nepreciznost cenovnika?
nepreciznost cenovnika?
cemu cenovnici i online update istih kada u 80% slucajeva nisu tacni????
konkretno, pre neki dan sam zvao tehnomarket i od 5-6 modela koji su me interesovali, nisu imali ni jedan... npr motorola a925, siemens m65...
da se razumemo, sajt mi se jako svidja i veoma je koristan, ali ovo je jedna od stvari koja me izuzetno nervira... e sad, da li je u pitanju neazurnost firmi ili nesto drugo, ne znam ali se nadam da ce uskoro biti ispravljeno...
pozdrav
konkretno, pre neki dan sam zvao tehnomarket i od 5-6 modela koji su me interesovali, nisu imali ni jedan... npr motorola a925, siemens m65...
da se razumemo, sajt mi se jako svidja i veoma je koristan, ali ovo je jedna od stvari koja me izuzetno nervira... e sad, da li je u pitanju neazurnost firmi ili nesto drugo, ne znam ali se nadam da ce uskoro biti ispravljeno...
pozdrav
pa nije bash tako...
npr za motorolu a925 pise da je poslednji put azurirano 3 maja, a ja sam bas juce bio tamo i rekose mi da je nemaju i da je nisu dobijali vec 2-3 nedelje...
a za 6650 cu pomisliti da je fantomski telefon
... svi pricaju da su ga videli, ali meni jos to nije poslo za rukom... a isto pise da je azurirano 3. maja...
itd...
npr za motorolu a925 pise da je poslednji put azurirano 3 maja, a ja sam bas juce bio tamo i rekose mi da je nemaju i da je nisu dobijali vec 2-3 nedelje...
a za 6650 cu pomisliti da je fantomski telefon

itd...
Prvo, generalizacija tipa 80% nisu tačni a proverili ste 1 firmu za par modela i desilo se da ih nemaju nije tačna u startu. Cene se ažuriraju vrlo često(čak i češće nego što piše na sajtu) i veoma su tačne u najvećem broju slučajeva, Tehnomarket je do sada imao tačne informacije ali ćemo ih proveriti pošto je ovo prva pritužba na iste.
Ako piše da je ažurirano 3.maja, to znači da smo stupili u kontakt sa dotičnom firmom tog dana da ažuriramo cenovnik i to smo uradili, dakle krivica je na firmi. Međutim, imamo način da se borimo protiv netačnih informacija, tako da ću proveriti Tehnomarket po pitanju lagera.
Nije u pitanju naša neprofesionalnost ili to da mi nećemo da menjamo cene, već same firme. U svakom slučaju hvala na informaciji, biće proverena a firmi ćemo naglasiti da preciznije ažuriraju svoje cene ili ćemo je izbaciti sa sajta pošto nije u stanju da daje precizne informacije.
Ako piše da je ažurirano 3.maja, to znači da smo stupili u kontakt sa dotičnom firmom tog dana da ažuriramo cenovnik i to smo uradili, dakle krivica je na firmi. Međutim, imamo način da se borimo protiv netačnih informacija, tako da ću proveriti Tehnomarket po pitanju lagera.
Nije u pitanju naša neprofesionalnost ili to da mi nećemo da menjamo cene, već same firme. U svakom slučaju hvala na informaciji, biće proverena a firmi ćemo naglasiti da preciznije ažuriraju svoje cene ili ćemo je izbaciti sa sajta pošto nije u stanju da daje precizne informacije.
Milan Kalinic
admin - mobilnisvet.com
admin - mobilnisvet.com
prvo, nije mi bila namera ikoga da uvredim ...
drugo, ovaj sajt smatram za jedan od najboljih i najkorisnijih u okolini
...
a sto se tice generalizacije, i ranije mi se jako cesto desavala ista stvar, i pre i posle uvodjenja ovako redovnog azuriranja cenovnika, ali nekako sam to prihvatao kao normalnu stvar za zemlju Srbiju, posto znam koliko su firme za prodaju mobilnih telefona azurne... "stici ce nam isporuka za 3, 5, 10 dana i sl"...
pozdrav
drugo, ovaj sajt smatram za jedan od najboljih i najkorisnijih u okolini
...
a sto se tice generalizacije, i ranije mi se jako cesto desavala ista stvar, i pre i posle uvodjenja ovako redovnog azuriranja cenovnika, ali nekako sam to prihvatao kao normalnu stvar za zemlju Srbiju, posto znam koliko su firme za prodaju mobilnih telefona azurne... "stici ce nam isporuka za 3, 5, 10 dana i sl"...
pozdrav
- Mirko BGD
- Mobil manijak
- Postovi: 1893
- Pridružio se: Uto, 01. Jun 2004. 21:46
- :: samsung s8 plus
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
dogaca se
ja sam zvao pitao dal imaju a925 rekli su ne
slucajno sam bio u polazu i svratio, pitao, imali su, kad sam rekao da sam zvao zena se zacudila i rekla da im je telefon stigo jos pre tri dana
cisto iz zezanja sam zvao sutra pre podne i pitao, telefon nisu imali, zvao sam popodne imali su
mislim da su firme krive (ako trazimo krivca)
ja sam zvao pitao dal imaju a925 rekli su ne
slucajno sam bio u polazu i svratio, pitao, imali su, kad sam rekao da sam zvao zena se zacudila i rekla da im je telefon stigo jos pre tri dana
cisto iz zezanja sam zvao sutra pre podne i pitao, telefon nisu imali, zvao sam popodne imali su
mislim da su firme krive (ako trazimo krivca)

- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
Naravno da su krive firme...
A provera verodostojnosti podataka nije jednostavna jer se sve obavlja telefonski, tako da ostaje da im se veruje na reč. Nije isključeno da neki to rade da bi ispipali interesovanje za pojedine telefone, da bi znali šta da nabavljaju.

A provera verodostojnosti podataka nije jednostavna jer se sve obavlja telefonski, tako da ostaje da im se veruje na reč. Nije isključeno da neki to rade da bi ispipali interesovanje za pojedine telefone, da bi znali šta da nabavljaju.

● PRAVILA FORUMA ●
ja moram ovako da napisem,oprostite mi ako sam pregrub...ali pisete gluposti na vasem sajtu...
konkretno..Motorola MPX220...pise
Mobillwood
Vojislava Ilića 51 011 / 425.716
3-6 14.jul 275 €
Telekom+
Masarikova 5 (služb. ulaz Beograđanke) 011 / 303.15.15
2-5 14.jul 289 €
prva firma NEMA telefona,navodno ce nabaviti,stalno govore zovite za 2 dana...
druga firma NEMA telefona,i kako kazu NECE ga vise nabavljati...koja je onda svrha cenovnika kad nista nije tacno,tog tel. nema u BG
konkretno..Motorola MPX220...pise
Mobillwood
Vojislava Ilića 51 011 / 425.716
3-6 14.jul 275 €
Telekom+
Masarikova 5 (služb. ulaz Beograđanke) 011 / 303.15.15
2-5 14.jul 289 €
prva firma NEMA telefona,navodno ce nabaviti,stalno govore zovite za 2 dana...
druga firma NEMA telefona,i kako kazu NECE ga vise nabavljati...koja je onda svrha cenovnika kad nista nije tacno,tog tel. nema u BG
Hm, slazem se i ja da neke informacije nisu tacne... Recimo, prije par mjeseci kad sam ja uzimao D500 vecina firmi za koje na sajtu pise da ima telefon na lageru, nisu ga imale.
Ali i ja svaljujem krivicu na firme, ne znam... Cak neke firme daju oglase sa netacnim podacima i stalno govore da ce da dobiju uskoro. 


MPx220 ću proveriti šta je u pitanju i izvršiti korekcije. Što se tiče cenovnika, kompletna odgovornost (sem u slučaju da se desi greška - oko 3-4 greške prilikom unosa mesečno) je na radnjama koje nam dostavljaju informacije. Trudimo se da to suzbijemo, ali je to gotovo nemoguće jer dosta radnji imaju male lagere da se često dešava da se odmah po izmeni cene isti model rasproda.
Najbolja je fora što zaposleni u tim radnjama često nemaju pojma šta se i kada nabavlja pa onda komentarišu da taj model više nikad neće ni dobijati, kad ono za 7 dana imaju opet taj model. Neke firme su izbacivane sa sajta zbog nekorektnog ponašanja, tako da ne mislite da je u pitanju zavera admina koji u talu sa radnjama laže jer mu je to u korist. Naprotiv, meni su jedino bitni kupci a firme će same doći za njima.
Fix, ne kapiram zašto tvoj ćale nije okrenuo telefon i pitao da li imaju model i koja je cena?! Ja ne idem napamet ni običan kabl da kupim a da ne pozovem i raspitam se telefonom. Samo mi nije jasno zašto niste naveli koja radnja i na kojoj adresi i broju ne postoji?!
Javljajte ovde ili na private sve što primetite vezano za cene, i ja ću vrlo rado reagovati na svaku informaciju. Prosto je nemoguće imati ažurne cene za preko 30 radnji, a svaka ima u proseku po 30-35 modela u prodaji. Dakle 1000 telefona je nemoguće kod nas držati potpuno ažurnim, ali je u svakom slučaju krivica na radnjama u 99% slučajeva a ostalih 1% ljudski faktor administratora sajta.
Najbolja je fora što zaposleni u tim radnjama često nemaju pojma šta se i kada nabavlja pa onda komentarišu da taj model više nikad neće ni dobijati, kad ono za 7 dana imaju opet taj model. Neke firme su izbacivane sa sajta zbog nekorektnog ponašanja, tako da ne mislite da je u pitanju zavera admina koji u talu sa radnjama laže jer mu je to u korist. Naprotiv, meni su jedino bitni kupci a firme će same doći za njima.
Fix, ne kapiram zašto tvoj ćale nije okrenuo telefon i pitao da li imaju model i koja je cena?! Ja ne idem napamet ni običan kabl da kupim a da ne pozovem i raspitam se telefonom. Samo mi nije jasno zašto niste naveli koja radnja i na kojoj adresi i broju ne postoji?!
Javljajte ovde ili na private sve što primetite vezano za cene, i ja ću vrlo rado reagovati na svaku informaciju. Prosto je nemoguće imati ažurne cene za preko 30 radnji, a svaka ima u proseku po 30-35 modela u prodaji. Dakle 1000 telefona je nemoguće kod nas držati potpuno ažurnim, ali je u svakom slučaju krivica na radnjama u 99% slučajeva a ostalih 1% ljudski faktor administratora sajta.
Milan Kalinic
admin - mobilnisvet.com
admin - mobilnisvet.com
-
- Mobil manijak
- Postovi: 1204
- Pridružio se: Sub, 18. Jun 2005. 15:07
- Lokacija: Pančevo(Sarajevo u srcu)
Ma ljudi to je definitivno do firmi...evo vam cist primer halo oglasa, potpuno ista stvar
Znaci mnogo vise puta mi se desilo da ih kupim odmah cim se pojave na ulici, i znaci tamo cenovnici svih radnji...i kad krenem da zovem u 90% slucajeva nemaju navedene telefone iz cenovnika, niti su cene identicne!!!!
Skuplji su od 5 - 50 evra!!!!
Tako da je njihova krivica, to je ocigledno

