Neljubazni operater iz m:ts a
Neljubazni operater iz m:ts a
Bas bih voleo da znam dal se nekom ovako nesto desilo? Danas sam zvao cc i poslali su mi parametre za koriscenje 3G usluga. Operater mi je ljubazno rekao da ako nesto ne bude u redu pozovem ponovo, pa ce oni da mi pricaju da ja rucno podesim telefon. Telefon nije hteo da se konektuje, i pozovem ja ponovo, i javlja se izvesni Dragan. Ja mu objasnim sta mi je njegov kolega rekao, a on meni "ko, ja da vam pricam da rucno unesete parametre, ja to ne radim, tebi telefon ne valja", i prekinuo mi vezu. Posto je bez ikakvog razloga to uradio, odem ja do poslovnice, i trazim da raskinem ugovor. Zbog ovog danas sam ugasio 065 broj, a zbog ljubaznosti VIP ovog cc sad koristim 061.
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Spyker ja stvarno ne znam kakvih ti problema imas sa signalom na 061 jer meni radi savrseno lepo. Doduse koristim ga kao "drugi" broj ali sljaka k'o lud
Istina je da sam ga malo manje koristio izvan NS-a ali koliko sam primetio u celoj Vojvodini radi normalno. Moguce je samo da je problem do kartice pa da ti zato brljavi mada ne znam kakve to veze ima ali mi je to jedino logicno objasnjenje.
lilici, to sa tzv. operaterima na svim CC-ima je opste poznato, ni u nekadasnjem Mobtelu tj. sadasnjem Telenoru nisu nista bolji sto se tice drskosti a sa druge strane ovi iz Vip-a su ljubazni do suza ali vecito neobavesteni mada ono..meni ni ne treba za nesto posebno taj broj osim za pozive i po koji sms, znaci nista vise tj. "naprednije" od toga

Istina je da sam ga malo manje koristio izvan NS-a ali koliko sam primetio u celoj Vojvodini radi normalno. Moguce je samo da je problem do kartice pa da ti zato brljavi mada ne znam kakve to veze ima ali mi je to jedino logicno objasnjenje.
lilici, to sa tzv. operaterima na svim CC-ima je opste poznato, ni u nekadasnjem Mobtelu tj. sadasnjem Telenoru nisu nista bolji sto se tice drskosti a sa druge strane ovi iz Vip-a su ljubazni do suza ali vecito neobavesteni mada ono..meni ni ne treba za nesto posebno taj broj osim za pozive i po koji sms, znaci nista vise tj. "naprednije" od toga
Teleor je sjajna mreza, cekam da vidim sta ce VIP da ponudi uz post paid pa onda resavam. Koristio sam nekoliko dana 062 na drugom telefonu i kvalitet zvuka im je neuporedivo bolji od m:ts a. Ja sa VIP om za sada stvarno nemam problema ovde u Nisu, mozda ovde imaju svoje bazne stanice pa za sada sve lepo radi.
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
mene zanima da li ce neko iz mts-a da procita ovo ?
izgleda da mi moramo mnogo mnogo vise da pocnemo da obracamo paznju na kupce i korisnike usluga , jer nismo mi ovde zbog operatera ili prodavnica raznoraznih , nego oni zbog nas . u svakoj firmi , a pogotovo privatnoj , uvek ti jednu od prvih stvari kazu , da privatni problemi moraju biti ostavljeni kod kuce i kad se pocne radni dan , da si tada 100 % u sluzbi firme za koju radis i kupaca ili korisnika firminih usluga .
Dragane , Dragane , na zapadu ne bi vise radio na call centru nikada i ni u jednoj firmi posle ovoga .

Dragane , Dragane , na zapadu ne bi vise radio na call centru nikada i ni u jednoj firmi posle ovoga .
Dok sam nosio Z1010 i bio u bg i zovem ja za parametre i kao posalju,posle toga stigne jedna poruka telefon ne prihvata zovem jos par puta isto.E onda nazovem sa drugog moba i pitam da mi objasni rucno i on meni "Slusaj klinac nemoj dosadjivati vise zoves vec pet puta danas hoces da ti iskljucim broj?" A ja njemu more mars u tri lepe i izvadim karticu i lepo predjem na Telenor.To je bilo krajem 2004
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
lilici, trebao si lepo da odes u tu poslovnicu i da napises zalbu na rad i ponasanje (pre svega) doticnok operatera Dragana,naveo bi kada si zvao cc i sta si trazio,naravno naveo bi i da ti je to osnovni razlog raskida ugovora...
