

Sent from mTalk on Windows phone
Ako je to tako odmah inspekcijasiki069 napisao:Znači da nemaju ovlašćeni servis za tu marku usisivača.
To što je neki priočeni majstor Pera napisao dijagnozu, ne pika se ništa
Hvala. I mislila sam da odnesem u radnju i da ih pitam ali je problem kako da dokazem - jer mozda zaista jesam ja kriva, to ce oni i da kazu, da sam pokupila trojanca negde, infiltrirao se u sistemsku aplikaciju itd.. ja mislim da bas nije do mene jer sam vodila racuna, ali ne mogu ja njima da dokazem da sam sve skidala sa Play stora, proverene aplikacije i nista vise, uradila sam i reset posle. Ali, mogu da pokusam.гари napisao:
Da, i da se vratim na temu... Ti si dobila taj izveštaj od Malwarebytes aplikacije na ganc novom telefonu skoro, nisi skidala aplikacije van Play Stora, a jedina motivacija da probaš to sa Malwarebytes je to što si videla reklamni baner, ili baner na nekom sajtu, sa lažnom porukom da ti je telefon inficiran. Moguće je zapravo i ovo:
-u pitanju je false positive, ili
-u pitanju je nešto što Huawei tura svim korisnicima, i što igrom slučaja neki primete ako se odluče da pokrenu Malwarebytes na telefonu.
U svakom slučaju, dobro je da je nov telefon, i nemoj previše gubiti vreme. Što im ga pre doneseš u radnju, lakše će ti biti da se navlačiš sa njima šta i kako. Kad im odneseš telefon u radnju, imaju sedam dana da dijagnostikuju problem, a to će biti ekspresno, i onda odlučuješ da li si saglasna sa popravkom (a u tom slučaju sve što mogu je gore pomenuto reinstaliranje softvera), ili novi telefon - bilo da je taj isti, ili neki drugi model.
Ako još neko ima havajca, ili baš ovog istog havajca, možda može kod sebe da oproba da li će i njemu Malwarebytes pronaći istog trojanca (ili "trojanca").
Sent from mTalk on Windows phone