ma iden van drzave,necu da pravim probleme mojima,vidis sta su u stanju da urade zbog 1500 din. a da neidem sigurno bih ih ja tuzio,bez inspekcije,tuzio bih i za onakve slucaje kada ti iskljuce broj jer nisi platio racun a ustvari sam ga platio par dana ranije,izgovor im je bio da treba vremena da prodje uplata a meni su propadali poslovi od 2000 do 2500e gde mi je provizija oko 300e zato sto nisam mogao da koristim br. i jos im moram platiti u sledecem racunu 300din za neku navodnu "aktivaciju" br ,ma kradja bre nepreporucujem ih nikom,vecinu sela koja su udaljena vise od novog sada oni nemaju domet,ja ga nemam jer u centru ns-a(malo su mi debeli zidovi) ali 064 radi odlicno. Upalatnice imam ali oni su mi kao navodno poslali specifikaciju i racun koji nisam dobio,aj sad ti dokazi da oni nemogu u racunaru sve da promene i da nameste, Dali bi ti rentirao kola nekom ko ti ih nije ranije redovno placao,mislim uporedi situaciju,obnovis ugovor,koristis br oko 10 mes. i navodno ti dugujes nesto od pre 11 i vise meseci i ako neplatis u roku od devet dana tuzice te, a kad neplacas racun na vreme onda ti salju poruku svaki dan dok te neiskljuce da ce te iskljuciti ako neplatis,a meni nista nisu rekli ni obavestili nego eto ti kartica koristi je,tamo ksnije nesto tuzicemo te za neki racun,APSURD. ma gade mi se,kao milion korisnika imaju,i to lazu,mreza im je katastrofa ima tu jos stvari,ali nemogu da se seti,al cim se setim javicu vam.
zikulas...zar ti nije bilo jednostavnije da im odneses uplatnicu i pokazes da si platio racun? ako vec nisi bio zadovoljan zasto si uzimao ponovo isti broj kod istog operatera? vidim ja da je tu nezadovoljstvo zbog neodlaska u inostranstvo
vi ocigledno niste procitali dobro tekst! ja idem u majami za mesec dana,tako da nema nikakvog nezadovoljstva. veliko je nezadovoljstvo u mom zivotu je taj vip,velika greska
procitao sam dobro...reaktivacija postoji kod svih operatera ,a šta očekuješ kada ne plaćaš račune na vreme? da ti poklone besplatne minute? ono što sam te ja pitao je što nisi odneo uplatnicu da si platio račun i dokazao da su pogrešili i tražio da ti refundiraju tih 300 din? ili je lakše pisati po forumu da si imao problem a da se nisi ni potrudio da ga rešiš?
Poslednja izmena od godja u Sre, 05. Avg 2009. 15:05, izmenjeno 1 put ukupno.
Trajni nalog je majka....lepo aktiviraš tu mogućnost,i nema da brineš o plaćanju ili neplaćanju.Svakog meseca se skine cifra direktno sa računa u banci,tebi umesto uplatnice stigne info o tome koliki je račun i kad će biti skinuto.Proveriš stanje da vidiš da nije skinuto više,ili da nema nekih problema...i kraj....Prosto uživam u ovome Samo još jedna od malih prednosti zbog kojih mi je prelazak na Vip bio logičan.
miodrage, nikad mi to u MTSu nije ponudio kao opciju,a još manje umanjio prvu predplatu za pola kao nagradu što biram plaćanje trajnim nalogom. To je ono što mi je prijalo. Činjenica da ti lepo sve objasne, a ne kao kod MTS: 'oćeš ugovor?Daj ličnu kartu da iskopiram! Evo telefon,sad potpiši i zdravo!
Razumeš me? Poenta je u načinu ophođenja.O tome koliko se polome od ljubaznosti kad pozovem CS,neću ni da pričam....neprijatno mi bude koliko su fini.
araphel, a da, tu se slazemo u potpunosti. Mada eto, prosli put u poslovnici Telekoma ove 3 tete kad su cule cime se bavim, polomile se koja ce da mi odradi posao Doduse to je u maloj Subotici.
E sad, ja sad vec jedva cekam MNP, i mislim da cu ako se nista ne promeni na mt:s, vrlo brzo zadrzati svoj broj, a operatera promeniti bas u Vip.
Godja,jesi ti slep,ili si neki njihov placenik tu da ih branis,e na sta si spao. Za sta da im odnesem uplatnicu,za koji mesec?Ni oni neznaju za koji mesec. za onaj koji traze imam uplatnicu,ali to ipak treba da se plati. Za refundaciju je odgovor bio ovakav:"nama uplate kasne,po par dana a vama je aktiviran br. ta usluga je 300 din. zao nam je ali tako je,nemozemo da ubrzamo postu da prebaci pare na nas racun"u svakom slucaju usluga je izvrsena i mora se naplatiti. Raektivacija naravno da postoji,ali zasto su mi reaktivirali br. kada sam im navodno bio duzan. Jel ti polako ide u glavu
zikulas, ma nikog niko ne brani,nego ako si upravu i imas uplatnicu za placen taj racun za koji kazes da ti duguju,i nisu trebali da ti gase i reaktiviraju broj zbog duga,lepo odes i pokazes,kopiraju i imaju kao dokaz,i skinu ti tih 300 za reaktivaciju,ukoliko je njihova greska...mislim,tako sam ja to shvatio....Znajuci kako poste (i neke banke) umeju da budu "azurne" sa proknjizavanjem uplata ponekad (pogotovo te transakcije sto idu preko uplatnica,saltera i placanje u keshu,a ne s racuna na racun), odmah sam prihvatio trajni nalog,zato sam ga gore i pomenuo.
Hocu da kazem,i sam sam vise puta tako bio tvrdoglav i pricao ovako i onako,da bi se na kraju ispostavilo da sam pravio zbrku oko malog nesporazuma....Ne tvrdim da je ovde o tome rec...ali probas,pa resis mirnim putem ako moze...
zikulas,pametnice...lepo se ti provedi preko uzivaj u tom majamiju i pazi da ne vratis svinjski grip u Srbiju...
a sto se tice tvog posta nisam niciji placenik nego ti ocigledno ne kapiras kada ti neko kaze sta si mogao da uradis... da si u pravu verovatno bi se cimao da to dokazes ... drugo ne kasne uplate zato sto vip,telenor,mts tako zele,nego zato sto posti treba 2-5 dana da proknjizi uplatu a bankama do dva dana,a vecina uglavnom ceka poslednji dan da plati racun...
mislim da nema potrebe za tim slep i ostalo...
Kako si nedokazan. Ma neznam sta se ja tebi pravdam. u svakom slucaju,ljudi budite obazrivi u sta ulecete,borite se do kraja,ako ne uspete,sto se desava ovo je dobro mesto de mozete da kazete sve. cujemo se za mesec dana,poslacu vem nesto sa sprint american network-a dok budem sedeo na bahamima
Trajni nalog? Telekom? Muahahahaha. Pa šta bi da vam dođe račun 100.000 dinara zbog greške MTS-a (bilo masu primjera), i skine vam dvije plate sa računa. Pa se vi kasnije ganjajte sa MTSom. Zamislite se u takvoj situaciji.
Ja se ne bih mešao u tematiku vezanu za poslovnost, ali pre kupovine telefona trebalo bi se dobro informisati kakav je aparat. Sve navedeno za ponašanje samog aparata su standardne boljke Samsunga koji pripadaju nižoj klasi....
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.