Telenor/mt:s/Vip - postpejd/pripejd (2010)
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
PetarI, ti bi da potpišeš ugovor, uzmeš telefon za dinar, pa onda pređeš kod drugog? Ne ide to tako. MNP će važiti ako si bez ugovorne obaveze. Dok Messi ima ugovor sa Barcelonom, mora da igra za njih. Ako zeli da ode pre isteka ugovora, Barcelona treba da dobije obestecenje. Kad ugovor istekne, moze da predje i u mt:s/Telenor/Vip.
Tako je i sa MNP-om i ugovorima kod operatera.

Naravno da bih da menjam operatera onako kako mi po usluzi i ceni odgovara,bez obzira na ugovor.Mozda bas ne razumem(da ne upotrebim jacu rec),ali koliko sam razumeo bas to je svrha MNP-a.
Sto ne bih bio u MTS-u,a ono prefiks 063...Receno je korisnik podnosi zahtev,placa 200 din.,podnosi zahtev za promenu,operater jedan drugom placa naknadu od 200 din.,i korisnik nastavlja kod drugog operatera ugovornu obavezu,njima preostaje da se bolje bore za korisnika...

Odem danas u MTS poslovnicu u Novom Sadu,Spens,da odradim jednu rokadu...Kako od MTS koristim paket Biznet Vojska(ocigledno gde radim),a broj koristim vec jedno 6-7 godina(i obavestenja banke idu na njega),reko da istupim sa tim brojem iz grupe pa da uzmem neki telefon,jer kao grupni
korisnik to nemogu.Svidja mi se LG GT 540,izvuku mi broj,a kako imam prava na 4 broja u grupi,dam im jedan pripejd broj da ga "prevuku" u biznet.Posle malo kuckanja,kazu sve je proslo,ali s oobzirom da treba jedno pola sata da mogu da se vide brojevi u novoj varijanti...hajmo na kafu,dok cekate.I tako ispricamo se,vratimo,brojevi na svom mestu i ia sa LG-jem kuci.Pa hvala Vam.
A da,da ne zaboravim,famozni MNP od 01.07.

A da,da ne zaboravim,famozni MNP od 01.07.
- Nikola Vapa/CA
- Mobil fan
- Postovi: 424
- Pridružio se: Sub, 24. Sep 2005. 20:19
Mts post paid koristim vec dugo.Potpuno sam zadovoljan uslugom i ne razmisljam o promeni operatera.Nije mi bitna provera stanja jer to radi telefon umesto operatera(android aplikacija).Bonus nikad nisam mogao potrositi u prvih deset dana pa mi nikad nije predstavljao problem sto ne radi azuriranje.Takodje,telefone nikad ne kupujem od operatera a ako ih dobijem,odmah ih prodam.Nisam nikad isao u korisnicki servis da bih se zalio na racun i sl.Jos jedan razlog zbog kog ne bih menjao operatera je sto je 98% brojeva u imeniku telefona iz MTS mreze.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Pa provera stanja na mt:s sada radi mnogo bolje. Vec 2. dan sam ovaj mesec proverio stanje i bilo je tacno. Elem, cini mi se da sada azuriraju vise puta dnevno, jer proverim ujutro, i proverim uvece i uvek pokazuje razlicito. Ne proveravam zato sto mi treba, nego sam primetio da ovaj mesec daleko bolje radi, pa rekoh da istestiram pre nego podelim ovde...
Ali ja vala razmisljam i te kako o promeni operatera, najvise me privlaci Vip sa svojim SMART tarifama, ali samo uz uslov da za 550, dobijem kako reklama kaze duplo, i ako mogu jos za 200€ da pazarim Nexus S kod njih - Bog da me vidi
Ali ja vala razmisljam i te kako o promeni operatera, najvise me privlaci Vip sa svojim SMART tarifama, ali samo uz uslov da za 550, dobijem kako reklama kaze duplo, i ako mogu jos za 200€ da pazarim Nexus S kod njih - Bog da me vidi

Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Potpuno se slazem da provera stanja radi ok(u poslednje vreme),ali nije mi jasno da za 4 dana nisu u stanju da mi promene tarifni paket,iz bizneta u prvu droid.Ajde sto nemogu oni,ali ni ja nemogu da pozivam,mogu samo da primam pozive,a samo sam hteo da sacuvam broj koji svi moji drugovi znaju.I jos nesto ne zaboravite,MTS-ovi telefoni nisu zakljucani kao kod drugih...Znaci upravo onaj problem koji postoji u postovima,zakljucio sam ugovor,platio vam telefon koliko ste trazili,placacu 2 god.,ali nemoram biti vas rob.Zasto je telefon zakljucan,ako je moje vlasnistvo...To znaci da uzimamo aparate na neku vrstu lizinga(imaju li pravo na to?).Jedino MTS telefoni nisu zakljucani...Ovo je sve po sistemu malo toplo,malo hladno,malo ih kudimo,malo hvalimo.Realno njihovi paketi su najjeftiniji za ono sto pruzaju.
Sada je ponedeljak 23.05.Ugovor sa promenom tarife sam napravio u petak 20.05.Jos nemogu da koristim svoj 064 broj.Odgovor zasto tako otprilike glasi,da boze moj,kad se ugovor napravi zadnji dan pred vikend,nemoze sve odmah da se odradi,traje to...Sacekacu sutra jutro,a ako se nista u toku noci ne dogodi po tom pitanju,malo cu se nekome na...ati ...
Danas je 27.05.,moj broj jos uvek neradi:"Zbog tehnickih problema nemozete uspostaviti vezu".Problem je prosledjen tehnickoj podrsci
.Nazalost zaboavio sam telefon na poslu,tako da nije bilo smisla da odem u poslovnicu i obavim glagolski oblik iz proslog citata. 
Danas je 30.05.Moj broj i pored raznoraznih zahteva tehnickoj podrsci,pismenih zalbi u predstavnistvu i dalje zbog,TEHNICKE GRESKE,
,ne radi.Ni je..... majke nije pomoglo.Napisao sam zahtev da mi se za ove dane ne tarifira pretplata jer telefon ne koristim mojom greskom.U korisnickom servisu,devojka po imenu Mirjana,na moje pitanje,da li u Telekomu postoji neko ko to moze(zeli) da resi,kaze da ona to STVARNO nezna..............Oh boze.Izgleda da mi ostaje da sve to lepo prijavim trzisnoj inspekciji,ili nekome neznam vec kome za zastitu potrosaca,pa da vidimo...
Napokon 31.05,posle mnogih intervencija,znate taj paket prva droid,neradi bas najbolje???
,samo je ubacena aplikacija Prva TV,kao B92,pa mi nije jasno sta neradi,ipak nakon svega broj je PRORADIO.......
Sada je ponedeljak 23.05.Ugovor sa promenom tarife sam napravio u petak 20.05.Jos nemogu da koristim svoj 064 broj.Odgovor zasto tako otprilike glasi,da boze moj,kad se ugovor napravi zadnji dan pred vikend,nemoze sve odmah da se odradi,traje to...Sacekacu sutra jutro,a ako se nista u toku noci ne dogodi po tom pitanju,malo cu se nekome na...ati ...

Danas je 27.05.,moj broj jos uvek neradi:"Zbog tehnickih problema nemozete uspostaviti vezu".Problem je prosledjen tehnickoj podrsci


Danas je 30.05.Moj broj i pored raznoraznih zahteva tehnickoj podrsci,pismenih zalbi u predstavnistvu i dalje zbog,TEHNICKE GRESKE,

Napokon 31.05,posle mnogih intervencija,znate taj paket prva droid,neradi bas najbolje???

Skoro istu stvar sam na pisao na drugoj temi,ali nema veze,sad cu u kratkim crtama....Koristim MTS postpaid,mix2300(prethodni mix 2000,a pre toga bell 400) i koristio jos od 2003 godine...Posalje me firma da uzmem jos jedan postpaid koji bi mi oni placali i da sam izaberem kod kog operatera
!
Odem lepo u ViP i izaberem paket i naravno uzmem i telefon Nokia C3(jbg),posto sam imao tu cast da iskusim tu golgotu sa dva postpaida,mogu vam reci da sam prezadovoljan sa Vipom,cista konekcija,veoma usluzni,uvek znas na cemu si,presek stanja redovan.Meni ugovor u MTS-u istekao jos proslog maja i odem da prenesem broj u ViP,e sad verovali ili ne ovaj sam odgovor dobio:"Ne moze,zato sto u telekomu imate jos uvek ugovornu obavezu". Ja ne budem lenj i odem u Mts i sacekam red jedno pola sata i pitam tamo kakvu ugovornu obavezu?!Pazite sad,NISAM PLATIO ZADNJI RACUN ZA ADSL?!Pitam kakve veze ima adsl sa MNP,kaze mi ona riba da je "sve to telekom"!Ne budem lenj,donesem im onaj stari ugovor i pitam zasto nisam obavesten o tome i da li oni znaju gde rade i kazem joj da mi objasni kave veze ima adsl sa mobilnim operaterom?Opet odgovor da je sve to telekom.....Odem platim adsl,i ona mi ponudi nove neke pakete bla,bla...lepo im kazem da mene nece videti vise i raskinem ugovor! Odem u Vip uzmem njihov internet i zadrzim njihov postpaid(ionako se na mene vodi)....jos mi dali neke sitne povoljnosti da uzmem onaj laptop....Da li je kriva ona riba koja radi tamo i njeno neznanje ili su stvarno debili toliki to ne znam,ali onako revoltiran nisam imao bolje resenje.

