CG: m:tel - za godinu dana četvrtina tržišta CG!

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Novogodišnje iznenadjenje - telefon Samsung E 250
Podgorica, 20. decembar, 2007. – Prateći potrebe savremenog tržišta i svojih korisnika m:tel u petak 21. decembra počinje novogodišnju promotivnu prodaju telefona Samsung E250. Građani, koji u prethodnim akcijama nijesu kupili telefon, mogu uz prepaid paket, koji sadrži prepaid karticu od 4 eura kredita, kupiti Samsung E250 za svega 24 eura.

Kupovinom ovog paketa i aktiviranjem kartice do 31. decembra 2007.godine korisnik se automatski kvalifikuje za nagradnu igru „Za medalju“ i dobija bonus u narednih 6 mjeseci po 100 besplatnih minuta u m:tel mreži.

Samusng E250 je model telefona težak 80 grama, oblik kućišta je slajder, posjeduje kameru i FM radio prijemnik, bežičnu bluetooth komunikaciju, omogućava prenos podataka preko GPRS-a i EDGE-a, kao i SMS, EMS i MMS tehnolgije.

Aktuelna nagradna igra, u kojoj svi kupci ovog telefona učestvuju, u prvom – novogodišnjem kolu donosi extra nagrade: 3 glisera, 3 bombardiera i 2 aranžmana za odlazak na Olimpijske igre u Peking. U narednih pet mjeseci biće izvučena po dva nagradna aranžmana za odlazak na Olimpijadu u Peking, jer će upravo tamo igrati za medalju favoriti m:tel-a -Vaterpolo reprezentacija Crne Gore, čiji je m:tel sponzor.

Nagradna igra donosi poklon svim učesnicima: za prepaid korisnike po 100 minuta besplatnog razgovora u okviru mreže u narednih 6 mjeseci, a za postpaid korisnike besplatan GPRS i MMS u visini pretplate za tarifni paket korisnika takođe u narednih 6 mjeseci.

Izvlačenje nagrada će se obavljati u direktnom prenosu na televiziji PINK M svakog desetog u mjesecu. Rezultati izvlačenja nagrada biće objavljeni na internet sajtu www.mtel-cg.com, dan nakon izvlačenja nagrada.

http://www.mtel-cg.com/cn.php?act=s&s=142&t=1

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Ispascu mozda glup i neinformisan, otici cu u debeli off jer moje pitanje nema veze sa temom, ali sta je bombardier?
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Daddy Yankee
Banned
Postovi: 836
Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13

Post od Daddy Yankee »

Možda ovo :unsure:


Slika

ceki
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 94
Pridružio se: Pon, 04. Sep 2006. 10:18
Lokacija: INDJIJA

Post od ceki »

da sam juce umro, umro bih glup...

zar se ovo ne zove quad-bike ili tako nekako ??? ili je to crnogorska rec za to ???

sorry za off :D

Spyker
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1699
Pridružio se: Sre, 28. Sep 2005. 11:38
Lokacija: Sabac
Kontakt:

Post od Spyker »

Ja sam pre dva dana video skuter za vodu isto se tako zove, i mnogo mocno izgleda, mislim da je pre to u pitanju....
iPhone + CX300

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

miodrage napisao: ali sta je bombardier?
Bombardier je kompanija koja se bavi proizvodnjom raznih prevoznih sredstava (i još koječega pravi pravcati ACME za ljubitelje Pere Kojota) izmedju ostalog quadbike-ova, skutera za vodu i glisera, motornih sanki itd itd. Između ostalog vlasnici su i poznatih brendova (tj nekada firmi) CANADAIR (čuveni protiv požarni avioni) LEARJET (još čuveniji poslovni avioni). SKI-DOO, SEA-DOO, EVINRUDE, JOHNSON, ROTAX itd itd....
Kompanija je inače Kanadska i to iz Montreala

[/offtopic] ;)

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Predsjednik Odbora direktora Crnogorskog Telekoma Danijel Sas:

