problemi sa garancijom....sta ta rec znaci u Srbiji

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

problemi sa garancijom....sta ta rec znaci u Srbiji

Post od clyder »

Pre malo vise od 3 meseca sam kupio nov telefon koji je posle 5 dana poceo da pravi odredjene probleme (u toku poziva se blokira i resetuje). Odneo sam ga u radnju trazeci da mi vrate novac ili zamene telefon sto naravno nisam uspeo pa je telefon otisao na servis. Vracen mi je posle nekoliko dana, intervencija reinstaliranje softvera. Posle nedelju dana isti problem. Telefon opet zavrsava u WSC-u koji je inace ovlasceni servis nokie. Telefon je bio kod njih 45 dana, i posle svakodnevnog cimanja, odlazenja kod njih, 45-ti dan me zovu, telefon je gotov. Preuzeo sam ga, napravio 10 metara od servisa, ubacio karticu i telefon opet zablokira. Vratim se kod njih i po njima oni su sve radili po specifikaciji nokie koja kaze ako se to desava ubaci novu verziju softvera, telefon je prosao neke dijagnosticke testove i oni su meni dali "popravljen" fon. Jedno pola sata sam se svadjao sa njima koji su mi vrteli tu istu pricu u krug. Bio sam i do trzisne inspekcije koji su me prijateljski potapsai po ramenu, rekli da oni znaju kako su servisi pokvareni ali da ne mogu nista tu. Savetovali me da budem bezobrazniji prema njima i pozdravili me. Toliko o zastiti potrosaca. Telefon sam treci put odneo u servis, ali ovaj put u Mobis koji saradjuje sa nekim jos vecim servisom iz Zagreba. Vracen mi je posle 3 nedelje, intervencija identicna kao i drugi put. Reinstaliran softver i testovi ok. Telefon je radio citav dan. Zovem ih opet, kao donesi telefon pa cemo da vidimo. Znaci da nema sanse da mi vrate novac, a ovako mogu da me zavlace vecno.

Dugo vremena preferiram Nokia telefone, ali ako im je tehnicka podrska i ovlasceni servisi ovako jadni, razmisljam da je batalim.

Izvinite zbog poduzeg posta, ali me zanima da li je neko imao ovakvih iskustava i kako se borio sa tim posto zakon me ne stiti ovde. Procitao sam ceo zakon o zastiti potrosaca i uvideo koliko je nejasan i prepun rupa koje serviseri mogu da zloupotrebljavaju. Kroz ovaj period sam imao vise talasa nerviranja koji su mi dosta uticali i na zdravlje pa sam uvideo da telefon od 300e nije vredan toga.

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

clyder, Ako nisu u stanju u odredjenom roku da ti poprave telefon, koji je otkazao u garantnom roku (a u skladu sa uslovima garancije) DUZNI SU da ti ga zamene novim istim takvim. Daklem ako prvi put nisu uspeli da ga poprave posle 45 dana trebalo je da ti ga zamene novim oni koji su ti ga prodali.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

tehno maniac
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1594
Pridružio se: Ned, 29. Jun 2008. 08:26

Post od tehno maniac »

tomas.hokenberi, znaš, ponekad i u nekim zemljama kao npr Srbija, reč garancija ima sasvim drugačije značenje.
Ta reč u Srbiji (i sigurno u još zemalja) je šifra koja znači: ne vraćaj pare i ne menjaj telefon :D .
Svest skoro svakog kupca je: ma neće se baš meni pokvariti telefon, iako se dotični kvarovidešavaju jako često (zbog lošeg dekodiranja verovatno)
Kada se telefon pokvari, onda se slikaj sa njim, jer znaš da za isti nećeš dobiti ni pare ni zamenu koju su prodavci dužni da urade u garantnom roku.
A to što kupcu nestaju živci i to što je on 3 meseca bez telefona, nikom ništa.

Teme ovog tipa me obično ne zanimaju (jer sam laik za njih) ali sam na ovu morao malo prokomentarisati :roll:
Nokia C6

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

tehno maniac, Zato je vise ne kupujem dekodirane telefone vec iskljucivo kod legalnih uvoznika - jeste skuplje ali onda barem garancija nesto vredi.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

tehno maniac
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1594
Pridružio se: Ned, 29. Jun 2008. 08:26

Post od tehno maniac »

I pogotovo čovecima koji menjaju telefon na 1-2 god. (u tu grupu ja ne spadam :lol: ) :wink:
Nokia C6

