A1 novosti
- mb011
- Mobil stručnjak
- Postovi: 922
- Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
- :: Sony Xperia M4 Aqua
- :: Nokia 208
- Lokacija: Beograd
pa ako si se "prodrao" adekvatan si odgovor i dobio - od obicnog sluzbenika koji ne odedjuje kako ce sve funkcionisati, a kad smo kod toga u austriji se ne bi pravila guzva za telefonima od 1din, ako posle treba dve godine da placas debelu pretplatu koja ti ne treba (sto ne kazem da se odnosi na tvog druga ili tebe - vec generalno, to stvara guzvu...).migi napisao:
Strpeo sam se da dodjem na red, i kako sam usao prodrao se "Jeli ovako i u Austriji ljudi cekaju ispred radnje na zimi da udju!!" a lik iza pulta, verovatno sef neki ili nadzornik, opusteno mi odgovara: !
Elem, vidim da se razne stvari dozivljavaju na razne nacine, pa da dam i ja svoj doprinos i izlozim svoju vizuru operaterske trojke. Dakle, koristim kartice sva tri operatera i tri aparata (uopste nije bitno kako i zasto), s tim da mi je 065 default-ni. Do sada sam zakljucio sledece (moje iskustvo, ne mora da bude i pravilo, inace zivim u BG):
(i) Telenor - 2-4 puta mesecno pukne mreza, pa ne mogu da ga koristim tim danima veci deo dana, inace stabilna mreza, ali postpaid (Prenesi) nepovoljniji od postpaid-a VIP-a (verovatno moraju da povrate pare za licencu koju su dosta platili);
(ii) VIP - signal solidno stabilan, desi se povremeno da mreza potpuno prsne, ali se vrlo brzo vrati u normalu, prekidi su samo povremeni, jedna tarifa za sve mreze, isti princip za prepaid i postpaid, kada se uradi matematika, najpovoljniji postpaid (a mozda i prepaid);
(iii) MTS - signal povremeno kolebljiv, ali prilicno stabilan, inace ovaj operater je moja nocna mora: toliko neposlovan, neprofesionalan i nekulturan kadar nisam odavno video niti cuo, potpuno te odradjuju kad ih zoves nesto da pitas, cesto ne znaju da ti odgovore na pitanja... (ne mogu da kazem da se kod preostala 2 to ne desava, ali sa njima sam imao manje kontakta posto su mi te 2 kartice supsidijarne).
Inace pravi razlog sto sve ovo pisem je nesto sto vise ne znam kako bi trebalo da se nazove, posto vec odavno prevazilazi granice neprofesionalnosti i dobrog ukusa (bezobrazluk?) - do septembra kad hocu da proverim trenutno stanje, ukucam poruku i dobijem informaciju preko sms-a, u 60% slucajeva to je nekako i funkcionisalo. A onda, propast! Taj procenat je poceo sve vise da se smanjuje, da bi stvar kulminirala u oktobru, kad vise nikako nisam mogao da proverim stanje, servis stalno nije bio dostupan. U korisnickom servisu su krajnje bezobrazno pokusali da me naprave budalom, kako se to pre oktobra nije kao nikad desavalo, gde sam ja shvatio s kim imam posla, i prekinuo vezu. Informacija je kao da ce u novembru to da profunkcionise. Naravno, nije. Zakljucak je da ja vec 2 meseca ne mogu da proverim stanje, koliko sam potrosio, koliko imam preostalih minuta, koliko preostalih sms-ova, itd. Mozda bi neko pomislio da je ovo nesto preko cega bi moglo da se predje, jer ovo je ipak Srbija, ali ja mislim da ovo nepostovanje svojih korisnika vise necu da tolerisem.
Jos jedna MTS glupost - moja BEL tarifa mi ne dozvoljava da ja alociram svoje "besplatne" minute prema kojoj mrezi zelim, nego 4/5 prema MTS-u, a 1/5 prema ostalim mrezama!!! Pa gde to bre ima?!?! S tim sto ja mogu da predjem na drugi tarifni profil koji mi to omogucava, ali sa RSD 2,9 za svaki pocetak razgovora!!! (kod VIP-a je u isto vreme taj iznos RSD 1,9, plus dobije se za 20-ak posto vise poruka i minuta prema bilo kojoj mrezi zelim). Je l neophodno da pricam jos? Mislim da ne.