Znaci mnogo vise puta mi se desilo da ih kupim odmah cim se pojave na ulici, i znaci tamo cenovnici svih radnji...i kad krenem da zovem u 90% slucajeva nemaju navedene telefone iz cenovnika, niti su cene identicne!!!!


Tako da je njihova krivica, to je ocigledno

-
- Mobil manijak
- Postovi: 1204
- Pridružio se: Sub, 18. Jun 2005. 15:07
- Lokacija: Pančevo(Sarajevo u srcu)
Evo jedna pohvala za sajt:
Danas sam navratila do Telekom+a, i pitala za 6630, a oni su mi rekli da ce ga dobiti veceras, i da ce mu cena biti 295 evra....Kad ja veceras bacim pogled na sajt, kad tamo pise da Telekom+ ima 6630, ali da mu je cena 335 evra!!! Eto vam cistog dokaza da je informacija sveza, ali nije pouzdana, a ko je za to kriv-prodavci!!!
Sta vise reci?
Danas sam navratila do Telekom+a, i pitala za 6630, a oni su mi rekli da ce ga dobiti veceras, i da ce mu cena biti 295 evra....Kad ja veceras bacim pogled na sajt, kad tamo pise da Telekom+ ima 6630, ali da mu je cena 335 evra!!! Eto vam cistog dokaza da je informacija sveza, ali nije pouzdana, a ko je za to kriv-prodavci!!!
Sta vise reci?
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 1
- Pridružio se: Pet, 09. Sep 2005. 23:31
A mesec i po dana kasnije, situacija je ostala ista... Obila sam telefon (kucni) i stikle da klincu kupim V635 za rodjendan. Naravno, slepo verujuci podacima o prodavnicama sa vaseg sajta. Nikole Spasica 3 - izgrebani telefon + punjac, bez kutije, sa 'garancijom', nakon nedelju dana cekanja i rezervacije i informacije da je paket - full (za mene naivnu...). Nisam ga kupila, naravno... Onda opet na telefon, Mobilwood mozete da dobijete samo u snovima, a onda vas foliraju 'da se javite u sledecu sredu popodne, dobijaju ga sigurno', a kad se javite, onda bude 'javite se sledece nedelje (kud ste se i javili... pucajuci od ljubaznosti...)', Beogradjanka nije imala telefon, pa drugi, pa treci, a cene su promenjene 29/08, a ja zvala 30/08 itd... I tako sve dok nisam stigla do broja telefona radnje u Balkanskoj 35, a tamo zdrav i prav telefon i kutija i sve sto tu pripada... (otprilike), bili su super-ljubazni (doduse sitno izdigli cenu u odnosu na sajt...).
Poenta: posavetujte 'prodavnice' da gube kupce, jer ovim prethodnima npr. ja za svoj novi mobilni ne bih u radnju vise usla, a vi, ako vas ne mrzi, promenite glas pa iz sporta izvrtite njihove telefone onog dana kad izbacite nove cene na sajt. Davanjem 'pogresnih' informacija prave i od vaseg odlicnog sajta - ruznu rec?
Pozdrav
Poenta: posavetujte 'prodavnice' da gube kupce, jer ovim prethodnima npr. ja za svoj novi mobilni ne bih u radnju vise usla, a vi, ako vas ne mrzi, promenite glas pa iz sporta izvrtite njihove telefone onog dana kad izbacite nove cene na sajt. Davanjem 'pogresnih' informacija prave i od vaseg odlicnog sajta - ruznu rec?
Pozdrav
@Zoka
Cenu koju Vam je zaposleni rekao je čisto nagađanje, cenu koju vidite na sajtu je dobijena od gazde te radnje i ta informacija bi trebalo da bude tačna pošto je na sajtu. Zbog malih lagera firmi često se dešavaju promene cena i lagera što sajt ne može da prati u svakom trenutku. Mi sa naše strane smo uradili sve po pitanju ažurnosti, sve ostalo su krive same radnje i njih treba kritikovati a meni se žaliti kao Vi sada.
