A1 novosti
- skar
- Mobil manijak
- Postovi: 1366
- Pridružio se: Ned, 17. Jan 2010. 22:07
- :: nobody know
- Lokacija: Zrenjanin
- Kontakt:
wp7 je sve samo ne monoton,mozda na prvi pogled izgleda,al posle jaibreka dobijate ono sto svaki korisnik zeli od jednog OS...malo se poigraj sa njim,veruj potrebno je vise od 20min,da bi shvatio kako je to odlcian OS..
da vip ima omniu a cena joj prevazilazi danasnju prodajnu cenu,koja prevazilazi cenu sada na trzistu!
da vip ima omniu a cena joj prevazilazi danasnju prodajnu cenu,koja prevazilazi cenu sada na trzistu!
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
Ja sam danas sav veseo i radostan krenuo u Vip da na moj Smart 1100 dodam 1GB neta kao dodatak i padnem u nesvest kad mi je lik rekao da ne može jer je to opcija samo za nove korisnike!!!!???? Još mi mrtav ladan kaže da postoji internet dodatak od 10MB ako želim!!!Lobachewsky napisao:Ovo je prava stvar! To su trebali odmah da urade, da uvedu poseban dodatak za internet, da se net posebno tarifira otpocetka, a ne kada potrosis smartove da se vatas za srce jer ce racun da ti ode u nebo ako ti je ukljucena sinhronizacija vremenske prognoze. Verovatno ovaj put uzimam smartove. Ozbiljno?!?? E pa ******** ******** ***** #@$$@%#&@!!!!
Ne znam dokle moze da ide taj bezobrazan odnos prema starim korisnicima, meni ionako malo fali da se vratim na telenor, najvise zbog mnogo bolje 3G pokrivenosti po Srbiji i omiljenog broja. A taman razmisljam koliko su smartovi ekstra postali.



- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Posto sam zaista revoltiran ovom njihovom stjupidnom politikom, srocio sam im jedan mail koji cu ovde da podelim sa vama, meni najmilijima 
Bas me zanima sta ce da mi odgovore, i da li ce nesto da se promeni. Ne bi bilo lose da svi mi koji bi zeleli nesto ovako, sibnemo po jedan mail, cisto da vide da nas ima 