U Crnoj Gori najdinamičnije

- Tržište telekomunikacija je u Crnoj Gori najdinamičnije. Godina koje je za nama za Crnogorski Telekom je bila značajna zbog više aspekata. To je godina poslije uspješno završenog rebrendiga, gdje smo i imenom postali dio velike Dojče Telekom Grupe. Nazvao bih ovo vrijeme vremenom izazova, vremenom poslovanja u promijenjenim uslovima, u uslovima liberalizacije tržišta, nadolazeće konkurencije – kazao je Predsjednik Odbora direktora Crnogorskog Telekoma Danijel Sas u razgovoru za Republiku.
- Pokazalo se da je i u trenucima kada se tržište mijenja, sama kompanija reagovala na najbolji način, sa ciljem i jasnim opredjeljenjem da budemo najbolja uslužna kompanija u Crnoj Gori koja je u svakom trenutku spremna da odgovori zahtjevima tržišta i naših korisnika – rekao je Sas.
Crnogorski Telekom, po njegovim riječima, ima posebnu ulogu na telekomunikacionom tržištu, jer pruža sveobuhvatnu uslugu. T-Mobile pruža usluge mobilne telefonije, a T-Com fiksne telefonije, Interneta, a od novembra 2007 IPTV uslugu.
- Cilj nam je da budemo pravi partner i crnogorskim građanima i crnogorskoj privredi kroz superiorne usluge i servise – istakao je on.
Protekla godina je na najbolji način potvrdila koliko su visoki standardi poslovanja i kvalitet usluga postali zaštitni znak Kompanije, koliko je unaprijeđeno poslovanje, ojačala konkurentnost, koliko je ubrzan razvoj što se na najbolji način vidi kroz to da su vrhunske tehnologije koje zadovoljavaju potrebe svih korisnika Deutsche Telekoma širom svijeta, dostupne i crnogorskim građanima.
- Mnogi su događaji koji su obilježili proteklu godinu. Od početka primjene 3G tehnologije, prvog puštanja u rad 3G servisa u Crnoj Gori od strane T-Mobilea, dolazak trećeg operatera u mobilnoj telefoniji, i na kraju, hronološki, početak IP televizije, već svima znanog Extra TV-a – rekao je Sas.
On smatra da je Extra TV i po ulaganjima i po značaju, najvažniji događaj u 2007. godini, kada se priča o razvoju telekomunikacija. U pitanju je i za razvijene ekonomije, tehnologija posljednje generacije i u hardverskom i u softverskom smislu.
- Sa Extra TV-om je ova vrhunska tehnologija, samo godinu nakon Dojče Telekoma i Mađar Telekoma, na raspolaganju i crnogorskim građanima. U pitanju je, prije svega, inovativni servis, uz koji su crnogorski građani dobili mogućnost, prije mnogih drugih, da uživaju u gotovo neslućenim mogućnostima savremene komunikacije – kaže Sas, dodajući da se radi o tehnološki najsavremenijem sistemu za distribuciju digitalnih video i multimedijalnih sadržaja, koji predstavlja posljednju generaciju zasnovanu na IP (Internet Protokol) tehnologiji .
Sas najavljuje niz novih sadržaja i usluga putem IT platforme, pa će gledanje televizijskih kanala biti tek jedan od niza servisa dostupnih preko daljinskog upravljača.
- Extra TV je upravo zbog toga nazvan servisom velikih očekivanja i novih mogućnosti i samo je pitanje dana kada ćemo preko tv aparata iz dnevne sobe primati e-mail, čatovati, ili, recimo, pristupati multimedijalnim sadržajima na računaru i slično. Rekao bih da je pred nama ogroman broj interaktivnih i multimedijalnih opcija koje nam možda danas djeluju gotovo nemoguće – rekao je Sas.
I naredna godina je puna izazova za obje kompanije - za T-Mobikle i za T-Com.
- Korisnici od nas s pravom očekuju najbolje, i naš cilj je da i oni i naši zaposleni i akcionari budu zadovoljni radom i rezultatima svoje kompanije. Treba održati ovako visok nivo povjerenja između nas i korisnika. Mi smo jedina telekomunikaciona kompanija koja za vlasnike ima i crnogorske građane, tako da imamo i posebnu odgovornost zbog toga – istakao je Sas.
On nije htio govoriti o konkretnim akcijama za korisnike mobilne telefonije koje se spremaju za korisnike, upravo zbog efekta iznenađenja, ali i konkurentskih firmi.
- T-Mobile radi u uslovima jake konkurencije, tako da će čitaoci razumjeti zbog čega u ovom odgovoru ne možemo konkretno reći što ćemo sve raditi, ali su ciljevi jasni: I dalje biti postpejd lider u Crnoj Gori, biti lider u inovativnim uslugama i servisima – kao sto smo bili prvi koji smo ponudili 3G servis i biti prvi izbor crnogorskih građana kad je mobilna telefonija u pitanju – rekao je Sas.
Kad je o T-Comu riječ, Sas kaže da će naredna godina biti obilježena ekspanzijom broudbenda, gdje će kroz Extra TV i ADSL zadovoljiti potrebe crnogorskih građana i privrede.
- Korisnike T-Coma očekuje zaista uzbudljiva godina kad je riječ o još većim mogućnostima koje ćemo ponuditi kroz naše servise – rekao je Sas.
T-Com je dominantan tržišni učesnik u Crnoj Gori kad su fiksna telefonija i internet u pitanju, jer se novi provajderi tih usluga još nijesu u značajnijoj mjeri nametnuli korisnicima tih usluga. Sas smatra da veličina kompanije i spektar usluga čini da je Telekom nezaobilazan partner svima koji ozbiljno planiraju da se služe fiksnom telefonijom i širokopojasnim internetom.
- Sveobuhvatnost servisa, gdje i privatni i biznis korisnici mogu naći sve na jednom mjestu i to podržano najsavremenijom tehnologijom, čini T-Com posebnim u odnosu na sve druge. Još kada se ima u vidu da je, za razliku od nekih ranijih vremena, korisnik u centru pažnje, to još više dolazi do izražaja – istakao je on.
U upravi Telekoma su zadovoljni i postignutim rezultatima na polju mobilne telefonije.
- Kad bi samo vratili film unazad i vidjeli koje sve novitete T-Mobile ponudio u Crnoj Gori, malo bi nam bio cijeli ovakav tekst samo da ih nabrojimo. Korisnici to cijene i zbog toga je, možda, poseban odnos povjerenja i zajedništva, bliskosti koje imamo sa njima naša najveća prednost u odnosu na sve druge. Svakako, tu je i pripadnost T-Mobile Internationala porodici, koja obavezuje na primjenu najvećih standarda – rekao je Sas.

