Telenor Call Centar
- cale
- Mobil manijak
- Postovi: 1806
- Pridružio se: Pon, 01. Nov 2004. 23:38
- :: Google Nexus 6P
- Lokacija: Vienna
- Kontakt:
Telenor Call Centar
Pisem ovo,i nemogu da verujem.
Pozvao sam dobro zvani br. 9863,da priuptam nesto,i,evo...vec 32min. cekam.
BT hand's Free,a i uvo, mi se usijalo....
A "ona" uporno ponavlja:-"Ocekivano vreme cekanja je duze od 5min.Ukoliko zelite da vas operater call centra pozove u roku od naredna 24h pritisnite 1"....
Necuveno!
Pogotovo sto sam post-paid..trebam neku podrsku da imam valjda.
Bruka!
Vasa iskustva?
Pozvao sam dobro zvani br. 9863,da priuptam nesto,i,evo...vec 32min. cekam.
BT hand's Free,a i uvo, mi se usijalo....
A "ona" uporno ponavlja:-"Ocekivano vreme cekanja je duze od 5min.Ukoliko zelite da vas operater call centra pozove u roku od naredna 24h pritisnite 1"....
Necuveno!
Pogotovo sto sam post-paid..trebam neku podrsku da imam valjda.
Bruka!
Vasa iskustva?
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Pre kad sam bio na Telenoru, ovo mi se nikada nije desilo. Znao sam i u sred dana da zovem kada se očekuje najveća navala da bude sa pozivima, i javljali su se u roku od minut najduže. Sad ne znam kako je. A po ovome što kažeš cale, ili je momentalno prebukirano ili ti se poziv negde "zaturio" pa se kod njih i ne čuje da zoveš.
Ako plaćanje poziva prema call centru teče od momenta javljanja operatera, onda prekini i zovi ponovo. Jedino je glupo i neprofesionalno sa njihove strane ako ti je već naplaćeno 11 dindzi, pa moraš da čekaš da ne bi plaćao ponovo.
Ako plaćanje poziva prema call centru teče od momenta javljanja operatera, onda prekini i zovi ponovo. Jedino je glupo i neprofesionalno sa njihove strane ako ti je već naplaćeno 11 dindzi, pa moraš da čekaš da ne bi plaćao ponovo.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Ne placa nista dok mu se neko ne javi sa druge straen. Sve dok automat radi svoje ne placa se nista. Inache zaista nechuveno, mada normalno na mt:s-u. Od Telenora s obzirom na naplatu ovo nisam ocekivao. Ni na Vip-u se ovo ne deshava, dodushe oni jos uvek imaju mizeran broj korisnika.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- cale
- Mobil manijak
- Postovi: 1806
- Pridružio se: Pon, 01. Nov 2004. 23:38
- :: Google Nexus 6P
- Lokacija: Vienna
- Kontakt:
Ovo je necuveno!
Kao sto sam naveo,cekao sam 32min.,pritisnuo 1 i dobio obavestenje da ce me u naredna 24h kontaktirati.OK.
Pozovu me danas,sto i nije bas 24h ali neka im,iznesem im problem,oni mi objasne i to je to.
Medjutim,slucajno,proveravajuci kredit nakon nekih 30min.,konstatujem da mi je sa racuna skinuto ravno 22din.
Gledam i ne mogu da verujem.
Ne radi se o 22din.,vec sam ostao zatecen da su mi tarifirali kontakt upucen sa njhove strane,bez obzira sto je na moj zahtev,koji je bio opravdan jer se operater nije javio ni posle vise od 30min.
Toliko o Telenor-u.

Kao sto sam naveo,cekao sam 32min.,pritisnuo 1 i dobio obavestenje da ce me u naredna 24h kontaktirati.OK.
Pozovu me danas,sto i nije bas 24h ali neka im,iznesem im problem,oni mi objasne i to je to.
Medjutim,slucajno,proveravajuci kredit nakon nekih 30min.,konstatujem da mi je sa racuna skinuto ravno 22din.