Pa ce sledeci put da misle kome daju posao...a tek kako ce se ophoditi prema korisnicima...sa sve osmehom na licu,kako i dolikuje jedno ozbiljnoj kompaniji...
Ovako slogan-imate prijatelje-zanci koliko i iskoriscen wc papir...




Pa ce sledeci put da misle kome daju posao...a tek kako ce se ophoditi prema korisnicima...sa sve osmehom na licu,kako i dolikuje jedno ozbiljnoj kompaniji...
Ovako slogan-imate prijatelje-zanci koliko i iskoriscen wc papir...



D500&E71
U drzavnoj firmi da izgubite posao, potrebno da fizicki da nasrnete na direktora ili sefa. Za jednog korisnika, nece niko da da se ljuti na svog kolegu, zato i nisam hteo da se mlatim sa zalbama. Pitala me je gospodja iz mts poslovnice da li moze da zna razlog zbog kojeg ja raskidam ugovor, i ja joj ljubazno rekoh da mi je njen kolega iz cc spustio slusalicu i da je to razlog zbog kojeg raskidam ugovor. Gledala je nemo u mene jedno desetak sekundi, i nastavila da radi na raskidu ugovora, kao da joj nista nisam rekao. Rekao sam joj jos da cu da "HVALIM MTS MREZU" po svim mogucim forumima, da svi znaju koliko ljubazne operatere imaju iz cc.
- MB maneken
- Banned
- Postovi: 619
- Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07
Re: Neljubazni operater iz m:ts a
To je njegov posao i za to je placen, trebao si odmah posle toga da pozoves ponovo i da trazis da razgovaras sa sefom jer ti je operater spustio slusalicu.lilici napisao:ko, ja da vam pricam da rucno unesete parametre, ja to ne radim, tebi telefon ne valja", i prekinuo mi vezu
A mozes i napises reklamaciju na:
korisnicki@mts.telekom.yu
office@mts.telekom.yu
tako nesto ne sme da se ponovi. Veca bi fora bila da si sacekao prenosivost broja i sa 064 brojem predjes na VIP pa neka uvedu red vise u 064 CC.
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Prosto covek ne zna sta mu je bolje,kod telenora je strasno sto se cc naplacuje (sto bas i nije najhumanije resenje),dok kod mts-a su operateri kao pusteni sa lanca,valjda ce ova treca sreca uraditi nesto pozitivno po tom pitanju (jer kod njih opertateri samo zanju da klimaju glavom
)
Znaci ovako nase zelje su:
BESPALTAN POZIV KA CALL CENTRU
LJUBAZNI OPERATERI
BRIGA O KORISNICIMA (ili ti customer care...)
PROFESIONALIZAM IZNAD SVEGA
Izvinjavam se modovima na velikim slovima jer ona ovde ipak ne karakterisu bes,ljutinu i vikanje,nego samo naglasavenje vaznih stvari...sorry

Znaci ovako nase zelje su:
BESPALTAN POZIV KA CALL CENTRU
LJUBAZNI OPERATERI
BRIGA O KORISNICIMA (ili ti customer care...)
PROFESIONALIZAM IZNAD SVEGA
Izvinjavam se modovima na velikim slovima jer ona ovde ipak ne karakterisu bes,ljutinu i vikanje,nego samo naglasavenje vaznih stvari...sorry
D500&E71
ja mogu da kazem da mi je lakse da dam 10 dinara i da ne moze da me zavitlava i da se zna ko placa
nego da dobijem dzabe pa da moze da pljulje po meni tako da ...