Poenta ovog mog rasplinjavanja je potencijalna odluka da promenim operatera, jer mislim da bahatost MTS-a zasluzuje svaku osudu. Ti ljudi jos uvek zamisljaju da su jedini operateri, i da potpuno autisticno iskljucuju svaku mogucnost za poboljsanjem usluge. Prebolecu i super-lep broj koji imam, i cinjenicu da im je roaming verovatno rasprostranjeniji od VIP-a, ali vise ovo ovako ne moze. Ako oni imaju signal da korisnici tolerisu svaku njihovu bljuvotinu, nikad se nece poboljsati.
U isto vreme, shvatite ovo kao otvoren poziv na razmenu iskustava po ovom pitanju, svako drugacije misljenje je dobrodoslo (cak mislim i da nisam otisao u off
)
Pozdrav!
(i) Telenor - 2-4 puta mesecno pukne mreza, pa ne mogu da ga koristim tim danima veci deo dana, inace stabilna mreza, ali postpaid (Prenesi) nepovoljniji od postpaid-a VIP-a (verovatno moraju da povrate pare za licencu koju su dosta platili);
(ii) VIP - signal solidno stabilan, desi se povremeno da mreza potpuno prsne, ali se vrlo brzo vrati u normalu, prekidi su samo povremeni, jedna tarifa za sve mreze, isti princip za prepaid i postpaid, kada se uradi matematika, najpovoljniji postpaid (a mozda i prepaid);
(iii) MTS - signal povremeno kolebljiv, ali prilicno stabilan, inace ovaj operater je moja nocna mora: toliko neposlovan, neprofesionalan i nekulturan kadar nisam odavno video niti cuo, potpuno te odradjuju kad ih zoves nesto da pitas, cesto ne znaju da ti odgovore na pitanja... (ne mogu da kazem da se kod preostala 2 to ne desava, ali sa njima sam imao manje kontakta posto su mi te 2 kartice supsidijarne).
Inace pravi razlog sto sve ovo pisem je nesto sto vise ne znam kako bi trebalo da se nazove, posto vec odavno prevazilazi granice neprofesionalnosti i dobrog ukusa (bezobrazluk?) - do septembra kad hocu da proverim trenutno stanje, ukucam poruku i dobijem informaciju preko sms-a, u 60% slucajeva to je nekako i funkcionisalo. A onda, propast! Taj procenat je poceo sve vise da se smanjuje, da bi stvar kulminirala u oktobru, kad vise nikako nisam mogao da proverim stanje, servis stalno nije bio dostupan. U korisnickom servisu su krajnje bezobrazno pokusali da me naprave budalom, kako se to pre oktobra nije kao nikad desavalo, gde sam ja shvatio s kim imam posla, i prekinuo vezu. Informacija je kao da ce u novembru to da profunkcionise. Naravno, nije. Zakljucak je da ja vec 2 meseca ne mogu da proverim stanje, koliko sam potrosio, koliko imam preostalih minuta, koliko preostalih sms-ova, itd. Mozda bi neko pomislio da je ovo nesto preko cega bi moglo da se predje, jer ovo je ipak Srbija, ali ja mislim da ovo nepostovanje svojih korisnika vise necu da tolerisem.
Jos jedna MTS glupost - moja BEL tarifa mi ne dozvoljava da ja alociram svoje "besplatne" minute prema kojoj mrezi zelim, nego 4/5 prema MTS-u, a 1/5 prema ostalim mrezama!!! Pa gde to bre ima?!?! S tim sto ja mogu da predjem na drugi tarifni profil koji mi to omogucava, ali sa RSD 2,9 za svaki pocetak razgovora!!! (kod VIP-a je u isto vreme taj iznos RSD 1,9, plus dobije se za 20-ak posto vise poruka i minuta prema bilo kojoj mrezi zelim). Je l neophodno da pricam jos? Mislim da ne.
