To se i ovaj menadzer,kad sam prvi put popricao sa njim,zapitao."'De da te puste do 50 hiljada?!"psyhound napisao:I posle svega ovoga meni nije jasna jedna stvar... Kako su oni uopste dozvolili toliki protok bez aktiviranog dodatka?! Ja imam staru Smart 120 tarifu + redovan (ugovorni) dodatak od 3GB neta i iskljucuju mi data protok cim u jednom cugu potrosim vise od 100MB (radi moje bezbednosti - kako mi napisu svaki put u SMS obavestenju) i onda moram da ih zovem da bi mi ga ponovo uspostavili (data protok, naravno). Mislim, mene sa dodatkom od 3GB iskljucuju na 100MB, a korisniku koji nema dodatak dozvole da spuca toliki protok. Budale²!
Cak i ugovoru,zaboravio sam koja tacka,pise da se dozvoljava prekoracenje do maksimalno 3 puta od visine pretplate (tako nesto),a onda se blokira.
Al zavisi i kojom brzinom potrosis to sto potrosis (to je ono sto Suna kaze).Ja sam ovo spucao za par sati (sat-dva-tri,ne secam se) konstantne upotrebe.Tek posle toga su reagovali.
Inace,iskljucen mi je odlazni saobracaj u cetvrtak (nemam vise pravo na pozive i slanje poruka)
U petak nisam stigao da odem do menadzera da ga pitam sta ima novo.Doduse,zvao me je u petak uvece,ali sam u tom momentu pricao sa nekim drugim,pa sam samo video da me je neko (tj. on) zvao u to vreme.Otici cu sutra da vidim sta se desava sa "mojim slucajem".
Posto nisam stigao da popricam sa menadzerom pokusao sam i da se ulogujem na "Vip online racun",da vidim sta mi tamo pise.Procedura je:unses broj mobilnog,dobijes SMS sa kodom i onda ukucas taj kod i tako se ulogujes,da proveris svoj listing.Ali...moj broj je izgleda izbrisan iz njihove baze
Dobijam SMS-ove (tj. kodove),ali ne mogu da se ulogujem (probao sam inace 6 puta u petak,pa i sad 7. put).Pise mi "00001 unknown user"
Ovo oduglovacenje me malo zabrinjava...