Gledam i ne mogu da verujem.
Ne radi se o 22din.,vec sam ostao zatecen da su mi tarifirali kontakt upucen sa njhove strane,bez obzira sto je na moj zahtev,koji je bio opravdan jer se operater nije javio ni posle vise od 30min.
Toliko o Telenor-u.

cale napisao:Pogotovo sto sam post-paid..
Da li je u pitanju post paid ili pre paid? Poziv upucen od strane Telenora ka Vama se ne naplacuje, i najbolje bi bilo da proverite situaciju u specifikaciji odlaznog saobracaja. Razgovor sa operaterom Call Centra (ukoliko ste ga Vi inicirali biranjem opcije 0 na govornom automatu) se naplacuje ukupno 10 dinara (sa uracunatim PDV-om i bez obzira na trajanje poziva).cale napisao:Medjutim,slucajno,proveravajuci kredit nakon nekih 30min.,konstatujem da mi je sa racuna skinuto ravno 22din.
Toliko o Telenor-u.
Ukoliko smatrate da ste na bilo koji nacin osteceni: http://www.telenor.rs/?section=about&page=5844
iPhone 6 Plus
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
Moje iskustvo?
Eto, mogu samo da kazem da sam toliko sokirana onim sto mi se sada desilo da sam pristupila ovom sajtu da bih podelila svoju frustraciju.
Operaterka na 9868 mi je pre pola sata spustila slusalicu nakon rasprave.
Naime, broj telefona koji koristim je registrovan na firmu u kojoj radim.
Pre 6 dana (citaj utorak, 11. avgust) im je poslat zahtev faxom za aktivaciju MMS-a/GPRS-a za 2 broja telefona, od kojih jedan ja koristim. Informacije o tome kako se to radi smo dobili na broju 9863, receno je da treba poslati fax sa memorandumom firme gde se zahteva aktivacija toga i toga za te i te brojeve. Takodje, na istom broju nam je receno da ce sve biti aktivirano nakon 24h.
24h je proslo.
Skoro 48h je proslo, da bi nakon toga zvali 9863 gde nam je receno da je za aktivaciju potrebno 72h, a ne 24h.
Oni su nas onda obavestili da je broj 9868 'zaduzen' za pravna lica. Tada sam nazvala 9868 gde su rekli da je za aktivaciju potrebno od 3-5 dana. Navodno, procesuiraju mnogo zahteva, tako da im je potrebno cak i vise od onih 72h.
Danas je ponedeljak.. Dakle proslo je i vise od tih 3-5 dana.
I tako sam ja nazvala 9868, jer mi je zaista vise bilo nejasno zasto poruke sa konfiguracijom jos uvek nisu stigle.
Kao prvo, rekla sam zeni da je proslo 6 dana, da je zahtev poslat u utorak i da poruka jos nema, na sta je ona mene pitala koji je tad bio datum. Moj odgovor je bio da ne znam ni koji je danas datum, a jos manje koji je bio u utorak, takodje sam pitala da li je moguce da ne moze da pogleda u kalendar i vidi sama. Ona to nije uradila, vec sam ja otisla do prvog kalendara, pogledala i rekla joj koji je datum bio.
Tada sam vec pocela raspravu o tome da li je u redu da se za nesto za sta je prvo bilo potrebno 24h, p 72h, pa 3-5 dana, ceka i 6 dan i da poruka i dalje nema.
Tokom razgovora sam rekla da su mi na broju 9863 rekli da je za aktivaciju portebno 24h, na sta je ona odgovorila da NIJE MOGUCE DA SU MI TO REKLI, jer taj broj i nije zaduzen za pravna lica.