Poenta ovog mog rasplinjavanja je potencijalna odluka da promenim operatera, jer mislim da bahatost MTS-a zasluzuje svaku osudu. Ti ljudi jos uvek zamisljaju da su jedini operateri, i da potpuno autisticno iskljucuju svaku mogucnost za poboljsanjem usluge. Prebolecu i super-lep broj koji imam, i cinjenicu da im je roaming verovatno rasprostranjeniji od VIP-a, ali vise ovo ovako ne moze. Ako oni imaju signal da korisnici tolerisu svaku njihovu bljuvotinu, nikad se nece poboljsati.
U isto vreme, shvatite ovo kao otvoren poziv na razmenu iskustava po ovom pitanju, svako drugacije misljenje je dobrodoslo (cak mislim i da nisam otisao u off

Pozdrav!
E ovako.Prvo da dam odgovor na prethodni post.Sto se tice stanja na 797,mogu ti reci sledecu stvar i moj licni predlog,proveravaj stanje ujutru kad ustanes iz 2 razloga:
1.u 90% slucajeva dobijam odgovor poruku sa tacnim podacima,a ne ono ''servis trenutno...''
2.nocu ne koristis tel,tako da je stanje koje si dobio ujutru je 100% tacno,jer su imali vremena da azuziraju
Jos nesto,nikad ne proveravaj stanje pre 10tog u mesecu,jer kao sto i sam znas,ako nisi provalio,tek kad dobijes racun za prethodni mesec u obliku poruke,onda proradi i stanje
Telenor,odnosno mobtel,o tom operateru nema lepe reci,samo ruzne.Bio sam i pripejd i postpejd,ali mnogo vise postpejd i nikad,ali nikad nisam znao koliki ce da mi bude racun i dosta puta se desavalo da dobijem isti racun.Kad kazem isti,mislim na potrosene minute i poruke kao i prethodnih mesec i naravno istu cenui
verovatnoca da se to desi...kad sam odlazio u kosovsku i trazio pomoc za neke debilne stvari vezano za gprs,dobijao sam skandalozne inf,a poslednje je bilo-taj telefon nema gprs (n6600) ili nismo jos podesili gprs za nokia telefone
vip-nemogu jos nista reci,jer ga nisam bas i nesto koristio,al sam cuo da treba sve zivo i mrtvo od dokumenata da bih uzeo telefon preko postpejda
1.u 90% slucajeva dobijam odgovor poruku sa tacnim podacima,a ne ono ''servis trenutno...''
2.nocu ne koristis tel,tako da je stanje koje si dobio ujutru je 100% tacno,jer su imali vremena da azuziraju
Jos nesto,nikad ne proveravaj stanje pre 10tog u mesecu,jer kao sto i sam znas,ako nisi provalio,tek kad dobijes racun za prethodni mesec u obliku poruke,onda proradi i stanje


Telenor,odnosno mobtel,o tom operateru nema lepe reci,samo ruzne.Bio sam i pripejd i postpejd,ali mnogo vise postpejd i nikad,ali nikad nisam znao koliki ce da mi bude racun i dosta puta se desavalo da dobijem isti racun.Kad kazem isti,mislim na potrosene minute i poruke kao i prethodnih mesec i naravno istu cenui



vip-nemogu jos nista reci,jer ga nisam bas i nesto koristio,al sam cuo da treba sve zivo i mrtvo od dokumenata da bih uzeo telefon preko postpejda

- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Ako mislis na MIx tarifni profil kod mts-a,na njemu se ne naplacuje uspostava pozivo dokle god imas free minute....Pere Ubu napisao: Jos jedna MTS glupost - moja BEL tarifa mi ne dozvoljava da ja alociram svoje "besplatne" minute prema kojoj mrezi zelim, nego 4/5 prema MTS-u, a 1/5 prema ostalim mrezama!!! Pa gde to bre ima?!?! S tim sto ja mogu da predjem na drugi tarifni profil koji mi to omogucava, ali sa RSD 2,9 za svaki pocetak razgovora!!! (kod VIP-a je u isto vreme taj iznos RSD 1,9, plus dobije se za 20-ak posto vise poruka i minuta prema bilo kojoj mrezi zelim).
