MTS novosti

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori
skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

miodrage napisao: U pitanju je neka holandska mreza, cim opet nadjem link nadopunicu post.
E to je promocija!!!
Na žalost zamlja SRB sa Holandijom ne može ni u čemu da se meri pa ni u kampanjama pogotovo što HTC svoje modele lokalizuje za njihovo tržište tj ugrađuje im Holandski jezik i sve ostale lepe lokalne stvari..... nismo mi tržište koje može da se poredi ni sa jednom ozbiljnom zemljom kada postanemo ozbiljni imaćemo i ozbiljne kampanje.... Inače svojevremno sam na pitanje što nemaju više high-end telefona u ponudi dobio odgovor u stili ... dal si normalan pa znaš li koliko bi tu bilo frodulentnih korisnika.... tj onih koji bi sklopili ugovor, uvaljali telefon i nikada platili račun....

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Svemu se moze stati na kraj pa i tome. Necu da ulazim sad u polemiku sta bih i kako bih, na kraju krajeva, nije mi to ni posao, ali sve se moze kad se hoce. Doduse bilo bi potrebno menjati generalno celu drzavu, ali riba od glave smrdi, pa je odatle i treba krenuti cistiti, a ne uhvatiti za rep pa sta bude.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Eh pa ni mt:s-ov posao nije da menja državu već da zarađuje pare i to im ide od ruke :wink: sad što su neki nezadovoljni .... bože moj... uostalom ti kao pripejd korisnik ako pre nekih godinu dana nisi dobio poziv od njih sa ponudom očigledno ne spadaš u grupu jačih korisnika koje oni žele da još jače vežu za sebe... pa ti je izbor (po nemi mnogo bolji) da za suve novce kupuješ opremu koja ti se sviđa.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Ponudu sam dobio, i odbio i to glat. Razloge sam ovde nebrojeno puta izneo. Volim u svemu da imam apsolutnu kontrolu, a nad novcima i vishe od toga. Kod prepaida je to lako, a kod postpaida moze lako da te se zavuche. Konkretan primer je bio kad sam u BGD dobio basnoslovni rachun od 4000 din (2000. - cca 80 DEM), a 3 nedelje nisam bio uospte u BGD. Naravno da sam momentalno otisao po listing, i tamo sam imao dokazano crno na belo da sam ja to zaista potrosio - Internet. Posto ja jesam i tada jako mnogo bio na Internetu, nisam mogao da proverim da li je to zaista tako bilo ili ne, jer nigde nisam vodio logove od kad do kad sam bio na netu. Znachi radije cu da dam koji dinar vishe, ali da znam zasto i gde sam dao.
Slazem se da nije mt:s-ov posao da menja drzavo, nego da pravi pare, i da radi i vishe nego dobar posao, ali opet, uvodjenje novih tehnologija u telekomunikacijama jeste njihov posao.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

miodrage napisao:... ali opet, uvodjenje novih tehnologija u telekomunikacijama jeste njihov posao.
Jock, to je samo posledica tržišta i konkurencije (odnosno trebalo bi da bude).....
Sa druge strane nije da se ne uvode nove tehnologije ali izbor šta će da se uvodi se zasniva isključivo na tome šta će da donese pare ili za šta postoji tržište.....samo ovde ljudi zaboravljaju da je "tržište" u zemlji SRB bitno različito od tržišta u normalnim zemljama.... to što ovde ima ljudi sa jačim prohtevima nije previše bitno uostalom koliko nas ima koji ovde (polu)redovno čantramo o uslugama i operaterima?? To čak nije brojka koja bi impresionirala lokalnu mesaru sa 5 zaposlenih....

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

skeptichni chicha napisao: To čak nije brojka koja bi impresionirala lokalnu mesaru sa 5 zaposlenih....
Nazalost sa ovom tuznom istinom moram da se slozim u potpunosti. Ali kad bi svako od nas animirao makar po jednog druga, drugaricu, ili poznanika, a oni jos makar jednog, brzo bi se neke stvari morale menjati. Evo ja sam vec 3 coveka ubedio da se treba boriti za neke stvari. i nas cetvorica dogovorno jednom u mesec-dva zovemo Telekom, i Vip (lopove u Telenoru bojkotujemo) i pitamo kad ce da se uvede to i to, kad ce ovo, da li ima sanse za ono, i tako, pravimo strategiju...
Odgovori su naravno nebulozni, ali navikli smo vec. trebalo bi svi to da pocnemo da radimo, pa bi shvatili potrebe. Shvatili bi da ima i ljudi kojima treba jos ponesto osim minuta i poruka.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

miodrage napisao: Odgovori su naravno nebulozni, ali navikli smo vec. trebalo bi svi to da pocnemo da radimo, pa bi shvatili potrebe. Shvatili bi da ima i ljudi kojima treba jos ponesto osim minuta i poruka.
Eh pa problem je u tome što oni (a tu mislim na sva tri operatera) prate jako dobro šta se na tržištu traži šta bi ljudi koristili itd itd Pouzdano znam da kada je mt:s u pitanju vodi se i pažljiva statistika pitanja koja se postavljaju i Call Centru i u poslovnicama ali ...... ako ti zivkaš svaki čas nije isto kao kada gomila ljudi zove i pita za istu stvar.... a veruj mi imaju oni zabeleženo kad god si ih zvao sa svog telefona...

