Znaci, ovaj omiljeni broj gde se uplacuje 290 din i gde nema uspostave veze, je za post paid. E pa, onda ni Telenor omiljeni necu uplacivati.
Ostaje mi da kazem devojci da ona uplati sad na svoj Telenor post paid, pa da ona zove.
Isto mislim o promocijama. Lepo je sve to, ali samo za kratkorocnu ustedu. A ne "svakonedeljno" uplacivanje.

Inace, procitah "klauzulu" na stranici gde je omiljeni, u "Fair usage" :
Znaci, ako preteramo sa koriscenjem, vrlo brzo i lako ce promeniti uslove i ko zna kako ce izgledati omiljeni onda. Izgleda da ni Telenor nema kapacitete za sve ove promocije i omiljene brojeve, pa se ogradjuju da ako sistem pocne da puca, da ce sa cenom stopirati preterano koriscenje. A bas mi prica devojka da je pre neki dan htela da uplati pricu do ponoci, i nije mogla da zavrsi proces do kraja, sigurno jedno sat vremena. Preoptereceni su sigurno skroz.