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

tomas.hokenberi napisao:
Znam to, ali po njima telefon je izasao ispravan iz servisa. Po njima oni su sve uradili po specifikaciji proizvodjaca. Kako ja da dokazem drugacije. Na nijednom servisu na telefonu nisu pokusali da dijagnoziraju kvar, nego samo procitali neki nokia-in prirucnik koji kaze kad telefon blokira ubaci novu verziju softvera, pusti na dijagnosticki program i onda je telefon ispravan. A u radnji gde sam kupio telefon nece da mi zamene telefon dok ne dobiju potvrdu od servisa da telefon nisu mogli da poprave, sto ovi naravno nemaju nameru da daju.

tomas.hokenberi napisao:tehno maniac, Zato je vise ne kupujem dekodirane telefone
Sa tim se slazem. Nazalost sam to morao da saznam na tezi nacin. Najverovatnije cu ovih dana morati da kupim drugi telefon, posto ne vidim kako da resim ovaj problem.

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

clyder, moguće je da tvoja SIM kartica pravi neki problem, da li si probao kako se ponaša sa drugom? I koji je model telefona u pitanju? Budi istrajan, moraju da ti daju novi ako ovaj nisu uspeli da srede - a očigledno nisu.

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

Nije problem do SIM kartice. To jedna od prvih stvari koje sam probao. Cak sam i gasio 3g konekciju. Telefon je Nokia N81 8GB. Otkrio sam pre neki dan da se to desava samo kad je baterija do pola istrosena. Cim nakacim na punjac i kad se napuni baterija nema blokiranja. Mada su to ovi u servisu trebali da provere kad posle 2 identicne intervencije problem nije resen, nego su izgleda mislili da ce treca reinstalacija softvera biti to sto mu treba. Odneo sam fon opet na servis posto ako ne rese slucaj posle 3-eg servisa treba da mi daju drugi. Pa cu da vidim sta ce biti. Bicu istrajan, samo sto sam definitivno prestao da se nerviram zbog fona, posto mi je svadjanje sa njima posle drugog servisa i konstantno nerviranje par nedelja pre toga dosta uticalo na zdravlje. Tako da sam juce otisao do telenora i preko njih uzeo novi telefon, E71 i prezadovoljan sam sa njim. Sa N81 cu da vidim sta cu ako i kad se resi.

edit: Zaboravih da spomenem i to da je baterija ispravna posto sam probao sa drugom novom baterijom sa kojom se isto desavalo kad se isprazni negde do pola.

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

clyder,

Druze standardni problem sa tim modelom.....sta da ti kazem,price o "losem dekodiranju" ne slusaj jer nemaju veze sa zivotom.
Dakle problem je Nokia jer pravi ocajne telefone,veruj mi.Jos gore je da menjas proizvodjaca jer drugi uopste ni nemaju ovlascenu servisnu mrezu.
Moja preporuka budi uporan i trazi svoje jer i posle 45 dana nisi dobio ispravan telefon,a to je obaveza prodavca(naravno ako ti je izdao Nokijinu garanciju).

Kvalitet,sta to bese ???????????

sleepy85
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 82
Pridružio se: Pet, 14. Sep 2007. 17:10

Post od sleepy85 »

Samo ti otidji druze moj sa jednom bombom u lokal i reci pare nazaad!!!! lopovi!!! ili drugi fon da ne zapevam''a oko mene lete svi'' hehehehe...Da vidis kako ce da vrate sve.To je poznato zavlacenje nisu oni jedini znam dosta takviih likova...to samo batine mogu da pomognu jer su krajnje bezobrazni...a ne drze se pravila...ma nista sljam obicni koji gleda kako ce da uzme pare i za*ebe nekog umesto da proda dobru robu kako bi mu ljudi dosli opet,kako bi imao dobru preporuku...i uopste kako bi dobro radio...''Dobar glas se cuje daleko,Los jos dalje!! Ja se barem toga drzim i volim da ispostujem sve sto kazem..Meni je u cilju da musterija bude zadovoljna,da mi dodje opet,da me preporuce kod drugi pa i ti da dodju...to je posao..,a ne da za*ebem nekog pa da imam problema...jos da mi nikad ne dodje vise i da me napljuje jos sto je normanlno...da se osecam neprijatno ne zelim.Verovali ili ne tako je..Zao mi je sto ti se to desilo nadam se da ces to resiti ako ne milom onda brate silom!Pozdrav i good luck 8)

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

@sleepy85:
Haha, videcu da tebe angazujem ako bude daljih problema. Ja sam prestao da se nerviram zbog toga, vidim da ne pomaze a samo mi ugrozava zdravlje. Odneo sam im fon, zvali me pre neki dan kao dobicu novu plocu sa starom maskom. Vise bih voleo da mi vrate cash posto sam kupio drugi fon, ali i ovo ce biti prihvatljivo ako telefon bude ispravan. Zbog ovog slucaja sam se uzasno razocarao u Nokiu. Citam sad po netu i vidim da se svugde ljudi zale na njihovu tehnicku podrsku i ovlascene servise. Retardi...

