Cestitka od Telenora

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
BrackoNe
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 8
Pridružio se: Sub, 21. Jul 2007. 15:28
Lokacija: Stara Pazova
Kontakt:

Post od BrackoNe »

Alien, brate šta da ti kažem... Zakasnio si... :) Mobtel je to imao i mislim da je besplatni broj bio 9800 i još su delili nagrade, svi koji igraju, na kraju meseca izvlačili su dobitnike... Ja sam to igrao kao lud. Ali nemoj da me držiš za reč koji je broj fona...

MB maneken, a gledaj, da sam ih zvao samo bi si nabio račun, a da sam im slao mail, misliš da bi bilo gde poruka završila, osim u risajkld binu?!
Lep, pametan, đećeš bolje prilike... :)

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Alien napisao: Umesto plate tim ljudima, uzmu reklamu u citanijim casopisima, ali tako da pogode i muskarce i zene, svih uzrasta. Recimo, glorija i top speed. E, onda daju oglas u kom ce svake nedelje ili meseca biti ponudjenih par opcija.
ima ideja i ideja , ali neka razmisljaju sami u Telenoru . sto mi da im odradimo sve a oni da pokupe kajmak ?

u principu , kritika bilo pozitivna ili negativna , na rad provajdera je ono na sto bi oni trebali da obrate vise paznje . jer raznorazne ankete rade sigurno , koje ko zna koliko odrazavaju relevantno stanje a ovakvi forumi na primer bas bez ikakvog ustezanja mogu da im pokazu sta se misli u masi .

meni se najvise svidja uopste mogucnost da vidimo kako rade u inostranstvu a kako ovde . i da vidimo razlike . jer ako je nesto dobro i opste prihvaceno na zapadu , zar ne treba to da bude i ovde dobro doslo ? ili smo mi posebna rasa koja moze i bez hleba da zivi ? figurativno naravno . sve sto ne moze nigde drugde u svetu , moze u Srbiji . to me nervira u pricipu .

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

BrackoNe napisao: a da sam im slao mail, misliš da bi bilo gde poruka završila, osim u risajkld binu?!

Treba probati, to je strana ozbiljna kompanije koja na zalost ne zna sta se desava u njenim redovima. Da li vas je primio neko od direktora ovde u Srbiji?

BrackoNe
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 8
Pridružio se: Sub, 21. Jul 2007. 15:28
Lokacija: Stara Pazova
Kontakt:

Post od BrackoNe »

MB maneken, nope - to da bi došao do direktora, Bog zna šta treba da uradiš, jer su oni za deskom sebe proglasili za sebe za najveće telo... Pisao sam i o tome... :disgust:
Lep, pametan, đećeš bolje prilike... :)


vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

ja se nadam da kao svaki normalan zapadni biznismen , oni nadju vremena da odgovore na mail-ove licno . a da ih ne prebace na za to placenu ekipu osoblja .

jer ako pises nekom glavnom , valjda ne pises bez veze . i trebali bi da procitaju .

mada treba to poslati na engleskom , jel tako ? gde ce da se zezaju da traze prevodioca za srpski za svaki takav mail ? :P
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Ma bas oni imaju vremena da proveravaju par stotina mailova dnevno, nemaju pametnija posla u zivotu. CIm su im adrese tako lako dostupne, znachi da imaju ljude koji za njih to rade. E sad, ako se oceni da je bas nesto "interesantno" imaju nekog starijeg da pitaju. Do ovih glavonja to stize jako jako retko.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

To i jeste poenta cele price, da oni treba da postoje zbog korisnika a ne obratno. Ako njima stigne par stotina mejlova sa ovim problemom onda kod njih nesto ne fuknkcionise kako treba. Onda bi trebalo da procitaju svih stotinu mejlova i vide u cemu je problem.

djuice
Banned
Postovi: 253
Pridružio se: Sre, 28. Mar 2007. 19:58

Post od djuice »

@MB maneken: "Puka aproksimacija, pritom zlonamerna i pre svega NETAČNA! To što Vi mislite da je nešto tako, ne znači (a po pravilu se, barem na ovom forumu i pokazalo) da je tako." :uhuh:

Poznato? ;)
Poslednja izmena od djuice u Pet, 27. Jul 2007. 16:34, izmenjeno 1 put ukupno.
djuice user permanently deactivated.

ixtis
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 246
Pridružio se: Pon, 14. Nov 2005. 15:10
:: Galaxy J5
Lokacija: Ниш брее!

