Postpaid vs. Prepaid
- Nebojsa92x
- Redovni učesnik
- Postovi: 115
- Pridružio se: Čet, 29. Jul 2010. 06:02
Ja imam prepaid karticu u VIP-u, i vise mi je dosadilo da ostajem bez kredita, i da mi poruka ne ode u najgorem mogucem trenutku i planiram da predjem na postpaid... E sad pitanje... Jel je moguce uzeti u MTS-u, Telenor-u ili VIP-u samo postpaid karticu bez kupovine novog telefona?
Ili posto sam vec u VIP-u, mogu li broj da prebacim na postpaid?
Ako moze ono prvo(u sta sumnjam, ali vredi pitati) koji operater nudi najbolje i najisplativije pakete?
Hvala
Ili posto sam vec u VIP-u, mogu li broj da prebacim na postpaid?
Ako moze ono prvo(u sta sumnjam, ali vredi pitati) koji operater nudi najbolje i najisplativije pakete?
Hvala
- Nebojsa92x
- Redovni učesnik
- Postovi: 115
- Pridružio se: Čet, 29. Jul 2010. 06:02
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
Nebojsa92x, Nebojsa92x, naravno da mozes da predjes na postpaid bez kupovine telefona. Telefoni su tu pre svega da te privuku da sklopis ugovor na 12 ili 24 meseci. Ako ne kupis telefon mozes preci na postpaid bez vremenskog obavezivanja (medjutim, barem kod mts-a, nije moguce vracanje na prepaid na istom broju)
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
- Nebojsa92x
- Redovni učesnik
- Postovi: 115
- Pridružio se: Čet, 29. Jul 2010. 06:02
Nebojsa92x,ako potpises postpaid ugovor u VIP-u,i izaberes da potpises klauzulu da taj ugovor potpisujes na 24 meseca,ukoliko ne uzmes neki telefon iz njihove ponude dobices popust od 25% na mesecnu pretplatu u naredna 24 meseca.
Nisam siguran,mislim da ni Telekom,a ni Telenor nemaju ovakvu pogodnost...
Nisam siguran,mislim da ni Telekom,a ni Telenor nemaju ovakvu pogodnost...
Samsung S8,Sennheiser CX300 II
- Nebojsa92x
- Redovni učesnik
- Postovi: 115
- Pridružio se: Čet, 29. Jul 2010. 06:02
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Nebojsa92x, naravno da mozes da predjes sa svojom prepaid karticom na postpaid bez uzimanja telefona. Ljudi ti samo predlazu da uzmes neki telefon koji ces da platis dinar da bi mogao da ga prodas i zumes neku sitnu kintu. Jer racun ako ne prekoracis limit stize uvek isti. I da, za celu 2011. Vip je duplirao broj minuta prema svim mrezama u svim paketima. Sto ce da rekne - ako uzmes 325 - dobijas 650 min, 325 poruka i 325 MB mesecno za 990 din + PDV.
Takodje nakon potrosenih minuta, imas do 1000 minuta mesecno u Vip mrezi potpuno besplatno.
Moj savet i licno moje misljenje koje ne mora niko drugi da deli - idi u poslovnicu, predji na postpaid ali ne uzimaj telefon. Sacekaj april i da ako Bog da pocne taj famozni MNP, i onda dobro izaberes kod koga su najbolji uslovi i tamo uzmes neki od jeftinijih telefona uz zadrzavanje svog broja, koji tebe ionako nece nista kostati, prodas za male pare i imas neki extra dzeparac.
Takodje nakon potrosenih minuta, imas do 1000 minuta mesecno u Vip mrezi potpuno besplatno.