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

sleepy85,

To je vrlo dobar put ali za u zatvor. :)


Elem ovako:

Zakonom od pocetka ove godine,strogo je zabranjena KOMISIONA prodaja mobilnih telefona.Dakle kad kupujete telefon,ne bitno u kom lokalu(radnji),on je samo prodavac i nema pravo da popravlja prodati mobilni telefon !!!!!
Iskljucivo pravo da otvori telefon ima samo OVLASCENI SERVIS.

U slucaju da taj koji ti je prodao telefon uzme na svoju ruku da otvori taj aparat AUTOMATSKI gubi garanciju.
On ima obavezu da takav aparat posalje ovlascenom servisu,rok za popravku je 45 radnih dana,ako se za to vreme ne uspe popraviti,mora se zameniti drugim.

Sad mi recite sta je taj prodavac kriv da se neko izdire na njega i preti svim i svacim ?
On samo postuje zakon,a to sto Nokijini ovlasceni servisi imaju samo ime a opremu i majstore nigde,ja tu nisam kriv.
Upravo oni koji su iskusili,kad im objasnim proceduru pristanu da im ja popravim telefon po cenu da izgube garanciju odmah......ali nece ni da cuju za slanje za Beograd.



Eto,na kraju ispada bolje NE kupiti originalni telefon,vec od preprodavca (ispod tezge),jer onda imas pravo da njega juris,u ovom drugom slucaju juris sam sebe.....

Ja i @clyder smo inace skolski drugovi,no ja ostadoh u provinciji,drzim servis a brat prodaju i to ni manje ni vise nego skoro 10 godina i nista ne pricam na pamet. ;)

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

Znam za to sve oko toga da prodavnica u kojoj sam kupio fon nema veze za servisiranjem. Ja sam u konflikte dolazio samo sa onim retardima iz WSC-a. Cak sta vise, prodavac u radnji u kojoj sam uzeo fon je jedini u celoj prici koji je pokusao da mi pomogne i da cima servis kako bi se to resilo. Naravno jos nije. Mada nije da ne bi bilo posteno da su mi oni licno zamenili telefon. Ipak sam kod njih kupio neispravan uredjaj. Ne krivim ih zbog toga, ali je cinjenica da je problem tu poceo. Sad sam uzeo drugi telefon iz telenora kod kojih po njima ako budem reklamirao telefon dobijam drugi takav da koristim dok se problem ne resi. Iskreno se nadam da necu morati da licno testiram da li je stvarno tako :) U svakom slucaju telefone ubuduce kupujem kod mobilnog provajdera ili kod vecih ovlascenih prodavnica. Skorije sam cuo od kolege za slucaj da je uzeo telefon kod ovlascenog distribitera i imao isti slucaj kao ja, tj telefon se pokvario posle nekoliko dana, dosao do njih, oni se izvinili zbog problema i dali mu odmah drugi fon. Zvuci fer. Ipak ja nisam telefon koristio nekoliko meseci pa dosao da ga reklamiram vec sam dosao posle 5 dana. Tako da je radnja gde sam kupio telefon poslednja na listi onih na koje sam besan zbog ovog, ali ne mogu ni da kazem da zelim da se vracam tamo ponovo.

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

Vidis problem je isti i kod provajdera.
Ako se desi sad kvar na tom (a znam kom :D ),nedaj Boze :smutny: postupak je potpuno isti kao i tamo u radnji.

Dakle Telenor salje telefon isto tamo gde stoji onaj tvoj prethodni,ne samo Telenor nego su SVI u obavezi da to rade.
E sad zamisli koliko je tamo telefona na servisu......

