obaveštenje da je broj prebačen u VIP
obaveštenje da je broj prebačen u VIP
Moja supruga je prenela svoj 064 broj u VIP i sada svi koji je zovu iz MTS mreže dobijaju obaveštenje da je broj prebačen u VIP.
Prvi put mi j bilo OK ali ljudi 10 puta dnevno dobijam takvu poruku i počinje da me iritira.
Da li ovo obaveštenje govornog automata MTS-a znači da mi nešto dodatno naplaćuju?
Da li je moguće isključiti ovo obaveštenje jer prilično iritira?
Mislim zovem nekoga da bi sa njim razgovarao i nije me briga u kojoj je mreži, ovako deluje kao da MTS želi da na neki način "žigoše" sve koji su prešli.
Prvi put mi j bilo OK ali ljudi 10 puta dnevno dobijam takvu poruku i počinje da me iritira.
Da li ovo obaveštenje govornog automata MTS-a znači da mi nešto dodatno naplaćuju?
Da li je moguće isključiti ovo obaveštenje jer prilično iritira?
Mislim zovem nekoga da bi sa njim razgovarao i nije me briga u kojoj je mreži, ovako deluje kao da MTS želi da na neki način "žigoše" sve koji su prešli.
Evo i slikovitog primera
Recimo, ja sam bivši vip korisnik, koji je prešao u m:ts.
Ukoliko me zovu ortaci koji su ostali na vip-u, oni će čuti poruku da je moj broj sad u m:ts mreži.
Na taj način imaju jasan signal da će im razgovor biti drugačije tarifiran (što može da zavisi od paketa).
Ukoliko nekog od tih ortaka smara ta poruka i nije ga briga za svoju potrošnju, on može da traži od svog operatera (vip) da mu se skine ta "zaštita".
Nije moguće da da ja kao korisnik m:ts mreže tražim od svoje "bivše" mreže da se isključi ta poruka jer bi na taj način oni doveli u zabludu svoje trenutne korisnike da razgovaraju sa brojem iz iste mreže...

Recimo, ja sam bivši vip korisnik, koji je prešao u m:ts.

Ukoliko me zovu ortaci koji su ostali na vip-u, oni će čuti poruku da je moj broj sad u m:ts mreži.
Na taj način imaju jasan signal da će im razgovor biti drugačije tarifiran (što može da zavisi od paketa).
Ukoliko nekog od tih ortaka smara ta poruka i nije ga briga za svoju potrošnju, on može da traži od svog operatera (vip) da mu se skine ta "zaštita".
Nije moguće da da ja kao korisnik m:ts mreže tražim od svoje "bivše" mreže da se isključi ta poruka jer bi na taj način oni doveli u zabludu svoje trenutne korisnike da razgovaraju sa brojem iz iste mreže...
bmarke, isto sam i ja razmišljao, dakle operateri daju opciju korisnicima da isključe obaveštajno poruku za promenu mreže a to je pomeni skandal ! Recimo postpaid koji ima više minute u mreži ili prepaid promocije koje su inače sve za mrežu kada su razgovori u pitanju.
Mnogi mogu da dođu u zabludu, ako bih promenio mrežu lično ne bih gasio obaveštenje godinu dana zbog drugih ljudi.
Mnogi mogu da dođu u zabludu, ako bih promenio mrežu lično ne bih gasio obaveštenje godinu dana zbog drugih ljudi.
mp3mp3,pročitaj moju poslednju rečenicu...
Ti i ne bi mogao da ugasiš obaveštenje koje čuju drugi ljudi, jer operater to ne dozvoljava.
Ti bi mogao da ugasiš obaveštenje za svoj broj,odnosno za slučajeve kad ti zoveš druge ljude koji su otišli iz tvoje mreže, jer je to tvoje lično podešavanje tj. utiče samo na tvoju potrošnju.
Ti i ne bi mogao da ugasiš obaveštenje koje čuju drugi ljudi, jer operater to ne dozvoljava.
Ti bi mogao da ugasiš obaveštenje za svoj broj,odnosno za slučajeve kad ti zoveš druge ljude koji su otišli iz tvoje mreže, jer je to tvoje lično podešavanje tj. utiče samo na tvoju potrošnju.
- mezzano
- Expert
- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
Da. Kad se malo razmisli, to je i logicno. Ja sam razumeo da on zeli da iskljuci poruku, na svom prenetom broju, koja mu kaze da je preneo broj, pa kad zove neku drugu mrezu, dobija obavestenje. A ovo je sasvim ok, da sve ljude iz mreze obavestava da je broj prenet, dok oni ne zatraze da im se to deaktivira (ako imaju paket, recimo, koji ima besplatne pozive ka svim mrezama).
Ljudi ja sam presao iz Telenora u VIP. I probao sam sa raznih telefona i sa raznih mreza da zovem svoj broj,i nekad bude obavestenje da je broj prebacen,a nekad ne,u cemu je fora!?
A niko od njih nije nista iskljucivao,zvao korisnicki servis itd...
Inace vec me nekoliko ljudi pitalo sta mi je sa telefonom,kaze nece da zvoni nego se javlja neka sekretarica i oni naravno prekinu vezu!
A niko od njih nije nista iskljucivao,zvao korisnicki servis itd...
Inace vec me nekoliko ljudi pitalo sta mi je sa telefonom,kaze nece da zvoni nego se javlja neka sekretarica i oni naravno prekinu vezu!

Sony Xperia P
To i mene užasno nervira ali sam od operateke iz korisničkog servisa dobio upravo tu informaciju: da će korisnici moje bivše mreže (Telenor) dobijati tu poruku da ne bi bili dovedeni u zabludu oko potrošnje minuta i da to svaki korisnik koji želi da me zove to mora sam da isključi kod svog operatera iako je paradox u toj, malo preternoj, brizi za korisnike je da su ljudi neupućeni i nervozni i ne zanima ih nikakvo sistemsko obaveštenje i ne žele ni da ga saslušaju (kao da je: "korisnik trenutno nije dostupan...." jedino moguće obaveštenje), i isto to mi govore:" na koji sad broj da te zovem, kad te zovem na 063 dobijam neko obaveštenje da ti nešto nije uredu s brojem........", "pa da si saslušala poruku saznala bi da će samo da kaže da mi je broj prenet u dugu mrežu i onda će da zvoni" 

Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO
- Pera Detlic
- Mobil manijak
- Postovi: 1169
- Pridružio se: Pon, 21. Dec 2009. 13:45
- :: HTC One [m8]
- Lokacija: Beograd