N79 Poblem-Baterija
N79 Poblem-Baterija
imam sljedeci problem...na N79 baterija mi se isprazni za jedan dan...pokazuje mi da je puna,i kasnije kad telefon odkljucam samo mi spadne na jednu crticu...nista ne radim,pricam nekih 10min. i to je to...nemam garmin navigaciju,a i vadio sam memory karticu...kad mi padne na jednu crticu bude mi jos nekih 5-10 minuta i ugasi se...a kupio sam i novu bateriju i isto mi se dogadja...mozel mi iko pomoci ??? hvala
[quote="Godzilla"][/quote]
da radio sam hard reset...a nisam updateovo firmware...kako se to radi ??
Izmenio: IDzO
*ne citiraj ceo post na koji odgovaraš već izdvoji samo deo na koji se odnosi tvoj komentar, a u slučaju da odgovaraš na poslednji post u temi citat je nepotreban, jer se podrazumeva da se na njega nadovezuješ*
Sledeci put brisanje bez obavestenja!
Procitaj -> Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
da radio sam hard reset...a nisam updateovo firmware...kako se to radi ??

Izmenio: IDzO
*ne citiraj ceo post na koji odgovaraš već izdvoji samo deo na koji se odnosi tvoj komentar, a u slučaju da odgovaraš na poslednji post u temi citat je nepotreban, jer se podrazumeva da se na njega nadovezuješ*
Sledeci put brisanje bez obavestenja!
Procitaj -> Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
- nikola5800
- Banned
- Postovi: 16
- Pridružio se: Sre, 09. Jun 2010. 14:30
Kod mene ne pomaze samo exit na ovi suite-u.Mozda ces morati da u task manageru ubijes nokia pc ili ovi suite.Ja sam dosta puta menjao product code pa kad se iznerviram zbog error-a onda u task manageru ubijem svaki proces u kom se spominje nokia.Obicno proradi. 

Nokia5800xmRed BRICKED...HP iPAQ rw6815...HP iPAQ hw6915...
evo sad hoce,ali opet problem...instalirao NSU i pokrenuo i stane na "Step 2/3" i pise : PLEASE NOTE THAT YOUR MOBILE SERVICE PROVIDER,OPERATOR OR CARRIER MAY NOT HAVE APPROVED THE LATEST NOKIA DEVICE FIRMWEARE AVAILABLE...sumnjam da cu ja ovo moci zavrsiti,i sto je najgore opet mi ne garantuje da ce baterija moci da traje duze...je li ovo jedino rjesenje koje mi je preostalo ?
mad mike, ako imaš u blizini solidnu wireless konekciju, probaj bežični update, tj. over the air. Pokreni Menu/Applications/SW checker, to je jednostavna ugrađena aplikacijica kojom skidaš i instaliraš najnoviju verziju sw. Ako ne uspe ni s tim, pokušaj da ubaciš neki drugi product code.
Ako hard reset nije pomogao, a ni ovim ne uspe, onda ti ne gine servis ili kupovina nove baterije.
Ako hard reset nije pomogao, a ni ovim ne uspe, onda ti ne gine servis ili kupovina nove baterije.
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Ma on je menjao bateriju to je napisao na stranici za n79 i isto se ponasa i ja sam mu predlozio da ovde pokusa da resi svoj problem.jazz, a ako ima poslednju verziju softvera na ovaj nacin sto mu ti prelazes mislim da nemoze ponovo dowland ista verzija softvera i njegova instalacija,dobro bi bilo da moze jer je to najbrzi postupak i najsigurniji.
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Softver koji ti imas je od 25.11.2008. posle njega je izaslo jos tri verzije a poslednja je 31.002 datuma 25.8.2009.Nadji negde warles signal slobodan i prvo dovland softvera a kassnije ga instaliraj,mozes ga instalirati i kasnije ili sutra ali da bi softver skinuo trebas imati slobodne memorije na c minimum 12 mb.Ako ti se konekcija prilikom skidanja prekine nista srasno zapocni je ponovo i skidanje traje kratko.
Dali ce pomoci ili ne neznam ali pokusaj nista ne gubis.
Dali ce pomoci ili ne neznam ali pokusaj nista ne gubis.