Odem lepo u ViP i izaberem paket i naravno uzmem i telefon Nokia C3(jbg),posto sam imao tu cast da iskusim tu golgotu sa dva postpaida,mogu vam reci da sam prezadovoljan sa Vipom,cista konekcija,veoma usluzni,uvek znas na cemu si,presek stanja redovan.Meni ugovor u MTS-u istekao jos proslog maja i odem da prenesem broj u ViP,e sad verovali ili ne ovaj sam odgovor dobio:"Ne moze,zato sto u telekomu imate jos uvek ugovornu obavezu". Ja ne budem lenj i odem u Mts i sacekam red jedno pola sata i pitam tamo kakvu ugovornu obavezu?!Pazite sad,NISAM PLATIO ZADNJI RACUN ZA ADSL?!Pitam kakve veze ima adsl sa MNP,kaze mi ona riba da je "sve to telekom"!Ne budem lenj,donesem im onaj stari ugovor i pitam zasto nisam obavesten o tome i da li oni znaju gde rade i kazem joj da mi objasni kave veze ima adsl sa mobilnim operaterom?Opet odgovor da je sve to telekom.....Odem platim adsl,i ona mi ponudi nove neke pakete bla,bla...lepo im kazem da mene nece videti vise i raskinem ugovor! Odem u Vip uzmem njihov internet i zadrzim njihov postpaid(ionako se na mene vodi)....jos mi dali neke sitne povoljnosti da uzmem onaj laptop....Da li je kriva ona riba koja radi tamo i njeno neznanje ili su stvarno debili toliki to ne znam,ali onako revoltiran nisam imao bolje resenje.
Imam postpaid racun kod VIP-a na dve godine. Ugovor mi istice 21.10.2011. god. Obracun mi je svakod 9. u mesecu. Nekoliko dana pre 09.09. pozovem operatera i raspitam se za raskid ugovora (vec sam uzeo broj i telefon u MTS-u). Kaze mi da se javim posle 9.09. u bilo koju poslovnicu i podnesem zahtev za raskid ugovora. Odem u poslovnicu i dobijem istu informaciju (posle 09.09.). Predpostavio sam vec, da ce mi ugovor produziti po 09.11. jer je to kraj obracunskog perioda. Odem danas u poslovnicu, a sluzbenik me obraduje da ce mi ugovor biti raskinut 09.12.2011. !!! Obrazlozenje: podneo sam zahtev 18.10. plus mesec da to je 18.11. i onda istek obracunskog perioda do 09.12.
Za sklapanje ugovora je dovoljno 10 min.
Produzenje ugovora je moguce i dva meseca pre isteka, a raskid traje, u mom slucaju, 53 dana od datuma zvanicnog isteka ugovora.
Ako raskidate ugovor kod VIP-a razmisljajte par meseci ranije.
Za sklapanje ugovora je dovoljno 10 min.
Produzenje ugovora je moguce i dva meseca pre isteka, a raskid traje, u mom slucaju, 53 dana od datuma zvanicnog isteka ugovora.
Ako raskidate ugovor kod VIP-a razmisljajte par meseci ranije.
Može savet na brzinu za neki postpaid paket do maks 600-700 dinara mesečne preplate (ne zanima me telefon)? Koliko sam gledao trenutno je najpovoljnija varijanta MiX net M koja sa popustom od 50% i ugovornom obavezom od 12 ili 24 meseca izadje oko 550 dinara. E sad pošto ta promocija važi do 31.12.2011 moram što pre da se odlučim. Dakle da li za te pare ima nešto "pametnije" od drugih operatera?
Born to be wild!!!
- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
za te pare nema ništa pametnije ni bolje.kod vipa sa popustom od 25% i računom tada od oko 800+din dobijaju se 325min 325sms i 325mb a kod telenora za veće parice malo više poruka.znači mts i popust.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!