Moj savet i licno moje misljenje koje ne mora niko drugi da deli - idi u poslovnicu, predji na postpaid ali ne uzimaj telefon. Sacekaj april i da ako Bog da pocne taj famozni MNP, i onda dobro izaberes kod koga su najbolji uslovi i tamo uzmes neki od jeftinijih telefona uz zadrzavanje svog broja, koji tebe ionako nece nista kostati, prodas za male pare i imas neki extra dzeparac.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- Dream Weaver
- Mobil manijak
- Postovi: 1930
- Pridružio se: Sre, 10. Nov 2004. 02:45
- :: Xiaomi Mi Max 2
- Lokacija: BGD,Dorćol
- Nebojsa92x
- Redovni učesnik
- Postovi: 115
- Pridružio se: Čet, 29. Jul 2010. 06:02
- Dream Weaver
- Mobil manijak
- Postovi: 1930
- Pridružio se: Sre, 10. Nov 2004. 02:45
- :: Xiaomi Mi Max 2
- Lokacija: BGD,Dorćol
Ovo je deo teksta sa vipa ali deo koji se odnosi na šire od vip smart tarife.
http://vipmobile.rs/vip-ukratko/press-c ... ekstId=208
Prof. dr Srđan Bogosavljević, direktor agencije „Ipsos Strategic Marketing“ predstavio je kvalitativne i kvantitativne analize koje ova agencija sprovodi za Vip u cilju detaljnog upoznavanja kompanije sa ponašanjem i očekivanjem svih korisnika mobilne telefonije u Srbiji.
Relevantna istraživanja i studije navode da mobilna SIM penetracija na srpskom tržištu u 2010. godini iznosi 130%, što znači da svaki građanin u proseku ima barem 1 mobilni telefon. Savremeni stilovi života čine mobilnu komunikaciju sve potrebnijom, tako da ne treba da čudi procena da je obuhvat korisnika ovih usluga u ukupnoj populaciji u januaru ove godine premašio 68%. Mobilne aparate 99% populacije koristi za razgovore, a 85% za slanje SMS poruka. Mobilni telefoni sve više zamenjuju sat jer služe da saznamo tačno vreme ili za buđenje, odnosno kao fotoaparati, kamere ili nosači muzike. Istraživači ističu da tržište telekomunikacija u Srbiji nije homogeno, već ga čini skup potrošača čije se potrebe i navike u komunikaciji međusobno razlikuju. Studije pokazuju da 21,8% korisnika na internet i društvene mreže izlazi posredstvom mobilnih aparata. Čak 29% mlade populacije ističe da se primarno informiše koristeći svoje pametne telefone za pristup elektronskim izdanjima glasila.
Na tržištu i dalje, sa 66% dominiraju pripejd korisnici, ali je u poslednje 3 godine primetno pomeranje ka postpejdu za više od 6% godišnje. Kao tri glavna razloga zbog kojih bi prešli na postpejd, korisnici ističu povoljnije cene, mogućnost da komuniciraju bez ograničenja i mogućnost da pod povoljnijim uslovima dođu do željenog telefona. Na pitanje zašto se još nisu odlučili da pređu na postpejd, ispitanici najčešće navode da u pripejdu imaju bolju kontrolu troškova, da ne mogu da nađu paket koji bi im odgovarao, odnosno da nemaju stalni izvor prihoda.
Dodatni razlog zbog čega korisnici ne prelaze u većem broju sa pripejda na postpejd je nemogućnost zadržavanja broja mobilnog telefona. Istraživanja jasno pokazuju da su korisnici veoma vezani za svoj mobilni broj i da bi njih 26% najverovatnije promenilo mobilnog operatera ukoliko bi mogli da zadrže svoj broj. Zato se veće migracije korisnika na srpskom tržištu mobilne telefonije mogu očekivati tek sa primenom usluge prenosa broja prilikom promene operatera, koja bi, posle probijanja zakonskih rokova, trebalo da zaživi ovog proleća.
Kako bi svojim korisnicima ponudio odgovarajuće proizvode i usluge, Vip vrši vrlo detaljnu segmentaciju tržišta i analizu korisničke baze. Prilikom segmentacije tržišta uočavaju se razlike u ponašanju korisnika i na tim razlikama kreiraju se specifična ponuda i marketing strategija za svaki segment tržišta posebno.