Kod: Obeleži sve
Postovani,
Nazalost sada Vam se obracam iz revolta, i to poprilicno velikog.
Pre 2 dana sam saznao za Vase nove Internet dodatke, od 1 GB i 3GB, po vrlo prihvatljivoj ceni, kao i o akciji dobijanja telefona uz njih. Sav srecan, odlucih da odem u jednu od Vasih poslovnica kako bih video uslove za dobijanje telefona. Napominjem da sam Vas korisnik od jula 2011. i da sam pod ugovornom obaveznom do jula 2013. Vase ljubazno osoblje mi je saopstilo da ne mogu da uzmem na svoj ugovor jos jedan telefon, sto mi je i bilo logicno, ali nista me nije kostalo da pitam. Ono cime sam bio izuzetno neprijatno iznenadjen, i zbog cega i pisem ovo pismo je moja zelja da dobijem recimo 1 GB Interneta za dodatnih 500 din koje sam spreman da platim. Vas zaposleni je cak zvao i nekoga iznad, da proveri za svaki slucaj, da li postoji nacin da ja ipak dobijem 1 GB Interneta, ali je odgovor ostao nepovoljan po mene.
Pa sad moje pitanje glasi, zasto ja kao postojeci korisnik ne mogu da platim neku uslugu koju vi nudite i da uzivam u njenim blagodetima, nego je kao i uvek sve rezervisano samo za nove korisnike? Zar smo mi stari korisnici neko koga ste privukli necim, pa sada mozete za vreme trajanja ugovora da ga otresate? Mislim da je ovaj jaz koji pravite izmedju novih i starih korisnika nesto sto ce da Vam se obije o glavu vrlo brzo. Jasno mi je da ne mogu da uzmem jos jedan telefon, i sa time nemam problem, ali mi ne ide u glavu zasto ne bih mogao da doplatim 500 din i imam jos 1 GB Interneta? Da li postoji iko ko moze ovo da mi razjasni, ali da obrazlozi argumentima, a ne eto tako je predvidjeno... Gluposti tipa nas sistem nije spreman, i ne moze to da se uradi, kod mene jednostavno ne piju vodu. Slicno objasnjenje sam dobio zasto porukom moram da proveravam stanje a ne preko USSD koda, sto takodje smatram za veliku glupost, da ne kazem nesposobnost, ili bolje reci, nemanje zelje da se nesto promeni... A trebalo bi.
Do sada sam bio izuzetno zadovoljan Vasom mrezom, na relacijama gde se ja krecem, imate definitivno najbolju pokrivenost, odlican i brz Internet (da nije tako ne bih ni pisao sve ovo), sjajne Smart tarife, jedino mislim da je Smart 2200 preskup, kao i tarife iznad, jer poredjenja radi Smart 550 kosta 1090 din, a za 400 din vise se dobija duplo toliko. A Smart 2200 kosta 2590, sto je ogromna razlika u ceni.
Verujm da bi kao i meni, mnogim korisnicima znacio taj extra 1 GB, nekome i 3GB, ali da ne zeli zbog toga da placa velike sume novca. 500 din za 1 GB je i vise nego fer cena, i eto, ja znam vec 10-ak korisnika koji su spremni momentalno da "'drese kesu", a Vi im to onemogucavate. Mene zaista interesuje gde je tu zdrava logika i prilagodjavanje trzistu?
Voleo bih u sto skorijem roku da dobijem odgovor na svoj mail, isto tako shvatite ovo kao podstrek da obratite paznju i na stare korisnike, te i njima omogucite ravnopravan tretman. Naravno, znajuci situaciju, ne bi me cudilo da nakon citanja, i odgovora na ovaj mail (jer sam uvek dobio odgovor, to ne mogu da sporim), da ce ovo da zavrsi u nekoj arhivi, ili ce cak da bude i "delete", a da se nista promeniti nece. To je scenario koji ocekujem, i iskreno ovo Vam je prvi veliki minus kod mene i nazalost spreman sam da poverujem da Vam to nista ne znaci. A Vip mrezu sam oduvek smatrao inovatorom na nasem trzistu jer ste prvi uveli mnoge stvari, neke dobre, neke lose, ali ste bili prvi, a samo se prvo mesto racuna.
Da ne duzim dalje, puno pozdrava, i jedna packa, da se setite da nisu potencijalni novi korisnici jedini kojima treba da se dodvorite nego su to stari korisnici koji Vas "odrzavaju u zivotu".

Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Meni se ne sviđa što sva tri operatera nemaju neki "domaćinski" odnos prema svojim korisnicima. Ako si već njihov korisnik onda bi red bio da izađeš u susret onome ko ti ostavlja svoj novac.
Sve se svodi na međusobno natezanje (operater-korisnik).
Tako npr.: Telenor ne nudi ništa konkretno dok im ne zapretiš odlaskom. Neopisiva glupost!!!
Sve se svodi na međusobno natezanje (operater-korisnik).
Tako npr.: Telenor ne nudi ništa konkretno dok im ne zapretiš odlaskom. Neopisiva glupost!!!
● PRAVILA FORUMA ● СРБИ ЗА СРБЕ ●
Fox, slažem se da je tako i kod druga dva operatera, a ja sam samo naveo primer iz mreže u kojoj ja imam broj.
Još mi i jedna komšinica radi u Telenoru, pa sam se naslušao svega!
Još mi i jedna komšinica radi u Telenoru, pa sam se naslušao svega!

● PRAVILA FORUMA ● СРБИ ЗА СРБЕ ●
Još uvek besan zbog svega, i ja sam im poslao mail, pa da vidim šta će reći.