Cisto,mala ispravka
D500&E71
valdevit,
1. MTS (citat): "Postpaid i Biznet pretplatnici mogu da provere svoje trenutno zaduženje, kao i da saznaju broj preostalih besplatnih minuta i SMS poruka iz svog tarifnog paketa, tako što će poslati SMS poruku STANJE na broj 797. U povratnoj poruci dobiće traženu informaciju.
Usluga je dostupna tokom 24 sata dnevno."
2. Informacija koja mi je data preko telefona: ne postoji nacin da proverite vase trenutno zaduzenje do Novembra meseca.
Dakle, stvar je cisto principijelne prirode & u skladu sa odnosom klijent-operater: ako mene neko obavesti da mogu kad god mi padne na pamet da proveravam stanje, zasto bih se ja ikad u zivotu trudio i dovijao i jurio MTS ujutro ili za vreme rucka ili za vreme saobracajnog spica ili na drzavni praznik ili boga pitaj kad da "uhvatim momenat" kad servis mozda eventualno proradi (a lepo su mi i rekli da nece raditi), ako imam pravo da dobijem tu informaciju u bilo koje doba dana ili noci?
Naravno da sam shvatio sugestiju krajnje dobronamerno. i zahvaljujem se na tome, ali zbog ovih i ovakvih losih stvari koje mts servira nekako imam poriv da pocnem da delujem pomalo prosvetiteljski, u smislu da kod onih koji jos tako ne osecaju ucvrstim osecaj da MTS ovde postoji zbog nas a ne mi zbog njih. Ako postoji ugovor izmedju 2 strane, obe strane imaju obaveze, ne samo jedna. Da li mozete da zamislite situaciju da vam stigne racun, i vi odgovorite mts-u da ovaj mesec iz odredjenih razloga ne mozete da platite, platicete za 2 meseca, a mts kaze "Svakako, nema nikakvih problema, slobodno nemojte da platite, platicete kad imate pare, a u medjuvremenu evo vam jos besplatnih minuta..". Naravno da ne. U tom slucaju, posto redovno izmirujem svoje obaveze, to isto ocekujem i od druge ugovorne strane, s punim pravom.
P.S. Nisam siguran da je celishodno jos uvek uzimati telefone uz postpaid, jer jos uvek (osim Telenora, ciji postpaid ne zelim) vezuju korisnike ugovorima na 2 godine, sto je po meni suludo, bez obzira da li se tako radi u svetu ili ne, a ne radi se, nego vam ponude i 2 godine, i 1 godinu (malo skuplja opcija), pa ko zeli sta zeli.. Btw., samo je pitanje vremena kad ce i MTS i VIP ubaciti u svoj program i postpaid opciju sa 1 godinom. Tako su mi rekli u VIP-u (a tako je i uHrvatskoj), u kom slucaju ce i MTS to morati da isprati ako misli da ne pukne. Onda vec moze da se razmislja o telefonu uz postpaid, jer je 2 godine, priznacete, ipak malo veliki vremenski period.
loki13,
Da, naravno da sam mislio na MIX i naravno da se potpuno podrazumeva to sto ti pricas. Dok pricas free, pricas free, a tarife za uspostavljanje veze sam upravo i naveo u svrhu komparacije cena izmedju 2 operatera kad isteknu free minuti. A sa VIP-om (Postpaid 150) cak i dok pricas free imas 25 besplatnih minuta vise i 25 sms-ova vise, za razliku od MTS-a (MIX 500), kod koga imas 125 minuta razgovora i 125 poruka za istu pretplatu. Dakle, poenta je da je VIP povoljniji i dok "daje" besplatne minute, a i pogotovo kad istrosis besplatne minute (sto se meni cesto desava). Apsolutno ne favorizujem ni jednog operatera, samo se rukovodim nacelom da za isti iznos dobijem vise, sto je uvek bolje nego da dobijem manje
U svakom slucaju, hvala na konstruktivnim sugestijama.
1. MTS (citat): "Postpaid i Biznet pretplatnici mogu da provere svoje trenutno zaduženje, kao i da saznaju broj preostalih besplatnih minuta i SMS poruka iz svog tarifnog paketa, tako što će poslati SMS poruku STANJE na broj 797. U povratnoj poruci dobiće traženu informaciju.