Konkurencija je izazov
Sas je podsjetio da je konkurencija najbolja stvar koja se dešava na bilo kom tržištu, pa tako i na tržištu mobilne telefonije. - Upravo pojavom T-Mobilea (tada pod dugim imenom) i počela je konkurencija u mobilnoj telefoniji u Crnoj Gori. Konkurencija je za nas izazov i mi najbolje poslujemo upravo u uslovima jake konkurencije. To je pokazao i ovaj period, kada i pored dolaska trećeg operatera postižemo čak i sve bolje rezultate – rekao je Sas, dodajući da je oštra utakmica tri operatora uticala da svi zaposleni u Crnogorskom Telekomu daju najbolje od sebe. On očekuje i u narednom periodu ubrzavanje te utakcime, ističući da, uprkos tome, sa konkurentskim firmama imaju fer saradnju i komunikaciju.
Crna Gora atraktivna za biznis
- Crna Gora sve više postaje atraktivna biznis destinacija, o čemu svjedoči konstantan rast direktnih stranih investicija. Zahvaljujući ekonomskim i političkim reformama stvorena je i pozitivna makroekonomska klima koja je doprinijela ubrzanom razvoju biznisa i samim tim i sektora elekomunikacija – smatra predsjednik Odbora direktora Crnogorskog Telekoma Danijel Sas. On je podsjetio da su se desile i značajne promjene u regulativi, što je dovelo i do konkurentnijeg tržišta. - Najvažnije je ipak da su uslovi fer i isti za sve učesnike – rekao je Sas.




direktor mobilnog operatora Promonte-a Kare Gustad

Godina 2007. bila je izvrsna godina za telekomunikacije u Crnoj Gori sa povećanom liberalizacijom i dodjelom nekoliko novih licenci.

“Naravno, na tržištu je najvidljivije uvođenje 3G tehnologije i trećeg mobilnog operatera. Dodjela nekoliko licenci za međunarodni saobraćaj takođa predstavlja veoma važnu prekretnicu koja će vremenom dovesti do boljeg i jeftinijeg međunarodnog saobraćaja. Takođe treba pomenuti dodjelu Wimax licenci”, nabrojao je izvršni direktor najvećeg mobilnog operatora Promonte-a Kare Gustad za Republiku događaje na telekomunikacionom tržištu Crne Gore koji su obilježili proteklu godinu.

