Zato su cene hopala
Yettel novosti
- vlada1970
- Mobil manijak

- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Znaci, ovaj omiljeni broj gde se uplacuje 290 din i gde nema uspostave veze, je za post paid. E pa, onda ni Telenor omiljeni necu uplacivati.
Ostaje mi da kazem devojci da ona uplati sad na svoj Telenor post paid, pa da ona zove.
Isto mislim o promocijama. Lepo je sve to, ali samo za kratkorocnu ustedu. A ne "svakonedeljno" uplacivanje.
Inace, procitah "klauzulu" na stranici gde je omiljeni, u "Fair usage" :

Znaci, ako preteramo sa koriscenjem, vrlo brzo i lako ce promeniti uslove i ko zna kako ce izgledati omiljeni onda. Izgleda da ni Telenor nema kapacitete za sve ove promocije i omiljene brojeve, pa se ogradjuju da ako sistem pocne da puca, da ce sa cenom stopirati preterano koriscenje. A bas mi prica devojka da je pre neki dan htela da uplati pricu do ponoci, i nije mogla da zavrsi proces do kraja, sigurno jedno sat vremena. Preoptereceni su sigurno skroz.
Ostaje mi da kazem devojci da ona uplati sad na svoj Telenor post paid, pa da ona zove.
Isto mislim o promocijama. Lepo je sve to, ali samo za kratkorocnu ustedu. A ne "svakonedeljno" uplacivanje.

Znaci, ako preteramo sa koriscenjem, vrlo brzo i lako ce promeniti uslove i ko zna kako ce izgledati omiljeni onda. Izgleda da ni Telenor nema kapacitete za sve ove promocije i omiljene brojeve, pa se ogradjuju da ako sistem pocne da puca, da ce sa cenom stopirati preterano koriscenje. A bas mi prica devojka da je pre neki dan htela da uplati pricu do ponoci, i nije mogla da zavrsi proces do kraja, sigurno jedno sat vremena. Preoptereceni su sigurno skroz.
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas
vlada1970, ako su preoptereceni, to znaci da dobro zaradjuju. Videcemo koliko to mreza moze da izdrzi...
Da li neko zna sta tacno podrazumevaju pod tim "Fair usage"? Pretpostavljam da negde u sistemu postoji ogranicenje u vidu minuta koji mogu da se iskoriste na mesecnom nivou. Ranije su davali besplatne razgovore sa jednim brojem ako se potpise novi postpaid ugovor, s tim sto je postojalo ogranicenje od 1000 minuta mesecno.
Da li neko zna sta tacno podrazumevaju pod tim "Fair usage"? Pretpostavljam da negde u sistemu postoji ogranicenje u vidu minuta koji mogu da se iskoriste na mesecnom nivou. Ranije su davali besplatne razgovore sa jednim brojem ako se potpise novi postpaid ugovor, s tim sto je postojalo ogranicenje od 1000 minuta mesecno.
Fair usage policy podrazumeva da ako se operateru cini da previse ("nefer") koristis promociju, ima pravo da te pozove ili posalje poruku da ti je do daljnjeg koriscenje usluge onemoguceno. Znaci ne menjaju uslove svima, nego samo ukidaju speciifcnom korisniku.
Slusao sam skoro Amere i kazu da kod njih iskljucju net zbog fair usage klauzule onima koji torrentuju ili non-stop downloaduju preko data konekcije, a da nikome ko regularno koristi net ne iskljucuju.
Pretpostavljam da ce tako i ovde da bude - ako koristis normalno ne treba da brines. Verovatno ce ovo da se primenjuje na one koji su svaki dan po par h (svako)dnevno na telefonu sa istim brojem ili recimo ako se nadje neki genije da se preko omiljenog broja kaci na neki VoIP gateway.
Slusao sam skoro Amere i kazu da kod njih iskljucju net zbog fair usage klauzule onima koji torrentuju ili non-stop downloaduju preko data konekcije, a da nikome ko regularno koristi net ne iskljucuju.
Pretpostavljam da ce tako i ovde da bude - ako koristis normalno ne treba da brines. Verovatno ce ovo da se primenjuje na one koji su svaki dan po par h (svako)dnevno na telefonu sa istim brojem ili recimo ako se nadje neki genije da se preko omiljenog broja kaci na neki VoIP gateway.
Znam da je možda mnogo ali šta da radim... Ona studira u jednom mestu, ja živim u drugom i prilično smo razdvojeni. Često koristim slušalice kada razgovaramo da ne bih zračio glavu.
Inače, upravo sam zvao CC i rekli su mi da ne postoji nikakvo ograničenje tj. da je to "Fair usage" stavljeno, citiram "eto tako". Operaterka koja mi se javila je pitala i ostale kolege ali niko ne zna da postoji neko ograničenje. Takođe nisu znali ni da mi kažu do kada će takav način tarifiranja biti na snazi. Pretpostavljaju da će tako ostati za ubuduće. Eto toliko...
Ako neko bude saznao nešto više, neka javi ovde. Ne bi bilo loše da se Evolution uključi u diskusiju.
Inače, upravo sam zvao CC i rekli su mi da ne postoji nikakvo ograničenje tj. da je to "Fair usage" stavljeno, citiram "eto tako". Operaterka koja mi se javila je pitala i ostale kolege ali niko ne zna da postoji neko ograničenje. Takođe nisu znali ni da mi kažu do kada će takav način tarifiranja biti na snazi. Pretpostavljaju da će tako ostati za ubuduće. Eto toliko...
Ako neko bude saznao nešto više, neka javi ovde. Ne bi bilo loše da se Evolution uključi u diskusiju.
-
markomarko
- Neredovni učesnik