Usluga je dostupna tokom 24 sata dnevno."
2. Informacija koja mi je data preko telefona: ne postoji nacin da proverite vase trenutno zaduzenje do Novembra meseca.
Dakle, stvar je cisto principijelne prirode & u skladu sa odnosom klijent-operater: ako mene neko obavesti da mogu kad god mi padne na pamet da proveravam stanje, zasto bih se ja ikad u zivotu trudio i dovijao i jurio MTS ujutro ili za vreme rucka ili za vreme saobracajnog spica ili na drzavni praznik ili boga pitaj kad da "uhvatim momenat" kad servis mozda eventualno proradi (a lepo su mi i rekli da nece raditi), ako imam pravo da dobijem tu informaciju u bilo koje doba dana ili noci?
Naravno da sam shvatio sugestiju krajnje dobronamerno. i zahvaljujem se na tome, ali zbog ovih i ovakvih losih stvari koje mts servira nekako imam poriv da pocnem da delujem pomalo prosvetiteljski, u smislu da kod onih koji jos tako ne osecaju ucvrstim osecaj da MTS ovde postoji zbog nas a ne mi zbog njih. Ako postoji ugovor izmedju 2 strane, obe strane imaju obaveze, ne samo jedna. Da li mozete da zamislite situaciju da vam stigne racun, i vi odgovorite mts-u da ovaj mesec iz odredjenih razloga ne mozete da platite, platicete za 2 meseca, a mts kaze "Svakako, nema nikakvih problema, slobodno nemojte da platite, platicete kad imate pare, a u medjuvremenu evo vam jos besplatnih minuta..". Naravno da ne. U tom slucaju, posto redovno izmirujem svoje obaveze, to isto ocekujem i od druge ugovorne strane, s punim pravom.
P.S. Nisam siguran da je celishodno jos uvek uzimati telefone uz postpaid, jer jos uvek (osim Telenora, ciji postpaid ne zelim) vezuju korisnike ugovorima na 2 godine, sto je po meni suludo, bez obzira da li se tako radi u svetu ili ne, a ne radi se, nego vam ponude i 2 godine, i 1 godinu (malo skuplja opcija), pa ko zeli sta zeli.. Btw., samo je pitanje vremena kad ce i MTS i VIP ubaciti u svoj program i postpaid opciju sa 1 godinom. Tako su mi rekli u VIP-u (a tako je i uHrvatskoj), u kom slucaju ce i MTS to morati da isprati ako misli da ne pukne. Onda vec moze da se razmislja o telefonu uz postpaid, jer je 2 godine, priznacete, ipak malo veliki vremenski period.
loki13,
Da, naravno da sam mislio na MIX i naravno da se potpuno podrazumeva to sto ti pricas. Dok pricas free, pricas free, a tarife za uspostavljanje veze sam upravo i naveo u svrhu komparacije cena izmedju 2 operatera kad isteknu free minuti. A sa VIP-om (Postpaid 150) cak i dok pricas free imas 25 besplatnih minuta vise i 25 sms-ova vise, za razliku od MTS-a (MIX 500), kod koga imas 125 minuta razgovora i 125 poruka za istu pretplatu. Dakle, poenta je da je VIP povoljniji i dok "daje" besplatne minute, a i pogotovo kad istrosis besplatne minute (sto se meni cesto desava). Apsolutno ne favorizujem ni jednog operatera, samo se rukovodim nacelom da za isti iznos dobijem vise, sto je uvek bolje nego da dobijem manje

U svakom slucaju, hvala na konstruktivnim sugestijama.
- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 159
- Pridružio se: Čet, 14. Dec 2006. 15:37
@LittlePrince
VIP ti je hrvatska firma kao sto je Telenor srpska
Inace pogledaj koliko taj isti VIP u Hr. trazi za N95:
http://www.vipnet.hr/cw/show?idc=165694 ... one=503303
odnos kn/din je 1/10 i po tome najeftinija cijena je 37.910din
VIP ti je hrvatska firma kao sto je Telenor srpska

Inace pogledaj koliko taj isti VIP u Hr. trazi za N95:
http://www.vipnet.hr/cw/show?idc=165694 ... one=503303
odnos kn/din je 1/10 i po tome najeftinija cijena je 37.910din
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Pere Ubu, sasvim je normalno da imas takav stav (isto novca-vise minuta),cak se i meni ta ponuda VIP-a svidja,ali jedino sto me koci da predjem na nju je moj 064 broj (koji svi znaju) i sam kvalitet mreze (koristio sa prepaid karticu i mogu reci da nisam bas odusevljen)....