Promonte, prvi mobilni operator čiji signal 069 je pušten još 1996. godine, je i najveći.

Prema podacima Agencije za telekomunikacije i poštansku djelatnost, od ukupnog broja korisnika mobilne telefonije, Promonte-u pripada 43,74 odsto.

Iz kompanije je najavljeno da će, pored usluga mobilne telefonije, uskoro tržištu ponuditi širok spektar servisa zasnovanih na širokopojasnom Internetu.

“Promonte ima jasnu ambiciju da ostane vodeći mobilni operater u Crnoj Gori. Izazov predstavlja da dokažemo da ćemo takođe biti vodeći širokopojasni provajder u zemlji putem upotrebe mobilnih alternativa za pristup internetu i drugim širokopojasnim servisima”, kazao je Gustad.

“Imamo jasnu ambiciju da budemo i tržišni lider i lider u tehnologiji. U praksi ovo takođe znači da ćemo biti provajder sa najboljom korisničkom orijentacijom i uvoditi inovacije”, dodao je on.

Izvršni direktor Promonte-a Kare Gustad ističe da predstavnici kompanije imaju profesionalan odnos sa dvije konkurentske firme, sa kojima grade odnose od zajedničkog interesa, a sve u funkciji razvoja mobilnog sektora.

“Konkurencija normalno vodi dinamičnijem i inovativnijem tržištu sa više beneficija za klijente. Ono što se uobičajeno dešava je pretjerano fokusiranje na cijene ili tarife i druga ponude vezane za cijene. Upravo je to slučaj u Crnoj Gori sa svim operaterima. Pa ipak, Promonte nema nikakvih ambicija da bude lider sa cijenama s obzirom da mnogo pažnje poklanjamo opsluživanju klijenata zanosvano na mnogo širem konceptu vrijednost za novac”, rekao je Gustad.






direktor M:tela Zlatko Trhulj


Treći provajder mobilne telefonije u Croj Gori pojavio se u ljeto 2007. godine.

Nakon niza spekulacija o ulasku britanskog giganta Vodafone, švedskog Tele2 i drugih, pojavio se M:tel, kao konzorcijum Telekoma Srbija i holandske firme Ogalar, u vlasništvu poznatog srpskog milionera Miroslava Miškovića.

“Siguran sam da ćete se složiti da je dolazak M:tela na tržište Crne Gore definitivno događaj koji je obilježio crnogorske telekomunikacije 2007. godine, jer je na polju mobilne telefonije došlo do još oštrije konkurencije, a na polju fiksne telefonije po prvi put je uvedena konkurencija”, rekao je u intervjuu Republici direktor M:tela Zlatko Trhulj.

M:tel, čija mreža nosi prefiks 068, od samog početka ponudio je usluge na bazi tehnologije treće generacije 3G mobilne telefonije i za postpaid i za prepaid korisnike.

“U tom dijelu usluga smo i lideri na tržistu, imamo najveći broj 3G baznih stanica, te možemo slobodno reći da je kvalitet našeg signala za video poziv i super-brzi internet ispred konkurencije”, rekao je Trhulj.

Prema posljednjim podacima Agencije za telekomunikacije i poštansku djelatnost, na kraju novembra prošle godine M:tel je imao 22,66 odsto udjela na tržištu, što je značajno više od planiranih 15.

Trhulj kaže da je pozicija najmlađeg operatora nametnula imperativ da pokažu spremnost na saradnju i bliskiji odnos s korisnikom.

Do sada su otvorili 14 poslovnica u 13 crnogorskih gradova, čime su približili sve servise korisnicima.

“Određene lokacije za bazne stanice čak zajednički koristimo da bi smanjili troškove. Konkurencija je uvijek dobrodošla i nema dobrog tržišta i tržišne ekonomije bez stvarne i oštre konkurencije”, smatra Trhulj.

On je ocijenio da su tržišni uslovi u Crnoj Gori veoma dobri.