Nije moguce??
Pitala sam je da li ona hoce da kaze da ja lazem i izmisljam da su mi rekli nesto sto ustvari nisu?
Ona je odgovorila da ona to nije rekla.. E pa izvinite, ali meni je to zvucalo kao indirektno optuzivanje da lazem. Pogotovo nakon tolikog prolongiranja i cekanja duplo vise od onoga koliko bi trebalo.
Uz svu dalju pricu sam nekoliko puta rekla i da je operateru na 9863 napomenuto da se radi o brojevima koji se vode na firmu (znaci pravno lice), sto je on i shvatio, u suportnom ne bi dao tacna objasnjenja o proceduri zahteva.
Ona je uporno govorila kako 9863 nije zaduzen za pravna lica, na sta sam odgovarala da sam svesna toga, ali da mi JESTE RECENO DA JE POTREBNO 24h, na sta je ona mene optuzila da lazem i da nije moguce da mi je to receno.
I tako je nekoliko puta na moje vi ste mene optuzili da lazem i da nije moguce da mi je receno neso sto jeste, ona govorila da me nije optuzila i pocela sa 'ja necu tako da razgovaram'. Da bi mi na kraju na ponovljeni moj komentar vezan za to, kako ni ja necu da me neko optuzuje da lazem i izmisljam da mi je nesto receno, rekla ponovo da ona tako nece da razgovara i spustila slusalicu.
Treba li da napomenem da je u medjuvremenu rekla kako je za 1 broj aktivirala usluge (koji, pretpostavljate vec, nije moj broj sa kog sam zvala), da ce poruke stici u roku od 15ak minuta, na sta sam je ja pitala sta da nam je to trebalo hitno, rekla da ne postoje hitni zahtevi, i ja onda rekla u redu, dobro, a ona rekla nesto u smislu, ali eto ja sam sad to uradila preko reda.. Ne razumem? Ona meni cini uslugu nakon 3 dana cekanja preko odredjenih 72h i ja sad treba da budem zahvalna? Zbog? Njihove neazurnosti?
I eto.. Zar njih ne bi trebalo da uce kako da se izrazavaju? Da se izrazavaju tako da ne pogorsavaju situaciju, koja je vec losa na prvom mestu.
Ako neko vec ceka duplo preko vremena, ja ocekujem da budu u potpunosti na usluzi i da urade ono sto im je posao bez dodatnih opaski koje se mogu protumaciti na razne nacine u raznim situacijama.
Ono sto mi je jos manje jasno su njihove neusaglasene price o 24h, zatim 72h, zatim 3-5 dana, a da onda ni posle toga ne dobijes ono sto si trazio. Pa nek se dogovore aman..
Sto se mene licno tice, da su rekli da treba da se ceka 10 dana odmah, rekla bih u redu, nema problema, pa ako zavrse ranije, jos i da budem srecna i zadovoljna.
Ali evo, dobila sam spustanje slusalice od operaterke.. uz to da ja tvrdim da mi je receno nesto sto nije moguce da mi je receno.
Ah da.. i nisam dobila poruku za konfiguraciju. Osoba koja koristi drugi broj jeste.
Ugnjavih vas.. ali makar sam podelila svoju frustraciju.
Pozdrav!
Eto, mogu samo da kazem da sam toliko sokirana onim sto mi se sada desilo da sam pristupila ovom sajtu da bih podelila svoju frustraciju.
Operaterka na 9868 mi je pre pola sata spustila slusalicu nakon rasprave.

