Cao Svima. Ja sam Misa Hlebnicki iz Zrenjanina imam 24 godine i imao sam situaciju sa VIP Mobile.
Novemra ove 2012-te godine mi isekao dvo godisnji post-paid ugovor u VIP-u.
Obavestajno pismo sam primio Avgusta da mogu da odem ranije i produzim ugovor.
18-og Avgusta odem i produzim ugovor (jer sam zadovoljan cenama usluga i pokrivenoscu mreze).
Naravno ponude mi nov mobilni telefon iz njihove ponude, pa se ja tako odlucim za VIP Droid XL.
Telefon je za mene OK. Nakon dve nedelje koriscenja, prestane da radi spoljasnji taster za smanjenje zvuka (sto u multimediji, sto u toku razgovora).
Znaci ne radi nikako.
Ja odem do VIP-a, reklamiram telefon i oni ga posalju u servis.
Opet nakon dve nedelje u servisu, javljaju mi da je telefon vracen NE popravljen i da je ukinuta garancija, jer je ustanovljeno da je telefon ne ovlasceno otvaran, sa pratecim slikama servisera da je unutar telefona na nekoj osnovnoj ploci nesto grebano, cackano.
Ja nisam otvarao niti ga davao nekom drugom da ga otvara (zasto bi kad imam dve godine garancije).
Sta cu, kako cu, ja posaljem zalbu na izjavu servisera da telefon nije otvaran, i da zelim drugi, ispravan (kakav mi i sleduje po potpisivanju ugovora).
Opet posle dve nedelje mi stize odgovor na moju zalbu da je serviser jedini koji moze da ustanovi da li je telefon ne ovlasceno otvaran ili nije.
A juce 09.11.2012. prestane i kamera da radi. (sta reci...).
Prema tome mogu da kazem da je VIP Mobile meni Misi Hlebnicki prodao polovan a uz to i ne ispravan mobilni telefon. Vrlo ne profesionalno od takvog operatera.
Imam li neko neku ideju sta da radim sa ovakvim problemom?
Hvala unapred.