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Boljević: Lobi ne da monopol
Podgorica - Savjetnik za telekomunikacije Centra za zaštitu potrošača (CEZAP) Predrag Boljević kazao je da predstavnici telekomunikacijskog lobija prave pritisak na Ministarstvo saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija kako bi zakon o elektronskim komunikacijama pretrpio velike izmjene i izgubio smisao.
-Prema mojim informacijama zakonu koji je pripremilo resorno ministarstvo, a u kojem je niz novina u segmentu korisničkih prava, među kojima i prenosivost broja, ne piše se dobro. Na Ministarstvo se vrši ogroman pritisak, jer im je samo Sekreterijat za zakonodavstvo napisao 14 stranica primjedbi. Frapantno je da Sekretarijat sada ima toliko primjedbi, iako je dokument napisan strogo po evropskim direktivama. Smatramo da su primjedbe na tekst zakona samo pečatirane u tom Sekretarijatu, odnosno da su autori pozicionirani u kompanijama koje se bave telekomunikacijama - kazao je Boljević.

On smatra da je telekomunikaciono tržište u Crnoj Gori nesređeno, odnosno da je "u ogromnom raskoraku između propisa i činjenja". On kaže da iako postoje zakonski akti koji mogu da regulišu takvo stanje, to ne dozvoljavaju propusti iz privatizacije državnog Telekoma kada nije prodata samo ta kompanija nego i tržište.
- Sve monopolske poluge tržišta koje čini 15 odsto bruto - domaćeg proizvoda prepustili smo Vladi Njemačke koja je stvarni vlasnik Crnogorskog telekoma, i Vladi Mađarske koja kroz posjedovanje zlatne akcije utiče na kapitalne investicije i na crnogorskom tržištu. Nad našim telekomunikacionim tržištem potpune ingerencije imaju vlade Njemačke i Norveške, koja je vlasnik Promontea. Crnogorska vlada može samo da sjedi i plače zajedno sa nama - ocijenio je Boljević u razgovoru "Vijestima".
Boljević upozorava da T-Com pod hitno treba da prestane da upisuje lokalnu TT infrastruktru kao svoje vlasništvo, jer po Ustavu ni prije nije mogla biti Telekomova, s obzirom da se radi o ograničenom prirodnom resursu.
Bez obzira što građani Crne Gore od prošle godine imaju i trećeg operatera u mobilnoj telefoniji, cijene usluga ne padaju. Boljević smatra da bi do obaranja cijena došlo kroz sprovođenje niza rješenja iz predloga novog zakona o elektronskim komunikacijama i kad bi zaživio pravilnik o izboru i predizboru operatera.
- Telekomunikacione usluge su dio potrošačke korpe i direktno utiču na rast inflacije. Da je u Crnoj Gori došlo do prave konkurencije imali bismo pad cijena, odnosno pad inflacije. Nažalost nesnalaženjem Agencije za telekomunikacije, koja je odobrila nezapamćene cijena za interkonekciju, uspješno je odbranjen monopol i zaustavljeno obaranje cijena - ukazao je Boljević.
On kaže da je velika prednost što su u Crnoj Gori tri operatera, ali činjenica da imamo 60 odsto više telefona nego stanovnika nije mjerilo rasta standarda. To je, smatra Boljević, pokazatelj snalažljivosti potrošača koji "pokušava opstati u situaciji kada ga tretiraju ne kao sudionika već kao robu na tržištu".
- U junu prošle godine, Agencija za telekomunikacije je donijela pravilnik o izboru i predizboru operatera, a da je počeo da se primjenjuje od januara, kako je planirano, građani bi mogli imati po jedan telefon sa kojim bi mogli birati mrežu koja im u tom trenutku najviše odgovara, a ne po dva, tri telefona. Do kraja godine trebalo je da operateri potpišu međusobne ugovore, ali osim M:tel-a, ostali operateri se nijesu potrudili da taj pravilnik zaživi. T-Mobile čak, prema mojim nezvaničnim informacijama, razmišlja da pokrene sudski postupak da ga obori. To ne mogu učiniti ali mogu prolongirati početak primjene pravilnika po kojem bi svaki korisnik mogao da zadrži broj mreže koju ima i koristiti usluge drugog operatera - istakao je Boljević.

Iv.G.