Izmenio:gameforce:Zabranjena upotreba psovki, nismo na ulici.Pročitaj OVO

Izmenio:gameforce:Zabranjena upotreba psovki, nismo na ulici.Pročitaj OVO
iPad 3G + Samsung Galaxy Tab 10.1 9 + iPhone 4 32gb White + HTC Evo 3D
- Sijamski_Mrmot
- Neredovni učesnik
- Postovi: 55
- Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24
PRve dve stavke koje si naveo jednostavno u nasoj zemlji ne idu jedna sa drugom... kako ocekujes ljubaznog operatera na besplatnom call centreu? Njega je bas zato sto je cc besplatan pre tebe zvalo barem 20 "nepristojna rec" korisnika koji nemaju nista pametnije da rade vec da drndaju nekog "kad je vec dzabe". Veruj mi, nije mi zao da placam Telenorov CC jer mi, barem u 95% slucajeva, uvek izadju u susret na neki nacin, ili mi rese problem ili me upute u neku mogucnost da ga resim (bez obzira sto se to meni ponekad ne svidja licno ali nisu ni tamo svemocni...). Sa druge strane, svih 10tak kontakata sa "besplatnim" cc-om mts su me kostali zivaca a to je mnogo vrednije od novca...loki13 napisao: BESPALTAN POZIV KA CALL CENTRU
LJUBAZNI OPERATERI
BRIGA O KORISNICIMA (ili ti customer care...)
PROFESIONALIZAM IZNAD SVEGA
Free CC u zemlji u kojoj ljudi imaju mobilni koji ne znaju ni da upale? Bolje ne! Vise volim da platim ali da vezu dobijem sto je pre moguce i da dobijem odgovor kakav takav a da nije "neznam" ili "tuuu tuuu" od spustene slusalice...
- MB maneken
- Banned
- Postovi: 619
- Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07
Slatko si me nasmejao. Jedino Telenor u Srbiji naplacuje CC, ako izadjes malo iz Srbije tj. malo vidis sveta, videces da je sasvim normalno da je CC besplatan a jos normalnije da su operateri ljubazni.Sijamski_Mrmot napisao:kako ocekujes ljubaznog operatera na besplatnom call centreu
Pa ne zavisi rad operatera od naplacivanja CC-a, on dobija platu od profita kompanije gde radi ali to je ekonomija, npr. sve banke u Srbiji imaju besplatan CC (ili cena lok. poziva), megamarketi takodje... sad sto se Telenor izivljava nad svojim korisnicima... i sto korisnike vidi kao ovce za sisanje to je za udruzenja za zastitu korisnika... i drzavu koja treba da propise zakone za zastitu potrosaca.
Ajde ti malo razmisljaj logicno, ako meni neko hoce da proda neku uslugu i jos ako hoce da mi naplati objasnjenje koriscena te usluge, pa to je bezobrazno.
- Sijamski_Mrmot
- Neredovni učesnik
- Postovi: 55
- Pridružio se: Uto, 01. Maj 2007. 13:24
Nisam rekao da je nelogicno niti da se u evropi naplacuje, ono sto sam rekao je da ovo, nazalost ipak nije evropa. Hvala na konstataciji, sveta sam video. Problem nije "tamo preko" vec ovde. Samo sto taj problem nije u operaterima vec u korisnicima. U evropi koju toliko spominjes, free CC zovu samo oni kojima zasita treba neka pomoc a ne mogu nikako drugacije da rese problem. U srbiji (veruj mi, znam iz dobrih izvora i iz mts i iz telenora) to nije tako, i pored 3-5 razlicitih nacina da nesto uradis kao npr saznas iznos mes.racuna barem 60% korisnika ce okrenuti cc da pita (sto je besmisleno, mislim da ces se sloziti da je Cc sluzba za resavanje problema a ne infopult? Svaki drugi poziv u oba cc je za podesavanje gprs i mms (barem tako cuh) i to vecinom od korisnika koji za tako nesto zovu svaki drugi dan ponovo? Ako vec menjas recimo telefone na dva dana ili menjas kartice u istom telefonu a stalno ti treba gprs, ne mislis li da onda trebas da naucis sam da podesis ponesto na telefonu? U evropi ljudi posle trece promene telefona znaju sami napamet da podese telefon ali u srbiji je mnogo lakse pozvati "one iz cc" i drzati 20tak minuta zatvorenu liniju dok srices engleski koji je na nivou osnovne skole iako si pre toga imao bar 5 telefona na engleskom jeziku (ovo sam imao prilike da cujem na par snimaka koji kruze netom) a u medjuvremenu neko kome stvarno treba neka tehnicka pomoc ili hitna informacija ceka po 5-6 minuta na vezi. E zato je moje misljenje da telenor i dalje treba da naplacuje cc dok se sami korisnici ne promene u nacinu razmisljanja. CC zovem samo kad bas ne mogu nikako da resim problem. Mts se po mom misljenju mnogo zeznuo sa free 789 ali sad nema kud posto bi uvodjenje naplate bilo uffff.... Njihov cc je toliko zatrpan svakodnevno ko zna kakvim pozivima da i one sa pravim problemom samo otkace...