Poenta cele price je da su Nokijini ovlasceni servisi na Balkanu(mislim i da je taj u ZG), svi level 3 (u prevodu,menjaju zvucnike i mikrofone da ne duzim).
Elem kad bi taj njihov majstor video sta ja i ostale kolege radimo,mogao bi nesto i da nauci,ali sto bi on to radio jer moze im se.......zar ne 8)
Naravno rekao sam ti sta je najverovatnije problem kod tvog telefona i stvarno ti ne mogu to resiti....imam i svoj N95 iz radnje koji je riknuo,nov novcat i nema mu spasa.

clyder
Novajlija
Novajlija
Postovi: 12
Pridružio se: Sre, 26. Nov 2008. 00:49

Post od clyder »

drgrga napisao:Poenta cele price je da su Nokijini ovlasceni servisi na Balkanu(mislim i da je taj u ZG), svi level 3 (u prevodu,menjaju zvucnike i mikrofone da ne duzim).
Da, to sam uvideo...Mada im ni to bas ne ide od ruke. Za tebe znam da si car za bilo koga od njih, posto znam koliko se dugo bavis time. Trenutno je telefon opet u Zagrebu. Rekli su mi da cu dobiti novu plocu sa starom maskom. Ako ga dobijem opet sa sveze reinstaliranim softverom sledeci put cu im odneti telefon na servis napunjen sa C4.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Ja sam malo kasnije video ovu temu, ali imam mnogo bolju ideju. U servis odes sa 2 ortaka (ono 2 sa 2, vrlo namrgodjeni, jedan iz rukava da izvuche bejzbol palicu, a drugi neku machetu). I onda mirno saopstis serviseru da ako ne zeli krvi do kolena u svojoj radnji (a nek pogadja cija ce biti), da odmah napishe da je telefon nemoguce popraviti i da mozes da ga menjas.
Elem, sto se Zagreba tiche, da li si ti video neku deklaraciju negde, da je telefon zaista bio poslat? I jos, posto sam ono lik koji ima razne paranoicne ideje, da li si apsolutno siguran da firma u kojoj si kupio fon, i servis nemaju neki deal da ti se ne vrati cash, i da ne dobijes novi fon? Zna se ko bi tu bio na gubitku.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

rayatz
Banned
Postovi: 123
Pridružio se: Pon, 22. Sep 2008. 03:26

Post od rayatz »

miodrage, kakav si ti car sto se tice fix ideja ... pa to je .. : ) "polupane zube polomljenim sakama" "jedan iz rukava da izvuche bejzbol palicu,..." :) )))

Pinocio
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 344
Pridružio se: Sub, 12. Feb 2005. 23:27

Post od Pinocio »

Ljudi,ja sam danas posle tacno mesec dana dobio svoju 6500s nazad iz servisa i dodjem kuci,upalim je,radi... i posle jedno dva sata,ajd rekoh da ukljucim slasalice,ja ukljucim,on se restartuje,probam jos jednom,isto,posle probam ukljuciti radio bez slusalica,ono,ima opcija i ikonica,ali ni da cuje,diodice na tastaturi mi ne rade posle povratka sa servisa,znaci katastrofa.Sto je jos gore,na nekih 30 km sam od Novog sada gde je fon kupljen,u Tehnomobilu,i papreno placen.Garancija mi vazi jos do 16.01.2009!? I sta sad,imam li ja pravo kao nezadovoljan kupac datrazim novi fon ili novac nazad!?Telefon inace cuvam kao oci u glavi,dovoljno je samo da vam kazem da mu ni zastitna folija nije skinuta.
Trazim savet,samo na putne troskove potrosih jedan telefon od nekih 50 eurica.Kako da nastupim sutra!?

Jako sam besan........ :x :x :x

jos kad se svemu doda mrtav pixel od prvog dana na sred displeja,a za fon se puklo 33000 dinara.... :shock:

tomas.hokenberi
Moderator
Moderator
Postovi: 4747
Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
:: Samsung GalaxyNote20
Lokacija: Beograd

Post od tomas.hokenberi »

Pinocio, Naravno da imas pravo da trazis novi fon - tacnije imaces za 15 dana ako dokazes da za ovih mesec dana nisu popravili telefon. Ako ti za 45 dana ne osposobe telefon duzni su da ti ga zamene novim.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB

Pinocio
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 344
Pridružio se: Sub, 12. Feb 2005. 23:27

Post od Pinocio »

Ali,oni su mi vratili fon.Danas sam zvao alpha copy i kazu mi da im posaljem fon siti expresom,i da tacno opisem kvar,i oni ce ga kao srediti.Ni sm ne znam sta da radim,jer ocigledno d atelefon nije izdrzao ni 10 meseci,a da se ne pokvari,znaci da nije u redu.I sad cu ga opet poslati i cekati ko zna do kad,i kad ga vrate,garancije vise nema (istice 16.1.2009) i ako crkne opet.... pojeo vuk magarca.Nikom nista....

Odgovori