POSTOJANJE DVIJU AGENCIJA JE SULUDO

Za Boljevića je suludo postojanje dviju agencija - za telekomunikacije i radio-difuziju, jer to "nema nigdje u svijetu".
- Preklapaju im se ingerencije. Mi smo jedina zemlja koja ima dva plana frekvencija. Ponašamo se kao da smo ekstremno bogati, ni da smo Arapski Emirati, a ne siromašna zemlja koja stručne i finansijske kapacitete treba da koncentriše i dobije na kvalitetu - smatra Boljević.
Kad je Telekom krenuo da uvodi Internet televiziju, podsjetio je Boljević, i Agencija za radio-difuziju se oglasila da i od nje treba odobrenje za rad.
-Sve to potrošači plaćaju, jer sve što onaj vlasnik uloži želi da mu se vrati - ukazao je on.


SKUPLJE SA KOMŠIJOM NEGO SA AMERIKOM


Boljević ocjenjuje dobrim što se pojavila konkurencija u fiksnoj telefoniji, ali lošim što se tri mjeseca čekao cjenovnik o interkonekciji između T-Coma i M:tela.
-T-Com koristi rupe u zakonu. To je rigidni monopolistički mehanizam i ako ovako nastavi ne ide nam na dobro. CEZAP apeluje na ambasadore Njemačke i Mađarske u Crnoj Gori da sagledaju ponašanje Crnogorskog telekoma na planu usklađenosti sa manirima "savjesnog privrednika". Ukazujemo im da Crnogorski telekom prvo nije dozvolio da u razumnom roku dođe do interkonekcije sa fiksnom mrežom M:tela , a kad je istekao zakonski rok dostavili su cjenovnik o interkonekciji i usluge daleko skuplje od evropskog prosjeka za fiksnu telefoniju. Ispašće da će nas više koštati razgovor sa prvim komšijom koji koristi drugu fiksnu mrežu od razgovora sa Amerikom - zamjerio je Boljević.

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

I ovako se uzimaju korisnici:


Prijatelji jedan na jedan” - IZABERITE PRIJATELJA
Podgorica, 06. april, 2008. – Kompanija m:tel od ponedjeljka, 07. aprila, svojim korisnicima nudi novi servis “Prijatelji 1 na 1”. Servis je namijenjen fizičkim licima koja koriste 068 mrežu, bilo da su prepaid ili postpaid korisnici.

Korisnik koji želi da neograničeno razgovara sa izabranim prijateljem u narednih 30 dana, to može učiniti slanjem SMS poruke „prijatelj 068 xxxxxx“ na broj 100, gdje je xxxxxx - broj telefona prijatelja. Svi koji izaberu ovaj servis imaju mogućnost da, za cijenu od 2 eura sa PDV-om, ostvaruju voice i video komunikaciju sa izabranim prijateljem - 24 časa svakog dana.

Korisnici ovog servisa mogu definisati samo jedan broj kao svog prijatelja. Odabrani prijatelj, nema mogućnost odabira nekog drugog prijatelja.

Po isteku 30 dana, međusobni pozivi između dva definisana broja ponovo se standardno tarifiraju, a korisnici po istoj proceduri (slanjem SMS „prijatelj 068 xxxxxx“na broj 100) mogu definisati novog ili potvrditi starog prijatelja.

Oba definisana korisnika servisa “Prijatelji 1 na 1” mogu da se odjave sa servisa prije isteka perioda od 30 dana, SMS-om sadržine „prijatelj odjava“na broj 100, a servis će ih obavijestiti o nastalim izmjenama. Od trenutka odjave sa servisa, korisnici imaju mogućnost da definišu novog prijatelja prema navedenoj proceduri servisa “Prijatelji 1 na 1”.

Od ulaska na tržište Crne Gore, m:tel nudi uvijek nove proizvode i usluge, jer je zadovoljstvo korisnika prioritet ove Kompanije.
http://www.mtel-cg.com/cn.php?act=s&s=182&t=1




A tu je i hallo ton
http://www.mtel-cg.com/haloton/

Malone
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 372
Pridružio se: Pon, 07. Avg 2006. 10:32

Post od Malone »

Majka mi radi trenutno u CG i uzela je neku njihovu karticu,ali ne znam koji operater,nebitno.Medjutim posto tamo ima 064 karticu bila bi time u roamingu i ako bi je ja pretplatio na omiljeni broj razgovor bi bio dosta jeftiniji.Zvao sam korisnicki i kazu da to vazi samo ako je na m-tel mrezi tj tada joj nista ne skidaju,a ako nije onda se skida 6-7 din u min njoj,a ne secam se koliko i meni.E a kako da znam da ona bude sa 064 samo na mtel?Da ukljuci manuelno biranje mreze pa da izabere samo njih?Thanks

mdenic85
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 325
Pridružio se: Sre, 30. Avg 2006. 01:16

Post od mdenic85 »

Malone napisao:Da ukljuci manuelno biranje mreze pa da izabere samo njih?Thanks

Da! Bas to!