Isto tako sma prelazak bi me kostao min 500 sms poruka kojima obavestavam o mom novom broju (mada moze biti isti kao 064,samo sa prefixom 060
)
Znaci cekamo par odluka Ratela i onda
operaterima...... 
Isto tako sma prelazak bi me kostao min 500 sms poruka kojima obavestavam o mom novom broju (mada moze biti isti kao 064,samo sa prefixom 060

Znaci cekamo par odluka Ratela i onda


D500&E71
loki13,
... odnosno 350 sms-ova, posto bi imao mogucnost koriscenja usluge Copy & Notify, sto bi ukratko znacilo da ako predjes na 060, imas 150 besplatnih poruka da obavestis ljude da si promenio broj.
Austrijanci uglavnom na sve mislili..
Inace, ne bi bilo lose da se javi neko ko nije iz BG/NS (gde mreza sigurno radi) sa svojim iskustvima sa VIP mrezom (sve i da koriste opremu MTS-a, ipak je informacija iz prve ruke validnija).
Kvalitet mreze u celoj Srbiji, kao i sto vise ugovora o roamingu sa sto vise operatera iz sto vise zemalja meni licno vrlo su bitan faktor pri opredeljivanju za ovog ili onog operatera, a moguce i drugim posetiocima sajta, tako da.. Srbijo, javi se..!
... odnosno 350 sms-ova, posto bi imao mogucnost koriscenja usluge Copy & Notify, sto bi ukratko znacilo da ako predjes na 060, imas 150 besplatnih poruka da obavestis ljude da si promenio broj.
Austrijanci uglavnom na sve mislili..

Inace, ne bi bilo lose da se javi neko ko nije iz BG/NS (gde mreza sigurno radi) sa svojim iskustvima sa VIP mrezom (sve i da koriste opremu MTS-a, ipak je informacija iz prve ruke validnija).
Kvalitet mreze u celoj Srbiji, kao i sto vise ugovora o roamingu sa sto vise operatera iz sto vise zemalja meni licno vrlo su bitan faktor pri opredeljivanju za ovog ili onog operatera, a moguce i drugim posetiocima sajta, tako da.. Srbijo, javi se..!

- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
@outsider_hr Pa nije bas tako VIP je Hravtska firma, iz samog slogana mozes zakljuciti dosta "clan mobilkom austria grupe" znaci njima pripada ali ima odredjen vid autonomije kada je u pitanju poslovanje inace nam se treci operater ne bi zvao VIP nego Mobilkom.
Posetio sam vip.hr cim su poceli da daju telefone ali sam ocekivao i da cene ostanu 1din. Bas me zacudilo ovo poskupljenje
Posetio sam vip.hr cim su poceli da daju telefone ali sam ocekivao i da cene ostanu 1din. Bas me zacudilo ovo poskupljenje

-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
E bas ti je argumentLittlePrince napisao: inace nam se treci operater ne bi zvao VIP nego Mobilkom.

Vip mobile d.o.o. je (pazi sad) SRPSKA firma sa sedistem u Beogradu (tj Novom Beogradu) i uredno registrova na u registu privrednih subjekata R. Srbije e sad sto je u vlasnistvu Austijske kompanije to je druga stvar...... nigde nema pomena Hrvatske firme koja je doduse istini za volju takodje u vlasnistvu istog subjekta koji se inace zove sasvim precizno "MOBILKOM CEE BETEILIGUNGSVERWALTUNG GMBH" i registrovan je u Becu.
