skeptichni chicha napisao:Sta vise ne da mislim samo da ce vise ljudi zadrzati svoje pri pejd brojeve iz ove kampanje vec mislim da ce biti vise i onih koje ce
sa tim brojevima preci na post pejd nego sto ti mislis.
Samo mi reci sta ce da bude sa prvim brojevima (tj. broj koji je korisnik imao pre tog Colinog)? Ne shvatas da vecina ljudi jedva krpi jedan broj, a od telefona koristi 3310.
skepticni cica napisao:Cinjenica vezna za postpejd (a to i jeste jedina cinjenica u celoj razmeni) je tu samo kao ilustracija koliko nasi operateri imaju
novih korisnika svakog dana.
S obzirom da ovde pricamo o Colinim prepaid brojevima i broju novih prepaid korisnika iz ove akcije, a tebi se svi argumenti iskljucivo svode na podatke iz postpaida, ovde se javlja greska u tvojoj logickoj argumentaciji zvana "prelaz u drugi rod"

.
Da pojasnim:
Da bi dokazao jednu tezu (znacajno povecavanje prepaid korisnika posle Coline akcije) ti se sluzis dokazanim argumentima, ali koji su sasvim druge vrste ili spadaju u drugo podrucje.(u ovom slucaju svakodnevni ogromni porasti postpaid korisnika kod telekoma, kao tvoj jedini argument, koji jeste tacan i niko ga nikada nije sporio, ali jednostavno se ne uklapa u prepaid pricu).
Nacin na koji ti mene ubedjujes: -S obzirom da korisnici svakodnevno u velikoj meri prelaze na telekomov postpaid jer je dosta povoljan, iz toga proizilazi da ce korisnici za vreme Coline akcije u velikoj meri prelaziti i na Telekomov prepaid-, sto bas i nije logicno jer prepaid i postpaid ne mogu da se porede.
Zato i kazem da su ti argumenti slabi ili ne postoje.
I za kraj citat dobrog dela tvog poslednjeg posta u kome bi trebalo, predpostavljam, da se nadje bar neka cinjenica koju toliko svi iscekujemo:
skepticni cica napisao:Sta vise ne da mislim samo da ce vise ljudi zadrzati svoje pri pejd brojeve iz ove kampanje vec mislim da ce biti vise i onih koje ce sa tim brojevima preci na post pejd nego sto ti mislis. Nije to nista karakteristicno za mt:s i Telenor ce isto proci sa svojim Telenor expressom ali razlika izmedju mt:s espressa i Dzinovskog izbora je neuporedivo veca i mnogo gora po Telenor
I ovde (opet) samo pricas o postpaidu. Cak i ono malo o prepaidu ti je posluzilo kao uvod za pricu o postpaidu. Ocigledno da je doslo do nekog nesporazuma jer uporno pricas o postpaidu, pravis neke veze izmedju postpaida i prepaida, a tema je porast broja Telekomovih prepaid korisnika posle CD kampanje.
Ovim je receno sve sto je na ovu temu moglo da se kaze. Najbolje bi bilo da se jos jednom pogleda ko je prvi poceo i kakve je argumente naveo, pa ti vidi da li vredi o ovome vise pricati…