Post od ixtis »

djuice, prijatelju, jesi li ti na ovom forumu u svojstvu drvenog advokata Telenora, ili šta? :wacko: P.S. I ako nije tajna, jel te plaćaju po normi (broju postova), ili po vremenu provedenom na forumu!? :uhuh: :blinky:
Nikad neću moći da shvatim ovakve osobe! Kao da ti je Telenor od dede u nasledstvu ostao! Ni jedan operater nije savršen, pa tako ni Telenjor. Aj` u zdravlje, a i veselje... 8)

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

Nemoj tako, mozda covek radi u marketingu, i normalno je da reklamira, ne vidim sta je tu lose. :wink: Ti ako neces da verujes, nemoj. I na tv-u imas svakakve gluposti, pa ako hoces, ti verujes, a ako neces... Gde mogu pet ragbista pod punom opremom da sednu u pandu, i da udobno putuju? Na tv-u, naravno :wink:
iPhone + CX300

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

djuice napisao:Poznato? ;)
Da, malo sam koristio google, "Djuice" je jedna od Telenor firmi

http://www.telenor.com/press/image_gallery/

(na dnu strane)


Tako posto koristis Telenorovo ime i cak njihov logo, nije tesko zakluciti za koga radis.

BTW Mogao si bar telenorov logo u svom profilu da promenis. I ja ti rekoh nemoj da skreces sa teme napadanjem moje malenkosti.

djuice
Banned
Postovi: 253
Pridružio se: Sre, 28. Mar 2007. 19:58

Post od djuice »

citat

BrackoDa:

"Poštovanje svima

Evo opet da izvestim sve zainteresirane na ovom forumu.
Kao što sam i obećao, a verovatno se obraćam zadnji put (osim ako me neko ima šta pitati iz mog iskustva) da napišem i, najverovatnije, epilog "mog" slučaja.
Naime ko je pratio šta se sve događalo , imao je priliku videti u kakvim sam problemima bio. Ali, moram priznati, rešeno je sve onako kao u ljubavnim španskim serijama - dobro (po mene). Moram i da se izvinim svim nadležnima u Telenoru i ostalim ljudima (dobre i malo manje dobre volje) ako sam nekoga uvredio, ali trebate i mene razumeti. Nisam mislio ništa loše.
Pre neki dan mi se javio službenik Telenora koji "vodi" moj slučaj i obavestio me da je (kao što sam već pisao) slučaj rešen, ali da mora proći "vreme obračuna" pa tek onda da mi se stornira račun. Nadam se da će biti doneto neko rešenje od strane Telenora ili tako nešto.
Naime na sve ove tužne i stresne događaje, desila se i jedna simpatičana anegdota.
Po informaciji da mi je prihvaćena reklamacija, ja uzmem i nazovem call centar i pitam za stanje na spornom pretplatničkom broju. Prijatan mladi muški glas mi "ladno" saopšti: Stanje na Vašem računu je (cca) 15.000,00 dinara. Hmmm, ženo ovi nam ne smanjiše ceo račun?!?!!? Pitah, kako molim? A onaj prijatni glas me zamoli: Samo trenutak. I naravno tilu lilu, tra la la... Oprostite i hvala na Vašem strpljenju. Pogrešno sam pročitao, stanje na Vašem računu je (cca)150.000,00 dinara. Prvi put mi je u ovom problemu laknulo kada sam čuo ponovo ovu veću sumu, jer sam znao da u stvari još nije prošla cela procedura.
E tako, toliko od mene, otvoren sam za pitanja i eventualno savete. I da vas sve obavestim, koliko god zvučalo neobično u ovoj mojoj situaciji, ja ću ostati član Telenor familije, jer svako treba da ima i drugu šansu. Onaj koji ne veruje u ovu moju poslednju rečenicu, može proveriti da sam neki dan već deblokirao i obnovio četiri preventivno isključena broja.

S poštovanjem

Bračko Dalibor

(fer?)"

http://forum.telenor.co.yu/viewtopic.ph ... 1&start=20

Predlazem sada lock? Ko zeli da nastavi diskusiju moze da otvori novu temu -problemi u/sa roamingom- na primer.
djuice user permanently deactivated.

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Ali mi i dalje nismo dobili objasnjenje kako se to desilo? Kako ostali da znaju da sutra i njima nece stici racun za srcku? Sta reseno, kako je reseno, kako je doslo do propusta!?

