Pozdrav ljudi, iako sam se sad registrovao, redovno čitam o zgodama i nezgodama sa operaterima.
Nego, isto pismo sam dobio i ja i razmišljao da uzmem 20% i telefon, međutim onda sam video ponude drugih operatera, poslao mail Telenoru gde su fino odgovorili da mi ne mogu izaći u susret. Da ne bude zabune, cela porodica mi je od početka u Mobtelu/Telenoru, 3 broja na postpaid-u, jedan prepaid, trenutno sam na prenesi 1000 paketu + klik pretplata na internet, što mu dođe da su mi računi obavezno preko 3000 din mesečno. Otprilike je prepiska ovako izgledala:
"Između ostalog, pišem Vam jer sam dobio ponudu za produžetak ugovora. Moram priznati da sam sada u takvoj situaciji da moram razmisliti, jer MTS i VIP imaju neke ponude koje bi meni mnogo više odgovarala (npr. Mix Net L/XL; Smart 1200/2500) uz ponudu telefona na 12 rata ili popustom "kroz eko-motivacije". Moram biti iskren i priznati da bih zaista želo da ostanem u Telenor porodici, ali bih voleo ako možete da mi pomognete. Ono što je meni potrebno jeste paket koji bi bio nešto između "Prenesi 500" i "Prenesi 1100" uz koji bih uzeo i telefon Nokia Lumia 620. Kao što možete videti, potreban mi je neki paket koji će mi pružiti odgovarajući broj minuta u svim mrežama uz telefon solidnih karakteristika kako bi izdržao do sledeće mogućnosti da se uzme drugi telefon preko Vas."
Odgovor:
"Svim nasim lojalnim korisnicima se trudimo da ponudimo odredjene pogodnosti za nastavak saradnje. Zao nam je ukoliko Vam nasa ponuda paketa ne odgovora. U nasoj ponudi paketa imate mogucnosti velikog izbora paketa u zavisnosti od potreba koje imate. Nase pakete Prenesi i Play+ mozete pogledati na nasem sajtu
http://www.telenor.rs/sr/Privatni-koris ... /Aktuelno/. Vasa sugestija svakako nece biti zanemarena. Kao nas lojalni korisnik imate mogucnosti placanja uredjaja na 6 rata bez provere kreditnog biroa , kroz mesecne racune.
Ono sto mozemo da Vam potvrdimo je da se trudimo da kvalitet nase mreze , ponude i podrske bude na najvisem nivou. Tokom novogodisnjih praznika cemo kao i svake godine ponuditi odredjene akcije za sve nase lojalne i nove korisnike.
U nadi da cete razmisliti o nasoj ponudi paketa i uredjaja i da cemo nastaviti dugogodisnju uspesnu saradnju , srdacno Vas pozdravljamo. "
Nakon svega sam, opet, dobro razmislio - ok, telefon ću uzeti preko on-line prodavnice (gledam Lumia 820, u Telenoru ga nemaju, iako im stoji na sajtu, ako ne, onda 620), ali šta biste mi preporučili da uradim - ostanem ili pređem u Mts uz ugovor na godinu dana?! VIP ne dolazi u obzir...