- Postovi: 78
- Pridružio se: Uto, 23. Feb 2010. 10:14
- vlada1970
- Mobil manijak

- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Iskreno, ja znam sa devojkom da pricam i duze. Zovem je par puta dnevno po 10-15 minuta, dok smo razdvojeni i to zna da ispade nekad i vise od sat vremena dnevno. A koliko puta nam se desilo, kad nismo zajedno po nekoliko dana, da uvece drzim vezu 2 puta po sat vremena. Ihahaj puta.
Na mts-u sam razvaljivao i razvaljivao sa pricom. I nikad nisu pravili nikakav problem.
Ja se nadam da ovo za fair usage, kod Telenora, vazi ne za pojedinacne slucajeve, nego u globalu, ako previse njih bude koristilo omiljeni broj i previse njih bude pricalo svaki dan po par sati. Pa sistem bude trpeo mnogo zbog dodatka omiljeni broj.
Moguce da ti je operaterka to rekla, da je stavljeno na sajtu "eto tako", jer ce u nekim slucajevima fakticki to "eto tako" da bude zaledjina za stvarnu promenu cene omiljenog broja, iliti slicna ogranicenja u koriscenju istog.
Ja se nadam da ovo za fair usage, kod Telenora, vazi ne za pojedinacne slucajeve, nego u globalu, ako previse njih bude koristilo omiljeni broj i previse njih bude pricalo svaki dan po par sati. Pa sistem bude trpeo mnogo zbog dodatka omiljeni broj.
Moguce da ti je operaterka to rekla, da je stavljeno na sajtu "eto tako", jer ce u nekim slucajevima fakticki to "eto tako" da bude zaledjina za stvarnu promenu cene omiljenog broja, iliti slicna ogranicenja u koriscenju istog.
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas
SMS spamovanje
10. decembar 2010 - Povodom uznemiravanja SMS porukama koje stižu sa različitih brojeva iz mreže MTS u kojima se promoviše sajt za sportske stipendije, skrećemo pažnju korisnicima na sledeće činjenice:
• Ovaj način uznemiravanja upućivanjem neželjenih SMS poruka naziva se spamovanje i poznat je već godinama na gotovo svim tržištima u elektronskoj komunikaciji
• SMS poruke ovim putem šalju se nasumično ili upotrebom telefonskih brojeva iz neke baze podataka korisnika, npr. baze podataka korisnika nekog kluba, restorana, prodajnog lanca, itd. gde su korisnici ostavili svoje podatke izmedju ostalih i svoje brojeve mobilnih telefona.
Telenor, kao ni drugi operateri, nije u mogućnosti da blokira ove poruke zato što stižu sa uvek novih brojeva. Zato vam savetujemo da ne odgovarate pozivom ili SMS porukama na nepoznate brojeve.
Ukoliko ste se ipak odazvali na ovakvu poruku, ona će biti tarifirana prema važećem cenovniku.
Opširnije
Promocija "Pričaj i kuckaj" ponovo je aktuelna.
10. decembar 2010 - Povodom uznemiravanja SMS porukama koje stižu sa različitih brojeva iz mreže MTS u kojima se promoviše sajt za sportske stipendije, skrećemo pažnju korisnicima na sledeće činjenice:
• Ovaj način uznemiravanja upućivanjem neželjenih SMS poruka naziva se spamovanje i poznat je već godinama na gotovo svim tržištima u elektronskoj komunikaciji
• SMS poruke ovim putem šalju se nasumično ili upotrebom telefonskih brojeva iz neke baze podataka korisnika, npr. baze podataka korisnika nekog kluba, restorana, prodajnog lanca, itd. gde su korisnici ostavili svoje podatke izmedju ostalih i svoje brojeve mobilnih telefona.
Telenor, kao ni drugi operateri, nije u mogućnosti da blokira ove poruke zato što stižu sa uvek novih brojeva. Zato vam savetujemo da ne odgovarate pozivom ili SMS porukama na nepoznate brojeve.
Ukoliko ste se ipak odazvali na ovakvu poruku, ona će biti tarifirana prema važećem cenovniku.
Opširnije
Promocija "Pričaj i kuckaj" ponovo je aktuelna.
Poslednja izmena od evolution u Sre, 15. Dec 2010. 17:17, izmenjeno 1 put ukupno.
iPhone 6 Plus
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com

- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
evolution, takve poruke su meni stizale oko 4 komada sve istog sadrzaja,nesto kao da posetim neki sajt u vezi nekih sportskih stipendija,sa potpisom mili.Na taj sajt nisam iso ali sam im poslao sms jer sam misleo da neko gresi pa da ga upozorim kad posle su mi stigle jos dve poruke.Sve sam ih pobrisao pa nemogu ovde da je kopiram.Koliko se secam mislim da je bila sa vip mreze.
EDIT-evo sada sam proverio u dnevniku broj ga ima i sa mts mreze je a pocinje ovako +38166937..49
EDIT-evo sada sam proverio u dnevniku broj ga ima i sa mts mreze je a pocinje ovako +38166937..49
Telenor prepaid tarifni dodaci su promenjeni tj. njihova stranica.
http://www.telenor.rs/?section=private&page=3460
Sada ne pise za koje pakete vazi, verovatno vazi za sve.
Tako da VIP i MTS nemaju ni priblizno dobro resenje za SMS kao Telenor.
http://www.telenor.rs/?section=private&page=3460
Sada ne pise za koje pakete vazi, verovatno vazi za sve.
Tako da VIP i MTS nemaju ni priblizno dobro resenje za SMS kao Telenor.





+
=
....