Sve lako proverljivo u pomenutom Privrednom Registru

-
- Redovni učesnik
- Postovi: 159
- Pridružio se: Čet, 14. Dec 2006. 15:37
@ skeptichni chicha & LittlePrince
Da, nisam htio upasti u dugu raspravu oko toga, ali ja i dalje smatram da su u Srbiji uzeli ime (a pod timi i logo i marketing) kao i Hr. VIP da ustede pare. U Hr. su prije par godina totalno redizajnirali taj izgled i platili masnu lovu za to (par miliona eura). Po tvojoj logici LittlePrince je cudno da je Mobilkom kad je startao kao mobil.operater u Hr. uzeo ime VIP a ne Mobilkom.
Da, nisam htio upasti u dugu raspravu oko toga, ali ja i dalje smatram da su u Srbiji uzeli ime (a pod timi i logo i marketing) kao i Hr. VIP da ustede pare. U Hr. su prije par godina totalno redizajnirali taj izgled i platili masnu lovu za to (par miliona eura). Po tvojoj logici LittlePrince je cudno da je Mobilkom kad je startao kao mobil.operater u Hr. uzeo ime VIP a ne Mobilkom.
outsider_hr, skeptichni chicha, LittlePrince,
Da ne duzimo sa ovim trivijalnostima, ako se slazete, s obzirom da se razumem malo u materiju, i posto ste tehnicki svi pomalo u pravu:
VIP mobile d.o.o. jeste clan Mobilkom Austria Group, u smislu da je on (posredno ili neposredno) osnivac koji kontrolise sva zavisna preduzeca koja se javljaju kao operateri u okruzenju (SRB, HR, SLO...), i s te strane oni koji tvrde da su nas i hrvatski VIP austrijske firme su donekle u pravu, ali posto se sa aspekta srpskog (kao i hrvatskog) pozitivnog zakonodavstva privredna drustva sa sedistem u maticnoj drzavi smatraju za domaca pravna lica, VIP srpski i VIP hrvatski jesu srpsko i hrvatsko preduzece, i s te strane oni koji to tvrde takodje su delimicno u pravu. Naravno, pitanje procenta (ne)samostalnosti u donosenju odredjenih odluka je najverovatnije i u svakom slucaju regulisano iz austrijske centrale, tako da neke poteze koje povlaci nas ili hrvatski VIP, tipa nove prepaid/postpaid akcije, modeli telefona, uslovi sklapanja ugovora.. donose ili filijale u SRB/HR, ili im se manje-vise diktiraju iz AT, sto za nas kao krajnje korisnike i nije preterano bitno, koliko je bitno da budu "povoljni", a da li ce da budu (ne)povoljni jer je tako diktirao Beograd, Bec ili Jupiter, potpuno je svejedno.
Elem, s obzirom da sam bio "ljut" na MTS zbog navedenog u ranijim postovima, ne mogu a da s vama ne podelim najnoviji gaf od preksinoc: posaljem poruku na 797 da probam da li im je konacno proradio servis, i za divno cudo stigne mi stanje, u kome izmedju ostalog dobijem informaciju da imam jos 93 neiskoriscene/besplatne poruke. OK, sutradan ponovo u isto vreme posaljem poruku, i opet mi stigne izvestaj da imam 41 neiskoriscenu poruku. Sto samo po sebi ne bi bilo cudno da ja u medjuvremenu nisam (slovima i brojevima) poslao 3 (tri) poruke!!! Naravno, sacuvao sam oba izvestaja, postoji listing, i imam nameru da odem u korisnicki servis da mi se detaljno objasni kakva je to tragikomicna matematika, i gde je nestalo mojih 50-ak poruka preko noci? Mozda eventualno mesecarim, pri cemu imam i obicaj da besomucno saljem poruke ko zna kome i ko zna gde... Uzas. Ne sumnjam da ce se iz petnih zila truditi da mi objasne kako je neko tu negde pogresio (citaj: ja), ali posto imam dokaze, necu uopste da odustanem bez borbe. U krajnjem slucaju, zelim da ih vidim kako menjaju boju lica od svetlo do jarko crvene, a onda da im poklonim tih 50 poruka i raskinem ugovor..
Pozdrav.