@nikolinamama
Da li je paket Full ili ne, to je do prodavca i njegovog poslovanja, to pitajte telefonom i to nema neke veze sa ažurnošću podataka već sa samom firmom. Mobillwood je vrlo korektna firma, a gazda im je trenutno na odmoru pa je to moguć uzorok nepreciznosti podatka. Beograđanka je dobila prekjuče upozorenje vezano za cene, izvršili su korekcije i to bi trebalo da je bolje sada.
Firme ne "izbacuju" cene na sajt, mi ih zovemo svaki put kada na sajtu i piše da smo menjali njihove cene i opet problem je u radnjama (ja bi rekao da su zaposleni većinom neodgovorni pa daju neke čudne izjave tipa "Nismo mi to imali već 3 nedelje", a mi ih zvali 6x u toku tog perioda i promenu nisu rekli ili pak nemaju pojma o čemu pričaju).
Sve cene se menjaju direktnim kontaktom sa svakom firmom datuma koji je napisan na sajtu, sve informacije koje su na sajtu su one koje su firme nama dale. Dakle, pitajte Vi njih zašto lažu za cene a ne nas jer "kako su lagali mene, ja lažem Vas". Dosta se vremena troši na ažuriranje cenovnika, i opet rezultati nisu zadovoljavajući ali barem imate telefone i adrese na jednom mestu pa ih sve možete pozvati u roku od 5 minuta i proveriti ko ima koji model i po kojoj ceni.
P.S. U Avgustu su svi dobavljači na odmoru i tada je sitacija na tržištu vrlo loša i po pitanju cena i po pitanju lagera.
Cenu koju Vam je zaposleni rekao je čisto nagađanje, cenu koju vidite na sajtu je dobijena od gazde te radnje i ta informacija bi trebalo da bude tačna pošto je na sajtu. Zbog malih lagera firmi često se dešavaju promene cena i lagera što sajt ne može da prati u svakom trenutku. Mi sa naše strane smo uradili sve po pitanju ažurnosti, sve ostalo su krive same radnje i njih treba kritikovati a meni se žaliti kao Vi sada.
@nikolinamama
Da li je paket Full ili ne, to je do prodavca i njegovog poslovanja, to pitajte telefonom i to nema neke veze sa ažurnošću podataka već sa samom firmom. Mobillwood je vrlo korektna firma, a gazda im je trenutno na odmoru pa je to moguć uzorok nepreciznosti podatka. Beograđanka je dobila prekjuče upozorenje vezano za cene, izvršili su korekcije i to bi trebalo da je bolje sada.
Firme ne "izbacuju" cene na sajt, mi ih zovemo svaki put kada na sajtu i piše da smo menjali njihove cene i opet problem je u radnjama (ja bi rekao da su zaposleni većinom neodgovorni pa daju neke čudne izjave tipa "Nismo mi to imali već 3 nedelje", a mi ih zvali 6x u toku tog perioda i promenu nisu rekli ili pak nemaju pojma o čemu pričaju).
Sve cene se menjaju direktnim kontaktom sa svakom firmom datuma koji je napisan na sajtu, sve informacije koje su na sajtu su one koje su firme nama dale. Dakle, pitajte Vi njih zašto lažu za cene a ne nas jer "kako su lagali mene, ja lažem Vas". Dosta se vremena troši na ažuriranje cenovnika, i opet rezultati nisu zadovoljavajući ali barem imate telefone i adrese na jednom mestu pa ih sve možete pozvati u roku od 5 minuta i proveriti ko ima koji model i po kojoj ceni.
P.S. U Avgustu su svi dobavljači na odmoru i tada je sitacija na tržištu vrlo loša i po pitanju cena i po pitanju lagera.
Milan Kalinic
admin - mobilnisvet.com
admin - mobilnisvet.com