Neljubazni operater iz m:ts a

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Stoned Ryder napisao: Mislio sam da je naslov teme "Neljubazni OPERATER iz MTS-a". Koliko mi je poznato, operateri rade i u CC-u, a CC je deo korisničkog servisa.
Jes ti to samo pravis ili....
Mislim da je sasvim jasno iz cele poruke da se ista kao i citirana odnosi na konkretan slucaj vezan za poslovnicu a ne CC.....

Sto se listinga tice pa postoje i drugi nacini kontrole zloupotrebe a ne samo sluzbena sifra, mislim ima toliko programa za monitoring onoga sto zaposleni rade da cisto sumnjam da se to ne koristi u svakom CC-u na ovoj planeti......

deana, pa lepo sto su se u Lutriji potrudili da ne moras da dolazis do Beograda vec to mozes da zavrsis i u NS (ja znam samo za BG i tu su svi isli u Uskocku 4 gde je sedise Lutrije)...

Daddy Yankee
Banned
Postovi: 836
Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13

Post od Daddy Yankee »

Evo šta se meni desilo: cjene prema m:telu RS (+38765, i odnedavno +38766) su iste ko prema 063/061 u srbiji. ja zovem +38766 i naplati mi kao međunarodni poziv.

Zovem ja call centar i poslije 15 minuta mi se javlja operaterKA. ja pitam
JA: zašto je meni poziv ka m:tel mreži naplaćen ko međunarodni
ONA: koji broj
JA: +38766-276-xxx
ONA: ali m:tel je +38765
JA: uveli su novi pozivni (svak neretardiran bi ovo shvatio al ona nije!!!)
ONA: momenat........... (poslije 10 minuta): mi imamo ugovor samo sa +38765 (!!!)
JA: kako možete imati ugovor sa +38765 kad je to jedan isti operater kome je falilo brojeva pa dodao novi pozivni? isto kao mt:s 064 i 065
ONA: (povišenim tonom) pozivi prema +38765 se naplaćuju kao pozivi u nacionalnom saobraćaju a prema 38766 kao međunarodni pozivi.

i prekinu mi vezu!!!


toliko o ljubaznosti

djape48
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 185
Pridružio se: Uto, 05. Jun 2007. 13:19

Post od djape48 »

Ako imas zalbe na racun to se radi u poslovnici. Devojka ti je procila to sto pise kod nje i povisila je ton da bi je bolje razumeo, a vezu prekinula da bi oslobodila vezu za sledeceg korisnika...
w810 + 8GB

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Jeste samo je to bezobrazluk. S obzirom da imaju obavezu da se predstave prilikom javljanja, ja uvek zapamtim ko mi se javio, i cik da vidim da budu neljubazni, sledeci korak je podnosenje prijave. Pa da vidimo malo. Necu vishe da trpim bahatost ovoga naroda. Ako ja mogu prema svima da budelm uljudan i kulturan, mogu i drugi prema meni, ne trazim nista vishe za sebe, osim onoga sto dajem i drugima.
Pazi majku mu, oni imaju prava da budu nervozni i sve, a ja kad mi dodje pacijent moram da sam smiren i sve, ili ce da me prijavi, a onda pogadjajte ko je u pravu. Pa netje da moze.
Uhhh, ala sam sada izlio zuc.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

miodrage, potpuno nebitna informacija ime operatera, naime ti kada podnosiš žalbu u poslovnici bitne stvari su broj sa koga si TI pozivao i tačno vreme a oni onda preslušaju snimak i jako lako nađu dotičnog operatera po šifri.
Apsolutno se slažem da za svaku neljubaznost treba uložiti žalbu ali to se, naravno, ne radi tako što se dereš "DAJ MI TVOJE IME/TVOG ŠEFA" već pismeno u poslovnici ili faksom ili mailom........
E sada problem nastaje uglavnom u tome što razgovori obično nisu uljudni kako bi to obično oni koji pozivaju CC želeli da ostali veruju pa onda žalbe ne prolaze tj operater obično bude u pravu kada prekine vezu :roll:

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

A ne skeptichni chicha, ja to ne radim tako. Vrlo retko su ljudi u poziciji da se svadjaju sa mnom. Nemam ja potrebu da vichem, da trazim ime sefa i slicno, jos manje sam voljan da pishem mailove i gluposti. Ako smatram da imam problem, dosadasnja praksa me je naucila da cu ga najjednostavnije i najbrze resiti ako sve sredim licno. Do sada problema nije bilo, nadam se da nece ni biti. Ali, ljudi, stav je jako bitan. Imajte to uvek na umu. I naravno, kulturan ton pri obracanju, kao i birane rechi... lepa rech gvozdena vrata otvara. Znachi morate imati jasan stav, autoritativan, da ste sigurni u sebe, samouvereni i nepokolebljivi, a sa druge strane da delujete pitomo, i da budete kulturni. vishe se muva nahvata na med nego na lepak.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

miodrage napisao:A ne skeptichni chicha, ja to ne radim tako.
Pa to nisam ni rekao ali i dalje stoji da velika većina to radi na upravo taj način i posle se oseća prilično frustrirano kada time ništa ne postigne sem da sebi malo digne pritisak :roll:

LittlePrince
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1356
Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
:: Xiaomi Redmi Note 5
Lokacija: Topola
Kontakt:

Post od LittlePrince »

Ne znam dal je za ovu temu posto operateri nisu bili drski al jutros moj cale otisao da uplati kredit i ne moze na njegov broj. Pozvao je odmah korisnicki servis i rekli mu da ce resiti njegov problem. E sad on bio nestrpljiv i probao u podne opet da uplati i nece, pozove korisnicki servis i operater (zensko) mu kaze kako je zvao jutros i da nema potrebe da zivka konstantno jer ce njegov problem biti resen danas eventualno za 2-3 dana.
E kako onda da ih ne oteras u k***c imam osecaj da je zaboravila da mu kaze da je moguce da ce mozda problem resiti tek po novoj godini :lol:

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

LittlePrince napisao:...
E kako onda da ih ne oteras u k***c ....
A što bi to radio :?
Pa nisu operateri ti koji rešavaju probleme, a naročito ne takav :roll: Jedino što na taj način možes da postigneš je da te operater upamti kao dr****ju pa kad mu se opet javiš da te otkači (koliko će to da bude na finjaka zavisi od iskustva operatera) a velika je verovatnoća da ćeš ponovo naleteti na istog/u, naime sistem je tako uradjen da ako je slobodon operater sa kojim si yadnji put razgovarao ponovo ćeš dobiti vezu sa njim.....

Ako već imaš žalbu zna se poslovnica ili faks (ili mail u krajnjoj nuždi) ali se onda žališ na funkcionisanje mreže i firme u celini a ne na CC i operatere.

Naravno ovo je nešto što naš narod jako retko praktikuje a trebao bi to da se radi znatno ćešće. Medjutim svi su brzi da nekoga oteraju u k***c pitam se šta bi na toliko pominjanje muškog poolnog organa rekao Frojd možda bi se umesto o mami raspitivao o tati :lol: :lol:

LittlePrince
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1356
Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
:: Xiaomi Redmi Note 5
Lokacija: Topola
Kontakt:

Post od LittlePrince »

Bas sam zezao caleta taj dan, i konacno nagovorio da predje kod drugog provajdera i ko je pominjao muski polni organ ja sam mislio na kупус :wink:

Odgovori