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Ja nemam obicaj da zovem, uvek posaljem e-mail sa pitanjem i cekam odgovor. Ovaj nacin mi narocito koristi kada treba da pitam nesto ljude u Telenoru jer me spasava troskova oko zvanja Call centra (nije mi problem pisivih 10 dinara ali iz principa ne dam). Prokleta glupost, naplacuju korisnicima sto im pruzaju pomoc. Verovatno misle, navikli su oni na ovo iz vremena Mobtela pa im nece smetati. :x
A da treba biti uporan i izboriti se, treba. Najbolji primer: da se korisnici nisu bunili skoro oko novih pravila na "Prenesi" paketima, vazilo bi podlo pravilo da se prvo trose minuti iz tekuceg meseca pa onda preneti. Isto tako se treba buniti za sve nepravde i boriti za uvodjenje novih usluga, paketa, tarifa, pravila a sve u svrhu ustede i bolje komunikacije. Ako se mi korisnici sami ne izborimo, operateri nam nece sami nista pruziti.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

skeptichni chicha, pa ti ili nisi prochitao do kraja moj post, ili ga nisi razumeo. Znam ja jako dobro da mt:s i te kako prati situaciju na trzistu, i loguje razgovore. Ovo je bio moj pozv, da svi sa foruma zivkamo i pitamo, pa nashi drugari, pazljivo instruirani s nashe strane isto to, pa neki njihovi drugari. Znachi jedna gomila ljudi da se pokrene da nesto pokusha da menja.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

sigi
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 590
Pridružio se: Čet, 03. Avg 2006. 17:12

Post od sigi »

Ja bi recimo voleo jednu uslugu nisam siguran dali je ima ali ajde ?.
da se isti br moze setati na sledeci nacin : pripejd pa predjes na post pa na post pejdu da ako ti se posle jednog perijoda nesvidi recimo mix 1000 ili nemas vise da placas vratis na mix 500 ili raskines ugovor i budes pripejd sa svojim brojem .
Onda recimo da povecaju recimo u mts broj f&f brojava idealno bi bilo bar koliko i telefon ima brojeva ili recimo da ova tri postojeca otvore za bilo koju mrezu pa cak i fiksnu .
Da recimo nedeljom na nekom od pripejd paketa uvedu nekoliko minuta recimo nedeljom koji ce bit sa popustom ili da budu u nekom intervalu skroz besplatni recimo u vreme pred nedeljni rucak ili da daju besplatnih par desetina poruka .
Da omiljeni broj nebude vezan samo za mts .
I da se napravi jos jedna tarifa koja bi bila po uzoru na nekadasnju zelenu
:wink:

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Tesko sigi da ce operateri uslisati tvoje zelje jer, u protivnom, bi im zarada jako opala. Od svega ovoga realno je moguce da uvedu sistem po kome bi isti broj mogao da se prebacuje sa prepaida na postpaid i obratno. Ovo ostalo je tesko verovatno iz prostog razloga sto operateri medjusobno jedan drugom placaju interkonekciju. Sta mislis, zasto su pozivi van mreze uvek skuplji? Pa upravo zato. Kada bi uveli da F&F i Omiljeni broj vaze za bilo koju mrezu, propali bi.
Ono sto bi jos, eventualno, moglo da se uvede je "Happy hour" i mislim da je to u jednom periodu postojalo kod Mobtela. Da npr. vikendom u periodu od 00-02h budu razgovori unutar mreze besplatni. A ono sto bih ja jos licno voleo da se uvede je da i pozivi ka F&F brojevima budu potpuno besplatni.

vuchko987
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 302
Pridružio se: Sub, 29. Sep 2007. 20:06

Post od vuchko987 »

Slazem se za Happy Hour.

Na stranu ovo ostalo, najgora stvar kod svih operatera u Srbiji jeste zaokruzivanje (prvog) minuta i uspostava veze. Mislim da to svim korisnicima najvise smeta, pogotovu sto se na perfidnim reklamama ne spominje ni uspostava veze ni pdv, pa je cena poziva uglavnom duplo skuplja nego sto kazu na sharenoj reklami.

Zaokruzivanje = kradja.