Kod: Obeleži sve
Poštovani,
pre nekoliko dana sam čuo za Vašu novu akciju dobijanja telefona za 1 dinar uz određene tarifne pakete + nove internet dodatke. Pošto već duže vreme iščekujem kada ćete korisnicima ponuditi neke pakete u kojima će imati jeftiniji i veći pristup internetu, kao što već odavno postoje kod druga dva operatera, otišao sam u Vašu prodavnicu u TC Ušće, moglo bi se reći vrlo srećan zbog konačno povoljne varijante za internet, kako bih na svoj paket Smart 1100 dodao novi dodatak od 1GB. Kada sam to zatražio od Vašeg operatera, dobio sam informaciju da su novi tarifni dodaci predviđeni samo za nove korisnike. Reč razočaran je slaba da Vam opišem kako sam se osećao u tom trenutku. Da li je moguće da stari korisnici od kojih godinama živite, Vama ništa ne znače. Ja sam spreman da platim za neku Vašu uslugu, a vama čak ni to nije bitno? Ja sam Vaš korisnik od juna 2008 i do sada sam uvek bio zadovoljan Vašim uslugama, osim što sam uvek imao primedbu na izostanak paketa u kojima će internet biti zastupljeniji, posebno mi je to neverovatno u doba sve veće ekspanzije smartphone-ova, kada je jasno da je internet sve više potreban. Znam, reći ćete postoje i veći Smart paketi, ali ja zaista ne želim da plaćam neverovatne sume, kad isto to za mnogo manje para mogu dobiti kod drugih operatera. Da se vratim na moju posetu Vašoj prodavnici, posle objašnjenja da nije moguće da dobijem novi internet dodatak, Vaš operater mi je ponudio postojeći dodatak od 10MB za 295din! Ja stvarno ne znam kako Vas nije sramota da to uopšte i držite u ponudi, a kamoli da nekome nudite to kao opciju.
Posle svega, iskreno se nadam, da postoji neko u Vašoj kompaniji ko misli da su i stari korisnici bitni za Vas, a ne samo novi, i da će ovaj mail imati nekakav uticaj na to, jer zbog ovakvih stvari možete samo da izgubite klijente.
Nadam se da ću dobiti nekakav smislen odgovor na moj mail, a ne da je situacija takva kakva je.
- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
miodrage, dalib0r rok za odgovaranje je 2 nedelje ako im se tako ćefne tako da postoji mogućnost kao i meni što je bila da čekate taj period.zbog tih fora samo za nove korisnike otišao sam u mts..
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
U mts je 1GB 944din, u Telenoru...ne mogu bas da se snadjem tamo ali mislim da im je 500MB 290 din, a da nemaju opciju od 1GB... U ovom vipovm slucaju mislim da je akcenat na telefonima, a da oni taj 'gubitak' od 7500 po telefonu zele da 'nadoknade' tom ponudom za internet.. Uz ugovor na 24 meseca taj obvezni! dodatak ce da im donese 12000din.. Tj zarada je 12000-7500=4500din.. Znaci ovom 'akcijom' oni ce da namaknu jos 4500din, a bez gubitaka.. To sto smanje cenu tel. nadoknadice (i zaradice preko toga) preko te doplate za 1GB...
Samim tim oni ne nude ovu uslugu nego nude ugovor.. A na jedan broj ne moze da bude vezan za dva (ili vise) ugovora, zato su stari korisnici 'izvisili'.. Onaj ko nije na ugovoru moze uzeti ovaj ''dodatak' ali se mora obavezati ugovorom i kupiti telefon pride...
A slazem se da im treba pisati mailove jer je ova trenutna ponuda od 295din za beeednih 10MB cak i uvredljiva s obzirom sta konkurencija nudi...
Hah, sad tek videh kad si pomenuo.... Nemam pojma...
Cak mi ni ono '300' nije bilo cudno... 
Samim tim oni ne nude ovu uslugu nego nude ugovor.. A na jedan broj ne moze da bude vezan za dva (ili vise) ugovora, zato su stari korisnici 'izvisili'.. Onaj ko nije na ugovoru moze uzeti ovaj ''dodatak' ali se mora obavezati ugovorom i kupiti telefon pride...
A slazem se da im treba pisati mailove jer je ova trenutna ponuda od 295din za beeednih 10MB cak i uvredljiva s obzirom sta konkurencija nudi...
Hah, sad tek videh kad si pomenuo.... Nemam pojma...



Poslednja izmena od gaston u Sub, 24. Mar 2012. 19:29, izmenjeno 1 put ukupno.
- iKe
- Mobil manijak
- Postovi: 1289
- Pridružio se: Čet, 18. Mar 2010. 20:57
- :: S6 edge
- :: Nexus 7 2013
- Lokacija: Sokobanja
miodrage, dalib0r, dobro ste im napisali, jel još nema odgovora?. Stvarno dobra akcija, ali neverovatno je da, po ko zna koji put ovo mogu da koriste samo novi korisnici. JA iskreno ne mogu da potrošim ni ovih 1100 smartova, ali je krajnje glupo da ne mogu da uzmem još 1 Gb, ako mi slučajno bude trebalo!
The Member formerly known as L.S.I. .... Genuine vanilla ice cream sandwich... Nexus Prime