Bilo bi lepo da nas neko udostoji objasnjenja. Ima li Telenor u opste objasnjenje? Da li osim ragbista koji docekuju korisnike u poslovnicama, ima i neko ko je zaduzen za odnose sa javnoscu, tipa neko iz marketinga?

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

tesko cemo mi dobiti objasnjenje maneken , jer kome se prica o propustima ? pogotovo sa ovolikim sumama . jel tako ?

to je zavrseno kako je zavrseno , i trudice se da se to zaboravi . mi ostali mislim da nemamo mogucnosti nista da saznamo jer uvek ima nacina da se kaze da je to interna stvar firme . ja znam da se to u principu tice svih nas zbog mogucih propusta i kod nas u buducnosti , ali ne verujem da cemo nesto o konkretnom slucaju saznati .

osim da apelujemo na operatere da poboljsaju sistem kontrole i da paze da se to ne ponovi nikom vishe . 8)

ceki
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 94
Pridružio se: Pon, 04. Sep 2006. 10:18
Lokacija: INDJIJA

Post od ceki »

mada bi (da je ovo neka kulturna pravna drzava, jelte) trebalo da covek dobije neko javno izvinjenje, ili ako ne to, neku dozivotnu besplatnu pretplatu na taj broj...

tj, ako se uzme u obzir da lik i dalje koristi njihove usluge, a koristi....

madness99
Expert
Expert
Postovi: 2190
Pridružio se: Uto, 07. Mar 2006. 20:40
Lokacija: Sabac

Post od madness99 »

ja bih trazio naknadu za nanet dusevni bol :lol: :lol:
---------------------------------------
al dobro je da se sve lepo zavrsilo
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

to je tacno ceki . neku cast je morao od Telenora da dobije . slazem se . a izvinjenje je nadam se dobio tamo , mada ne znam , ne rece nista Bracko .

bar sto kazes besplatnu pretplatu . ovako ispade da su oni njemu ucinili uslugu sto mu nisu naplatili . 8)
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Mislim, uzas. Ja bih isto trazio satisfakciju, ako ne interno, onda javno, na sudu! Pa ako neko ima slabije zivce ili srce, ima da ode na onaj svet, ili da ga trajno smeste u neki sanatorijum, posle samo jednog pogleda na onakav racun.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

BračkoDa
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Sub, 21. Jul 2007. 16:28

Post od BračkoDa »

Poštovanje svima

Evo se uspeh uključiti kod Vas/nas na ovaj forum.Nadam se da me razumete u svoj sili ove današnje tehnike da se malo starija generacija teže snalazi :) , a savetodavna generacija daleko.
Naravno šalim se, a sad i mogu pošto je, nadam se, ova ružna epizoda našeg živoda, valjda, završena.
Naime, ono što je Djuice prenosio, sve je istina i ja stojim iz toga što sam nepisao, bilo gde da je objavljeno. Ima tu, naravno, stvari koje i nisu tako lepe kao što je Telenorovom forumu rečeno. Evo kako vidim iz vaših pitanja, to se odnosi na buduću zaštitu, odštetu i sl. Da vam svima kažem, nisam tip za naganjavanja i isterivanja pravde. Više sam pokušaj razumevanja, ali samo jedan put. Ponovljeni put bi bio vrlo upitan šta dalje raditi. Kada sam pitao mogu li ubuduće imati neku blokadu u visini računa za mojie brojeve, direktno mi je rečeno da je to nemoguće. Tu ja nemam šta dalje raspravljati. To bi mogli neki veći poznavaoci tehnike, kao naprimer vi posetioci ovog foruma. Moram priznati, koliko god to zabolilo pobornike, prijatelje i zaposlene u Telenoru, da mi NIKO nije, čak ni između redova se izvinuo, bar za neugodnosti. Čast, he, ni kišobran ni šoljicu niti bilo šta što bi se podvelo pod poklončić... (A ja hteo na ugovornu obavezu za Nokiu 95 za BračkoNe-a) Ma ne dolazi u obzir. Ovaj put, znam da se ponavljam, ali da objasnim, ostajem u jatu Telenora, ali da svi znate, najviše zbog poslovnih veza (svi distributeri na to i računaju u krajnjem slučaju). Ipak neki od naših brojeva u septembru navršavaju 10 godina. Malo li je? A telefon ćemo BračkoNe-tu naći u slobodnoj prodaji, pa ako nam se i desi da MORAMO seliti, bar neće biti zaključan na jednoj mreži.

S poštovanjem

Dalibor Bračko

Odgovori