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Na konferenciji za novinare održanoj dans kompanijia M:tel, predstavila je nove pakete usluga za korisnike 068 mreže.

PR menadžer kompanije Ana Martinović je istakla da su u M:tel-u posebno vodili računa da se zadovolje potrebe i zahtjevi svakog koriska, bez obzira na pojedinačne afinitete.

Predstavljajući četiri nova paketa, šef Službe marketinga Bojana Vukić istakla je da su u M:tel- mislili na sve svoje korisnike, kao i na one koji će to uskoro postati.

„Dakle, bilo da ste ljubitelj Interneta, ili volite da kuckate poruke, šaljete MMS-ove ili ste ipak pristalica uživanja u razgovorima sa prijateljima, u novoj ponudi ćete pronaći paket za sebe”, rekla je Vukić.

Ona je naglasila da će se ljubitelji surfovanja po Internetu, obradovati ponudom četiri GPRS paketa, po cijeni od pet, 10, 20 i 40 eura, u zavisnosti da li korisnik želi da sebi obezbijedi korišćenje 50, 300, 2048 ili čak 6144 MB.

Svi prepaid i postpaid korisnici m:tel-a mogu naručiti jedan od ponuđena četiri paketa slanjem SMS-a na broj 100, i to sljedeće sadržine: “GPRS X”, gdje X predstavlja cijenu paketa (5, 10, 20, 40). Provjera preostalih MB vrši se, takodje, slanjem SMS-a: “GPRS” na broj 100.

Uz bilo koji od GPRS paketa za koji se odluči, korisnik može istovremeno kombinovati i do tri različita paketa iz drugih grupa usluga – SMS, MMS i MINUTI.

GPRS paket se mora iskoristiti u roku od 30 dana, jer se preostali MB ne mogu koristiti nakon isteka tog perioda. Tarifiranje se vrši na 10KB.

”SMS paketi su namijenjeni obožavaocima dopisivanja i jedan od četiri ponuđena paketa će svakako odgovarati njihovom afinitetu. Cijene paketa su pet, 10, 20 i 40 eura, a uključuju 500, 1000, 2000 ili čak 4000 poruka. Naručivanje željenog paketa obavlja se slanjem SMS-a na broj 100, porukom: “SMS X”, gdje X predstavlja cijenu paketa (pet, 10, 20, 40)”, objasnili su predstavnici M:tel-a.

Moguće i provjiti preostali broj poruka, slanjem SMS-a sadržine: “SMS” na broj 100. Uz SMS paket, može se kombinovati i do tri različita paketa iz drugih grupa usluga – MMS, GPRS I MINUTI.

Ovaj paket, takođe, treba iskoristiti u roku od 30 dana jer se preostali SMS-ovi se ne mogu koristiti nakon isteka tog perioda. U m:tel-u posebno ističu da se SMS poruke mogu slati ka svim mrežama u Crnoj Gori, Srbiji i Republici Srpskoj.

Predstavljeni su i novi MMS paketipo cijeni od pet, 10, 20 i 40 eura, koji podrazumijevaju 100, 200, 400 i 800 MMS-ova, a naručuju se SMS-om na broj 100, porukom: “MMS X”, gdje X predstavlja cijenu paketa (pet, 10, 20, 40).

Provjera preostalih MMS-ova, obavlja se slanjem SMS-a: “MMS” na broj 100. Uz MMS paket se mogu kombinovati i do tri različita paketa iz drugih grupa usluga – SMS, GPRS I MINUTI.

Preostali MMS-ovi se ne mogu koristiti nakon isteka tog perioda. MMS poruke se mogu slati ka svim mrežama u Crnoj Gori, Srbiji i Republici Srpskoj.

”Kao jedinstvena usluga na tržištu Crne Gore, predstavljeni su MINUTI paketi. Ovi paketi su pravo osvježenje za ljubitelje dugih razgovora sa prijateljima, tako da jedino ova mreža za svoje korisnike nudi ovaj paket po cijeni od pet, 10, 20 i 40 eura, u zavisnosti od vrste paketa za koju se odluči korisnik, dobija 50, 110, 250 i 550 minuta. Naručuju se slanjemSMS-a na broj 100, sadržine: “MINUTI X”, gdje X predstavlja cijenu paketa (5, 10, 20, 40 eura)”, ističu u M:tel-u.