Da ne duzimo sa ovim trivijalnostima, ako se slazete, s obzirom da se razumem malo u materiju, i posto ste tehnicki svi pomalo u pravu:
VIP mobile d.o.o. jeste clan Mobilkom Austria Group, u smislu da je on (posredno ili neposredno) osnivac koji kontrolise sva zavisna preduzeca koja se javljaju kao operateri u okruzenju (SRB, HR, SLO...), i s te strane oni koji tvrde da su nas i hrvatski VIP austrijske firme su donekle u pravu, ali posto se sa aspekta srpskog (kao i hrvatskog) pozitivnog zakonodavstva privredna drustva sa sedistem u maticnoj drzavi smatraju za domaca pravna lica, VIP srpski i VIP hrvatski jesu srpsko i hrvatsko preduzece, i s te strane oni koji to tvrde takodje su delimicno u pravu. Naravno, pitanje procenta (ne)samostalnosti u donosenju odredjenih odluka je najverovatnije i u svakom slucaju regulisano iz austrijske centrale, tako da neke poteze koje povlaci nas ili hrvatski VIP, tipa nove prepaid/postpaid akcije, modeli telefona, uslovi sklapanja ugovora.. donose ili filijale u SRB/HR, ili im se manje-vise diktiraju iz AT, sto za nas kao krajnje korisnike i nije preterano bitno, koliko je bitno da budu "povoljni", a da li ce da budu (ne)povoljni jer je tako diktirao Beograd, Bec ili Jupiter, potpuno je svejedno.
Elem, s obzirom da sam bio "ljut" na MTS zbog navedenog u ranijim postovima, ne mogu a da s vama ne podelim najnoviji gaf od preksinoc: posaljem poruku na 797 da probam da li im je konacno proradio servis, i za divno cudo stigne mi stanje, u kome izmedju ostalog dobijem informaciju da imam jos 93 neiskoriscene/besplatne poruke. OK, sutradan ponovo u isto vreme posaljem poruku, i opet mi stigne izvestaj da imam 41 neiskoriscenu poruku. Sto samo po sebi ne bi bilo cudno da ja u medjuvremenu nisam (slovima i brojevima) poslao 3 (tri) poruke!!! Naravno, sacuvao sam oba izvestaja, postoji listing, i imam nameru da odem u korisnicki servis da mi se detaljno objasni kakva je to tragikomicna matematika, i gde je nestalo mojih 50-ak poruka preko noci? Mozda eventualno mesecarim, pri cemu imam i obicaj da besomucno saljem poruke ko zna kome i ko zna gde... Uzas. Ne sumnjam da ce se iz petnih zila truditi da mi objasne kako je neko tu negde pogresio (citaj: ja), ali posto imam dokaze, necu uopste da odustanem bez borbe. U krajnjem slucaju, zelim da ih vidim kako menjaju boju lica od svetlo do jarko crvene, a onda da im poklonim tih 50 poruka i raskinem ugovor..

Pozdrav.
- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
Pre svega u potpunosti se slazem sa vama konkretno sto se tice provere stanja.Prema saznanjima koja trenutno imam od prijatelja koji rade u mts-u,trenutno su ogromni radovi na sistemu, tako da se radi na poboljsanju kvaliteta usluga i provere stanja.Sto se signala tice budimo realni ni VIP i Telenor nemaju toliku pokrivenost kao mts a ni toliko korisnika koliko ima mts.
Kako su najavljivali dolazak stranih operatera mislio sam da ce promene biti daleko vece.
Telenor je sredio poslovnice,wap portal,ima dobru ponudu aparata,ali nisu svi telefoni za 1 din. kao sto su svi pricali da ce biti.Sto se VIP-a tice oni su tek u ekspanziji mada trziste je prezasiceno pa je pitanje kako ce oni poslovati.
U svakom slucaju bolje je nego sto je bilo
POZZ
Kako su najavljivali dolazak stranih operatera mislio sam da ce promene biti daleko vece.
Telenor je sredio poslovnice,wap portal,ima dobru ponudu aparata,ali nisu svi telefoni za 1 din. kao sto su svi pricali da ce biti.Sto se VIP-a tice oni su tek u ekspanziji mada trziste je prezasiceno pa je pitanje kako ce oni poslovati.
U svakom slucaju bolje je nego sto je bilo
POZZ
6500 slide