Naime, broj telefona koji koristim je registrovan na firmu u kojoj radim.
Pre 6 dana (citaj utorak, 11. avgust) im je poslat zahtev faxom za aktivaciju MMS-a/GPRS-a za 2 broja telefona, od kojih jedan ja koristim. Informacije o tome kako se to radi smo dobili na broju 9863, receno je da treba poslati fax sa memorandumom firme gde se zahteva aktivacija toga i toga za te i te brojeve. Takodje, na istom broju nam je receno da ce sve biti aktivirano nakon 24h.
24h je proslo.
Skoro 48h je proslo, da bi nakon toga zvali 9863 gde nam je receno da je za aktivaciju potrebno 72h, a ne 24h.


Danas je ponedeljak.. Dakle proslo je i vise od tih 3-5 dana.
I tako sam ja nazvala 9868, jer mi je zaista vise bilo nejasno zasto poruke sa konfiguracijom jos uvek nisu stigle.
Kao prvo, rekla sam zeni da je proslo 6 dana, da je zahtev poslat u utorak i da poruka jos nema, na sta je ona mene pitala koji je tad bio datum. Moj odgovor je bio da ne znam ni koji je danas datum, a jos manje koji je bio u utorak, takodje sam pitala da li je moguce da ne moze da pogleda u kalendar i vidi sama. Ona to nije uradila, vec sam ja otisla do prvog kalendara, pogledala i rekla joj koji je datum bio.

Tada sam vec pocela raspravu o tome da li je u redu da se za nesto za sta je prvo bilo potrebno 24h, p 72h, pa 3-5 dana, ceka i 6 dan i da poruka i dalje nema.
Tokom razgovora sam rekla da su mi na broju 9863 rekli da je za aktivaciju portebno 24h, na sta je ona odgovorila da NIJE MOGUCE DA SU MI TO REKLI, jer taj broj i nije zaduzen za pravna lica.

Nije moguce??
Pitala sam je da li ona hoce da kaze da ja lazem i izmisljam da su mi rekli nesto sto ustvari nisu?
Ona je odgovorila da ona to nije rekla.. E pa izvinite, ali meni je to zvucalo kao indirektno optuzivanje da lazem. Pogotovo nakon tolikog prolongiranja i cekanja duplo vise od onoga koliko bi trebalo.
Uz svu dalju pricu sam nekoliko puta rekla i da je operateru na 9863 napomenuto da se radi o brojevima koji se vode na firmu (znaci pravno lice), sto je on i shvatio, u suportnom ne bi dao tacna objasnjenja o proceduri zahteva.
Ona je uporno govorila kako 9863 nije zaduzen za pravna lica, na sta sam odgovarala da sam svesna toga, ali da mi JESTE RECENO DA JE POTREBNO 24h, na sta je ona mene optuzila da lazem i da nije moguce da mi je to receno.
I tako je nekoliko puta na moje vi ste mene optuzili da lazem i da nije moguce da mi je receno neso sto jeste, ona govorila da me nije optuzila i pocela sa 'ja necu tako da razgovaram'. Da bi mi na kraju na ponovljeni moj komentar vezan za to, kako ni ja necu da me neko optuzuje da lazem i izmisljam da mi je nesto receno, rekla ponovo da ona tako nece da razgovara i spustila slusalicu.


Treba li da napomenem da je u medjuvremenu rekla kako je za 1 broj aktivirala usluge (koji, pretpostavljate vec, nije moj broj sa kog sam zvala), da ce poruke stici u roku od 15ak minuta, na sta sam je ja pitala sta da nam je to trebalo hitno, rekla da ne postoje hitni zahtevi, i ja onda rekla u redu, dobro, a ona rekla nesto u smislu, ali eto ja sam sad to uradila preko reda.. Ne razumem? Ona meni cini uslugu nakon 3 dana cekanja preko odredjenih 72h i ja sad treba da budem zahvalna? Zbog? Njihove neazurnosti?