Da nije logicno naplacivati to se slazem ali u uslovima "normalnog" trzista samo sto ova zemlja to jos uvek nije.
Da nije logicno naplacivati to se slazem ali u uslovima "normalnog" trzista samo sto ova zemlja to jos uvek nije.
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Sijamski_Mrmot, podesavanje gprs-a i mms-a je njihov osnovni zadatak,pa to bi trebalo da znaju napamet...ipak i na gprs se uzima velika lova (meni na bel200 pretplata pokrivia free minute i free poruke,ali ne gprs,kojeg nakucam za oko 500 din mesecno,jako malo skidam...)
A to sto se ceka po 20 i vise minuta je cist bezobrazluk mt:s-a,ipak ako imaju neku zelju da nama korisnicima olaksaju koriscenje njihovih usluga onda trebaju da uposle jos 5-10-15 operatera i budu na usluzi nama....
A sto se tice cc i naplate,mislim da je telenor jedinstven u nasoj zemlji po tome,pa cc imaju pored banaka i coca cola,knjaz milos i mnoge druge kompanije,i kod njih je besplatan (a ne moraju da se pate sa gprs-om,ustvari ne moraju uopste i da ga imaju),a telenor koji treba 100 stvari da objasni svojim korisnicima,on ga mora imati,ali ga ne mora zato i naplacivati...
A to sto se ceka po 20 i vise minuta je cist bezobrazluk mt:s-a,ipak ako imaju neku zelju da nama korisnicima olaksaju koriscenje njihovih usluga onda trebaju da uposle jos 5-10-15 operatera i budu na usluzi nama....
A sto se tice cc i naplate,mislim da je telenor jedinstven u nasoj zemlji po tome,pa cc imaju pored banaka i coca cola,knjaz milos i mnoge druge kompanije,i kod njih je besplatan (a ne moraju da se pate sa gprs-om,ustvari ne moraju uopste i da ga imaju),a telenor koji treba 100 stvari da objasni svojim korisnicima,on ga mora imati,ali ga ne mora zato i naplacivati...
D500&E71
- MB maneken
- Banned
- Postovi: 619
- Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07
Tu su jedinstveni u svetu, mada me podsecaju na vojnu industiju, npr.: ameri prodaju jeftino f-16 nekoj zemlji ali ih zato oderu za delove i obuku za koriscenje istih. Samo ovde Telenor nista jeftino nije prodao korisnicima a opet naplacuju teh. podrsku... ne mogu da pohvatam bar neku logiku sto su tako bezobrazni prema korisnicima kada je CC u pitanju.loki13 napisao:A sto se tice cc i naplate, mislim da je telenor jedinstven u nasoj zemlji po tome, pa cc imaju pored banaka i coca cola, knjaz milos i mnoge druge kompanije, i kod njih je besplatan
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Uz ovo se kao obavezno navede i sa kog broja si zvao. Naravno taj konkretan razgovor ce biti preslusan i operater ce morati da odgovara za svoje ponasanje (velika je verovatnoca da ce se to desiti i bez zalbe) sto se tice dozivljaja u poslovnici, pa sasvim je normalno da sluzbenik sa kojim si radio raskid ugovora nije imao pojma o cemu pricas posto se to radi u prodaji a ti si imao problem sa korisnickim servisom a oni bas i nemaju mnogo veze jedni sa drugima sem sto su smesteni u istom prostoru.....BTW kada sei vec isao u poslovnicu mogli su da ti za pet minuta rese problem tamo, uostalom to je ono sto je doticni operater i trebao da uradi tj da te uputi u poslovnicu, prametri se vise ne diktiraju (sada se samo salju i naravno mozes da odes u poslovnicu) posto je to bio daleko najcesci oblik izivljavanja bolesnika i slicnih pacenika.loki13 napisao:lilici, trebao si lepo da odes u tu poslovnicu i da napises zalbu na rad i ponasanje (pre svega) doticnok operatera Dragana,naveo bi kada si zvao cc ........
Inace sto se tice otkaza i drzavnih firmi to ovde ne igra nikakvu ulogu, naime ogromna vecina operatera (odnosno svi koji se javljaju na poziv) nisu zaposleni u Telekomu vec rade po raznim osnovama i otkaz dobijaju prilicno lako i za manje stvari