Kroz fokus grupe koje su rađene krajem prošle godine, uočeno je da mali broj postpejd korisnika iskoristi sve sadržaje koji im se nude u mesečnom paketu. Najčešće iskoriste minute za razgovor, dok im preostane jedan broj SMS poruka. Takođe, zbog povećanog korišćenja mobilnog interneta i korisnici nižih postpejd tarifa žele da im se u paketu omogući besplatan prenos određene količine podataka.
To je Vipove stručnjake stavilo pred izazov kako da korisnicima sa različitim potrebama i navikama omoguće maksimalnu fleksibilnost u korišćenju baš onih mobilnih sadržaja koji su im u tom trenutku najpotrebaniji. Kao odgovor, Vip je ponudio inovativan postpejd koncept sa konkurentnim „pametnim“ tarifama koje korisnik prilagođava svojim potrebama.
http://vipmobile.rs/vip-ukratko/press-c ... ekstId=208
Prof. dr Srđan Bogosavljević, direktor agencije „Ipsos Strategic Marketing“ predstavio je kvalitativne i kvantitativne analize koje ova agencija sprovodi za Vip u cilju detaljnog upoznavanja kompanije sa ponašanjem i očekivanjem svih korisnika mobilne telefonije u Srbiji.
Relevantna istraživanja i studije navode da mobilna SIM penetracija na srpskom tržištu u 2010. godini iznosi 130%, što znači da svaki građanin u proseku ima barem 1 mobilni telefon. Savremeni stilovi života čine mobilnu komunikaciju sve potrebnijom, tako da ne treba da čudi procena da je obuhvat korisnika ovih usluga u ukupnoj populaciji u januaru ove godine premašio 68%. Mobilne aparate 99% populacije koristi za razgovore, a 85% za slanje SMS poruka. Mobilni telefoni sve više zamenjuju sat jer služe da saznamo tačno vreme ili za buđenje, odnosno kao fotoaparati, kamere ili nosači muzike. Istraživači ističu da tržište telekomunikacija u Srbiji nije homogeno, već ga čini skup potrošača čije se potrebe i navike u komunikaciji međusobno razlikuju. Studije pokazuju da 21,8% korisnika na internet i društvene mreže izlazi posredstvom mobilnih aparata. Čak 29% mlade populacije ističe da se primarno informiše koristeći svoje pametne telefone za pristup elektronskim izdanjima glasila.
Na tržištu i dalje, sa 66% dominiraju pripejd korisnici, ali je u poslednje 3 godine primetno pomeranje ka postpejdu za više od 6% godišnje. Kao tri glavna razloga zbog kojih bi prešli na postpejd, korisnici ističu povoljnije cene, mogućnost da komuniciraju bez ograničenja i mogućnost da pod povoljnijim uslovima dođu do željenog telefona. Na pitanje zašto se još nisu odlučili da pređu na postpejd, ispitanici najčešće navode da u pripejdu imaju bolju kontrolu troškova, da ne mogu da nađu paket koji bi im odgovarao, odnosno da nemaju stalni izvor prihoda.
Dodatni razlog zbog čega korisnici ne prelaze u većem broju sa pripejda na postpejd je nemogućnost zadržavanja broja mobilnog telefona. Istraživanja jasno pokazuju da su korisnici veoma vezani za svoj mobilni broj i da bi njih 26% najverovatnije promenilo mobilnog operatera ukoliko bi mogli da zadrže svoj broj. Zato se veće migracije korisnika na srpskom tržištu mobilne telefonije mogu očekivati tek sa primenom usluge prenosa broja prilikom promene operatera, koja bi, posle probijanja zakonskih rokova, trebalo da zaživi ovog proleća.
Kako bi svojim korisnicima ponudio odgovarajuće proizvode i usluge, Vip vrši vrlo detaljnu segmentaciju tržišta i analizu korisničke baze. Prilikom segmentacije tržišta uočavaju se razlike u ponašanju korisnika i na tim razlikama kreiraju se specifična ponuda i marketing strategija za svaki segment tržišta posebno.