U svakom trenutku se mogu provjeriti i preostali minuti. Dovoljno je poslati SMS: “MINUTI” na broj 100. I uz MINUTI pakete, mogu se kombinovati i do tri različita paketa iz drugih grupa usluga – SMS, MMS i GPRS. Važno je istaći da se MINUTI paket mora iskoristiti u roku od 30 dana, jer se preostali MINUTI ne mogu koristiti nakon isteka tog perioda. MINUTI paket važi za pozive ka svim mrežama u Crnoj Gori.

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

m:tel - za godinu dana četvrtina tržišta CG! Ponedeljak, 21. jul 2008. 15:43


Samo godinu dana nakon što je kompanija Telekom Srbija dobila licencu kao treći operater na teritoriji Crne Gore, broj korisnika mtel-a je 300.000!

"U Crnoj Gori srpsko-holandski konzorcijum Telekom Srbija a.d. i Ogalar B.V. posluje kao Društvo za telekomunikacije m:tel. Za samo godinu dana uspeli smo da osvojimo jednu četvrtinu tržišta Crne Gore, a broj novih korisnika konstantno raste", rekla je PR kompanije m:tel Ana Martinović.

Za prvih 77 dana rada kompanija Telekom Srbija je izgradila najsavremeniju mobilnu mrežu sa opremom renomiranih svetskih proizvodjača, kao što su Ericsson i Comverse, u koju je uloženo više od 50 miliona evra.

"m:tel planira otvaranje novih poslovnica u Crnoj Gori, kao i niz atraktivnih akcija", najavila je Ana Martinović.

Prva godišnjica poslovanja proslavljena je koncertom hrvatske grupe Magazin, ispred zidina Starog grada u Budvi, a crnogorskim vaterpolistima m:tel je tom prilikom poklonio mobilne telefone visoke klase.

(MONDO)

http://www.mtsmondo.com/lifestyle/cars/ ... est=103903

gargamel4
Expert
Expert
Postovi: 2746
Pridružio se: Čet, 02. Mar 2006. 08:37
Lokacija: Beograd

Post od gargamel4 »

Izvini MB maneken, ali zaista koga ovo sve zanima? Jel neko zaista čitao kompletna ova saopštenja?
Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

Ja nisam :)

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Crna Gora: Broj korisnika mobilne telefonije u padu

Na kraju novembra 2008. godine broj korisnika mobilne telefonije u Crnoj Gori iznosio je 1.161.161 što odgovara penetraciji od 187,24 odsto.

"U odnosu na isti period 2007. godine, broj korisnika je veći za 17,04 odsto”, navodi se u mjesečnom izvještaju Agencije za telekomunikacije.

Od ovog broja je 887.612 prepaid korisnika, dok je postpaid pretplatnika 273.549.

Od 1.161.161 korisnika mobilne telefonije u Crnoj Gori, mobilni operator ProMonte je imao 451.494 korisnika, T-Mobile 403.945 korisnika i M:tel 305.722 korisnika, ili u procentima ProMonte 38,88 odsto, T-Mobile 34,79 odsto, M:tel 26,33 odsto.

Od 887.612 prepaid korisnika ProMonte je imao 337.732,T-Mobile 286.105,a M:tel 263.775. Od 273.549 postpaid pretplatnika T-Mobile je imao 117.840, ProMonte 113.762 i M:tel 41.947. Tokom novembra registrovano je ukupno 95.104.727 SMS poruke.

Od tog broja, korisnici M:tel-a su ostvarili 40.673.200, ProMonte-a 36.246.586 i T-Mobile 18.184.941 SMS poruke, odnosno u procentima M:tel 42,77 odsto, ProMonte 38,11 odsto i T-Mobile 19,12odsto.

Podsjećamo da je na kraju oktobraove godine broj korisnika mobilne telefonije u Crnoj Gori iznosio 1.268.475 što odgovaralo penetraciji od 204,54 odsto. (Economy, 18. decembar 2008.)

http://www.economy.rs/elektronsko-poslo ... -padu.html

Odgovori