Naplacuju ti nesto sto nisi potrosio. Evo, primer koji me je najvise iznervirao... Sad za vreme beer festa sam imao gomilu kratkih poziva, uglavnom dogovaranje oko nalazenja i sl., sve nesto po par sekundi po pozivu... Osecao sam se veoma glupo (pokradeno) jer mi je otislo oko 600 dinara kredita, a ukupno nisam pricao ni deset minuta.
iPhone je najbolji telefon na svetu. Tacka.

mdenic85
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 325
Pridružio se: Sre, 30. Avg 2006. 01:16

Post od mdenic85 »

Tako je vuchko987, nazalost.
Neka i bude zaokruzivanje prvog minuta, ali barem da nema fiksne nadokade.
Ali ne... oni i jedno i drugo! Preterivanje!

vuchko987
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 302
Pridružio se: Sub, 29. Sep 2007. 20:06

Post od vuchko987 »

Apsolutno jedini paketi koji nemaju zaokruzivanje prvog minuta su Telenorov "start" i mts-ov "Hello" i oni su ok za razgovore u mrezi, a van mreze su isti kao i prepaid, sto se opet ne isplati, jer se placa pretplata, pa na kraju dodje na isto... :chytry:
iPhone je najbolji telefon na svetu. Tacka.

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Operateri se ni pod kojim uslovima nece odreci naplacivanja uspostave poziva i zaokruzivanja prvog minuta. To nemojte da ocekujete. Spas za nas korisnike je uvodjenje novih usluga koje ce nam doneti ustedu a pod tim mislim na PTT i IM prvenstveno. Inace sto se tice starih usluga, situacija je losa i samo moze biti jos gora.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Pa kad se na vreme niko nije bunio, onda su ovi shvatili da mogu da nam rade sta zele. Kad bi zaista uspeli da na 24h ili neka bude 48h zanemimo mobilne telefone, jednostavno, svi ih iskljuchimo trazeci da se ukine nadoknada za pozive, i zaokruzivanje, e onda bi morali da popuste. Oni od nas zive, bez nas odlaze u propast. I tako se i treba postaviti, nismo tu mi zbog njih, nego oni zbog nas.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

djape48
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 185
Pridružio se: Uto, 05. Jun 2007. 13:19

Post od djape48 »

miodrage, ne znam samo odakle ti ta ideja, cuj kao sad cemo svi da batalimo mobilne par dana i da ih uzdrmamo. Zvucis kao neki tinejdzer, a znam da si stariji od mene. Ne znam da li si svestan koliko % ljudi nema pojma ni na kojoj je tarifi, a tek nemaju pojma za promene koje se dese, ili saznaju kasnije. I ovo nije tema: mastanje sta bi trebalo raditi, otvori temu, pa pisi sta hoces
w810 + 8GB

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

djape48, ajde o'ladi malo... nije da se to ne moze izvesti, ali svako od nas iole obavestenijih krene svima da soli pamet, i da nagovara na bunu i da vidis.
Ja pricham stvari iz iskustva. U grckoj je svojevremeno OTE povecao preko noci cenu za 4.5%, i na 3 dana su u potpunosti svi fixni telefoni u zemlji zacutali. Eventualno ako je neko morao da zove hitnu, vatrogasce, i neodlozne stvari. A sve ostalo, cela Grcka stala... To bilo ja mislim '98. I 4. dan, OTE vratio cene.
E samo kazem sta moze da se uradi uz siroki narodni bunt. A i tamo gomila ljudi ne zna cene i sve, ali uz dobro osmisljenu expressnu kampanju, sve moze da se odradi.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

sigi
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 590
Pridružio se: Čet, 03. Avg 2006. 17:12

Post od sigi »

taj bunt bi se sveo na onoliko ljudi koliko ima na nasem forumu i jos par poznatih jer ti ljudi bi i znali za taj strajk ili vec kako ocete da ga zovemo ostatak srbijice nista takvi smo mi svakog cuda za par sati dosta jer da je tako mnoge druge mnogo bitnije zivotnije stvari bi se vec izmenile iz korena .
Jedino kad bi moglo ali kako ? da kad bilo sta recimo izmene u post pejdu u tarifi koju imamo da atutomacki odemo i raskinemo ugovor bez da placamo penale do kraja tacnije koliko jos imamo do isteka 24 meseca to bi bila prava akcija ali posto su oni vec sebe zastitili i tu smo nemocni jednostavno postali su drzava u drzavi drzava :angry:

Aleksaboy
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 853
Pridružio se: Uto, 17. Jul 2007. 21:13
:: LG L7 II

Post od Aleksaboy »

Pa nije bas sve to toliko komplikovano. Bili smo svedoci, pre par dana, da je Telenor uveo nova pravila na postpaid paketima "Prenesi" pa je posle 24 casa morao da vrati sve na staro zato sto su se korisnici bunili i pretili raskidanjem ugovora. Licno mislim da na postpaidu ima vise ljudi koji imaju ugovor bez obaveza, tj. nisu uzimali telefon nego onih drugih pa je time sve mnogo lakse. Ja sam licno odmah kada sam saznao poslao e-mail Telenoru i trazio objasnjenje, sa napomenom da ako stvari stoje onako kako se cini, da cu iz momenta da raskinem ugovor. I eto sta se desilo.
U principu, ne moramo da iskljucimo telefone u znak bojkota, kao sto jemiodrage rekao, ali mozemo svi da zovemo masovno Call centar i da saljemo e-mail-ove istom i da se zalimo. I urodice plodom.

Odgovori