kojem ću ih pitati koje je njihovo mišljenje u koju od preostale dve mreže mi je bolje da pređem. :roll:

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Post od Fox »

dalib0r,ma ovo je sistemska poruka koju pustaju svakome ko im se obrati za "pomoc".
Iz odgovora bih izdvojio sledece:
Naglasićemo ovom prilikom da kompanija Vip mobile izuzetno vrednuje potrebe svojih korisnika i uvek kada postoji mogućnost da korisnicima izađemo u susret po pitanju zahteva, činimo to sa velikim zadovoljstvom.

Uvođenjem uvek novih usluga i promocija, trudimo se da svim korisnicima ponudimo uvek aktuelnu ponudu i novi kvalitet na tržištu.Na taj način se trudimo da ispoštujemo želje svih naših korisnika, novih i već aktivnih.
I za kraj...
Kako bismo mogli da Vam pružimo najviše, veoma nam je bitno Vaše mišljenje,stoga želimo da Vas ohrabrimo da kada imate komentar, primedbu ili sugestiju slobodno iskoristite mogućnost da nas o tome obavestite.
:? :ohmy: :blinky: :o :?
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Ja za divno cudo jos nisam dobio odgovor, a poslao pre dalib0ra. Nema veze, rok im je do subote, a onda sledi nova akcija :D
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

AquaZX
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 545
Pridružio se: Čet, 19. Apr 2007. 14:21

Post od AquaZX »

Miodrage, mozes lepo da se isprsis za cash kao covek i da ne razmisljas 8)

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

AquaZX, ne razumem sta si hteo da mi kazes? Kakav cash i za sta? Ako mislis za zvanje CC, oni su me i uputili na mail, a takodje sam identican odgovor dobio u poslovnici, koja mi je prakticno ispred zgrade.
Ako si pak mislio na nesto drugo, molim te prosvetli me.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

gargamel4
Expert
Expert
Postovi: 2746
Pridružio se: Čet, 02. Mar 2006. 08:37
Lokacija: Beograd

Post od gargamel4 »

S jedne strane nemam zamerki na signal, tarife i net, ali što se odgovora na mailove korisnika tiče, mislim da im je neki neformalni rok za to jedno 25-45 dana :dry: Barem je u mom slučaju bilo tako da sam imao nekih nedoumica u pogledu računa, poslao mail i nema, nema, nema odgovora, pošaljem novi, opet stigne generička poruka, vreme prolazi, ugase mi pozivanje, ja pozovem korisnički, oni mi objasne, ja platim, uključe me, i koristim ga nekoliko dana i onda mi stigne odgovor na mail koji je bio prepun texta u kome ništa nisu rekli. Ili CC ili lično, mail im je još u test fazi.
Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Post od sugarcoated_ass »

Prso VIP totalno... Zeni treba za 3 dana (10.04.) da prebace broj sa post na pripejd i juce joj stigne poruka da zaduzenje za 1/2012 jos nije izmireno. Racun je placen na vreme,a cak i da nije iskljucili bi je krajem februara, ne ovako... Ko zna sta sad muvaju.

PetarI
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1000
Pridružio se: Sre, 02. Feb 2011. 15:41

Post od PetarI »

Супруга има два броја на свом имену,стим да је један плаћан путем трајног налога код једне банке...Први пут нам се догодило прошло лето да онај други број једноставно заборавимо да платимо на време,били на годишњем,кад оно блокирана оба броја...Назовем кориснички,ок стварно сте у праву,али зашто оба,један није плаћен,кажу таква је политика.Онда супруга угаси тај текући(није јој низашта служио) и тражи да јој стижу рачуни.Тада је добила одговор да ће систем САМ препознати да више нема тог текућег и да ће нам почети слати редовне рачуне :wacko: Још три месеца стижу стари рачуни,обавештења,које сам уредно плаћао путем општих уплатница.Онда се појавило као могућност уступање броја,одемо нас двоје тамо,пренећемо један броја на мене да се опет не догоди као прошло лето,одрадимо процедуру,сутрадан зову из пословнице,нисте платили рачуне за задња три месеца.Питам како,па зар невидите да причамо на тај број,за три месеца бисте ми натоварили утериваче дугова...Не буде ми лењо,одем у пословницу,понесем уплате,онда се извињавају...систем НЕ ПРЕПОЗНАЈЕ уплате :ohmy: ,али ће бити решено.На крају свега,почели су стизати редовни рачуни,уступање Уговора,па знате то нам није приоритет,ми то решавамо у року од два-три месеца :? ,многогрђени мтс то реши за 15 минута.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

I eto - docekah zadnji dan, i dobih odgovor:

Kod: Obeleži sve

Poštovani gospodine XYZ,

Zahvaljujemo Vam se na odabiru Vip mreže i poverenju koje ste nam ukazali.
Ovu priliku bismo iskoristili kako bismo Vas obavestili da je Internet tarifni dodatak  od 1GB za prenos podataka, dostupan  samo u okviru specijalne promocije za nove korisnike koji se opredele za neki od smart telefona iz naše ponude uz ugovornu obavezu od 24 meseca.
Takođe, i Vi ste u trenutku zasnivanja pretplatničkog odnosa za Vaš pretplatnički ugovor imali mogućnost korišćenja određenih pogodnosti i promocija koje u tom trenutku već postojeći korisnici nisu imali mogućnost da koriste.
Takođe bismo Vas uputili da Vip mobile  kao kompanija koja želi da ispuni i da prevaziđe očekivanja svojih korisnika, i onih koji to žele da postanu, mi konstantno radimo na razvoju palete naših usluga.
Kako bismo mogli da Vam pružimo najviše, veoma nam je bitno Vaše mišljenje, stoga želimo da Vas ohrabrimo da kada imate komentar, primedbu ili sugestiju slobodno iskoristite mogućnost da nas o tome obavestite.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o našim uslugama, stojimo Vam uvek na raspolaganju putem elektronske pošte na adresi korisnickiservis@vipmobile.rs, pozivom broja telefona 060/1234 ili možete posetiti neko od naših prodajnih mesta.
Srdačan pozdrav
Ok, ja ih obavestio o svojim zeljama, dobijem ovakvo mlacenje prazne slame za odgovor. Bolje i nisam ocekivao. ALI.... :D
Bio danas do poslovnice, jer su mi vratili treci put sa servisa zenin c3-01 koji sma uzeo kod njih (treci put geknuo touch-panel), pa sam usput pitao i napisao molbu za zamenu telefona, i opet pitao za ove internet dodatke, i konacno dobijem odgovor koji sam hteo - ljubazna radnica mi je rekla da dodjem u vremenu 8-16h u poslovnicu kada im je tamo menadzerka. Sto ce reci, idem da se preganjam koliko god mogu. Umem da budem prilicno uporan, u nastojanju da dobijem sto zelim. Na kraju krajeva, ne jebe lep nego uporan :lol: :lol: :lol:
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Zligor
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 715
Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
:: LG Nexus 5X
Lokacija: Niš

Post od Zligor »

ah taj vip korisnicki servis link
:)

AquaZX
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 545
Pridružio se: Čet, 19. Apr 2007. 14:21

Post od AquaZX »

@miodrage:
Dizes dzevu bezveze po forumu.
Hteo sam da kazem da jedno govoris a drugo radis. Hvalis da se savrseno uklapas u smart1100 ali si zinuo na promociju od 1GB. Kao da ne razumes da je to promocija a ne stalna ponuda.
Ako ti treba vise, idi platiko svi mi sto placamo kraj :).
Jos jednom, to je akcija u promotivne svrhe kao za bilo koju robu.

Odgovori