I eto.. Zar njih ne bi trebalo da uce kako da se izrazavaju? Da se izrazavaju tako da ne pogorsavaju situaciju, koja je vec losa na prvom mestu.
Ako neko vec ceka duplo preko vremena, ja ocekujem da budu u potpunosti na usluzi i da urade ono sto im je posao bez dodatnih opaski koje se mogu protumaciti na razne nacine u raznim situacijama.
Ono sto mi je jos manje jasno su njihove neusaglasene price o 24h, zatim 72h, zatim 3-5 dana, a da onda ni posle toga ne dobijes ono sto si trazio. Pa nek se dogovore aman..
Sto se mene licno tice, da su rekli da treba da se ceka 10 dana odmah, rekla bih u redu, nema problema, pa ako zavrse ranije, jos i da budem srecna i zadovoljna.
Ali evo, dobila sam spustanje slusalice od operaterke.. uz to da ja tvrdim da mi je receno nesto sto nije moguce da mi je receno.
Ah da.. i nisam dobila poruku za konfiguraciju. Osoba koja koristi drugi broj jeste.

Ugnjavih vas.. ali makar sam podelila svoju frustraciju.
Pozdrav!
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 51
- Pridružio se: Ned, 22. Feb 2009. 21:06
- :: Sony Z2
- Lokacija: Beograd
Želeo bih nešto da kažem o govornom automatu, a mislim da je ovo prava tema za to.
Naime, u vreme Mobtela svi prepaid korisnici koji su imali manje od 20 din. prilikom pozivanja nekog broja dobijaju govornog automata koji ga upozorava na sledeci nacin: ''Na Vašem Mobiklik računu je manje od dvadeset dinara, molimo dopunite Vaš račun''. Sada je to zadržano, ali samo izbačeno ovo ''Mobiklik'' što se može lako primetiti. Ruku na srce, nije to neka Bog zna kakva strasna stvar, ali eto, sugestija da se snimi novo obaveštenje.
Naime, u vreme Mobtela svi prepaid korisnici koji su imali manje od 20 din. prilikom pozivanja nekog broja dobijaju govornog automata koji ga upozorava na sledeci nacin: ''Na Vašem Mobiklik računu je manje od dvadeset dinara, molimo dopunite Vaš račun''. Sada je to zadržano, ali samo izbačeno ovo ''Mobiklik'' što se može lako primetiti. Ruku na srce, nije to neka Bog zna kakva strasna stvar, ali eto, sugestija da se snimi novo obaveštenje.
- dimi89
- Mobil manijak
- Postovi: 1934
- Pridružio se: Sre, 07. Feb 2007. 09:25
- :: Samsung Galaxy Neo
- :: LG Optimus 4X HD
- Lokacija: Nis
Tenis a cemu to novo obavestenje kad i ovo sluzi svrsi? Uostalom svako ima pravo na sugestije ali bi to najbolje bilo da kazes u jednom e-mailu korisnickom centru a ne ovde jer mi ne mozemo da promenimo nista. 

>>>Samsung S3 Neo GT I9301I<<<LG Optimus 4x HD<<<LG KS20 <<<....Nokia N76 {Symbian v60 3rd hacked}...
naplata u bilo kom obliku poziva prema ks je jedna sasvim glupava odluka sve je sto se tice te vrste naplate bezveze i pomalo uvredljivo za korisnike , ako ocete da imate veci profit morate da omogucite da to i takve informacije ljudi dobiju za dzaba a kad se usluga i nejasnoca resi pare pocinu da kaplju malo po malo ali kapljace kostantno i uvek primer recimo mms ili gprs kao i svi ostali dodatni servisi . 

- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
krajem februara odem u telenorovu prpdavnicu da produzim ugovor koji mi je istekao i kupim cerki nokiu 5130 telefon se je prodao a prodavac nije imao pojima kada ce stici nova isporuka telefona kao da neradi tu covek,a radi vec nekoliko godina onako malo razocaran odem kuci i uvece oko 11 nazovem cal centar i cekam i cekam 15 min.i niko se nejavi,vezu prekinuh jos vise se zacudih za neuslugu i telefon i ne kupih.eto mog primera kako izgube novi ugovor od 2 god.i sigurne pare.bas cudno od strane telenora a njihov sam korisnik od pocetka.poz...