Kroz fokus grupe koje su rađene krajem prošle godine, uočeno je da mali broj postpejd korisnika iskoristi sve sadržaje koji im se nude u mesečnom paketu. Najčešće iskoriste minute za razgovor, dok im preostane jedan broj SMS poruka. Takođe, zbog povećanog korišćenja mobilnog interneta i korisnici nižih postpejd tarifa žele da im se u paketu omogući besplatan prenos određene količine podataka.
To je Vipove stručnjake stavilo pred izazov kako da korisnicima sa različitim potrebama i navikama omoguće maksimalnu fleksibilnost u korišćenju baš onih mobilnih sadržaja koji su im u tom trenutku najpotrebaniji. Kao odgovor, Vip je ponudio inovativan postpejd koncept sa konkurentnim „pametnim“ tarifama koje korisnik prilagođava svojim potrebama.
-
- Entuzijasta
- Postovi: 220
- Pridružio se: Sre, 16. Avg 2006. 00:59
Prosto i jednostavno Postpaid Batalimo se fazona jao ja ne volim da se obavezujem itd, ja samo uplacujem po 100-150din kr dnevno, i to je 3000-4500 mesecno, ali bolje tako nego da sam ja obavezan da platim mesecni racun itd. Postoje ljudi koji misle ovako, a nazalost ja im moram reci da su mnogo glupi i da pojma nemaju o zivotu. Ja sam sad na Prenesi + 1Gb, inace bio sam na Prenesi + 2Gb, istekao mi ugovor, ja otisao tamo da produzim i uzmem C7, kad oni mi kazu e dobijas i 5000bonus dinara da koristis 12 meseci a za 190din mesecno mozes da dobijes jos 1000 poruka, ja reko u super daj onda prenesi + 1Gb jer je taj dan inace C7 poskupeo 3 soma na prenesi + 2GB a pojeftinio na Prenesi +1Gb za 2 soma Moj mesecni racun je 1758 din na 31 dan to iznosi 56 dinara dnevno Dragi prepaid korisnici, sta vi imate za 56 din dnevno? Recimo da ste na paketu poruke poruka je 2,24 din, znaci vi imate tacno 25 poruka za 56 din kredita dnevno Ja imam 33 poruke za 56 din + imam 10min dnevno (koji bi kod vas u jednom pozivu kostali 6,9 + 10x8,85=95din) imam 33Mb podataka koji bi kod vas kostali preko 1500din ako je 1Kb=0,05 din
Da ne pricam o bonusu koji sam dobio i sa kojim mogu za 12 meseci sve to da dupliram
Da ne pricam o bonusu koji sam dobio i sa kojim mogu za 12 meseci sve to da dupliram
- Ninolina
- Moderator
- Postovi: 4203
- Pridružio se: Sre, 07. Dec 2005. 08:42
- :: Galaxy Note 9 White
- :: Galaxy Watch Active2
- Lokacija: Beograd
MikiBre, cemu takva prozivanja ljudi koji koriste Pre Paid? Pa ne treba svakom gomila poruka i minuta, a ni mb-ta.. Prednost Pri paida je najvise u tome sto ako nemas stalna primanja na ovaj nacin mozes da se kontrolises.. Kad imas para ti uplatis, kad nemas onda nista.. Na zalost, sve je vise ljudi koji su u takvoj situaciji.. Mali off topic.. Dnevno, u Srbiji, 500 ljudi ostane bez posla.. I to bez tendencije da se to uskoro smanji..'-(
*** ALL WHITE with Teddy *** GALAXY NOTE 9 White Snapdragon *** GALAXY WATCH ACTIVE 2 Aluminum 44mm ***
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Ninolina, moram da se nadovezem na tvoj offtopic - nazalost, procenjeno je da jos oko 40000 ljudi MORA da ostane bez posla u drzavnim institucijama, kako bi se na neki nacin smanjili javni rashodi. A inace u Srbiji ne radi skoro milion ljudi, od cega je 1/3 njih mladjih od 30 god.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!